• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 «33600000-6 Фармацевтична продукція» (Епінефрин, Метамізол натрію, Атропін, Метоклопрамід, Парацетамол, Метронідазол, Неостигмін, Фенілефрин, Омепразол, Атракуріум, Активоване вугілля, Гентаміцин, Допамін, Теофілін, Бупівакаїн, Фуросемід, Глюкоза, Тіопентал натрію, Суксаметонію йодид, Дексаметазон, Магнію сульфат, Транексамова кислота, Цефтріаксон, Левофлоксацин, Лідокаїн, Гепарин натрію, Інсулін людський, Дротаверин, Натрію хлорид, Нітрогліцерин)

Торги не відбулися

74 765.75 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 373.83 UAH
Період оскарження: 13.03.2020 14:56 - 25.03.2020 23:00
Вимога
Відхилено

Внесення змін до документації

Номер: 4d5b55ea61a841739fd6a8628ef78750
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-13-002944-b.b2
Назва: Внесення змін до документації
Вимога:
З метою недопущення дискримінації учасників та підвищення конкуренції серед учасників, що відповідає основним принципам ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо Вас внести зміни до тендерної документації в Додатку 3 до ТД, а саме замість «Учасник має надати довідку у формі сканованого документа, складену у довільній формі Учасником (підписану, датовану), яка повинна містити наступні відомості про виконання аналогічного договору за останні 3 роки, а саме:… покупець товару (найменування, місцезнаходження, телефон), який є об’єктом торгів, за останні 3 роки.» зазначити наступне: «Учасник має надати довідку у формі сканованого документа, складену у довільній формі Учасником (підписану, датовану), яка повинна містити наступні відомості про виконання аналогічного договору за останні 3 роки, а саме:… покупець товару (найменування, місцезнаходження, телефон), за останні 3 роки.». Тобто, видаливши вимогу того, що учасник обов’язково повинен бути стороною торгів. Таким чином, це збільшить коло конкурентних учасників та дасть змогу брати участь учасникам, які не мають укладених та виконаних договорів по процедурам закупівель (торгам), а саме укладених шляхом застосування відкритих торгів та/або конкурентного діалогу та/або переговорної процедури закупівлі). При цьому буде дотримано принцип недискримінації учасників.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Уважно вивчивши Вашу вимогу, повідомляємо. Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Таким чином, згідно вимог додатку 3 до тендерної документації учасник має надати довідку у формі сканованого документу, складену у довільній формі Учасником (підписану, датовану), яка повинна містити наступні відомості про виконання аналогічного договору за останні 3 роки, а саме: -найменування предмету закупівлі, - відомості про обсяг виконаного замовлення (тис. грн), - термін виконання замовлення (початок, закінчення (рік, місяць)), - покупець товару (найменування, місцезнаходження, телефон), який є об’єктом торгів, за останні 3 роки. В закупівлі UA-2020-03-13-002944-b об’єктом торгів є фармацевтична продукція (код ДК 021:2015 «33600000-6 Фармацевтична продукція»), тобто мова йде про аналогічний товар в розумінні об’єкта торгів
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Лоти

Номер: 849fee530fa042b9854404d4b43d44e6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-13-002944-b.c1
Назва: Лоти
Вимога:
Вимога на лоти
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Уважно вивчивши Вашу вимогу, повідомляємо Вам про наступне: Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454, із змінами, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів. Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не був передбачений. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Статус вимоги: Відхилено