• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт по заміні віконних блоків у житловому будинку за адресою: вул. Київська, 48 корп.1

Поточний ремонт по заміні 16 -х дерев'яних вікон на металопластикові у під΄їзді житлового будинку за адресою: вул. Київська, 48 корп.1 м.Маріуполь, Донецької області. Оцінки підлягають суми без урахування ПДВ, подані в пропозиції. Джерело фінансування - кошти міського бюджету та кошти мешканців будинку.

Торги відмінено

63 333.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 316.67 UAH
Період оскарження: 16.03.2020 13:48 - 19.03.2020 15:00
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження замовнику

Номер: 5bca69fcb6cd460bbd6350b3d0e4f3ee
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-16-001079-a.b3
Назва: Оскарження замовнику
Вимога:
1. Ваша основна задача вказувати фактичні розміра а не ганяти підрядника виконувати роботу за Замовника. Для чого ваші служби взагалі потрібні отримувати зарплату за роботу, якої вони не несуть ніякої відповідальності. 2. Нагадаю ставте в своїх вимогах в критеріях пункт по оплаті, по перевірці обєкту вказуйте конкретні строки виконання. І головне питання, які можуть бути додаткові угоди здійснюйте оплату в рамках договору, а не коли вам захочеться. І саме головне у вас після ОПЛАТА, і що ви може мати до нашої оплати на наш Рахунок це що ваші кошти, за які ви так переживаєте це оплата іде нам як ПІДРЯДНИКУ ви яким боком взагалі
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вами було надано цінову пропозицію, яка не відповідає Вашим контрольним замірам. Згідно контрольних замірів розмір віконних блоків повинен складати 2950х810, а Ви у ціновій пропозиції та у спеціфікації вказуєте розмір- 2980х960 (який було вказано у дефектному акті). Саме для того, щоб Підрядник відразу складав вірну цінову пропозицію і було додано п. 1.17 до кваліфікацйних критерій !
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.04.2020 17:06
Вимога
Залишено без розгляду

оскарження дискваліфікації

Номер: 91eff7a7693a4b0498195559b10e6d92
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-16-001079-a.b2
Назва: оскарження дискваліфікації
Вимога:
1. В ваших вимогах складається кошторисна документация по вашому дефектному акту. Після цього складається додаткова угода на "уточнення фактичних замірів" і складається фактична кошторисна документація з усіма додатками. 2. Оплата здійснюються після виконання робіт і перевірки їх відповідною комісією замовника, яка проводить перевірку після закінчення терміну договору. Виписувати рахунок на проплату який дійсний 5 робочих днів нема смислу. Оплату по податковій накладній проводиться після оплати згідно з законом про "податковий кодекс". Брати на себе зобовязання оплачувати ПДВ в кінці місяця, за кошти які не надійшли на рахунок - ніхто не буде. Так що Замовник визначіться з датою оплати і датами перевірки виконаної роботи і чітко прописуйте Ваші вимоги в п. договорів згідно Ваших договорів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1) Ви повинні були вказати фактичні заміри, для цього у кваліфікаційних критеріях було додано пункт 1.17. Ця закупівля являється дійсної якщо між фактичними та початковими замірами різниця не перевищую 10 % . Ваша помилка була в тому, що Ви не вказали фактичні заміри у ціновій пропозиції та у специфікації. 2) Видаткова накладна фіксує факт отримання/передачі товарів або послуг і по суті завершує купівлю-продажу між продавцем і покупцем. Якщо у вказаний договором термін не було підписано видаткову накладну, то робиться додаткова угода до основного договору на продовження терміну роботи. До Ваших аналогічних договорів, де по всім було не дотримання терміну, не було завантажено додаткові угоди.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 12.04.2020 16:57
Вимога
Відкликано скаржником

оскарження дискваліфікації

Номер: 5e9b4a482bec44eeaf838f86022eda2e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-16-001079-a.b1
Назва: оскарження дискваліфікації
Вимога:
по п.1. Ми подали фактичні заміри вікон як вимагалось в вимогам наші спеціалісти провели замір об`єкту, вони і відрізняються по фактичних розмірах, це стандартна практика виконання робіт або в меншу сторону або в більшу в межах Договірної ціни. по п.2. Всі Замовники сплачують виконану роботу по накладній в разі грошових коштів на рахунку після виконання фактичної роботи. В разі якщо в умовах тендерної закупівлі вказано після оплата як це вказано у Всіх тендерах по Маріуполю, оплата проводиться по накладній або акту виконаних робіт, після перевірки Замовником виконаних робіт а цей період у Вас не визнаначений взагалі ні одним з пунктів. Виходячи с цього накладна виписується після завершення строків Договору
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 09.04.2020 15:10