-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з розробки медичного програмного забезпечення (Послуги з встановлення та користування медичною інформаційною системою)
Торги відмінено
330 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 650.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 650.00 UAH
Період оскарження:
13.03.2020 13:29 - 24.03.2020 23:00
Вимога
Без відповіді
ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
Номер:
c7fc6c90a0ee4dfeb4815521b3f8a721
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-13-002170-b.a4
Назва:
ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
Вимога:
Згідно п. 4.4 РОЗДІЛУ І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ Тендерної документації:
строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) - з дати підписання договору і до 31.12.2020 року.
Згідно розділу «ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ» Додатку №4 Тендерної документації:
• Виконавець має надати гарантійну технічну підтримку на систему на період 1 (один) календарний рік після запуску системи в промислову експлуатацію, в межах якої мають бути усунені ймовірні помилки в роботі системи, які виникли з вини Виконавця, що можуть бути виявлені під час експлуатації (надати гарантійний лист у довільній формі).
• Постачальник зобов’язаний здійснити гарантійне обслуговування та технічну підтримку протягом 12 (дванадцяти) місяців з дати підписання акту приймання-передачі послуг. (надати гарантійний лист у довільній формі).
• Технічна підтримка: надається на безоплатній основі протягом 1 (одного) року з дати підписання акту приймання-передачі послуг. (надати гарантійний лист у довільній формі).
Тобто від Виконавця вимагається надання послуг після завершення дати дії Договору.
Просимо внести відповідні зміни з коректними термінами надання послуг в тендерну документацію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.03.2020 15:47
Вимога
Без відповіді
дискримінаційна вимога
Номер:
121d86a72dd14006b782bf802605628e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-13-002170-b.c3
Назва:
дискримінаційна вимога
Вимога:
Згідно п. 1.3.8 Додатку №4 Тендерної документації:
«Система повинна коректно працювати на всіх поширених видах операційних систем (Windows, Linux, Mac OS, тощо)»
Дана вимога є дискримінаційною та звужує коло постачальників, які можуть взяти участь в тендерній процедурі.
Вимагаємо видалити дану вимогу з документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.03.2020 15:27
Вимога
Без відповіді
Вимога 2
Номер:
27df14f8f60444cdabc4c4fc849bcbe7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-13-002170-b.a2
Назва:
Вимога 2
Вимога:
Ми, як потенційний учасник торгів, вважаємо окремі положення Тендерної документації є такими, що суперечать вимогам чинного законодавства, в т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 (надалі – Закон), тому просимо розглянути та змінити наступні вимоги тендерної документації, які є дискримінаційними:
В Додатку 4 до Тендерної документації встановлена вимога: «ПЗ повинно існувати у якості «промислового зразка» не менше 3 років». Відповідно до розділу І Загальні положення тендерної документації терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом. Проте, термін «промисловий зразок» не визначено Законом. Поряд з цим, доводимо до вашого відома, що наказом НСЗУ №28 від 06.02.2019 затверджено Технічні вимоги до електронної медичної інформаційної системи для її підключення до центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я, тобто 13 місяців тому. Таким чином, вимога щодо існування у якості «промислового зразка» не менше 3 років є дискримінаційною та звужує коло учасників, та унеможливлює участь виробників, що створили програмний продукт після затвердження НСЗУ Технічних вимог. З огляду на викладене просимо внести роз’яснення поняття «промисловий зразок» та визначити строк його існування не менше 1 року.
В Додатку 4 до Тендерної документації встановлена вимога: «ПЗ МІС повинно бути успішно впроваджене у щонайменше у 10 державних чи приватних медичних закладах у різних містах України… Наявність щонайменше одного підтвердженого вдалого впровадження системи, що успішно експлуатується та розвивається на базі мережі лікарських закладів в Україні з чисельністю користувачів більш ніж 300 – надати підтвердження, контакти користувачів, для запитів та відгуків, також одномоментного впровадження АРМ – не менш 150 шт.». Такі вимоги не є технічними, якісними або характеристиками предмета закупівлі, тому їх зазначення в тендерній документації не відповідає вимогам Закону та звужує коло можливих учасників. З огляду на викладене просимо виключити їх з Додатку 4 до Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.03.2020 14:00
Вимога
Без відповіді
Вимога 1
Номер:
814ede5680ac484ca7077499288986af
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-13-002170-b.c1
Назва:
Вимога 1
Вимога:
Ми, як потенційний учасник торгів, вважаємо окремі положення Тендерної документації є такими, що суперечать вимогам чинного законодавства, в т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 (надалі – Закон), тому просимо розглянути та змінити наступні вимоги тендерної документації, які є дискримінаційними:
В п.2.2 Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозицій учасника кваліфікаційним та іншим вимогам учасника (Додаток №1 до Тендерної документації) вимога щодо наявності в штаті кваліфікованих працівників визначених професій обмежує право людей на право вибору трудових відносин, зокрема окрім штатних працівників можуть бути укладені цивільно-правові договори, договори на співпрацю з фізичними особами-підприємцями, договори з підприємствами, що надають послуги. Таким чином, вимога щодо наявності працівників саме в штаті є дискримінаційною та порушує ч.3 статті 5 Закону. Також п. 2.2 передбачено наявність в штаті посад, та кількість працівників. Визначена кількість та назви посад не підтверджені вимогами чинного законодавства для впровадження інформаційних систем.
З огляду на викладене вважаємо таку вимогу дискримінаційною та просимо внести в зміни до тендерної документації в частині наявності кваліфікованих працівників не саме в штаті Учасника, а також у разі наявності у Учасника цивільно-правових договорів з фізичними особами, з фізичними особами – підприємцями, що мають відповідну освіту та знання в сфері впровадження інформаційних систем, а також договорів з юридичними особами щодо надання відповідних послуг. Та, як наслідок, відмінити вимогу щодо кількості фахівців та назв їх професій (в т.ч. з наданням копій наказів, сертифікатів або трудових книжок).
Пунктом 2.2 Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозицій учасника кваліфікаційним та іншим вимогам учасника (Додаток №1 до Тендерної документації) встановлена вимога щодо наявності у Учасника сертифікованих фахівців Microsoft SQL (Microsoft certified professional) та надання сертифікатів від компанії розробника. Повідомляємо Вам, що окрім Microsoft SQL (Microsoft certified professional) виробники програмного забезпечення можуть використовувати інші бази даних, що значно розширює ринок інформаційних систем, зокрема кросплатформених, які не вимагають дорогих операційних систем для своєї роботи, тому не обов'язково мати фахівців, сертифікованих саме Microsoft SQL (Microsoft certified professional).
З огляду на викладене, з метою розширення ринкових умов закупівель та вільного доступу всіх учасників для участі в процедурі закупівель просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Пунктом 3.1 Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозицій учасника кваліфікаційним та іншим вимогам учасника (Додаток №1 до Тендерної документації) встановлена вимога щодо надання аналогічного договору, предметом якого є саме «Послуги з розробки медичного програмного забезпечення (Послуги з встановлення та користування медичною інформаційною системою)». З метою недискримінації учасників просимо розширити предмет договору, що визначений аналогічним. Поряд з цим, статтею 16 Закону визначено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, тобто в однині. Таким чином, на виконання одного договору контрагент Учасника надасть один лист-відгук. З огляду на викладене, вимога щодо листів-відгуків (в множині) суперечить вимогам статті 16 Закону. Просимо внести зміни до Тендерної документації з метою приведення її до вимог Закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.03.2020 13:58