-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція хіміотерапевтичного корпусу Подільського регіонального центру онкології Вінницької обласної ради по вул. Хмельницьке шосе, 84 в м. Вінниці.»
Завершена
17 782 443.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 17 782.44 UAH
мін. крок: 0.1% або 17 782.44 UAH
Період оскарження:
13.03.2020 16:48 - 24.03.2020 23:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА на протокол № 99 засідання тендерного комітету про розгляд тендерної пропозиції на закупівлю робіт та прийняття рішення про намір укласти договір від 3 квітня 2020 року
Номер:
095bff64f60c449ab2a43dab0b229ceb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-13-002366-a.b5
Назва:
СКАРГА на протокол № 99 засідання тендерного комітету про розгляд тендерної пропозиції на закупівлю робіт та прийняття рішення про намір укласти договір від 3 квітня 2020 року
Скарга:
1. Встановити наявність порушення процедури відкритих торгів на закупівлю по предмету ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт за ідентифікатором закупівлі UA-2020-03-13-002366-a, а саме - реконструкція хіміотерапевтичного корпусу Подільського регіонального центру онкології Вінницької обласної ради по вул. Хмельницьке шосе, 84 в м. Вінниці.
2. Зобов’язати Замовника скасувати Протокол № 99 засідання тендерного комітету про розгляд тендерної пропозиції на закупівлю робіт та прийняття рішення про намір укласти договір із ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» від 3 квітня 2020 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- 16.Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.PDF 10.04.2020 09:27
- 34.Відгук (Школа 36).PDF 10.04.2020 09:27
- 39.Договір ОНКО.pdf 10.04.2020 09:27
- 40.Договір покрівля ЗОШ№36.PDF 10.04.2020 09:27
- UA-2020-03-13-002366-a-bids.pdf 10.04.2020 09:28
- аналогічний договір Вінн.апел.адм.суд.pdf 10.04.2020 09:28
- аналогічний договір МП Юлія.pdf 10.04.2020 09:28
- довідка про наяв.праців.відповідної кваліфікації.pdf 10.04.2020 09:28
- Платіжне доручення за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до держаного бюджету.pdf 10.04.2020 09:28
- протокол №99.pdf 10.04.2020 09:28
- Скарга АМКУ.pdf 10.04.2020 09:28
- 4. ТД Хімкорпус.doc 10.04.2020 09:28
- Платіжне доручення за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до держаного бюджету.pdf 10.04.2020 09:28
- рішення від 14.04.2020 № 7062 + лист Замовнику.pdf 15.04.2020 10:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.04.2020 № 8266.pdf 30.04.2020 21:12
- рішення від 29.04.2020 № 8266.pdf 05.05.2020 22:18
- Пояснення по скарзі 24.04.2020 17:31
- Пояснення по скарзі 24.04.2020 17:31
- Додаток 1 24.04.2020 17:31
- Додаток 2 24.04.2020 17:31
- Додаток 3 24.04.2020 17:31
- Додаток 4 24.04.2020 17:31
- Додаток 5 24.04.2020 17:31
- Додаток 6 24.04.2020 17:31
- Додаток 7 24.04.2020 17:31
- Додаток 8 24.04.2020 17:31
- Додаток 9 24.04.2020 17:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.04.2020 09:28
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.04.2020 10:58
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
05.05.2020 22:18
Вимога
Є відповідь
Вимога на рішення замовника про оголошення переможцем Постачальника, який не відповідає вимогам тендерної документації за предметом закупівлі «Реконструкція хіміотерапевтичного корпусу Подільського регіонального центру онкології Вінницької обласної ради по вул. Хмельницьке шосе, 84 в м. Вінниці» (код ДК 021-2015-45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт)
Номер:
5d158339c3844cba8c0ea18deec1fcbc
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-13-002366-a.b4
Назва:
Вимога на рішення замовника про оголошення переможцем Постачальника,
який не відповідає вимогам тендерної документації за предметом закупівлі «Реконструкція хіміотерапевтичного корпусу Подільського регіонального центру онкології Вінницької обласної ради по вул. Хмельницьке шосе, 84 в м. Вінниці»
(код ДК 021-2015-45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт)
Вимога:
Яким чином та відповідно до яких підтверджуючих документів замовником КНП “Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради” проводився розрахунок приведеної ціни для учасника відкритих торгів за предметом закупівлі «Реконструкція хіміотерапевтичного корпусу Подільського регіонального центру онкології Вінницької обласної ради по вул. Хмельницьке шосе, 84 в м. Вінниці» (код ДК 021-2015-45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт) ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ».
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога від Консольстрой.pdf 07.04.2020 13:30
Дата подачі:
07.04.2020 13:30
Вирішення:
Тендерним комітетом КНП «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» Вашу вимогу розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Відповідно до ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Критеріями оцінки є:
у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна;
у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів.
До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників.
У разі якщо крім ціни установлені інші критерії оцінки до початку електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично, відповідно до методики оцінки, установленої замовником в тендерній документації, визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну та перелік усіх приведених цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників.
Електронний аукціон проводиться у порядку передбачено ст.29 Закону.
Під час проведення електронного аукціону в електронній системі відображаються значення ціни пропозиції учасника та приведеної ціни.
У разі якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків, крім випадку застосування процедури конкурентного діалогу.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
Встановлення Замовником нецінових критеріїв оцінки є правом Замовника, що передбачене Законом. Тому, Замовник під час розроблення тендерної документації та оприлюднення оголошення про закупівлю мав право на встановлення нецінових критеріїв оцінки. Встановлення нецінових критеріїв оцінки не суперечить нормам ст.19 Конституції України.
Зазначена позиція викладена в роз’ясненні Мінекономрозвитку № 3304-04/44053-06 від 08.10.2018.
Зокрема, Уповноваженим органом з питань закупівель зазначено, що Закон не містить поняття «закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер». Тому, віднесення предмету закупівлі до такої, яка має складний або спеціалізований характер здійснюється замовником самостійно у кожному конкретному випадку, керуючись обставинами і умовами такої закупівлі та виходячи із специфіки предмета закупівлі. Такі критерії мають обґрунтовано застосовуватись замовниками, тобто мати аргументовану потребу у їх встановленні та надавати об’єктивну додаткову перевагу під час здійснення оцінки пропозицій.
Отже, використання замовниками нецінових критеріїв оцінки є вагомим чинником для надання об’єктивної аргументованої переваги при здійсненні закупівель товарів, робіт або послуг, які мають складний або спеціалізований характер, тому учаснику, який запропонував найкращу приведену ціну.
При цьому, нецінові критерії, зазначені замовником у тендерній документації, дають можливість потенційному постачальнику, надавачу послуг або виконавцю робіт отримати додаткову перевагу на торгах, а замовникові можливість отримати товари, роботи або послуги, що максимально відповідають його фінансовим ресурсам та потребам.
Тому на виконання вимог Закону, керуючись роз’ясненням Мінекономрозвитку №3304-04/44053-06 від 08.10.2018 Замовником застосовано нецінові критерії оцінки: «Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельних робіт», «Наявність кваліфікованих працівників». Також в п.п.5.1.4 п.1 Розділу V тендерної документації обґрунтовано застосування Замовником нецінових критеріїв оцінки. При цьому, чинний Закон не містить вимог щодо форми та змісту такого обґрунтування.
Враховуючи вищевикладене вважаємо, що Замовником законно застосовано зазначені нецінові критерії оцінки. Зазначені критерії не призвели до обмеження конкуренції та не дискримінують учасників закупівлі. При цьому, учасники, які взяли участь у закупівлі подачею тендерних пропозицій погодилися із застосуванням таких нецінових критеріїв оцінки.
Крім того, відповідно до ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Разом з тим, фізична чи юридична особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право подати скаргу до органу оскарження, зокрема щодо положень тендерної документації (пункт 27 частини першої статті 1 Закону).
Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку України № 3302-06/3812-06 від 07 лютого 2017 року, якщо особа, яка має намір прийняти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, така особа може звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження.
Однак, з моменту оприлюднення Замовником оголошення про проведення відкритих торгів на його адресу через електронну систему закупівель не було подано жодної вимоги чи скарги до органу оскарження, в тому числі щодо нецінових критеріїв оцінки. Отже, учасники закупівлі під час подачі своєї тендерної пропозиції були згідні із вимогами встановленими замовником в тендерній документації, зокрема й щодо застосування нецінових критеріїв оцінки.
Таким чином, Замовником здійснено розгляд тендерних пропозицій у порядку черговості, яка визначена електронною системою закупівель за результатами аукціону. При цьому, Замовник не має технічної можливості втручатися у перебіг аукціону.
При цьому, повідомляємо, що відповідно до умов тендерної документації, Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельних робіт підтверджується учасником інформацією, яку він подавав до органів статистики (довідка з органів статистики або довідка учасника в довільній формі з підтвердженням вказаної інформації органами статистики, або формами державного статистичного спостереження № 1-кб (місячна) «Звіт про виконання будівельних робіт»). До уваги береться лише обсяг виконаних учасником будівельних робіт за 2019 рік.
Наявність кваліфікованих працівників підтверджується Податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (Форма № 1ДФ) за четвертий квартал 2019 року або Звітом із праці за останній звітний період.
ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» у складі тендерної пропозиції надано документ «55. Форма 1-кб за 2019 рік» у якому наявні Звіти про виконання будівельних робіт, за формою № 1-кб, за січень-грудень 2019 року. При цьому, умовами тендерної документації не встановлено обов’язку щодо надання квитанцій про подання у разі надання Звітів про виконання будівельних робіт за формою № 1-кб. Крім того, документальне підтвердження органами статистики вимагається у разі підтвердження Обсягу виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельних робіт довідкою учасника в довільній формі.
Таким чином, надані ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» Звіти про виконання будівельних робіт, за формою № 1-кб у повній мірі відповідають вимогам тендерної документації.
Крім того, учасником-переможцем у складі тендерної пропозиції надано також документ «56.Форма 1-ДФ за четвертий квартал 2019 року», у якому міститься Податковий розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (Форма № 1ДФ) за четвертий квартал 2019 року. Таким чином, ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» у повній мірі виконали вимоги тендерної документації.
Таким чином, викладені у Вашій вимозі обставини та зауваження не відповідають дійсності та наданим ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» документів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
незакона умова тендерної документаціі
Номер:
125e5a3c9769473791eba8d97c16fc86
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-13-002366-a.b3
Назва:
незакона умова тендерної документаціі
Вимога:
прошу внести зміни до документаціі та виключити незакону вимогу стосовно того, що Учасники повинні мати у власності люльки будівельні з електричним приводом.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.03.2020 14:03
Вирішення:
Тендерним комітетом Замовника Ваше звернення розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Замовником встановлено вимоги щодо наявності люльок будівельних з електричним приводом з метою виконання робіт, передбачених у додатку 2 до тендерної документації. При цьому, наявність власних люльок, що мають акт випробувань, зменшує ризики щодо затримки початку виконання робіт. Оскільки залучення люльок за договорами про надання послуг не гарантуватиме своєчасного початку робіт.
У звязку із чим вимога задоволенню не підлягає.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.03.2020 18:00
Вимога
Відхилено
відомості про консультанта
Номер:
7fa5ecaf56b54b418a90d8e8c98d8fba
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-13-002366-a.b2
Назва:
відомості про консультанта
Вимога:
прошу Тендерний комітет Замовника надати інфориацію про консультанта, який залучений Замовником до проведення торгів. В разі ненадання відповіді будемо звертатись до правоохоронних органів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.03.2020 14:01
Вирішення:
Тендерним комітетом Замовника Ваше звернення розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Відповідно до умов тендерної документації, на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).
Отже, зазначена вимога не встановлює зобов’язального характеру щодо оплати послуг Консультанта, це право переможця, а не його обов’язок.
Крім того, повідомляємо, що абзацом 50 Постанови Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 19 грудня 2018 року по справі №127/15574/16-а, зазначено про те, що оскільки вимоги тендерної документації щодо включення вартості наданих замовнику послуг консультанта з торгів поширюються на всіх учасників таких торгів, доводи касаційної скарги щодо дискримінаційного її характеру відносно позивача не є обґрунтованими.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
послуги консультанта
Номер:
37c367841d424f62aeff348d27fe3493
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-13-002366-a.b1
Назва:
послуги консультанта
Вимога:
просимо опублікувати скан копію договору з консультантом.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.03.2020 10:59
Вирішення:
Тендерним комітетом Замовника Ваше звернення розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Відповідно до умов тендерної документації, на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.
Таким чином, ознайомитись із даним договором може учасник, що буде визнаний переможцем торгів.
Окрім того, повідомляємо, що в авторизованому електронному майданчику замовника відсутня технічна можливість щодо прикріплення документів при надання відповіді на вимоги та запитання учасників.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.03.2020 18:00