• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-10 Канів-Чигирин-Кременчук на ділянці км 52+800 – км 58+800, Черкаська область

Завершена

119 677 280.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 196 772.80 UAH
Період оскарження: 16.03.2020 16:32 - 16.05.2020 00:00
Скарга
Розгляд припинено

Дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: 564db83d60c64335830d0de24b3c8561
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-16-003231-b.a3
Назва: Дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Вимоги тендерної документації порушують закон про "Публічні закупівлі"
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.04.2020 17:08
Опис причини скасування: У звязку з внесеними змінами до тендерної документації
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 30.04.2020 23:01
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 19.05.2020 19:42
Автор: ТОВ "ЗТС ГРУПП", Прядун Ігор 380675553330 2017d.natalia@gmail.com
Скарга
Відхилено

Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації.

Номер: 5694764efab74749b74977039f940a3c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-16-003231-b.c2
Назва: Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації.
Скарга:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.04.2020 13:07
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 20.05.2020 22:26
Автор: ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50, Гавриленко Віктор Федорович +380459462021 inbox@dsu50.com http://dsu50.com.ua
Вимога
Відхилено

Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації

Номер: 37351b7c10774efab9b44ae86fd32db6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-16-003231-b.b1
Назва: Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Вимога:
Вивчивши тендерну документацію по даній закупівлі, повідомляємо Вас, що вона містить вимоги, що порушують частину 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1. Умовами документації встановлені неправомірні та дискримінаційні вимоги щодо розрахунку відстані транспортування асфальтобетонних сумішей, які обмежують участь у закупівлі компаній, які планують використовувати мобільні асфальтобетонні заводи. П. 20.8.2 ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво» не передбачено, що відстань транспортування асфальтобетонних сумішей потрібно обраховувати від фактичного місцезнаходження АБЗ на момент подання Пропозиції, а саме така умова прописана в тендерній документації. Наше підприємство має кілька мобільних сучасних асфальтобетонних заводів, які ми плануємо перемістити в разі потреби до місця укладання асфальтобетонних сумішей. Але, здійснювати таке перебазування до перемоги у торгах та укладання договору економічно недоцільно і необґрунтовано. В зв’язку з вищенаведеним, просимо Вас внести зміни в тендерну документацію, якими передбачити використання мобільних асфальтобетонних заводів для виконання робіт по даній закупівлі. Зазначаємо, що значна кількість Cлужб автомобільних доріг в інших областях в умовах тендерних документацій прямо прописують можливість використання мобільного заводу і зазначають, що у разі такого використання майбутнє місце розташування заводу має підтверджуватись документами від власника/користувача земельної ділянки. Так, Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області визначає, що «у разі використання мобільного асфальтобетонного заводу учасник повинен надати лист-згоду власника земельної ділянки на розміщення асфальтобетонного заводу на його території із зазначенням адреси ділянки». Див. зокрема процедури №№ UA-2019-07-29-001328-b, UA-2019-07-08-000571-b тощо. Аналогічне положення у своїй документації прописує Служба автомобільних доріг у Сумській області (див. зокрема процедури № UA-2019-11-07-001196-с, UA-2019-11-13-000748а тощо). Крім того, є численна практика рішень Антимонопольного комітету України щодо даного питання, які зобов’язують замовника внести зміни до умов тендерної документації, зокрема, для прикладу: • Рішення №4780-р/пк-пз від 12.03.2020 року щодо процедури закупівлі UA-2020-01-31-001529-с. • Рішення №4773-р/пк-пз від 12.03.2020 року щодо процедури закупівлі UA-2020-01-31-001529-с. • Рішення №2489-р/пк-пз від 10.02.2020 року щодо процедури закупівлі UA-2019-12-28-000446-с 2. Згідно Додатку 2.7 до тендерної документації учасник має надати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору. Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору. Зазначаємо, що встановивши вимогу щодо укладення аналогічного договору протягом останніх 3-х років, Замовник суттєво обмежив можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають аналогічні договори укладені більше, ніж протягом 3-х років від дати оголошення закупівлі, зокрема 7, 9 чи 10 років до дати оголошення. Законодавством передбачено кваліфікаційний критерій, що може встановлюватися Замовником, - досвід виконання аналогічного договору (з документальним підтвердженням). При цьому, Закон не передбачає вимоги чи обмежень щодо дати або періоду укладення аналогічного договору, тим більше, не містить жодного орієнтиру на 3-річний термін до оголошення про проведення закупівлі. Також, обмеження щодо відсотку виконання договору на рівні 85%, встановлені Замовником, значно обмежують конкуренцію та є незаконними, оскільки є абсолютно необґрунтованими та дискримінаційними. Знову ж таки, скарги щодо даного питання подавалися учасниками закупівель до Антимонопольного комітету України і були задоволені, зокрема, для прикладу, Рішення №4773-р/пк-пз від 12.03.2020 року щодо процедури закупівлі UA-2020-01-31-001529-с. Тому просимо Вас встановити збільшити термін укладення аналогічних договорів до 10 років, і зменшити поріг виконання аналогічного договору до 50 %. 3. В умовах тендерної документації чітко вказано, що «Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії». При цьому в додатку № 2.7 перераховано основні (ключові) види робіт/послуг, зокрема: • Установлення опор з металевих труб вагою до 0,25 т • Установлення світлодіодних світильників • Установлення знiмних та висувних блокiв [модулiв, комiрок, ТЄЗiв], маса до 30 кг Включення даних видів робіт до переліку основних, враховуючи обов’язкову вимогу їх виконання саме на автомобільних дорогах І, ІІ чи ІІІ категорії вважаємо дискримінаційною умовою, що значно звужує коло потенційних учасників закупівлі. Дані види робіт, по-перше, ніяк не можна віднести до основних. По-друге дані види робіт досить рідко виконуються на дорогах І, ІІ чи ІІІ категорії між населеними пунктами. В нашого підприємства є значний досвід виконання вищевказаних видів робіт саме в межах населених пунктів, на вулицях міст, що ніяк не підпадає під діючі умови тендерної документації, саме на дорогах І, ІІ чи ІІІ категорії. В зв’язку з вищенаведеним, просимо внести зміни до тендерної документації таким чином, щоб досвід виконання основних видів робіт можливо було підтверджувати саме по видам робіт, без врахування категорії дороги, на якій вони виконувались, так як технологія виконання даних робіт нічим не відрізняється на дорогах І, ІІ чи ІІІ категорій від виконання робіт на вулицях населених пунктів. 4. В переліку основних видів робіт зазначено досвід «Установлення знiмних та висувних блокiв [модулiв, комiрок, ТЄЗiв], маса до 30 кг», «Укладання ланок залiзобетонних водопропускних труб», «Улаштування водоскидних споруд із проїзної частини з поздовжніх лотків зі збірних залізобетонних конструкцій». Дані види робіт нетипові для дорожньо-будівельних компаній і виконуються в основному підрядними організаціями. Враховуючи невеликий обсяг даного виду робіт, наше підприємство планує залучити до виконання даної задачі спеціалізовану субпідрядну організацію. В зв’язку з цим, просимо виключити даний вид робіт з переліку обов’язкових для підтвердження досвіду Учасника, або дати дозвіл на залучення спеціалізованих субпідрядних організацій на виконання саме цих видів робіт.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У вимозі не обгрунтувано наявність у тендерній документації дискримінаційних умов.
Статус вимоги: Відхилено