• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

30.20.4 (34631000-9, Електрощітки)

Детальна інформація стосовно предмету закупівлі зазначена в документації, яка додається до закупівлі.

Завершена

3 016 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 000.00 UAH
Період оскарження: 16.11.2016 07:15 - 28.11.2016 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга

Номер: e6270f148ea3462fbd02eaea687de50c
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-16-000004-c.b3
Назва: Скарга
Скарга:
СКАРГА на дії Регіональної філії «Південно-Західної залізниці» ПАТ «Укрзалізниці» щодо приймання рішення про визначення переможця торгів на закупівлю, а саме: ДК 021:2015 (30.20.4 частини залізничних локомотивів, трамвайних моторних вагонів і рухомого складу; кріплення та арматура і їхні частини; механічне устаткування для керування рухом (34631000-9 частини локомотивів чи рухомого складу) - електрощітки) оформленого протоколом засідання тендерного комітету № 77 від 16.12.2016 (в порядку ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі») Регіональна філія «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» (код ЄДРПОУ 40081221) (далі – Замовник) опублікувало оголошення UA-2016-11-16-000004-c (далі – Спірна закупівля) щодо проведення закупівлі за процедурою: відкриті торги. Замовником визначено, що предметом закупівлі є: ДК 021:2015 30.20.4 частини залізничних локомотивів, трамвайних моторних вагонів і рухомого складу; кріплення та арматура і їхні частини; механічне устаткування для керування рухом (34631000-9 частини локомотивів чи рухомого складу) – електрощітки (далі за текстом - 30.20.4 (34631000-9, електрощітки)) у загальній кількості –12000 штук (Лот № 1). 16 листопада 2016 Замовником завантажено електронний документ «ТД-Електрощітки (3 лота)» (далі – тендерна документація), яким визначено вимоги Замовника до предмета закупівлі та вимоги до учасників торгів. Замовником визначено, що кінцевий строк подання пропозицій становить: 02 грудня 2016 року, до 16 години 00 хвилин. 05 грудня 2016 року відбувся початок аукціону. 16 грудня 2016 року о 11:52 Замовником опубліковано рішення про визначення переможця торгів на закупівлю ДК 021:2015 30.20.4 (34631000-9, електрощітки) яке оформлено протоколом № 77 від 16.12.2016 (далі – оскаржуване рішення), яким переможцем визначено – Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ». Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія «ПРОФІ-СТРОЙ» не погоджується з оскаржуваним рішенням, вважає його таким, що винесено з порушенням норм чинного законодавства, порушує права та законні інтереси учасників закупівель, як наслідок, Замовник порушує Закон України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з цим оскаржуване рішення підлягає скасуванню. Вказані обставини обґрунтовуються наступним. Замовником надано документи закупівлі, у яких зазначена тендерна документація щодо підготовки пропозицій до участі у процедурі відкритих торгів на закупівлю 30.20.4 (34631000-9, електрощітки), лот № 1 – 30.20.4 (34631000-9, електрощітки). У зазначеній тендерній документації встановлено вимоги до учасників, які надають свої пропозиції на дану закупівлю. Відповідно до цих вимог, а саме: розділ 2-й, пункт 3-й встановлені кваліфікаційні вимоги до учасників. Зазначені кваліфікаційні вимоги передбачають наявність у учасника наступної документації: 1. Документи, які підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 1.1. Довідка у довільній формі про наявність власних складських приміщень та автотранспортних засобів, якими запропонований товар буде доставлений до пункту призначення згідно Тендерної документації (у разі відсутності власних складських приміщень та/або автотранспортних засобів – інформація стосовно пункту навантаження та/або власників автотранспортних засобів). 2. Документи, які підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 2.1. Довідка у довільній формі стосовно кількості працюючих згідно зі звітом форми 1-ДФ. 3. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи (керівника Учасника або уповноваженої ним особи) щодо підпису документів тендерної пропозиції (в т. ч. завірення копій документів, що надані в складі тендерної пропозиції) та договору за результатами процедури закупівлі: протокол (виписка/витяг з протоколу) засновників, копія наказу про призначення, довіреність (у разі підписання документів та укладання договору за результатами торгів уповноваженою особою учасника), видана згідно чинного законодавства з переліком наданих повноважень, необхідних для участі у торгах, доручення (у разі підписання документів та укладання договору за результатами торгів уповноваженою особою учасника), що підтверджує повноваження уповноваженої особи учасника на підписання документів та укладання договору за результатами торгів; 4. Лист –згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Складається та підписується особисто підписантом договору та особою (особами), яку (яких) уповноважено учасником підписувати (завіряти) документи що надаються учасником (Додаток 4). 5. Довідку у довільній формі що містить інформацію про відсутність всіх підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме обов’язково зазначити: - відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; - учасник має антикорупційну програму та уповноваженого з антикорупційної програми (якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень); - суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів); - фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - службова (посадова) особа, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - учасник провадить господарську діяльність відповідно до положень його статуту; - учасник або учасник попередньої кваліфікації не зареєстрований в офшорних зонах. Перелік офшорних зон встановлюється Кабінетом Міністрів України. – учасник не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). 6. Інших документів, передбачених цією тендерною документацією. 7. Інші документи, які учасник вважає за необхідне додати до складу пропозиції. Учасник закупівлі - Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ» (далі за текстом - Учасник) у складі своєї тендерної пропозиції надав не повний перелік документів, наявності яких вимагає Замовник. Учасником не надано, по-перше, протоколу загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ», у якому вирішено призначити на посаду директора Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ» Мустафаєва Р.А., що свідчить про недоведеність факту наявності права підпису документів, поданих учасником у своїй пропозиції, у пана Мустафаєва Р.А, по-друге, Учасником не надано довідку у довільній формі стосовно кількості працюючих згідно зі звітом форми 1-ДФ, по-третє, у переліку наданих учасником документів наявна сканована копія статуту учасника. Дана сканована копія статуту учасника не відповідає дійсній редакції статуту Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ», інформаційні данні з якого опубліковані на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch, що свідчить про наміри Учасника ввести в оману Замовника. Необхідно також звернути увагу на наступний факт. Учасник у своєму переліку документів надає скановану копію договору перевезення укладеного учасником з перевізником задля поставки продукції Лоту № 1. Даний договір не містить у собі дати укладання договору, що може призвести до негативних наслідків для замовника. Ризик даної ситуації полягає у тому, що за відсутності дати укладання даного договору не можливо встановити, чи мала уповноважена особа учасника на момент підпису такого договору повноваження на підпис такої угоди. У подальшому відсутність повноважень на укладення договору може призвести до визнання договору недійсним, що призведе до унеможливлення виконання Учасником своїх договірних зобов’язань перед Замовником. Тому Замовник має ризик не отримати Товар у встановлені строки та зустрінеться з необхідністю повторного проведення процедури закупівлі, що призведе до втрати часу та можливо, що закупівля відбудеться за збільшеними цінами, що не відповідає інтересам Замовника. Вважаємо за необхідне підкреслити головне, учасником не надано жодного документу, який підтверджував би повноваження особи на підпис документів поданих у пропозиції. Отже, шляхом введення в оману учасник намагається укласти Договір із Замовником, що може призвести до негативних насідків, наприклад розтрату бюджетних коштів, закупівлю неякісного обладнання, вихід з ладу електрощіток або їх повна втрата, що призведе до необхідності повторної закупівлі та/або ремонту коштовного обладнання. Зважаючи на викладене, можна констатувати, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ» в складі своєї тендерної пропозиції надає неповні та недостовірні дані, які впливають на результат проведення закупівлі ДК 021:2015 30.20.4 частини залізничних локомотивів, трамвайних моторних вагонів і рухомого складу; кріплення та арматура і їхні частини; механічне устаткування для керування рухом (34631000-9 частини локомотивів чи рухомого складу) – електрощітки. Таким чином, можна зробити висновок, про не надання Учасником належним чином оформленого документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, що є порушенням вимог тендерної документації Замовника, щодо відповідності кваліфікаційним критеріям. Між тим, Замовником також було допущено порушення щодо належного оформлення та публікації рішення про оголошення переможця. Так, Замовником 16 грудня 2016 року було додано документи до спірної закупівлі, за усіма Лотами, із найменуванням «Визначення переможцем» після завантаження даного документу відкривається інформація зі змісту, якої можна зробити висновок, що тендерним комітетом Замовника прийнято рішення, яке оформлено протоколом №77 від 16.12.2016 р. Оскаржуваний протокол не було опубліковано на веб-порталі, тому Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія «ПРОФІ-СТРОЙ» взагалі має сумнів щодо його існування та належності його оформлення, що також є порушенням ч. 4 ст. 11 Закону. Отже, можна констатувати, що Замовником порушено положення ч. 1 ст. 10 Закону, оскільки Законом чітко передбачено, публікацію документу, який має назву «Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю», натомість Замовником опубліковано документ із назвою: «Визначення переможцем», який при завантажені маж назву «Інформація про обрання переможцем», даний документ взагалі не має інформації про особу переможця, що свідчить про неналежне оформлення не тільки найменування документа, а й щодо змісту такого документа. Відповідно до ч. 3 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії (колегій) приймаються від імені Антимонопольного комітету України. Згідно до частин 3 та 4 статті 11 Закону, тендерний комітет або уповноважена особа (особи) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця, а рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. Згідно до ч.1 ст. 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі. Того ж дня, Замовником безпідставно та незаконно опубліковано інформацію про продовження строку розгляду пропозицій. Незаконність та безпідставність дій полягає в тому, що Замвоником не визначено строк продовження та не визначено підстави з яких строку розгляду пропозицій продовжено, що свідчить про необґрунтованість такого рішення та його незаконність, оскільки Законом у частині 4 статті 28 чітко визначено, що Замовник має право аргументовано продовжити строк розгляду пропозицій до 20 робочих днів, натомість Замовник не виконав жодної з умов передбачених цим положенням Закону не надавши аргументи, які вимагають продовження строку розгляду пропозицій та строк такого продовження. Відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника або уповноважена особа (особи). Відповідно до ч.1 ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (ч. 2 ст. 16 Закону). Згідно до ч. 4 ст. 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Відповідно до п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Натомість, Замовник не зважаючи на невідповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації, не відхилив тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ» та прийняв рішення про визнання його переможцем без належних на те підстав, та з порушенням порядку встановленого Законом України «Про публічні закупівлі». Отже, регіональною філією «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» не дотримано вимоги ч. 1 ст. 30 Закону, що призвело до порушення прав та законних інтересів інших учасників закупівлі. Згідно до ч.2 ст.. 38 Закону за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Відповідно до ч. 9 ст. 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Зважаючи на викладене, можна констатувати, що з боку Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ» було допущено щонайменше чотири порушення вимог тендерної документації замовника та законодавства України, в свою чергу, Замовником при проведенні Спірної закупівлі допущено щонайменше два порушення вимог чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, керуючись ст..18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: - прийняти скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «ПРОФІ-СТРОЙ» до розгляду; - протокол № 77 від 16.12.2016 року про визначення переможця торгів на закупівлю ДК 021:2015 30.20.4 частини залізничних локомотивів, трамвайних моторних вагонів і рухомого складу; кріплення та арматура і їхні частини; механічне устаткування для керування рухом (34631000-9 частини локомотивів чи рухомого складу) електрощітки – скасувати повністю. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 29.12.2016 18:39
Автор: Товариство з обмеженною відповідальністю "Компанія "Профі-Строй", Купцов Владислав Максимович 380680292590 profistroi@i.ua
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга

Номер: f96242b472564e79855161f305b08354
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-16-000004-c.b1
Назва: Скарга
Скарга:
СКАРГА на дії Регіональної філії «Південно-Західної залізниці» ПАТ «Укрзалізниці» щодо приймання рішення про визначення переможця торгів на закупівлю, а саме: ДК 021:2015 (30.20.4 частини залізничних локомотивів, трамвайних моторних вагонів і рухомого складу; кріплення та арматура і їхні частини; механічне устаткування для керування рухом (34631000-9 частини локомотивів чи рухомого складу) - електрощітки) оформленого протоколом засідання тендерного комітету № 77 від 16.12.2016 (в порядку ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі») Регіональна філія «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» (код ЄДРПОУ 40081221) (далі – Замовник) опублікувало оголошення UA-2016-11-16-000004-c (далі – Спірна закупівля) щодо проведення закупівлі за процедурою: відкриті торги. Замовником визначено, що предметом закупівлі є: ДК 021:2015 30.20.4 частини залізничних локомотивів, трамвайних моторних вагонів і рухомого складу; кріплення та арматура і їхні частини; механічне устаткування для керування рухом (34631000-9 частини локомотивів чи рухомого складу) – електрощітки (далі за текстом - 30.20.4 (34631000-9, електрощітки)) у загальній кількості –12000 штук (Лот № 1). 16 листопада 2016 Замовником завантажено електронний документ «ТД-Електрощітки (3 лота)» (далі – тендерна документація), яким визначено вимоги Замовника до предмета закупівлі та вимоги до учасників торгів. Замовником визначено, що кінцевий строк подання пропозицій становить: 02 грудня 2016 року, до 16 години 00 хвилин. 05 грудня 2016 року відбувся початок аукціону. 16 грудня 2016 року о 11:52 Замовником опубліковано рішення про визначення переможця торгів на закупівлю ДК 021:2015 30.20.4 (34631000-9, електрощітки) яке оформлено протоколом № 77 від 16.12.2016 (далі – оскаржуване рішення), яким переможцем визначено – Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ». Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія «ПРОФІ-СТРОЙ» не погоджується з оскаржуваним рішенням, вважає його таким, що винесено з порушенням норм чинного законодавства, порушує права та законні інтереси учасників закупівель, як наслідок, Замовник порушує Закон України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з цим оскаржуване рішення підлягає скасуванню. Вказані обставини обґрунтовуються наступним. Замовником надано документи закупівлі, у яких зазначена тендерна документація щодо підготовки пропозицій до участі у процедурі відкритих торгів на закупівлю 30.20.4 (34631000-9, електрощітки), лот № 1 – 30.20.4 (34631000-9, електрощітки). У зазначеній тендерній документації встановлено вимоги до учасників, які надають свої пропозиції на дану закупівлю. Відповідно до цих вимог, а саме: розділ 2-й, пункт 3-й встановлені кваліфікаційні вимоги до учасників. Зазначені кваліфікаційні вимоги передбачають наявність у учасника наступної документації: 1. Документи, які підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 1.1. Довідка у довільній формі про наявність власних складських приміщень та автотранспортних засобів, якими запропонований товар буде доставлений до пункту призначення згідно Тендерної документації (у разі відсутності власних складських приміщень та/або автотранспортних засобів – інформація стосовно пункту навантаження та/або власників автотранспортних засобів). 2. Документи, які підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 2.1. Довідка у довільній формі стосовно кількості працюючих згідно зі звітом форми 1-ДФ. 3. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи (керівника Учасника або уповноваженої ним особи) щодо підпису документів тендерної пропозиції (в т. ч. завірення копій документів, що надані в складі тендерної пропозиції) та договору за результатами процедури закупівлі: протокол (виписка/витяг з протоколу) засновників, копія наказу про призначення, довіреність (у разі підписання документів та укладання договору за результатами торгів уповноваженою особою учасника), видана згідно чинного законодавства з переліком наданих повноважень, необхідних для участі у торгах, доручення (у разі підписання документів та укладання договору за результатами торгів уповноваженою особою учасника), що підтверджує повноваження уповноваженої особи учасника на підписання документів та укладання договору за результатами торгів; 4. Лист –згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Складається та підписується особисто підписантом договору та особою (особами), яку (яких) уповноважено учасником підписувати (завіряти) документи що надаються учасником (Додаток 4). 5. Довідку у довільній формі що містить інформацію про відсутність всіх підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме обов’язково зазначити: - відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; - учасник має антикорупційну програму та уповноваженого з антикорупційної програми (якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень); - суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів); - фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - службова (посадова) особа, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - учасник провадить господарську діяльність відповідно до положень його статуту; - учасник або учасник попередньої кваліфікації не зареєстрований в офшорних зонах. Перелік офшорних зон встановлюється Кабінетом Міністрів України. – учасник не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). 6. Інших документів, передбачених цією тендерною документацією. 7. Інші документи, які учасник вважає за необхідне додати до складу пропозиції. Учасник закупівлі - Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ» (далі за текстом - Учасник) у складі своєї тендерної пропозиції надав не повний перелік документів, наявності яких вимагає Замовник. Учасником не надано, по-перше, протоколу загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ», у якому вирішено призначити на посаду директора Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ» Мустафаєва Р.А., що свідчить про недоведеність факту наявності права підпису документів, поданих учасником у своїй пропозиції, у пана Мустафаєва Р.А, по-друге, Учасником не надано довідку у довільній формі стосовно кількості працюючих згідно зі звітом форми 1-ДФ, по-третє, у переліку наданих учасником документів наявна сканована копія статуту учасника. Дана сканована копія статуту учасника не відповідає дійсній редакції статуту Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ», інформаційні данні з якого опубліковані на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch, що свідчить про наміри Учасника ввести в оману Замовника. Необхідно також звернути увагу на наступний факт. Учасник у своєму переліку документів надає скановану копію договору перевезення укладеного учасником з перевізником задля поставки продукції Лоту № 1. Даний договір не містить у собі дати укладання договору, що може призвести до негативних наслідків для замовника. Ризик даної ситуації полягає у тому, що за відсутності дати укладання даного договору не можливо встановити, чи мала уповноважена особа учасника на момент підпису такого договору повноваження на підпис такої угоди. У подальшому відсутність повноважень на укладення договору може призвести до визнання договору недійсним, що призведе до унеможливлення виконання Учасником своїх договірних зобов’язань перед Замовником. Тому Замовник має ризик не отримати Товар у встановлені строки та зустрінеться з необхідністю повторного проведення процедури закупівлі, що призведе до втрати часу та можливо, що закупівля відбудеться за збільшеними цінами, що не відповідає інтересам Замовника. Вважаємо за необхідне підкреслити головне, учасником не надано жодного документу, який підтверджував би повноваження особи на підпис документів поданих у пропозиції. Отже, шляхом введення в оману учасник намагається укласти Договір із Замовником, що може призвести до негативних насідків, наприклад розтрату бюджетних коштів, закупівлю неякісного обладнання, вихід з ладу електрощіток або їх повна втрата, що призведе до необхідності повторної закупівлі та/або ремонту коштовного обладнання. Зважаючи на викладене, можна констатувати, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ» в складі своєї тендерної пропозиції надає неповні та недостовірні дані, які впливають на результат проведення закупівлі ДК 021:2015 30.20.4 частини залізничних локомотивів, трамвайних моторних вагонів і рухомого складу; кріплення та арматура і їхні частини; механічне устаткування для керування рухом (34631000-9 частини локомотивів чи рухомого складу) – електрощітки. Таким чином, можна зробити висновок, про не надання Учасником належним чином оформленого документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, що є порушенням вимог тендерної документації Замовника, щодо відповідності кваліфікаційним критеріям. Між тим, Замовником також було допущено порушення щодо належного оформлення та публікації рішення про оголошення переможця. Так, Замовником 16 грудня 2016 року було додано документи до спірної закупівлі, за усіма Лотами, із найменуванням «Визначення переможцем» після завантаження даного документу відкривається інформація зі змісту, якої можна зробити висновок, що тендерним комітетом Замовника прийнято рішення, яке оформлено протоколом №77 від 16.12.2016 р. Оскаржуваний протокол не було опубліковано на веб-порталі, тому Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія «ПРОФІ-СТРОЙ» взагалі має сумнів щодо його існування та належності його оформлення, що також є порушенням ч. 4 ст. 11 Закону. Отже, можна констатувати, що Замовником порушено положення ч. 1 ст. 10 Закону, оскільки Законом чітко передбачено, публікацію документу, який має назву «Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю», натомість Замовником опубліковано документ із назвою: «Визначення переможцем», який при завантажені маж назву «Інформація про обрання переможцем», даний документ взагалі не має інформації про особу переможця, що свідчить про неналежне оформлення не тільки найменування документа, а й щодо змісту такого документа. Відповідно до ч. 3 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії (колегій) приймаються від імені Антимонопольного комітету України. Згідно до частин 3 та 4 статті 11 Закону, тендерний комітет або уповноважена особа (особи) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця, а рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. Згідно до ч.1 ст. 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі. Того ж дня, Замовником безпідставно та незаконно опубліковано інформацію про продовження строку розгляду пропозицій. Незаконність та безпідставність дій полягає в тому, що Замвоником не визначено строк продовження та не визначено підстави з яких строку розгляду пропозицій продовжено, що свідчить про необґрунтованість такого рішення та його незаконність, оскільки Законом у частині 4 статті 28 чітко визначено, що Замовник має право аргументовано продовжити строк розгляду пропозицій до 20 робочих днів, натомість Замовник не виконав жодної з умов передбачених цим положенням Закону не надавши аргументи, які вимагають продовження строку розгляду пропозицій та строк такого продовження. Відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника або уповноважена особа (особи). Відповідно до ч.1 ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (ч. 2 ст. 16 Закону). Згідно до ч. 4 ст. 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Відповідно до п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Натомість, Замовник не зважаючи на невідповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації, не відхилив тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ» та прийняв рішення про визнання його переможцем без належних на те підстав, та з порушенням порядку встановленого Законом України «Про публічні закупівлі». Отже, регіональною філією «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» не дотримано вимоги ч. 1 ст. 30 Закону, що призвело до порушення прав та законних інтересів інших учасників закупівлі. Згідно до ч.2 ст.. 38 Закону за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Відповідно до ч. 9 ст. 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Зважаючи на викладене, можна констатувати, що з боку Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ» було допущено щонайменше чотири порушення вимог тендерної документації замовника та законодавства України, в свою чергу, Замовником при проведенні Спірної закупівлі допущено щонайменше два порушення вимог чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, керуючись ст..18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: - прийняти скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «ПРОФІ-СТРОЙ» до розгляду; - протокол № 77 від 16.12.2016 року про визначення переможця торгів на закупівлю ДК 021:2015 30.20.4 частини залізничних локомотивів, трамвайних моторних вагонів і рухомого складу; кріплення та арматура і їхні частини; механічне устаткування для керування рухом (34631000-9 частини локомотивів чи рухомого складу) електрощітки – скасувати повністю. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 29.12.2016 18:38
Автор: Товариство з обмеженною відповідальністю "Компанія "Профі-Строй", Купцов Владислав Максимович 380680292590 profistroi@i.ua
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга

Номер: ddf812c5c5544c2aac29b144470b6c78
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-16-000004-c.b2
Назва: Скарга
Скарга:
СКАРГА на дії Регіональної філії «Південно-Західної залізниці» ПАТ «Укрзалізниці» щодо приймання рішення про визначення переможця торгів на закупівлю, а саме: ДК 021:2015 (30.20.4 частини залізничних локомотивів, трамвайних моторних вагонів і рухомого складу; кріплення та арматура і їхні частини; механічне устаткування для керування рухом (34631000-9 частини локомотивів чи рухомого складу) - електрощітки) оформленого протоколом засідання тендерного комітету № 77 від 16.12.2016 (в порядку ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі») Регіональна філія «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» (код ЄДРПОУ 40081221) (далі – Замовник) опублікувало оголошення UA-2016-11-16-000004-c (далі – Спірна закупівля) щодо проведення закупівлі за процедурою: відкриті торги. Замовником визначено, що предметом закупівлі є: ДК 021:2015 30.20.4 частини залізничних локомотивів, трамвайних моторних вагонів і рухомого складу; кріплення та арматура і їхні частини; механічне устаткування для керування рухом (34631000-9 частини локомотивів чи рухомого складу) – електрощітки (далі за текстом - 30.20.4 (34631000-9, електрощітки)) у загальній кількості –12000 штук (Лот № 1). 16 листопада 2016 Замовником завантажено електронний документ «ТД-Електрощітки (3 лота)» (далі – тендерна документація), яким визначено вимоги Замовника до предмета закупівлі та вимоги до учасників торгів. Замовником визначено, що кінцевий строк подання пропозицій становить: 02 грудня 2016 року, до 16 години 00 хвилин. 05 грудня 2016 року відбувся початок аукціону. 16 грудня 2016 року о 11:52 Замовником опубліковано рішення про визначення переможця торгів на закупівлю ДК 021:2015 30.20.4 (34631000-9, електрощітки) яке оформлено протоколом № 77 від 16.12.2016 (далі – оскаржуване рішення), яким переможцем визначено – Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ». Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія «ПРОФІ-СТРОЙ» не погоджується з оскаржуваним рішенням, вважає його таким, що винесено з порушенням норм чинного законодавства, порушує права та законні інтереси учасників закупівель, як наслідок, Замовник порушує Закон України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з цим оскаржуване рішення підлягає скасуванню. Вказані обставини обґрунтовуються наступним. Замовником надано документи закупівлі, у яких зазначена тендерна документація щодо підготовки пропозицій до участі у процедурі відкритих торгів на закупівлю 30.20.4 (34631000-9, електрощітки), лот № 1 – 30.20.4 (34631000-9, електрощітки). У зазначеній тендерній документації встановлено вимоги до учасників, які надають свої пропозиції на дану закупівлю. Відповідно до цих вимог, а саме: розділ 2-й, пункт 3-й встановлені кваліфікаційні вимоги до учасників. Зазначені кваліфікаційні вимоги передбачають наявність у учасника наступної документації: 1. Документи, які підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 1.1. Довідка у довільній формі про наявність власних складських приміщень та автотранспортних засобів, якими запропонований товар буде доставлений до пункту призначення згідно Тендерної документації (у разі відсутності власних складських приміщень та/або автотранспортних засобів – інформація стосовно пункту навантаження та/або власників автотранспортних засобів). 2. Документи, які підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 2.1. Довідка у довільній формі стосовно кількості працюючих згідно зі звітом форми 1-ДФ. 3. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи (керівника Учасника або уповноваженої ним особи) щодо підпису документів тендерної пропозиції (в т. ч. завірення копій документів, що надані в складі тендерної пропозиції) та договору за результатами процедури закупівлі: протокол (виписка/витяг з протоколу) засновників, копія наказу про призначення, довіреність (у разі підписання документів та укладання договору за результатами торгів уповноваженою особою учасника), видана згідно чинного законодавства з переліком наданих повноважень, необхідних для участі у торгах, доручення (у разі підписання документів та укладання договору за результатами торгів уповноваженою особою учасника), що підтверджує повноваження уповноваженої особи учасника на підписання документів та укладання договору за результатами торгів; 4. Лист –згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Складається та підписується особисто підписантом договору та особою (особами), яку (яких) уповноважено учасником підписувати (завіряти) документи що надаються учасником (Додаток 4). 5. Довідку у довільній формі що містить інформацію про відсутність всіх підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме обов’язково зазначити: - відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; - учасник має антикорупційну програму та уповноваженого з антикорупційної програми (якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень); - суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів); - фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - службова (посадова) особа, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - учасник провадить господарську діяльність відповідно до положень його статуту; - учасник або учасник попередньої кваліфікації не зареєстрований в офшорних зонах. Перелік офшорних зон встановлюється Кабінетом Міністрів України. – учасник не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). 6. Інших документів, передбачених цією тендерною документацією. 7. Інші документи, які учасник вважає за необхідне додати до складу пропозиції. Учасник закупівлі - Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ» (далі за текстом - Учасник) у складі своєї тендерної пропозиції надав не повний перелік документів, наявності яких вимагає Замовник. Учасником не надано, по-перше, протоколу загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ», у якому вирішено призначити на посаду директора Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ» Мустафаєва Р.А., що свідчить про недоведеність факту наявності права підпису документів, поданих учасником у своїй пропозиції, у пана Мустафаєва Р.А, по-друге, Учасником не надано довідку у довільній формі стосовно кількості працюючих згідно зі звітом форми 1-ДФ, по-третє, у переліку наданих учасником документів наявна сканована копія статуту учасника. Дана сканована копія статуту учасника не відповідає дійсній редакції статуту Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ», інформаційні данні з якого опубліковані на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch, що свідчить про наміри Учасника ввести в оману Замовника. Необхідно також звернути увагу на наступний факт. Учасник у своєму переліку документів надає скановану копію договору перевезення укладеного учасником з перевізником задля поставки продукції Лоту № 1. Даний договір не містить у собі дати укладання договору, що може призвести до негативних наслідків для замовника. Ризик даної ситуації полягає у тому, що за відсутності дати укладання даного договору не можливо встановити, чи мала уповноважена особа учасника на момент підпису такого договору повноваження на підпис такої угоди. У подальшому відсутність повноважень на укладення договору може призвести до визнання договору недійсним, що призведе до унеможливлення виконання Учасником своїх договірних зобов’язань перед Замовником. Тому Замовник має ризик не отримати Товар у встановлені строки та зустрінеться з необхідністю повторного проведення процедури закупівлі, що призведе до втрати часу та можливо, що закупівля відбудеться за збільшеними цінами, що не відповідає інтересам Замовника. Вважаємо за необхідне підкреслити головне, учасником не надано жодного документу, який підтверджував би повноваження особи на підпис документів поданих у пропозиції. Отже, шляхом введення в оману учасник намагається укласти Договір із Замовником, що може призвести до негативних насідків, наприклад розтрату бюджетних коштів, закупівлю неякісного обладнання, вихід з ладу електрощіток або їх повна втрата, що призведе до необхідності повторної закупівлі та/або ремонту коштовного обладнання. Зважаючи на викладене, можна констатувати, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ» в складі своєї тендерної пропозиції надає неповні та недостовірні дані, які впливають на результат проведення закупівлі ДК 021:2015 30.20.4 частини залізничних локомотивів, трамвайних моторних вагонів і рухомого складу; кріплення та арматура і їхні частини; механічне устаткування для керування рухом (34631000-9 частини локомотивів чи рухомого складу) – електрощітки. Таким чином, можна зробити висновок, про не надання Учасником належним чином оформленого документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, що є порушенням вимог тендерної документації Замовника, щодо відповідності кваліфікаційним критеріям. Між тим, Замовником також було допущено порушення щодо належного оформлення та публікації рішення про оголошення переможця. Так, Замовником 16 грудня 2016 року було додано документи до спірної закупівлі, за усіма Лотами, із найменуванням «Визначення переможцем» після завантаження даного документу відкривається інформація зі змісту, якої можна зробити висновок, що тендерним комітетом Замовника прийнято рішення, яке оформлено протоколом №77 від 16.12.2016 р. Оскаржуваний протокол не було опубліковано на веб-порталі, тому Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія «ПРОФІ-СТРОЙ» взагалі має сумнів щодо його існування та належності його оформлення, що також є порушенням ч. 4 ст. 11 Закону. Отже, можна констатувати, що Замовником порушено положення ч. 1 ст. 10 Закону, оскільки Законом чітко передбачено, публікацію документу, який має назву «Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю», натомість Замовником опубліковано документ із назвою: «Визначення переможцем», який при завантажені маж назву «Інформація про обрання переможцем», даний документ взагалі не має інформації про особу переможця, що свідчить про неналежне оформлення не тільки найменування документа, а й щодо змісту такого документа. Відповідно до ч. 3 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії (колегій) приймаються від імені Антимонопольного комітету України. Згідно до частин 3 та 4 статті 11 Закону, тендерний комітет або уповноважена особа (особи) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця, а рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. Згідно до ч.1 ст. 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі. Того ж дня, Замовником безпідставно та незаконно опубліковано інформацію про продовження строку розгляду пропозицій. Незаконність та безпідставність дій полягає в тому, що Замвоником не визначено строк продовження та не визначено підстави з яких строку розгляду пропозицій продовжено, що свідчить про необґрунтованість такого рішення та його незаконність, оскільки Законом у частині 4 статті 28 чітко визначено, що Замовник має право аргументовано продовжити строк розгляду пропозицій до 20 робочих днів, натомість Замовник не виконав жодної з умов передбачених цим положенням Закону не надавши аргументи, які вимагають продовження строку розгляду пропозицій та строк такого продовження. Відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника або уповноважена особа (особи). Відповідно до ч.1 ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (ч. 2 ст. 16 Закону). Згідно до ч. 4 ст. 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Відповідно до п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Натомість, Замовник не зважаючи на невідповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації, не відхилив тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ» та прийняв рішення про визнання його переможцем без належних на те підстав, та з порушенням порядку встановленого Законом України «Про публічні закупівлі». Отже, регіональною філією «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» не дотримано вимоги ч. 1 ст. 30 Закону, що призвело до порушення прав та законних інтересів інших учасників закупівлі. Згідно до ч.2 ст.. 38 Закону за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Відповідно до ч. 9 ст. 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Зважаючи на викладене, можна констатувати, що з боку Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ» було допущено щонайменше чотири порушення вимог тендерної документації замовника та законодавства України, в свою чергу, Замовником при проведенні Спірної закупівлі допущено щонайменше два порушення вимог чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, керуючись ст..18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: - прийняти скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «ПРОФІ-СТРОЙ» до розгляду; - протокол № 77 від 16.12.2016 року про визначення переможця торгів на закупівлю ДК 021:2015 30.20.4 частини залізничних локомотивів, трамвайних моторних вагонів і рухомого складу; кріплення та арматура і їхні частини; механічне устаткування для керування рухом (34631000-9 частини локомотивів чи рухомого складу) електрощітки – скасувати повністю. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 29.12.2016 18:02
Автор: Товариство з обмеженною відповідальністю "Компанія "Профі-Строй", Купцов Владислав Максимович 380680292590 profistroi@i.ua