-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Заправка та відновлення картриджів
Завершена
68 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 342.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 342.00 UAH
Період оскарження:
16.03.2020 17:15 - 20.03.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Скарга на відповідь Замовника та на кваліфікацію Переможця
Номер:
2ceef9ffc5d1416ba6dd7c30edc8e021
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-16-002331-a.b2
Назва:
Скарга на відповідь Замовника та на кваліфікацію Переможця
Вимога:
Шановний Замовник, дякуємо за відповідь, але вона викликала ще більше питань. ТОВ «ІТФС» ще раз подивилися
Вашу тендерну документацію і звернули увагу на те, що в документах немає жодного абзацу з роз’ясненням, що є важливим і суттєвим, або навпаки. Досвід участі в закупівлях вказує на те, що зазвичай на майданчику все серйозно, суттєво і важливо, в тендерних документах інші замовники чітко вказують, що несуттєвими порушеннями вважаються описки, помилки і таке інше, але ніяк не порушення умов і послідовності у виконанні регламенту для учасників в конкретному тендері. Багато учасників було дискваліфіковано в інших закупівлях саме по цій причині. Але Ви чомусь багато приділили уваги дивним речам, вам треба, і сертифікат, і талон, і технічна експертиза, і кур’єр протягом 1 години три рази в день, вам треба і калькуляція і розрахунок і обґрунтування, обов’язково оригінальний тонер, коробка, пакет і 100 наклейок, вам треба і замінні картриджі за рахунок Виконавця до кожного апарата, ви вимагаєте зважувати картриджі до заправки і після і складати про їх вагу АКТ. З приводу цього переліку інші учасники задавали питання – навіщо це Вам все?
Може тому, що бажана вами фірма мала виграти саме цей тендер?
Звертаємо Вашу увагу на те, що всі закупівлі для державних підприємств є прозорими і не мають містити корупційної складової, на жаль, все вищенаведене доводить саме на присутність особистого інтересу Замовника в саме цій, конкретній фірмі - ТОВ ОПТИМАЛ СОЛЮШНС СЕРВІС. Яка має з Замовником ТРИ неконкурентні закупівлі за останній термін часу з нульовою економією державних коштів. Якщо подивитись перебіг останньої закупівлі, то можна бачити, що фірма вийшла на торги з самою дорожчою ціною і в процесі торгів спустилася більше ніж на 50%.
НАПОЛЕГЛИВО Вимагаємо надати розгорнуту відповідь,
- Чому в тендерній документації прописані чіткі вимогі до учасників, особливо важливі з яких виділені жирним шрифтом та й ще підкресленням, з вказаним періодом реакції учасників в разі, якщо пропозиція його розглядається, але вони не обов’язкові для всіх?
- Чому учасника якій порушив регламент не дискваліфікували одразу за збігом терміну часу, а саме рівно через 1 добу?
- Що Замовник чекав ще п’ять днів?
- Що в ваших документах ще є неважливого?
Вимагаємо від Тендерного комітету Замовника скасувати рішення №76 від 01.04.2020р. про Переможця ТОВ «Оптимал Солюшнс Сервіс», дискваліфікувати його та приступити до кваліфікації наступного учасника, а також дотримуватись правил регламенту проведення державних закупівель, а головне правил, які встановив сам замовник в тендерній документації.
Так як закупівля має статус допорогової і в разі якщо Замовник, знов відповість формальною відпискою ми будем вимушені звернутись до АМКУ та ініціювати розслідування про доцільність використання державних коштів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на відповідь Замовника 03.04.2020 11:37
Дата подачі:
03.04.2020 11:37
Вимога
Вирішена
Скарга щодо кваліфікації переможця
Номер:
50176a4069274f8182dffba000431aec
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-16-002331-a.c1
Назва:
Скарга щодо кваліфікації переможця
Вимога:
В закупівлі UA-2020-03-16-002331-a, предметом якої є заправка та відновлення картриджів, Замовником якої є Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Дарницького району м. Києва переможцем було обрано ТОВ "ОПТИМАЛ СОЛЮШНС СЕРВІС".
Проаналізувавши документи, які було додано Учасником-Переможцем нами було виявлено, що:
1) Учасником не було додано довідку із зазначенням коду доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи, а саме Статуту. Це є грубим порушенням, оскільки в пункті 8 тендерної документації Замовника, одною з вимог було подання Учасником:
«копія установчого документу (Статут або установчий договір, або засновницький договір або положення) або довідку в довільній формі з описом причин відсутності даного документу з посиланням на відповідні норми законодавства. У разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», учасник повинен надати довідку із зазначенням коду доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція)). У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи та здійснення діяльності на підставі модельного статуту;»
2) Учасником було завантажено оновлену цінову пропозицію за результатами аукціону 01.04.2020, хоча аукціон був проведений 25.03.2020. Учасник грубо порушив вимоги Тендерної документації, оскільки однією з вимог було завантаження оновленої цінової пропозиції протягом одного робочого дня, а саме текст з тендерної документації Замовника:
Учасник, пропозиція якого знаходиться на розгляді, протягом одного робочого дня має завантажити в систему цінову пропозицію, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
Після завершення аукціону документи прийматись не будуть. В разі відсутності будь-якого документу (або пояснення в довільній формі причин його відсутності, з посиланням на нормативні або законодавчі акти) Учасник буде відхилений як такий, що не відповідає кваліфікаційним умовам, визначених Замовником).
Оскільки Учасником не було надано коду доступу до електронного статуту та не було завантажено оновленої цінової пропозиції в встановлений термін, Він має бути дискваліфікований та його пропозиція підлягає відхиленню.
Вимагаємо від Тендерного комітету Замовника скасувати рішення №76 від 01.04.2020р. про Переможця ТОВ «Оптимал Солюшнс Сервіс», дискваліфікувати його та приступити до кваліфікації наступного учасника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.04.2020 13:38
Вирішення:
Вимогу/скаргу відхилено Замовником
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
02.04.2020 15:04
Підтвердження вирішення:
У відповідь на вашу вимогу/ скаргу по закупівлі UA-2020-03-16-002331-а, повідомляє про наступне 1) Учасником ТОВ" ОПТИМАЛ СОЛЮШНС СЕРВІС" на дано опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії " державна реєстрація новоутвореної шляхом заснування юридичної особи" , в якому в верхньому правому кутку зазначено код доступу, за допомогою, якого Замовник може здійснити пошук та перевірку інформації самостійно.
2) Оновлена цінова пропозиція учасника була завантажена з запізненням, однак не є суттєвим порушенням, оскільки ніяким чином не впливає на остаточну суму пропозиції.
Задовільнена:
Ні