-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщення спального корпусу (інвентарний № 101320001 літера Д-2), Комунального закладу «Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 1» Запорізької обласної ради розташованого за адресою: 69096, м.Запоріжжя, вул. Котельникова, 16, (за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи).
Завершена
199 548.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 997.74 UAH
мін. крок: 0.5% або 997.74 UAH
Період оскарження:
13.03.2020 13:58 - 18.03.2020 14:30
Вимога
Відхилено
згідно розділу 2 п. 12 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" подаю вимогу стосовно неправомірного визначеня переможця ТОВ "ГОСТ-СТРОЙ"
Номер:
c31b16e6d34e44f49602a5b30d046768
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-13-002369-b.b1
Назва:
згідно розділу 2 п. 12 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" подаю вимогу стосовно неправомірного визначеня переможця ТОВ "ГОСТ-СТРОЙ"
Вимога:
Вих.№25/3 від 25.03.2020р.
ВИМОГА
щодо скасування неправомірних рішень Замовника
Комунальним закладом «Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 1» Запорізької обласної ради (далі-Замовник) було оприлюднено оголошення та документацію електронних торгів на закупівлю за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт приміщення будівлі школи (інвентарний № 101310001 літера А-2), Комунального закладу «Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 1» Запорізької обласної ради розташованого за адресою: 69096, м.Запоріжжя, вул. Котельникова, 16), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-13-002369-b.
У процедурі закупівлі брали участь наступні учасники:
1) ТОВ «ГОСТ-СТРОЙ»;
2) ТОВ «РОНД»;
3) ФОП "АЛЕКСЄЄВ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ".
У зв’язку з тим, що проведення допорогових закупівель регулюється Законом України "Про публічні закупівлі" та регламентується Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" (зі змінами) (далі - Інструкція), затвердженою Наказом № 10 від 19.03.2019 та Наказом №11 від 20.03.2019.
ФОП "АЛЕКСЄЄВ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ" повідомляє, що під час розгляду пропозицій Учасників, Замовником були прийняти неправомірні рішення щодо визначення переможця електронних торгів ТОВ «ГОСТ-СТРОЙ» (далі – Учасник).
Рішення про визначення переможця закупівлі через систему електронних закупівель від 24.03.2020 було прийнято не звертаючі на грубі помилки в наданій Учасником пропозиції, а саме:
1. Відповідно до вимог Замовника, зазначених у Табл. 1 Додатку 2 документації Учасник повинен надати договори оренди, у разі наявності орендованої матеріально-технічної бази, зазначеної у довідці (за формою Замовника) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Учасником у складі пропозиції надано Договір №790 від 05.07.2018 року (файл «1-2 договір оренди приміщення.pdf»), відповідно до умов розділу 2 «п. 2.2. передача об’єкта в оренду здійснюється шляхом підписання сторонами Акту прийому-передачi, в якому вказується технічний стан об'єкта оренди на момент передачі його в оренду. Акт прийому-передачi є невід’ємною частиною цього Договору.» , але файл «1-2 договір оренди приміщення.pdf» не містить акту прийому-передачi, що є невід’ємною частиною Договору №790 від 05.07.2018. Учасником ґрунтовних пояснень з цього приводу НЕ НАДАНО.
З огляду на викладене в п.1, Учасником не надано документу, який вимагався Замовником, тим самим, не виконано вимогу Замовника.
2. Відповідно до вимог Замовника, зазначених у Табл. 1 Додатку 2 документації Учасник повинен надати до довідки для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) наступні документи:
- договір(и),
- «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в);
- «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3) відповідно до наданого (их) договору (ів).
- відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом керівника замовника, не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій).
Учасником у складі пропозиції надано Договір підряду №135П від 04.06.2019 року (файл «3-1 А.Д.догов.кб2,кб3 ЗВН №42 2019 (2).pdf»), предметом закупівлі якого є Електромонтажні роботи за кодом ДК 021:2015: 45310000-3. У зв’язку з тим, що предметом закупівлі електронних торгів (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-13-002369-b) є Інші завершальні будівельні роботи за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 – Договір підряду №135П від 04.06.2019 року (файл «3-1 А.Д.догов.кб2,кб3 ЗВН №42 2019 (2).pdf») не є аналогічним, що вкрай суперечить вимогам Замовника.
Всупереч вимогам Замовника, Учасником надано лист-відгук від Замовника про належне виконання учасником договору(ів) (файл «3-2 лист відгук.pdf»), в якому зазначено інформацію стосовно якості та строків та не зазначено інформації про належне виконання договору Учасником.
З огляду на викладене у п.2., пп.2.1., 2.2., 2.3., Учасником не надано документів, які вимагались Замовником, тим самим, не виконано вимогу Замовника.
3. Відповідно до вимог Замовника, зазначеним у Табл. 2 Додатку 2 документації Учасник повинен надати документи про повноваження службової (посадової) особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів електронних торгів та/або договору, укладеного за результатами торгів (протокол (виписка з протоколу) засновників, наказ про призначення, або довіреність, або інші документи, що підтверджують повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та/або договору).
Учасником у складі пропозиції надано Статут (файл «4 Статуту.pdf»), яким регламентується діяльність ТОВ «ГОСТ-СТРОЙ». Так, в п. 11.7 розділу 11. Статуту Товариства визначено, які правочини має право здійснювати директор, а саме: «без довіреності та без згоди Загальних зборів учасників вчиняти будь-які правочини, які не суперечать чинному законодавству, окрім тих правочинів, де вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50% вартості активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу». Так, у складі пропозиції, Учасником не надано жодного документу, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи або представника учасника процедури закупівлі щодо здійснення правочину, а саме підпису документів електронних торгів та/або договору, укладеного за результатами торгів, відповідно до очікуваної вартості предмету закупівлі.
З огляду на викладене у п.3, Учасником не надано документу, який вимагався Замовником, тим самим, не виконано вимогу Замовника.
4. Відповідно до вимог Замовника, зазначеним у Табл. 3 Додатку 2 документації Учасник повинен надати Гарантійний лист у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника із зазначенням заходів із захисту довкілля під час надання послуг з поточного ремонту, що є предметом закупівлі.
Учасником у складі пропозиції надано Гарантійний лист №15 від 18.03.2020 року (файл «18 гарантійний лист 4 довкілля.PDF») де зазначені заходи щодо захисту довкілля, які застосовується під час здійснення поставки товару. Проте, предметом закупівлі є Послуги з поточного ремонту.
З огляду на викладене у п.4 Учасником не надано документу, який вимагався Замовником, тим самим, не виконано вимогу Замовника.
5. Відповідно до вимог Замовника, зазначених у Табл. 3 Додатку 2 документації, Учасник повинен надати протокол випробувань з визначення групи горючості зразків плівки ПВХ для натяжної стелі згідно ДСТУ, яка буде використовуватися у роботі
Учасником у складі пропозиції не надано протокол випробувань з визначення групи горючості зразків плівки ПВХ для натяжної стелі згідно ДСТУ. Крім того документ (файл «14 протокол випробувань.pdf») не містить інформації щодо дати проведення випробування, найменування атестованої лабораторії, яка проводила випробування, замовника випробування, об’єкту випробування, відповідно до якого ДСТУ проводились випробування, які були надані зразки для випробування, методи випробування і т.п. Так, у складі пропозиції, Учасником не надано протокол випробувань з визначення групи горючості зразків плівки ПВХ для натяжної стелі згідно ДСТУ, а також, Учасником ґрунтовних пояснень з цього приводу НЕ НАДАНО.
З огляду на викладене у п.5, Учасником не надано документу, який вимагався Замовником, тим самим, не виконано вимогу Замовника.
З оглядом на викладене та відповідно до п.3 Інструкції «терміни вживаються в таких значеннях: переможець - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам та вимогам до предмета закупівлі, вважаємо, що Учасник-ТОВ «ГОСТ-СТРОЙ» не є переможцем НЕ ВІДПОВІДАЄ всім умовам та вимогам до предмета закупівлі, тому Замовником при прийнятті рішення щодо визначення переможця електронних торгів ТОВ «ГОСТ-СТРОЙ» порушено принцип здійснення закупівель, встановлений ч.1 ст.3 розділу I Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII: «об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій».
З урахуванням зазначеного, ВИМАГАЄМО скасувати рішення Замовника від 24.03.2020 року щодо наміру укласти договір з ТОВ «ГОСТ-СТРОЙ» та ВІДХИЛИТИ пропозицію Учасника торгів ТОВ «ГОСТ-СТРОЙ», у зв’язку із невідповідністю вимогам документації електронних торгів на закупівлю за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт приміщення будівлі школи (інвентарний № 101310001 літера А-2), Комунального закладу «Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 1» Запорізької обласної ради розташованого за адресою: 69096, м.Запоріжжя, вул. Котельникова, 16), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-13-002369-b.
З повагою,
Фізична особа-підприємець _________ Д.В. Алексєєв
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-13-002369-b.pdf 26.03.2020 11:55
Дата подачі:
26.03.2020 11:55
Вирішення:
Замовником була проведена закупівля за за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи поточний ремонт приміщення спального корпусу (інвентарний № 101320001 літера Д-2), Комунального закладу «Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 1» Запорізької обласної ради розташованого за адресою: 69096, м.Запоріжжя, вул. Котельникова, 16. (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-13-002369-b).
Ретельно розглянувши зауваження викладені скаржником
пришли до такого висновку, вважати помилки формальними (несуттєвими) помилками, що пов’язані з оформленням пропозиції електронних торгів та не впливають на зміст пропозиції. Оскільки комунальний заклад є бюджетною установою економія бюджетних коштів є пріоритетною для нашого закладу , тому під час вибору переможця закупівлі Замовник дотримувався принципу максимальна економія та ефективність.
Статус вимоги:
Відхилено