• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації

Догляд, технічне обслуговування та реагування на сигнали тривоги апаратури систем безпеки. Охоронна діяльність має здійснюється лише персоналом, який відповідає кваліфікаційним вимогам, установленими ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затверджена Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 15.04.2013 року № 365. Надання послуг з охорони за допомогою пульта централізованої спостереження (ПЦС) Наявність каналів зв’язку: - Телефонна лінія - GPRS - GSM - Радіо канал зв’язку - Ethernet Організація технічного обслуговування установок охоронної сигналізації Наявність у груп затримання (ГЗ): - спеціальних засобів - Екіпіювання захисними бронежилетами і касками. Забезпечення негайного прибуття наряду охорони на об’єкт у разі спрацювання сигналізації та здійснення нарядом охорони відповідних дій, спрямованих на встановлення причин спрацювання сигналізації, а в разі необхідності припинення правопорушення або злочину на об’єкті за адресою Велика Васильківська, 58.

Завершена

13 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 67.50 UAH
Період оскарження: 13.03.2020 15:42 - 16.03.2020 17:00
Вимога
Відхилено

Вимоги Оголошення

Номер: 675500f107704c57ac505ba3764f9688
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-13-002070-a.b3
Назва: Вимоги Оголошення
Вимога:
Згідно Оголошення Учасник повинен надати: 1. копію дозволу виданого Учаснику ДП «Український державний центр радіочастот» на право експлуатації в регіоні надання послуг радіостанції, що розташована в транспорті реагування та має потужність сигналу передавача не менш 5Вт; 2. копію дозволу виданого Учаснику ДП «Український державний центр радіочастот» на право експлуатації радіоелектронного засобу радіозв'язку (базової станції розміщеної в м. Київ) аналогового ультракороткохвильового радіотелефонного зв'язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 15 Вт; 3. копію договору укладеного Учасником з ДП «Український державний центр радіочастот» на роботи, пов'язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів. Шановний Замовник Ви оголосили послуги ПУЛЬТОВОЇ охорони, а вимагаєте документи для іншого виду охорони, наприклад радіостанція потужністю 5 Вт, виокристовуєтся на радіус 8-10 км (це заначено у їх паспорті від вироюбника), тобто група швидкого реагування повинна знаходитись від ПЦН або іншої групи у цьому радіусі: якщо ні: то наявність даних документів і радіостанцій безглуздова; стосовно вимоги п. 2: більшість охоронних підприємств не мають своїх станцій-вишок, тому орендують і як слідство їм не потрібен договір з ДП «Український державний центр радіочастот» на роботи, пов'язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів., цей договір заключаєтся з особою, яка надає послуги оренди радіочастот, а це вже є комерційною інформацією та вимагати ії це вже грубе порушення чинного законодасвтва. На підставі вищезгаданного Ми вимагаємо видали ці пункти, по -перше: як не потрібні для цієї закупівлі, по-друге: не звужувати коло Учасників, вимагаючи додаткові документи, тому що ЗУ "Про охоронну діяльність" не має посилання на договора та дозволи з ДП "Український державний центр радіочастот" та не вимагає обов'язкової їх наявності.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Пункт 5 статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність»:
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 16.03.2020 17:02
Підтвердження вирішення: Для нас дивно, що потенційний учасник, який, напевно є суб’єктом охоронної діяльності, робить висновок щодо непотрібності наявності при наданні послуг, які є предметом закупівлі засобів радіотехнічного зв'язку та дозволів на їх використання. Наведемо перелік конкретних положень, які суперечать вказаному висновку учасника. Пункт 5 статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність»: «Транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України». Таким чином, транспорт реагування (який є одним з основних засобів при наданні послуг, що є предметом закупівлі), повинен бути обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку. Пунктом 8 частини 1 статті 10 Закону України «Про охоронну діяльність» передбачено, що під час організації та здійснення охоронної діяльності забороняється використовувати засоби радіозв'язку без наявності у суб’єкта охоронної діяльності дозволу на їх використання. В статті 1 Закону України «Про радіочастотний ресурс України» зазначено: «дозвіл на експлуатацію радіоелектронного засобу або випромінювального пристрою - документ, який засвідчує право власника конкретного радіоелектронного засобу або випромінювального пристрою на його експлуатацію протягом визначеного терміну в певних умовах». Крім того, в частині 9 статті 33 Закону «Про радіочастотний ресурс України» зазначено: «Користувач радіочастотного ресурсу України не може передавати права на користування радіочастотним ресурсом України будь-якій іншій фізичній або юридичній особі». Таким чином, твердження щодо відсутності необхідності наявності у виконавця відповідних дозволів на право використання засобів радіотехнічного зв'язку є необґрунтованими та суперечать Закону України «Про охоронну діяльність» та Закону «Про радіочастотний ресурс України».
Вимога
Вирішена

Дозвіл на базову станцію

Номер: 520271037d1647afa53255994da59676
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-13-002070-a.c2
Назва: Дозвіл на базову станцію
Вимога:
Тобто, враховуючи відповідь на вимогу «внесення змін в тендерну документацію», дозвіл (копія якого вимагається) на право експлуатації радіоелектронного засобу радіозв'язку (базової станції розміщеної в м. Київ) може бути виданий не учаснику, а іншій юридичній особі? Вимагаємо надати роз’яснення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Пунктом 8 частини 1 статті 10 Закону України «Про охоронну діяльність» передбачено, що під час організації та здійснення охоронної діяльності забороняється використовувати засоби радіозв'язку без наявності у суб’єкта охоронної діяльності дозволу на їх використання. В статті 1 Закону України «Про радіочастотний ресурс України» зазначено: «дозвіл на експлуатацію радіоелектронного засобу або випромінювального пристрою - документ, який засвідчує *право власника конкретного радіоелектронного засобу або випромінювального пристрою на його експлуатацію* протягом визначеного терміну в певних умовах». Тобто, відповідно до чинного законодавства України, дозвіл на експлуатацію радіоелектронного засобу повинен бути виданий саме учаснику.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 16.03.2020 10:33
Підтвердження вирішення: Пунктом 8 частини 1 статті 10 Закону України «Про охоронну діяльність» передбачено, що під час організації та здійснення охоронної діяльності забороняється використовувати засоби радіозв'язку без наявності у суб’єкта охоронної діяльності дозволу на їх використання. В статті 1 Закону України «Про радіочастотний ресурс України» зазначено: «дозвіл на експлуатацію радіоелектронного засобу або випромінювального пристрою - документ, який засвідчує *право власника конкретного радіоелектронного засобу або випромінювального пристрою на його експлуатацію* протягом визначеного терміну в певних умовах». Тобто, відповідно до чинного законодавства України, дозвіл на експлуатацію радіоелектронного засобу повинен бути виданий саме учаснику.
Вимога
Залишено без розгляду

внесення змін в тендерну документацію

Номер: 4cc476539823442293d224e342b61f8d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-13-002070-a.b1
Назва: внесення змін в тендерну документацію
Вимога:
У складі пропозиції необхідно надати копію дозволу виданого Учаснику ДП «Український державний центр радіочастот» на право експлуатації радіоелектронного засобу радіозв'язку (базової станції розміщеної в м. Київ) аналогового ультракороткохвильового радіотелефонного зв'язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 15 Вт. Однак, відповідно до чинного законодавства, базова станція може бути як власна, орендована або використовуватись на підставі договору надання послуг (у підприємства,яке має дозвіл/ліцензію) на такі види робіт. Вимога виключно власної базової станції значно звужує коло потенційних учасників та порушує вимоги ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі". Відповідно, просимо внести зміни в документацію та передбачити можливість надання дозволу на власну, орендовану або таку. що використовується на інших законних підставах базову станці.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У тендерній документації відсутні вимоги щодо використання виключно власної базової станції.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 16.03.2020 09:38
Підтвердження вирішення: У тендерній документації відсутні вимоги щодо використання виключно власної базової станції.