• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сервер

Торги відмінено

350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
Період оскарження: 16.03.2020 16:12 - 27.03.2020 23:00
Вимога
Є відповідь

пояснення

Номер: a0d15250e0b44c009980da6d4ab9955d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-16-003083-b.a3
Назва: пояснення
Вимога:
Шановний замовник! По першому питанню нам ясна ваша відповідь, ми з нею не згодні і до 25.04 підготуємо і подамо скаргу в АМКУ, впевнені що АМКУ нас підтримають, це вже вирішено. А ось по другому питанню ми так і не зрозуміли, ви знову написали що у нас немає довідки за пунктом 3.2, а ми вам написали вона є, її №16 в нашій пропозиції Прохання відповісти що не так з даного питання або ви визнаєте що ви помиляєтеся? У нас є довідка №16 у вільній формі в файлі довідки, Гарантійні листи.pdf Зміст цього документу Повністю відповідає вимогам цієї Тендерної документації. У власника компанії немає обмежень, договір є одним з документів Тендерної Пропозиції, форма даної довидки вільна, згідно тендерної документації. Тобто в даному випадку те, що ви написали взагалі не відповідає дійсності. Крім того, дана інформація дублюється ще в двох місцях, довідка №40 і в заповненому проекті договору (реквізити і підписант). І взагалі, згідно статутних документів та всіх документів тендерної документації ви бачите, що є тільки одна можлива людина з правом підпису - директор і власник в одній особі. Ще, забігаючи наперед, у вас може виникнути питання про довідку згідно з пунктом документації 5.7. Ми її виконали як бачимо у вільній формі №52, в ній є дані про директора і контакти (згідно документації Учасник - фізична особа, у тому числі фізична особа – підприємець, повинен надати у складі тендерної пропозиції, складений у довільній формі, лист-згоду на обробку своїх персональних даних.Для нас як юр особи вона не обов'язкова, але на базі її та розширивши її необхідною інформацією ми отримуємо довідку до пункту 5.7 документації). Додатково дана інформація дублюється в довідка №40
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, Шановний запитувач! Цим звертаємо увагу на те, що відповідь на цю Вашу вимогу міститься у відповіді, наданій на Вашу попередню вимогу (номер вимоги: UA-2020-03-16-003083-b.a2).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

змінити рішення

Номер: 58039807c54b4429b47e294175d9c2b5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-16-003083-b.a2
Назва: змінити рішення
Вимога:
Шановний замовник! Впевнені, що наша тендерна пропозиція виконує всі вимоги тендерної документації за найменшою ціною. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону, тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Відповідно до офіційного майданчику https://prozorro.gov.ua/ розділу Інфобокс https://infobox.prozorro.org/articles/formalni-pomilki-v-tenderniy-propoziciji ФОРМАЛЬНІ ПОМИЛКИ В ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ Приклад вимог ТД щодо формальних помилок в пропозиції Постачальника - Зазначення неповного переліку інформації в певному документі, всупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції постачальника. Крім цього відповідно до вашої тендерної документації - зазначення невірної назви документу, який підготовлений учасником, якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї тендерної документації. Ви повинні дотримуватись цієї інформації. Найголовніший критерій – це мінімальна ціна, дрібні недоліки кваліікаціонних документів не мають значення. І у нас ціна мінімальна, ми економимо мінімум 28020,00 грн бюджетних грошей в порівнянні з переможцем, а при поточній ситуації в країні це особливо важливо! Ми впевнені що в даному питанні АМКУ буде на нашому боці. Далі по суті протоколу №92 1. Сума договору вказана в 3х місцях тендерної пропозиції, в таблиці, в оригіналі договору і в оригіналі накладної, цього більш ніж достатньо, щоб отримати інформацію про суму виконаного договору. Крім того додатково цей тендер можна знайти в системі прозоро. Слід зазначити також, що ваше формулювання в документації неоднозначне і його можна зрозуміти так, що лише перший параметр обов'язковий Якщо ви мали на увазі що всі обов'язкові, то потрібно було, наприклад, або об'єднати параметри в дужки або написати фразу "всі дані параметри обов'язкові" або ще якось виділити все. Інакше цю вимогу можна по різному трактувати. Ми бачимо цю вимогу так: з обов'язковим наведенням предмету договору - тільки перший параметр - предмету договору є обов'язковим, а наступні не обов'язкові. З урахуванням усього перерахованого вище вважаємо, що ми виконали вимоги документації по даному пункту. 2. У нас є довідка №16 у вільній формі в файлі довідки, Гарантійні листи.pdf Зміст цього документу Повністю відповідає вимогам цієї Тендерної документації. У власника компанії немає обмежень, договір є одним з документів Тендерної Пропозиції, форма даної довидки вільна, згідно тендерної документації. Тобто в даному випадку те, що ви написали взагалі не відповідає дійсності. Крім того, дана інформація дублюється ще в двох місцях, довідка №40 і в заповненому проекті договору (реквізити і підписант). І взагалі, згідно статутних документів та всіх документів тендерної документації ви бачите, що є тільки одна можлива людина з правом підпису - директор і власник в одній особі. Ще, забігаючи наперед, у вас може виникнути питання про довідку згідно з пунктом документації 5.7. Ми її виконали як бачимо у вільній формі №52, в ній є дані про директора і контакти (згідно документації Учасник - фізична особа, у тому числі фізична особа – підприємець, повинен надати у складі тендерної пропозиції, складений у довільній формі, лист-згоду на обробку своїх персональних даних.Для нас як юр особи вона не обов'язкова, але на базі її та розширивши її необхідною інформацією ми отримуємо довідку до пункту 5.7 документації). Додатково дана інформація дублюється в довідка №40 З урахуванням усього перерахованого вище вважаємо, що ми виконали вимоги документації по всім пунктам. Прохання переглянути ваше рішення, вивчити нашу пропозіцію більш детально і скасувати протокол №92, тому що інформація в ньому не відповідає дійсності, і визначити нас переможцем. В іншому випадку ми будемо змушені оскаржувати ваше незаконне рішення в АМКУ
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня, шановний запитувач! Цим надаємо відповідь на Вашу вимогу про наступне та звертаймо увагу на те, що повний зміст відповіді міститься в окремо прикріпленому файлі. Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI (зі змінами) (далі - Закон), установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, у відповідності до його преамбули.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

внести зміни

Номер: de7b1cfd758c46708af97d14fa6eb3f0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-16-003083-b.b1
Назва: внести зміни
Вимога:
Шановний Замовник! Прохання внести зміни до тендерної документації Згідно Ст. 3 ЗУ Про публічні закупівлі Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. У вашій тендерній документації є вимога: «наявність сервісного (сервісних) центру (центрів) в місті Харкові» Ця вимога значно зменшить кількість можливих учасників, а як наслідок через зниження конкуренції не буде максимальної економії бюджетних коштів. Ця вимога є дискримінаційною по місцю розташування щодо нашої компанії, як виробника серверів з іншого міста. Прохання не порушувати закон і прибрати прив'язку до міста Харків. Ви можете написати гарантовані строки відновлення працездатності сервера і закріпити це в договорі, це буде правильно. Крім того, ви повинні розуміти, що по серверному обладнанню кращі сервіси знаходиться в Києві і практично весь підмінний фонд і компоненти для заміни так само знаходяться в Києві, що ще більше знижує необхідність прив'язки до міста Харків. З великою ймовірністю сервіс з Києва вирішить проблему з сервером значно швидше, ніж менш кваліфікований сервіс в Харкові. Якщо ви не внесете зміни в документацію, ми будемо вимушені звернутися в АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Шановний запитувач, на Ваше звернення (вимогу) надаємо роз’яснення про наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI (зі змінами), (далі - Закон), встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, у відповідності до його преамбули. Згідно з пунктом 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розроблена та затверджена замовником і містить обов’язкові складові, визначені частиною другою статті 22 Закону, з урахуванням вимог частини четвертої статті 22 Закону, щодо дотримання принципів здійснення закупівель. Разом з тим, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону, замовником у технічній специфікації (додаток 1 до тендерної документації) встановлені також технічні вимоги до предмета закупівлі та загальні вимоги до предмету закупівлі, виходячи з потреб замовника і специфіки його діяльності, відповідно до вищенаведених норм Закону. Виходячи з вищевикладеного, у розділі: «Загальні вимоги до предмету закупівлі» технічної специфікації (додаток 1 до тендерної документації), тендерна документація містить умови щодо гарантійного та післягарантійного обслуговування товару. Умовами щодо гарантійного та післягарантійного обслуговування товару, у тому числі передбачено, що в якості сервісного центру, для забезпечення учасником гарантійного обслуговування товару, може бути: сервісний (сервісні) центр (центри) учасника, або структурний (структурні) / відокремлений (відокремлені) підрозділ (підрозділи) учасника (у такому разі необхідно надати документальне підтвердження про це), або сервісний (сервісні) центри (центри) виробника товару чи авторизований (авторизовані) сервісний (сервісні) центри виробника (виробників) товарів. З метою підтвердження цієї інформації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати окрему довідку, складену в довільній формі, яка підтверджує наявність сервісного (сервісних) центру (центрів) в місті Харкові, із зазначенням його (їх) адреси (адрес), номеру (номерів) контактного телефону, графіку роботи. Замовником встановлені такі умови тендерної документації щодо наявності сервісного (сервісних) центру (центрів), зважаючи на необхідність своєчасного забезпечення учасником гарантійного обслуговування товару за місцезнаходженням замовника - в місті Харкові, що може здійснюватися сервісним центром учасника або структурним (структурними) / відокремленим (відокремленими) підрозділом (підрозділами) учасника, або сервісним (сервісними) центром (центрами) виробника товару чи авторизованим (авторизованими) сервісним (сервісними) центром виробника (виробників) товарів. Водночас, з урахуванням Вашого звернення (вимоги), згідно з частиною другою статті 23 Закону, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни шляхом вилучення вимоги щодо підтвердження учасником наявності сервісного (сервісних) центру (центрів), - саме в місті Харкові, з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель, установлених статтею 3 Закону, зокрема щодо добросовісної конкуренції серед учасників та досягнення мети Закону, у тому числі, щодо створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так