• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

За ДК 021-2015: код 45310000-3 «Електромонтажні роботи» (45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації). Реконструкція (технічне переоснащення) системи протипожежного захисту - установка системи пожежної сигналізації (СПС) і системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей (СО) Чорноморської загальноосвітньої школи №7 Чорноморської міської ради Одеської області, розташованої за адресою: Одеська область, м. Чорноморськ, проспект Миру 43-А

За ДК 021-2015: код 45310000-3 «Електромонтажні роботи» (45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації). Реконструкція (технічне переоснащення) системи протипожежного захисту - установка системи пожежної сигналізації (СПС) і системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей (СО) Чорноморської загальноосвітньої школи №7 Чорноморської міської ради Одеської області, розташованої за адресою: Одеська область, м. Чорноморськ, проспект Миру 43-А

Торги відмінено

1 812 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 063.50 UAH
Період оскарження: 16.03.2020 15:15 - 27.03.2020 23:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 6c1b5b5a9c9746e0b26d54a6688d9bad
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-16-000932-c.b3
Назва: Вимога
Вимога:
ВИМОГА В тендерній документації (ідентифікатор закупівлі UA-P-2020-03-16-003327-c) у таблиці розділу 3, пункту 5 (кваліфікаційні критерії до учасників…), ч 2.2. ви зазначаєте, що учасник повинен надати: скан-копію оригіналу ліцензії учасника на провадження господарської діяльності і будівництва об’єктів з додатками на право виконання робіт. Однак, ми не згідні з встановленням кваліфікаційного критерію, тому що: По-перше: п. 1, 2, ч. 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. По-друге: як вбачається з вашої тендерної документації, предметом закупівлі є Електромонтажні роботи» 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації. Надання даного виду послуг регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, а саме частина 1 передбачає «Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а також перелік послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню». Але, ви не зважаючи на предмет закупівлі, та п. 1, 2, ч. 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаєте від нас ліцензії на провадження господарської діяльності і будівництва об’єктів з додатками на право виконання робіт. Постає питання: навіщо для виконання робіт протипожежного призначення ліцензія на провадження господарської діяльності і будівництва об’єктів? Предметом закупівлі не є будівництво об’єктів архітектури. Відповідно до предмету закупівлі «Електромонтажні роботи» 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації, законодавець пред’являє до нас, на виконання робіт протипожежного призначення, як суб’єкта, який надає послуги та виконує роботи протипожежного призначення, лише одну вимогу – ЛІЦЕНЗІЮ. Ми не повинні додатково отримувати інші дозвільні документи, інші ліцензії на ті види господарської діяльності, якими ми не займаємося. По-третє: у преамбулі Закону України «Про архітектурну діяльність» вказано наступне: «Цей Закон визначає правові та організаційні засади здійснення архітектурної діяльності і спрямований на формування сприятливого життєвого середовища, досягнення естетичної виразності, економічної доцільності і надійності будинків, споруд та їх комплексів». Стаття 1 Закону України «Про архітектурну діяльність» дає визначення наступних термінів: 1. Архітектурна діяльність - діяльність по створенню об'єктів архітектури, яка включає творчий процес пошуку архітектурного рішення та його втілення, координацію дій учасників розроблення всіх складових частин проектів з планування, забудови і благоустрою територій, будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту) будівель і споруд, здійснення архітектурно-будівельного контролю і авторського нагляду за їх будівництвом, а також здійснення науково-дослідної та викладацької роботи у цій сфері; 2. Об'єкти архітектурної діяльності (об'єкти архітектури) - будинки і споруди житлово-цивільного, комунального, промислового та іншого призначення, їх комплекси, об'єкти благоустрою, садово-паркової та ландшафтної архітектури, монументального і монументально-декоративного мистецтва, території (частини територій) адміністративно-територіальних одиниць і населених пунктів. Пункт 2 «Порядку ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури» визначає, що юридична особа та фізична особа (підприємець) - суб'єкти господарської діяльності (далі - суб'єкти будівельної діяльності), що мають намір провадити БУДІВЕЛЬНУ діяльність, повинні отримати ліцензію згідно з цим Порядком. (Чітко зазначено, суб’єкти, що провадять БУДІВЕЛЬНУ діяльність, не обслуговування, не встановлення, або будь-що інше, а БУДІВЕЛЬНУ!). По-четверте: хочемо звернути вашу увагу на те, що Антимонопольним комітетом України, вже розглядалась схожа скарга по аналогічному предмету закупівлі (номер скарги: UA-2018-05-25-002509-a.a1) і була повністю задоволена ( рішення АМКУ № 6170-р/пк-пз від 23.06.2018.). Отже, підсумовуючи все вищевикладене, вважаємо, що встановлення замовником таких вимог, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації інших учасників, хоча згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Підсумовуючи вище викладене, та згідно ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести зміни в тендерну документації, а саме: ВИМАГАЄМО: 1. Надати нам конкретні посилання на нормативно-правові акти, де зазначено, що суб'єкти будівельної діяльності та суб’єкти надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення – це є одинакові, або тотожні суб’єкти. 2. Надати відповідь, яким законодавчим актом передбачено, що послуги з Встановлення систем пожежної сигналізації регулюється Законом України «Про архітектурну діяльність», а не Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. 3. Привести у відповідність тендерну документацію, згідно чинного законодавства України. 4. Внести зміни до тендерної документації, а саме: виключити у таблиці розділу 3, пункт 5, ч 2.2. такий кваліфікаційний критерій, як: «скан-копія оригіналу ліцензії учасника на провадження господарської діяльності і будівництва об’єктів з додатками на право виконання робіт». 5. Встановити у таблиці розділу 3, пункт 5, ч 2.2. такий кваліфікаційний критерій, як: «Наявність в учасника ліцензії господарської діяльності відповідно до Закону України від 02.03.2015 «Про ліцензування видів господарської діяльності»: надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, за переліком визначеним постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимога задоволена. Зміни до тендерної документації внесено.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

ВИМОГА

Номер: 8d8f182d4bd842308f8b74e42fc129a6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-16-000932-c.b2
Назва: ВИМОГА
Вимога:
ВИМОГА В тендерній документації (ідентифікатор закупівлі UA-P-2020-03-16-003327-c) у таблиці розділу 3, пункту 5 (кваліфікаційні критерії до учасників…), ч 2.2. ви зазначаєте, що учасник повинен надати: скан-копію оригіналу ліцензії учасника на провадження господарської діяльності і будівництва об’єктів з додатками на право виконання робіт. Однак, ми не згідні з встановленням кваліфікаційного критерію, тому що: По-перше: п. 1, 2, ч. 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. По-друге: як вбачається з вашої тендерної документації, предметом закупівлі є Електромонтажні роботи» 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації. Надання даного виду послуг регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, а саме частина 1 передбачає «Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а також перелік послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню». Але, ви не зважаючи на предмет закупівлі, та п. 1, 2, ч. 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаєте від нас ліцензії на провадження господарської діяльності і будівництва об’єктів з додатками на право виконання робіт. Постає питання: навіщо для виконання робіт протипожежного призначення ліцензія на провадження господарської діяльності і будівництва об’єктів? Предметом закупівлі не є будівництво об’єктів архітектури. Відповідно до предмету закупівлі «Електромонтажні роботи» 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації, законодавець пред’являє до нас, на виконання робіт протипожежного призначення, як суб’єкта, який надає послуги та виконує роботи протипожежного призначення, лише одну вимогу – ЛІЦЕНЗІЮ. Ми не повинні додатково отримувати інші дозвільні документи, інші ліцензії на ті види господарської діяльності, якими ми не займаємося. По-третє: у преамбулі Закону України «Про архітектурну діяльність» вказано наступне: «Цей Закон визначає правові та організаційні засади здійснення архітектурної діяльності і спрямований на формування сприятливого життєвого середовища, досягнення естетичної виразності, економічної доцільності і надійності будинків, споруд та їх комплексів». Стаття 1 Закону України «Про архітектурну діяльність» дає визначення наступних термінів: 1. Архітектурна діяльність - діяльність по створенню об'єктів архітектури, яка включає творчий процес пошуку архітектурного рішення та його втілення, координацію дій учасників розроблення всіх складових частин проектів з планування, забудови і благоустрою територій, будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту) будівель і споруд, здійснення архітектурно-будівельного контролю і авторського нагляду за їх будівництвом, а також здійснення науково-дослідної та викладацької роботи у цій сфері; 2. Об'єкти архітектурної діяльності (об'єкти архітектури) - будинки і споруди житлово-цивільного, комунального, промислового та іншого призначення, їх комплекси, об'єкти благоустрою, садово-паркової та ландшафтної архітектури, монументального і монументально-декоративного мистецтва, території (частини територій) адміністративно-територіальних одиниць і населених пунктів. Пункт 2 «Порядку ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури» визначає, що юридична особа та фізична особа (підприємець) - суб'єкти господарської діяльності (далі - суб'єкти будівельної діяльності), що мають намір провадити БУДІВЕЛЬНУ діяльність, повинні отримати ліцензію згідно з цим Порядком. (Чітко зазначено, суб’єкти, що провадять БУДІВЕЛЬНУ діяльність, не обслуговування, не встановлення, або будь-що інше, а БУДІВЕЛЬНУ!). По-четверте: хочемо звернути вашу увагу на те, що Антимонопольним комітетом України, вже розглядалась схожа скарга по аналогічному предмету закупівлі (номер скарги: UA-2018-05-25-002509-a.b2.), і була повністю задоволена ( рішення АМКУ № 7779-р/пк-пз від 01.08.2018р.). Отже, підсумовуючи все вищевикладене, вважаємо, що встановлення замовником таких вимог, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації інших учасників, хоча згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Підсумовуючи вище викладене, та згідно ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести зміни в тендерну документації, а саме: ВИМАГАЄМО: 1. Надати нам конкретні посилання на нормативно-правові акти, де зазначено, що суб'єкти будівельної діяльності та суб’єкти надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення – це є одинакові, або тотожні суб’єкти. 2. Надати відповідь, яким законодавчим актом передбачено, що послуги з Встановлення систем пожежної сигналізації регулюється Законом України «Про архітектурну діяльність», а не Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. 3. Привести у відповідність тендерну документацію, згідно чинного законодавства України. 4. Внести зміни до тендерної документації, а саме: виключити у таблиці розділу 3, пункт 5, ч 2.2. такий кваліфікаційний критерій, як: «скан-копія оригіналу ліцензії учасника на провадження господарської діяльності і будівництва об’єктів з додатками на право виконання робіт». 5. Встановити у таблиці розділу 3, пункт 5, ч 2.2. такий кваліфікаційний критерій, як: «Наявність в учасника ліцензії господарської діяльності відповідно до Закону України від 02.03.2015 «Про ліцензування видів господарської діяльності»: надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, за переліком визначеним постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: Описка в тексті. Подано вимогу без описки.
Дата скасування: 22.03.2020 13:25
Вимога
Є відповідь

Вимога про внесення змін до тендерної документації, стосовно кваліфікаційних критеріїв.

Номер: cd17ad36fac44fce8dea0e288b649f4a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-16-000932-c.b1
Назва: Вимога про внесення змін до тендерної документації, стосовно кваліфікаційних критеріїв.
Вимога:
ВИМОГА Стосовно відповіді в тендерній документації (ідентифікатор закупівлі UA-P-2020-03-16-003327-c) (19.03.20, 08:42) на запитання (18.03.20, 11:48) ви посилаєтесь на ч. 1, 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Достатньою кількістю працівників вважається двоє та більше осіб, але не меншою щоб виконати зазначені роботи в обумовлений строк, що передбачені тендерною документацією. Скажіть будь ласка, у якій статті Закону України «Про публічні закупівлі» передбачена кількість працівників? Це ваше особисте бажання встановити кількість осіб двоє та більше? Згідно п. 1, 2, ч. 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Нам не зрозуміло, яким нормативно-правовим актом ви керувались, при визначені кількості осіб? Надайте нам чітке пояснення. Стосовно другого запитання, де ви стверджуєте, що головний інженер та виконавець робіт є відповідальними особами і головний інженер є керівником та відповідальною особою за виконання проектних робіт. Це ваша особиста думка, тоді «бармен» також може бути виконавцем робіт. У своїй відповіді, ви посилаєтесь на Закон України «Про архітектурну діяльність», хоча: По-перше: згідно ч.1 ст. 7 вище зазначеного Закону проект об’єкта архітектури розробляється під керівництвом або з обов’язковою участю головного архітектора проекту та/або головного інженера проекту які мають кваліфікаційний сертифікат, згідно ч. 2 ст. 7 цього закону, проект об’єкта архітектури завіряється підписом і скріплюється особистою печаткою головного архітектора проекту та/або головного інженера проекту, які мають кваліфікаційний сертифікат. По-друге: стаття 1 Закону України «Про архітектурну діяльність» визначає, що архітектурна діяльність - діяльність по створенню об'єктів архітектури, яка включає творчий процес пошуку архітектурного рішення та його втілення, координацію дій учасників розроблення всіх складових частин проектів з планування, забудови і благоустрою територій, будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту) будівель і споруд, здійснення архітектурно-будівельного контролю і авторського нагляду за їх будівництвом, а також здійснення науково-дослідної та викладацької роботи у цій сфері; Об'єкти архітектурної діяльності (об'єкти архітектури) - будинки і споруди житлово-цивільного, комунального, промислового та іншого призначення, їх комплекси, об'єкти благоустрою, садово-паркової та ландшафтної архітектури, монументального і монументально-декоративного мистецтва, території (частини територій) адміністративно-територіальних одиниць і населених пунктів. Ваш предмет закупівлі – «Електромонтажні роботи» 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації. Скажіть будь ласка, яким чином предмет закупівлі відноситься до архітектурної діяльності? По-третє: згідно класифікатору професій ДК 003:2010, головний інженер проекту має код КП - 1237.1, а головний інженер код КП - 1223.1, отже можна зробити висновок, що це є різні професії. По-четверте: згідно класифікатору професій ДК 003:2010, не знайдено такої професії як «Виконроб. По-п’яте: законодавчим актом який регулює «Електромонтажні роботи», а саме Встановлення систем пожежної сигналізації (являється предметом закупівлі) є Ліцензійні умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а також перелік послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню. Відповідно до яких ми здійснюємо свою діяльність, а саме п. 14, 15 передбачені кадрові вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, у яких не зазначено таких посад, як «Головний інженер» і «Виконроб». Вважаємо доцільним внести зміни до тендерної документації, оскільки вона містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації інших учасників, хоча згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Підсумовуючи вище викладене, та згідно ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести зміни в тендерну документації, а саме: 1. Вказати у якій статті Закону України «Про публічні закупівлі» передбачена «достатня» кількість працівників? 2. Привести у відповідність пофесії, згідно до класифікатору професій ДК 003:2010 і внести зміни до тендерної документації, взявши за основу Ліцензійні умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. 3. Вказати яка стаття Закону України «Про архітектурну діяльність» визначає, що роботи, які є предметом вашої закупівлі - «Електромонтажні роботи» 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації.» регулюються саме цим Законом. 4. Надати об’єктивні, неупереджені та недискримінаційні кваліфікаційні критерії до предмету закупівлі та привести Тендерну документацію у відповідність до законодавства України. У випадку Вашої відмови на нашу вимогу, ми будемо діяти згідно чинного Законодавства України. Сподімаємось на взаєморозуміння і подальшу співпрацю з Вами!
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимога задоволена. Зміни внесені в тендерну документацію.
Статус вимоги: Задоволено