-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт трактора Т150-К-09; Капітальний ремонт тракторного причепу 2ПТС-9
ДК 021:2015, код 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Капітальний ремонт трактора Т150-К-09; Капітальний ремонт тракторного причепу 2ПТС-9)
Торги відмінено
570 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 850.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 850.00 UAH
Період оскарження:
16.03.2020 15:49 - 27.03.2020 23:00
Вимога
Без відповіді
Не законне рішення замовника
Номер:
a3821702d6164dc984c365aa20594088
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-16-001813-a.b3
Назва:
Не законне рішення замовника
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю “Еталонтехсервіс” в особі директора Бізонича Дмитра Володимировича, який діє на підставі статуту приймав участь у закупівлі UA-2020-03-16-001813-a, який проходив 01.04.2020 0 14.03. Та за результатом аукціону надав найбільш економічно вигідну пропозицію.
Виробниче управління комунального господарства Люботинської міської ради Харківської області розглянули пропозицію відповідно до рішення уповноваженої особи розгляду тендерних пропозицій №3 від 06.04.2020р. дискваліфікували Товариство з обмеженою відповідальністю “Еталонтехсервіс”, але учасник не погоджується з рішенням замовника та надсилає вимогу замовнику.
Замовник в свій час відповідає: ТОВ "ЕТАЛОНТЕХСЕРВІС" у складі тендерної пропозиції не надало відповідних документів, чим порушено вимоги до тендерної документації. Надання схожих за змістом довідок від інших органів не може вважатись виконанням зазначеної вимоги за тендерною документацією, оскільки, Замовником встановлено конкретну форму подання такої інформації. Отже, тендерна пропозиція ТОВ "ЕТАЛОНТЕХСЕРВІС" з описаних вище підстав не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню з підстави, що передбачена пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відсутні підстави для задоволення вашої вимоги. Крім того Замовник, в особі Уповноваженої особи є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та Законом України "Про публічні закупівлі", в тому числі. Окрім цього, зважаючи на однозначність та законність підстав для законної дискваліфікації учасника: ТОВ "ЕТАЛОНТЕХСЕРВІС", Уповноважена особа вбачає в діях Скаржника, умисел в спотворенні результатів тендерної процедури, що характеризується діями, які спрямовані на затягування процедури закупівлі в часі, а також, необґрунтоване вишукування підстав для створення собі переваги перед іншими учасниками та схиляння Уповноважену особу до відміни процедури закупівлі. Такі дії прямо порушують принципи здійснення закупівлі, що передбачені статтею 3 Закону, а саме: «добросовісна конкуренція серед учасників».
Даною відповіддю незрозуміло, який документ потрібно було надати. Якої форми не було дотримано учасником??
Навіть якщо не було дотримано форми відповідно до тендерної документації Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ч. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції встановлює формальні (несуттєві) помилки - інші помилки, що не впливають на зміст тендерної пропозиції учасника. А формальні (несуттєві) помилки не є підставою для дискваліфікації.
А щодо умислах в спотворенні результатів тендерної процедури, учасник ТОВ "ЕТАЛОНТЕХСЕРВІС" надав найбільш економічну вигідну пропозицію, повністю відповідає тендерним (кваліфікаційним) вимогам, та намагається зекономити бюджетні кошти у розмірі 60 006,00 грн.
Можливо ситуація в том, що у замовника був визначений переможець ще до проведення публічної закупівлі? У ваших діях учасник ТОВ "ЕТАЛОНТЕХСЕРВІС" вбачає корупційні схеми, що підтверджується протоколом №3, №4 та №5, які були складені 06.04.2020р. де було прийняте незаконе рішення в один і той самий день розглянуто три пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.04.2020 10:53
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення замовника щодо дискваліфікації учасника
Номер:
2212489a2c9a4ae290fd95d1e0145926
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-16-001813-a.b2
Назва:
Оскарження рішення замовника щодо дискваліфікації учасника
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю “Еталонтехсервіс” в особі директора Бізонича Дмитра Володимировича, який діє на підставі статуту приймав участь у закупівлі UA-2020-03-16-001813-a, який проходив 01.04.2020 0 14.03. Та за результатом аукціону надав найбільш економічно вигідну пропозицію.
Виробниче управління комунального господарства Люботинської міської ради Харківської області розглянули пропозицію відповідно до рішення уповноваженої особи розгляду тендерних пропозицій №3 від 06.04.2020р. дискваліфікували Товариство з обмеженою відповідальністю “Еталонтехсервіс”, але учасник не погоджується з рішенням замовника тому, що:
1. Гарантійний лист, що учасник закупівлі не перебуває у списку суб’єктів господарювання до яких застосовані санкції. Відповідно до файлу “1.14. Довідки, гарантійні листи.pdf”, який опубліковані у системі прозоро документ вих№01/30-03-01 від 30 березня 2020р. (учасник надав гарантійний лист з інформацією про те, що учасник закупівлі не перебуває у списку суб’єктів господарювання з посиланням на чинний нормативно-правовий акт).
2. Інформацію про відсутність підстав, визначених у частині 1 та 2 статті 17 Закону. Відповідно до файлу “1.16. ст. 17 ЗУ Про публічні закупівлі.pdf” який опубліковані у системі прозоро документ вих№03/27-03-03 від 27 березня 2020р. (учасник надав довідку в довільній формі з інформацією про те, що у учасника відсутні підстави, визначених у частині 1 та 2 статті 17 Закону).
3. Учасник для вірного складання Замовником Договору повинен надати у складі тендерної пропозиції довідки з усіх обслуговуючих банків з інформацією про наявність у учасника відкритих рахунків з обслуговуючих банків. Відповідно до файлу “ 1.8. Довуідка з банку (ч.2 про кредит).PDF” та “ 1.8. Довідка з банку (ч1. про відк).PDF”, який опубліковані у системі прозоро документ вих№65-4-19/32-31 від 17 березня 2020р. та вих№65-4-19/30 від 17 березня 2020р (учасник надав довідки з обслуговуючих банків з інформацією про те, що учасник має відкриті рахунки та не має простроченої заборгованості по кредитам та позикам 17.03.2020р., а закупівля опублікована 16.03.2020р. о 15.49, що дійсна для цієї закупівлі).
Товариство з обмеженою відповідальністю “Еталонтехсервіс” в особі директора Бізонича Дмитра Володимировича, який діє на підставі статуту, вимагає:
1. Скасувати попереднє рішення щодо дискваліфікувати учасника Товариство з обмеженою відповідальністю “Еталонтехсервіс”.
2. Акцепептувати учасника Товариство з обмеженою відповідальністю “Еталонтехсервіс”, як такого, який запропонував найнижчу ціну за результатом аукціону та відповідає критеріям встановленим замовником.
У випадку, якщо наша вимога буду проігнорована, учасника Товариство з обмеженою відповідальністю “Еталонтехсервіс” буде вимушений звернутись до Антимонопольного комітету для захисту його порушеного права.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога по тендеру.docx 08.04.2020 18:51
- Відповідь на вимогу UA-2020-03-16-001813-a.b2.pdf 10.04.2020 16:57
Дата подачі:
08.04.2020 18:51
Вирішення:
ТОВ "ЕТАЛОНТЕХСЕРВІС" у складі тендерної пропозиції не надало відповідних документів, чим порушено вимоги до тендерної документації.
Надання схожих за змістом довідок від інших органів не може вважатись виконанням зазначеної вимоги за тендерною документацією, оскільки, Замовником встановлено конкретну форму подання такої інформації.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ "ЕТАЛОНТЕХСЕРВІС" з описаних вище підстав не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню з підстави, що передбачена пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відсутні підстави для задоволення вашої вимоги. Крім того Замовник, в особі Уповноваженої особи є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та Законом України "Про публічні закупівлі", в тому числі.
Окрім цього, зважаючи на однозначність та законність підстав для законної дискваліфікації учасника: ТОВ "ЕТАЛОНТЕХСЕРВІС", Уповноважена особа вбачає в діях Скаржника, умисел в спотворенні результатів тендерної процедури, що характеризується діями, які спрямовані на затягування процедури закупівлі в часі, а також, необґрунтоване вишукування підстав для створення собі переваги перед іншими учасниками та схиляння Уповноважену особу до відміни процедури закупівлі.
Такі дії прямо порушують принципи здійснення закупівлі, що передбачені статтею 3 Закону, а саме: «добросовісна конкуренція серед учасників».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
029fc72d25fb44cca7ba4da4fc7103d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-16-001813-a.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Оскарження рішення №4 від 06.04.2020р. щодо предмету закупівлі «ДК 021:2015, код 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Капітальний ремонт трактора Т150-К-09; Капітальний ремонт тракторного причепу 2ПТС-9)»
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.jpg.zip 06.04.2020 16:30
- Відповідь на вимогу UA-2020-03-16-001813-a.c1.pdf 10.04.2020 16:57
Дата подачі:
06.04.2020 17:24
Вирішення:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕЛЕС КОМ" у складі тендерної пропозиції не надало відповідних документів, чим порушено вимоги до тендерної документації.
Надання схожих за змістом довідок від інших органів не може вважатись виконанням зазначеної вимоги за тендерною документацією, оскільки, Замовником встановлено конкретну форму подання такої інформації.
Отже, тендерна пропозиція ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕЛЕС КОМ" з описаних вище підстав не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню з підстави, що передбачена пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відсутні підстави для задоволення вашої вимоги. Крім того Замовник, в особі уповноважена особа є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та Законом України "Про публічні закупівлі", в тому числі.
Окрім цього, зважаючи на однозначність та законність підстав для законної дискваліфікації учасника: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕЛЕС КОМ", уповноважена особа вбачає в діях Скаржника, умисел в спотворенні результатів тендерної процедури, що характеризується діями, які спрямовані на затягування процедури закупівлі в часі, а також, необґрунтоване вишукування підстав для створення собі переваги перед іншими учасниками та схиляння уповноважена особа до відміни процедури закупівлі.
Такі дії прямо порушують принципи здійснення закупівлі, що передбачені статтею 3 Закону, а саме: «добросовісна конкуренція серед учасників».
Статус вимоги:
Відхилено