• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Дизельне паливо екологічного класу Євро5)

«Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуваної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України»

Завершена

1 944 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 440.00 UAH
Період оскарження: 16.03.2020 18:57 - 27.03.2020 23:00
Скарга
Відхилено

неправомірне відхилення ТОВ "НАФТОСФЕРА"

Номер: f3e41318760c4219843d49e96e1b53fd
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-16-003882-b.a2
Назва: неправомірне відхилення ТОВ "НАФТОСФЕРА"
Скарга:
Неправомірно відхиливши найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «НАФТОСФЕРА» з обставин, визначених у протоколі № 1 тендерного комітету від 03.04.2020 року, Замовником порушено принципи здійснення закупівель і вимоги ст. 28, 30 Закону.
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.04.2020 18:08
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 15.05.2020 19:44
Автор: ТОВ "НАФТОСФЕРА", Олімова Дільбар Парпієвна 380506571876 naftosferat@gmail.com
Вимога
Є відповідь

неправомірне відхилення ТОВ "НАФТОСФЕРА"

Номер: d0d6f177567a49ee9e4e817458ad45f1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-16-003882-b.b1
Назва: неправомірне відхилення ТОВ "НАФТОСФЕРА"
Вимога:
ТОВ "НАФТОСФЕРА" категорично не погоджується з рішенням Замовника та заявляє наступне. Обґрунтування: 1) У пункті 4 розділу 3 зазначається : " Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів (з дати розкриття тендерних пропозицій). ». Крім того, пункт 2 розділу 5 зазначає : «Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.» Так як ТОВ «НАФТОСФЕРА» є учасником процедури закупівлі, що означає повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі та свідчить про погодження з умовами тендерної документації. Тобто, тендерна пропозиція ТОВ «НАФТОСФЕРА» вважається дійсною протягом 90 календарних днів (з дати розкриття тендерних пропозицій) відповідно до вимог тендерної документації. П.. Розділу 3 : До формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. Тому у тендерній пропозиції допущена формальна помилка та така, що не нівелює технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. Отже, ТОВ «НАФТОСФЕРА» повністю виконала вимогу Замовника, підстави для відхилення пропозиції відсутні. Проте Замовник діяв з порушенням умов тендерної документації та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) - прийняв рішення від 03.04.2020 № 1 про відхилення пропозиції ТОВ «НАФТОСФЕРА» за повної відповідності пропозиції умовам тендерної документації. Відповідно до задекларованих у ст. 3 Закону принципів здійснення закупівель учасник має право на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, недискримінацію. Неправомірно відхиливши найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «НАФТОСФЕРА» з обставин, визначених у протоколі № 1 тендерного комітету від 03.04.2020 року, Замовником порушено принципи здійснення закупівель і вимоги ст. 28, 30 Закону. Вважаємо, що Замовник діяв всупереч вимогам Закону під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій, застосував дискримінаційний, упереджений і формальний підхід до розгляду та оцінки пропозиції ТОВ «НАФТОСФЕРА» та порушив законні інтереси Скаржника. Ураховуючи вищезазначене, вимагаю Скасувати рішення тендерного комітету Замовника від 03.04.2020 № 1 про відхилення пропозиції ТОВ «НАФТОСФЕРА» У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: «За результатами розгляду Вашої вимоги тендерний комітет Інституту зрошуваного землеробства Національної академії аграрних наук України (надалі – тендерний комітет) повідомляє про наступне: Рішенням тендерного комітету №1 від «03» квітня 2020 року було встановлено невідповідність найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015: код 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Дизельне паливо екологічного класу Євро5) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-16-003882-b та відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "НАФТОСФЕРА" на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону, як таку що не відповідає умовам тендерної документації, зокрема з наступних підстав: • В порушення вимог п.2 Додатку 5 до тендерної документації відсутня інформація щодо строку дії тендерної пропозиції з дня розкриття тендерних пропозицій. Також відповідно п.10 ч.2 ст. 22 Закону строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними може бути не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Пункт 1 розділу 3 тендерної документації обумовлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: форма «Тендерна пропозиція» згідно Додатку 5 до цієї тендерної документації. Умовами пункту 4 розділу 3 тендерної документації визначено, що Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів (з дати розкриття тендерних пропозицій), пропозиція з меншим строком підлягає відхиленню. До закінчення строку подання тендерних пропозицій учасником ТОВ "НАФТОСФЕРА" в складі тендерної пропозиції надано файл «Цінова пропозиція.pdf», форма «Тендерна пропозиція» (вих. № 12 від 31.03.2020 р.), в пункті 2 якої зазначено, що «ми погоджуємося дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції протягом _ днів з дня розкриття тендерних пропозицій. Наша пропозиція буде обов'язковою для нас у будь-який час до закінчення зазначеного терміну, що не відповідає вимогам пункту 4 розділу 3 затверджених змін до тендерної документації.» Слід зазначити, що відповідно до положень пункту 10 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Звертаємо Вашу увагу, що змістом положень вищезазначеної норми Закону чітко визначено мінімальний термін дії тендерних пропозицій учасників. Пунктом 4 розділу 3 затверджених змін тендерної документації визначено, тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів (з дати розкриття тендерних пропозицій), пропозиція з меншим строком підлягає відхиленню. Зазначена вимога документації не має дискримінаційних характер та не обмежує конкуренцію серед учасників. Таким чином, Скаржником було надано у складі заповнену форму «Тендерна пропозиція» згідно Додатку 5 до документації, проте за змістом зазначеного документу Скаржником не визначено термін дії його пропозиції – __ днів, що не відповідає вимогам (умовам) п. 4 розділу 3 тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу, що змістом Додатку 5 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу наступного змісту: Форма «Тендерна пропозиція» подається у вигляді, наведеному нижче. Учасник не повинен відступати від даної форми та заповнює всі необхідні графи. Таким чином, учасник мав змогу самостійно заповнити необхідну графу та зазначити як мінімум строк «90 днів». Також вважаємо за необхідне наголосити на обов’язку Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації, що встановлено вимогами статті 30 Закону. Слід звернути увагу, що Замовник не мав права віднести до формальних помилки, які насправді є порушенням вимог тендерної документації та суттєво впливають на зміст пропозиції учасника, оскільки зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав інших учасників аукціону. Крім того, повідомляємо, що змістом частини другої статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Враховуючи викладене, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» Інституту зрошуваного землеробства Національної академії аграрних наук України повідомляє про відсутність законодавчо обґрунтованих підстав для задоволення Вашої вимоги та наголошує, що розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації було проведено у відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» та в першу чергу із дотриманням основних принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 3 цього Закону.»
Статус вимоги: Відхилено