-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги типу В з обладнанням; Автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги типу А-2 з обладнанням
Торги відмінено
19 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 194 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 194 000.00 UAH
Період оскарження:
31.10.2016 12:56 - 28.11.2016 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Оскарження рішення про намір укласти договір
Номер:
0420e04aee054156bf57faedd06f6d30
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-10-31-000377-a.c2
Назва:
Оскарження рішення про намір укласти договір
Скарга:
Оскарження рішення про намір укласти договір
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжка.PDF 21.12.2016 14:02
- Скарга.PDF 21.12.2016 14:02
- Доповнення до скарги.PDF 23.12.2016 12:15
- від 26.12.2016 № 2285.pdf 27.12.2016 13:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.12.2016 14:02
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.12.2016 13:43
Скарга
Залишено без розгляду
Рішення Замовника, щодо переможця процедури закупівлі є помилковим
Номер:
a252321843864c9096b7318daa2d9357
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-10-31-000377-a.a1
Назва:
Рішення Замовника, щодо переможця процедури закупівлі є помилковим
Скарга:
31.10.2016 р. на сайті Держзакупівлі.онлайн (електронна закупівля через систему Prozorro, посилання https://www.dzo.com.ua/tenders/431776), ідентифікатор закупівлі
UA-2016-10-31-000377-a, КЗ Київської обласної ради «Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» код за ЄДРПОУ 34002938 (далі – «Замовник») було розпочато процедури відкритих торгів з публікацією англ. мовою за кодом ДК 29.10.5 - Автомобілі спеціальної призначеності. ДК 021:2015 – 34114000-9 Транспортні засоби спеціального призначення (Автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги типу В з обладнанням; Автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги типу А - 2 з обладнанням ).
Очікувана Замовником вартість закупівлі складала 19 400 000,00 грн. (дев’ятнадцять мільйонів чотириста тисяч грн. 00 коп.), з ПДВ.
У період проведення процедури відкритих торгів, у електронних конкурсних торгах, взяло участь 5 (п’ять) учасників.
За результатами аукціону, відповідно до Протоколу № 183 від 15.12.16 р., було вибрано переможця торгів ТОВ «Атлант-М Юг» з найбільш економічно вигідною пропозицією, що склала 19 006 000,00 грн. (дев’ятнадцять мільйонів шість тисяч грн. 00 коп.), з ПДВ. В даному протоколі Замовник також зазначив, що даний учасник відповідає кваліфікаційним критеріям.
Однак на нашу думку процедура відкритих торгів була проведення з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р., № 922-VIII із змінами та доповненнями, а рішення Замовника, щодо переможця процедури закупівлі є помилковим оскільки:
По-перше:
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю «Технічні вимоги», учасникам процедури закупівель необхідно було надати копію(ї) свідоцтва про державну реєстрацію з додатками (за наявності), та/або іншого відповідного документу про те, що автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги зареєстровані в Міністерстві охорони здоров’я України. Медичне обладнання, що пропонується в комплектації автомобілів екстреної (швидкої) медичної допомоги внесено до додатка реєстраційного свідоцтва МОЗ України на запропонований автомобіль та/або введені в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку.
Однак переможець торгів ТОВ «Атлант-М Юг», якого обрав Замовник, не надав ні свідоцтва МОЗ та інших документів згідно технічного регламенту на автомобілі швидкої медичної допомоги ні всіх необхідних свідоцтв МОЗ, документів згідно технічного регламенту на медичне обладнання, що пропонується в комплектації автомобілів екстреної (швидкої) медичної допомоги.
По-друге:
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю «Технічні вимоги», учасникам процедури закупівель необхідно було надати інструкції (паспорта) з використання базових автомобілів для екстреної (швидкої) медичної допомоги та медичного обладнання (надати копію інструкції (паспорта) на українській або російській мові).
В супереч даним вимогам переможець торгів ТОВ «Атлант-М Юг» надав не повну інструкцію (паспорт) з використання базових автомобілів для екстреної (швидкої) медичної допомоги та медичного обладнання, а лише 5 (п’ять) сторінок з 268 (двохсот шестидесяти восьми).
По-третє:
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю «Технічні вимоги», учасник процедури закупівель повинен був надати оригінал гарантійного листа виробника (якщо учасник не є виробником товару), або офіційного представника на території України, який підтвердив можливість постачання учасником автомобілів екстреної (швидкої) медичної допомоги в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни.
Оскільки ТОВ «Атлант-М Юг», якого Замовник обрав переможцем торгів, не є виробником та офіційним представником виробника автомобілів екстреної (швидкої) медичної допомоги на території України, надав гарантійний лист від компанії «Цітіус-С». Однак в тексті даного гарантійного листі була відсутня інформація про те, що компанія «Цітіус-С» є виробником або офіційним представником виробника автомобілів екстреної (швидкої) медичної допомоги на території України.
По-четверте:
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю «Технічні вимоги», учасник процедури закупівель повинен був надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, що підтверджує можливість постачання учасником виробів (медичне обладнання) в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни.
ТОВ «Атлант-М Юг» було надано гарантійний лист від компанії «Цітіус-С» про те, що вони є представниками виробників, але ніяким документом компанія «Цітіус-С» цього не підтвердили.
По-п’яте:
Відповідно до вимог тендерної документації, наданої Замовником, рік виготовлення автомобілів екстреної (швидкої) медичної допомоги повинен бути не раніше 2016 року.
Однак ТОВ «Атлант-М Юг» в жодному з поданих ним документів, для участі в процедурі закупівель, не зазначив рік виготовлення автомобілів екстреної (швидкої) медичної допомоги які він постачатиме.
По-шосте:
Відповідно до вимог тендерної документації, учасник процедури закупівель повинен був надати сертифікат відповідності ДСТУ 7032:2009 на серійне виробництво запропонованих ним автомобілів екстреної (швидкої) медичної допомоги.
В супереч даним вимогам ТОВ «Атлант-М Юг» надало лише сертифікат відповідності на базовий автомобіль – автомобілі вантажні Renault Master (сертифікат зареєстровано в реєстрі за №UA1.009.0105238-15), а не на автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги.
Зважаючи значні порушення, які були допущенні Переможцем торгів у поданій ним тендерній документації, ТОВ «Атлант-М Юг» не може відповідати кваліфікаційним критеріям Замовника.
Однак не зважаючи на це ТОВ «Атлант-М Юг» було обрано Замовником як таке, що відповідає кваліфікаційним критеріям.
В зв’язку з цим вимагаємо прийняти скаргу до розгляду, заборонити Замовнику вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, зобов'язати Замовника повністю скасувати своє рішення та вибрати нового переможця з переліку тих, які дійсно відповідають кваліфікаційним критеріям.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження рішення тендерного комітету 19.12.2016 13:23
- залишення № 2246 від 22.12.16.pdf 22.12.2016 20:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.12.2016 13:20
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.12.2016 20:31