-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тверде паливо
Торф’яні брикети
Завершена
620 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 310.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 310.00 UAH
Період оскарження:
13.03.2020 10:49 - 24.03.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування рішення щодо дискваліфікації
Номер:
4bd6d04ceb69481b8d3939809bb3e414
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-13-000558-a.b1
Назва:
Вимога про скасування рішення щодо дискваліфікації
Вимога:
UA-2020-03-13-000558-a
Вимога (Скарга)
Товариство з обмеженою відповідальністю "БіоГумос"
Вимога про скасування рішення щодо дискваліфікації
Вих.№ 01/27 від 09 квітня 2020 року
До Волинського пункту тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають в Україні ДМС України
45213, Україна, Волинська область, с. Журавичі, вулиця Перемоги, будинок 27
Закупівля: UA-2020-03-13-000558-a
Спростування.
На підставі Протоколу засідання тендерного комітету №7 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Біогумус» тендерним комітетом було прийнято рішення відхилити пропозицію ТОВ «БіоГумос» як таку, яка не відповідає вимогам тендерної документації.
ТзОВ "БіоГумос" не погоджується з даним рішенням і спростовує заперечення, висунуті в ході обговорення і прийняття рішення по дискваліфікації тендерної пропозиції "БіоГумос"
1. Секретар тендерного комітету Подзюбанчук Т.А. зазначала, що органом сертифікації може бути лише Укрінспаливо, а не ДП "Тернопільський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" (надалі ДП "Тернопільстандартметрологія"), що не відповідає дійсності.
На наш запит ДП "Тернопільстандартметрологія" надав відповідь про те, що тільки акредитований орган має право видавати сертифікати відповідності, а Укрінспаливо не є акредитованим на даний момент і немає права видавати сертифікати відповідності:
"Відповідно до Закону України про Технічні регламенти та оцінку відповідності (Документ 124-VIII, редакція від 03.07.2019) статті 1: орган з оцінки відповідності - орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування.
Стаття 24. Добровільна оцінка відповідності, п .2 зазначеного закону передбачає:
« Добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспетування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам.»;
п.3. Орган з оцінки відповідності залучається до здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором між заявником і таким органом.
Орган з сертифікації продукції, послуг та систем управління ДП «Тернопільстандартметрологія» акредитований в Національному агентстві з акредитації України (НААУ) - атестат акредитації №1О233 від 16.05.2018р. Сфера акредитації органу з сертифікації включає стандарт ДСТУ 2042-92. В той же час на сайті НААУ в розділі «Реєстр акредитованих ООВ» відсутня інформація щодо проходження акредитації органом з оцінки відповідності Укрінспаливо.
Щодо випробуваних зразків продукції під час сертифікації:
• затверджені органом сертифікації процедури оцінки відповідності передбачають відбір зразків/типопредставників продукції для проведення випробувань;
• випробування всієї продукції (кожної партії) з метою проведення оцінки відповідності не передбачено схемами сертифікації та не є технічно можливим і економічно доцільним."
То ж замість самовільно скасовувати дію Сертифікату відповідності, не маючи на те жодних повноважень, тендерному комітету слід було принаймні звернутися до ДП "Тернопільстандартметрологія" за інформацією щодо роз'яснення даного питання.
Таким чином, наявність Сертифікату відповідності, виданого ДП "Тернопільстандартметрологія", не може бути причиною для відхилення тендерної пропозиції ТзОВ "БіоГумос", оскільки він є діючим і правомірним.
2. Тендерний комітет зазначає, що ТОВ «Біогумус» було надано спеціальний дозвіл на користування надрами реєстраційний No 5890 від 24.12.2013 виданий Державною службою геології та надр України, в якому зазначено мету користування надрами: «видобування торфу, придатного для покращення фізичних властивостей піщаних та супіщаних ґрунтів», тобто цільове призначення ділянки «Західна» родовища «Дмитровичі» це видобування торфу, придатного для покращення фізичних властивостей піщаних та супіщаних грунтів, а не видобування торфу, придатного для виготовлення брикетів торфових. Разом з тим відсутня Угода про умови користування ділянкою надр, яка є невід’ємною частиною спеціального дозволу на користування надрами і визначає умови користування ділянкою надрами No 5890 від 24.12.2013.
Однак ТзОВ "БіоГумос" надало Інформаційну довідку №267 від 23 березня 2020р., в якій чітко зазначено, що діяльність (постачання торфобрикету) не підлягає обов’язковому ліцензуванню та не потребує дозволів відповідних органів. Таким чином, ДОДАТКОВО наданий не в повному обсязі Спецдозвіл не може бути причиною для відхилення тендерної пропозиції, що зайвий раз підтверджує той факт, що у тендерній документації учасника торгів ДП "Волиньторф" відсутній Спецдозвіл і тим не менше його було визнано переможцем.
3. Тендерний комітет зазначає, що відповідно до Додатка № 1 таблиці 2 п. 4 тендерної документації зазначається необхідність надання Учасником копії Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витягу з реєстру платників податків на додану вартість. ТОВ «Біогумус» у своїй тендерній пропозиції надав Витяг з реєстру платників податків на додану вартість, в якому відсутній підпис посадової особи та печатка контрольного органу - Городецького управління ГУ ДПС у Львівській області, що свідчить про порушення вимог п. 7.5 Наказу Міністерства фінансів України No 1130 від 14.11.2014 «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» і не може братися тендерним комітетом до розгляду.
Однак, вимога надати документи відповідно до п. 7.5 Наказу Міністерства фінансів України No 1130 від 14.11.2014 «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» у тендерній документації відсутня!
Існує єдина форма електронного витягу з реєстру платників податків, яка була надана і завірена уповноваженою посадовою особою ТзОВ "БіоГумос" відповідно до вимог тендерної документації, що і вимагалось в тендерній документації. Зокрема слід зазначити, що інформація про платників ПДВ також міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, а отже, у випадку сумнівів достовірності документу, Замовник може самостійно перевірити інформацію про платників ПДВ.
Також існують вказівки ДПС стосовно персонального прийому громадян:
https://cabinet.tax.gov.ua/news/A0FAE5B8AD1C0218E0530A502807B964
https://cabinet.tax.gov.ua/news/9FDF17F47E6002E0E0530A502807A529
Таким чином, в умовах карантину досить доречним є подання саме електронної форми Витягу з реєстру платників податків на додану вартість, в тому числі завіреної відповідно до вимог тендерної документації.
Тож причин відхилення тендерної пропозиції ТзОВ "БіоГумос" по даному зауваженню немає.
Виходячи з вищенаведеного, вважаємо неправомірним відхилення пропозиції ТзОВ "БіоГумос" як переможця та вимагаємо скасування рішення про дискваліфікацію!
Директор ТзОВ "БіоГумос" Ю.П. Жук.
Пов'язані документи:
Замовник
- ПТК 09 відхилення вимоги ТзОВ БіоГумос.pdf 16.04.2020 15:54
Дата подачі:
11.04.2020 18:38
Вирішення:
Відповідь на вимогу в протоколі тендерного комітетеу № 09 від 16.04.2020
Статус вимоги:
Відхилено