• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Насос та насосні агрегати

код ДК 021:2015 – 42120000 - 6 Насоси та компресори (насос та насосні агрегати)

Завершена

1 454 931.45 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.6% або 8 800.00 UAH
Період оскарження: 16.03.2020 09:44 - 27.03.2020 23:00
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга на загальні умови закупівлі

Номер: 3d484fb025f04be8af751fe8d7f31bba
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-16-000264-b.b2
Назва: Скарга на загальні умови закупівлі
Скарга:
ТОВ "Інтерагро" Скарга на загальні умови закупівлі. 16.03.2020 р. в електронній системі закупівель Замовником було розміщене оголошення про проведення відкритих торгів щодо закупівлі товару за кодом код ДК:021-2015- 42120000-6 «Насоси та компресори (Насос та насосні агрегати)». До закупівлі передбачається один лот на скму 1 454 931,45 грн. без ПДВ пятнадцять одиниць з яких: -- Насоси з електродвигуном: 3ЦГ 50/50К-15-2 та 1ЦГ 12,5/50К-4-2-У2 всього 2 шт. виробництва Республіка Молдова, м. Кишинів. -- Насосні агрегати: АХО 50-32-200К55 У2 = 4шт.; Х 80-50-200К-СД У2=2шт.; АХПО 80-65-160-2,0КСД У2=1шт.; АХ 80-50-200К-СД У2=1шт.; АХ 50-32-160К-СД У2=3шт. з електродвигунами, всього 11 шт., виробництвва ООО "Катайський насосний завод" Росія, м. Катайськ. -- Насосний агрегат АНС-130 = 1 шт. з електродвигуном виробництва Республіка Білорусь. ТОВ "інтерагро" (надалі "Скаржник") маючи великий та довгостроковий досвід по поставках, наладці та підбору герметичних електронасосів типу ЦГ (директор є акціонером завода-виробника АО "Молдовахідромаш"), маючи необхідні свідоцтва як представника виробника, планує прийняти участь в процедурі закупівлі. При цьому детально опрацювавши тендерну документацію з метою підготовки тендерної пропозиції, Скаржником виявлені порушення з боку Замовника норм Закону Укоаїни "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 р. №922-VIII а саме ст.22, ст.3 та ст.5 які створюють антиконкурентны (дискримінаційні) умови для Скаржника та полягають в наступному: Не існує в Україні та за її межами одного виробника продукції заявленої в переліку (виробники знаходяться -- Росія, Молдова, Білорусь) як зазначено вище. При цьому враховуючи вимого тендерної документації з метою постачання усього предмета закупівлі Замовник допускає до участі в закупівлі учасника який має контакт мінімум з трьома виробниками різних країн, не допускаючи до участі виробників та їх представників, штучно та істотно звужує коло учасників закупівлі. При цьому незважаючи на відповідність запланованої Замовником закупівлі вимогам, що встановлюються законодавством при визначені предмету закупівлі, Замовник не скористався можливістю передбаченою законом щодо поділення предмету закупівлі на окремі частини (лоти) таким чином, щоб уникнути штучного звуження кола учасників та надати можливість участі як виробникам за окремими позиціями, так і тим учасникам, що мають безпосередні договори з іншими виробниками . Таким чином наявне у тендерної документації некоректно сформований предмет закупівлі унеможливлює подачу пропозиції з боку Скаржника та всіх виробників предмету закупівлі, надаючи есклюзивне право на участь у вказаній закупівлі одному учаснику який має договірні відносини з усіма трьома виробниками товарів заявлених в одному лоті закупівлі. З метою уникненя дискримінації Скаржник 19.03.2020 р. звернувся до замовника із вимогою внести зміни до тендерної документації та визначити окремі частини закупівлі із врахуванням номенклатури та особливостей їх виготовлення різними виробниками, але в порушення Закоу Замовник відмовив ділити предмет закупівлі на лоти, що призвело до необхідності оскарження умов закупівлі до АМКУ. При цьому позиція Скаржника будувалась на наступному: оскільки із визначених Замовником позицій є три групи електронасосів і у кожної групи свої виробники, які жодним чином не повторюють виробництво по других групах електронасосів, доцільне бездискримінаційне поділення усіх заявлених позицій наступним чином: --- Лот №1: -- Насосні агрегати з електродвигуном або еквівалент: АХО 50-32-200К55 У2 = 4шт.; Х 80-50-200К-СД У2=2шт.; АХПО 80-65-160-2,0КСД У2=1шт.; АХ 80-50-200К-СД У2=1шт.; АХ 50-32-160К-СД У2=3шт. з електродвигунами, всього 11 шт., виробництвва ООО "Катайський насосний завод" Росія, --- Лот №2: -- Насосні агрегати з електродвигуном або еквівалент: 3ЦГ 50/50К-15-2 та 1ЦГ 12,5/50К-4-2-У2 всього 2 шт. виробництва Республіка Молдова. --- Лот №3: -- Насосний агрегати з електродвигуном або еквівалент: АНС-130 = 1 шт. виробництва Республіка Білорусь. При цьому участь в закупівлі зможуть взяти як виробники, так і їхні представники (ділери) на території України, та Скаржник маючи економічну вигідну пропозицію до Лоту №2 не має можливості надати пропозицію за всіма лотами. На підставі вказаного заявлений до закупівлі предмет є штучно розширеним та потребує поділення на окремі частини з урахуванням особливостей виробництва окремих позицій в межах загального бюджету закупівлі. Враховуючи викладане, керуючись частиною 3 ст.8 та ст18 Закону України "Про публічні закупівлі" ПРОСИМО: Зобовязати Замовника закупівлі внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі код ДК:021-2015- 42120000-6 «Насоси та компресори (Насос та насосні агрегати)». оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-03-16-000264-b.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.03.2020 17:38
Автор: ТОВ "ІНТЕРАГРО", Віктор Кудря +380952279567 interagro52191@ukr.net
Вимога
Відхилено

Вимога по розділені лотів

Номер: 2741033243094bb8baa0b59602d4a6d8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-16-000264-b.b1
Назва: Вимога по розділені лотів
Вимога:
Розділення по лотам насосів типу "ЦГ" та типу "Х". Додається прикріплений файл в Документації
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Закон України не забороняє замовнику організовувати закупівлю однотипної продукції одним лотом. Також, в Законі України немає обмежень щодо асортименту продукції що закуповується. Вимога потенційного учасника щодо розділення закупівлі на окремі лоти жодним чином не є обґрунтованою. Таким чином, вважаємо розділення закупівлі на окремі лоти не є доцільним.
Статус вимоги: Відхилено