-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони територій і приміщень
Завершена
79 200.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 396.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 396.00 UAH
Період оскарження:
16.03.2020 11:25 - 20.03.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Приведення у відповідність до законодавства документації
Номер:
11e9e76602794366810e4b48b7604db0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-16-000507-a.b1
Назва:
Приведення у відповідність до законодавства документації
Вимога:
Шановний Замовнику,
Ми неодноразово брали участь в закупівлях, в яких Замовником виступали загальноосвітні заклади м.Львів і підставою до відхилення нашої пропозиції було надання копії листів та/або сертифікатів, які підтверджують проходження працівниками учаника навчання з встановлення та налаштування обладнання охоронної сигналізації (ППК) та системи відеоспостереження (DVR та/або NVR та відеокамер), яке пропонується учасником в даній закупівлі. Сертифікати та/або листи мають засвідчувати проходження навчання на підприємствах виробниках або авторизованих представниках виробника обладнання датованих 03.03.2020 р. Поясніть, яким чином дата видачі сертифікатів та/або листів від виробника може впливати на оцінку пропозиції, а тим більше бути підставою відхилення? Для Вас важливий сам факт наявності такого листа/сертифіката, що буде свідчити про кваліфікацію працівників Учасника та, як результат, якісне надання послуг, чи Ви встановлюєте подібні вимоги лише для того, щоб відсіяти непотрібних учасників? Як бачимо, переможцем у даних закупівлях неодноразово було визнано Дочірнє підприємство "Ефорт-Гарант-20" у яких подібний сертифікат датується 13 серпня 2019 р. Невже це просто збіг обставин? В будь-якому випадку, встановленням подібної вимоги, Ви дискримінуєте не лише наше підприємство як учасника, але й усіх інших учасників, що є грубим порушенням основних принципів здійснення закупівель.
а.4. ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII передбачено що "Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору"
Також, згідно п. 15 Додатку 1 до тендерної документації, учасники повинні мати право на використання патенту на корисну модель № 118627.
Замовнику, замовляючи охоронні послуги, що є предметом закупівлі Ви маєте на меті купити корисну модель «Охоронна система «Аресконт» за патентом України № 118627 чи реальною потребою є саме закупівля охоронних послуг за максимально вигідною ціною?
Відповідно до п. 4 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою Кабінету міністрів України № 960 від 18.11.2015 "Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами"
Тобто, єдиним документом для здійснення охоронної діяльності є наявність діючої ліцензії для провадження такої діяльності. Тому, на підставі чого Ви взагалі вимагаєте надання подібного документа, якщо це не передбачено чинним законодавством?
На нашу думку як потенційного учасника даної закупівлі, наявність вимоги надання ліцензійних документів на право використання корисної моделі «Охоронна система «Аресконт» за патентом України № 118627, що зареєстровано в Державному реєстрі патентів України на корисну модель 10.08.2017 є порушенням вимог чинного законодавства України щодо порядку проведення публічних закупівель, а саме: порушенням принципів публічних закупівель, що передбачені ст. 3 Закону, порушенням вимог, передбачених п. 3 ч. 2 ст. 22(Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент") та ч. 3 ст. 5 Закону( Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників). Замовнику, Ви нічого не плутаєте? Ваша документація є прямим порушенням чинного законодавства. Єдиною метою встановлення такої вимоги є обрання "свого" учасника, за попередньою домовленістю.
На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО виключити п. 16 Додатку 1 до Документації конкурсних торгів або виключити вимогу про надання листів та/або сертифікатів про проходження навчання на підприємствах виробниках співробітниками Учасника саме не пізніше 2019 року, як необґрунтовану та таку, що не відповідає чинному законодавству та виключити п. 15 Додатку 1 до Документації конкурсних торгів, якою вимагається надання ліцензійного договору що підтверджує право учасника на використання патенту на корисну модель № 118627.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.03.2020 12:13