• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Оснащення закладів загальної середньої освіти засобами навчання (Інтерактивна панель)

Торги не відбулися

1 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 000.00 UAH
Період оскарження: 13.03.2020 10:35 - 24.03.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Відповідно до вимог ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» учасники закупівель можуть подати Скаргу до органу оскарження. Органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Отже керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України»

Номер: a47f1ce050ee45129152a23d0f6c92cc
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-13-000822-b.b3
Назва: Відповідно до вимог ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» учасники закупівель можуть подати Скаргу до органу оскарження. Органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Отже керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України»
Скарга:
ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» (21001, м. Вінниця, вул. Героїв Крут, 4а/4, ЄДРПОУ: 40098570, Банк: ПАТ «УкрСиббанк», м. Вінниця, р/р: UA383510050000026002591160100, МФО: 351005) бере участь у Відкритих торгах (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-13-000822-b) за ДК 021:2015 - 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» (Оснащення закладів загальної середньої освіти засобами навчання (Інтерактивна панель), що проводяться ВІДДІЛОМ ОСВІТИ СТАНИЧНО-ЛУГАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі - Замовник), адреса: 93600, Україна, Луганська область, смт. Станиця Луганська, вулиця Центральна, будинок 17 А). При цьому Замовником були порушені права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, наданим ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб'єкта оскарження, дії та рішення Замовника стосовно: 1) Не відхилення всупереч вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам Тендерної документації Замовника пропозиції, поданої ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН». 2) Визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН» (Протокол № 112 від 10.04.2020 року ) не зважаючи на те, що пропозиція даного учасника не відповідає вимогам, що передбачені Тендерною документацією Замовника.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.04.2020 18:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.05.2020 19:54
Дата виконання рішення Замовником: 01.06.2020 10:19
Коментар замовника щодо усунення порушень: Тендерний комітет прийняв рішення про відміну відкритих торгів
Автор: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Богдан Михайлович +380983474040 podillya_finance@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», наполягаємо на дискваліфікації пропозиції учасника - переможця ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН», як пропозиції, що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника. В разі не задоволення нашої Вимоги, користуючись правом наданим нам згідно ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», ми будемо звертатись до Антимонопольного комітету України (органу оскарження) за захистом своїх прав та законних інтересів.

Номер: 2c884e9f0bf4461bab41a0597061b311
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-13-000822-b.b2
Назва: Керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», наполягаємо на дискваліфікації пропозиції учасника - переможця ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН», як пропозиції, що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника. В разі не задоволення нашої Вимоги, користуючись правом наданим нам згідно ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», ми будемо звертатись до Антимонопольного комітету України (органу оскарження) за захистом своїх прав та законних інтересів.
Вимога:
Шановний Замовник, ТОВ «Поділля Фінанс» (далі - Учасник), керуючись своїм правом наданим ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: « Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. » звертається з вимогою надати роз’яснення (інформацію) про пропозицію переможця торгів - ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН», у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника. Крім того, вважаємо незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси учасника, дії та рішення Замовника щодо не відхилення пропозиції учасника - ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН», всупереч вимогам п. 4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам Тендерної документації Замовника в редакції від 13 березня 2020 року, як такої що не відповідає вимогам Тендерної документації. Згідно вимог Додатку № 2 Технічні характеристики до товару, Тендерної документації Замовника: «Інтерактивна панель повинна містити вбудований пристрій - OPS комп’ютер (форм-фактор - все в одному)». Згідно документу - 2. Технічні характеристики.pdf, наданого у складі тендерної пропозиції учасника, ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН», пропонує Інтерактивну панель з вбудованим OPS комп’ютер (модель: EPC58256, виробник ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН»). В той же час, згідно документу - 17. Лист про виробника.pdf, наданого у складі тендерної пропозиції, учасник ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН» зазначає цитуємо: « Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН», в особі директора, Табачина Юрія Мирославовича, підтверджуємо, що є виробником Товару: Інтерактивна панель (ПЕОМ) ТМ «EdPro» (у складі з додатковим відокремленим комп’ютерним модулем та додатковими аксесуарами: стійка, кріплення, пристрої для покращення демонстрацій)та підтверджуємо, що запропонований Товар офіційно постачається на ринок України. ». Також, відповідно до наданих учасником ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН» документів, що підтверджують відповідність товару вимогам Замвоника, а саме: «Сертифікат відповідності_2019.pdf», «Свідоцтво МОН_2019.pdf», «Висновок СЕС_2019.pdf», «Декларація_РО_2019.pdf», «Декларация ЕМС_2019.pdf», «Декларация НЕО_2019.pdf».; запропонований OPS комп’ютер EPC58256 – є відокремленим, а не вбудованим як вимагається в тендерній документації. Крім того, згідно інформації з офіційного сайту - https://edpro.ua/edpro-touch, наданого у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН» для перевірки відповідності запропонованого товару вимогам Замовника за посиланням Детальніше про технічні характеристики * (https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/files.edpro.com.ua/edpro+-+interactive+panels+-+technical+spec+-+2019+-+L+Series.pdf) підтверджується факт того, що запропонована Інтерактивна панель ETP65L52568 має відокремлений - (з’ємний) OPS комп’ютер. Вищезазначені порушення не підпадають під перелік формальних (несуттевих) помилок, що передбачені вимогами Тендерної документації Замовника, а отже пропозиція учасника-переможця ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН» підлягає відхиленню. Виходячи з вищенаведеного, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», наполягаємо на дискваліфікації пропозиції учасника - переможця ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН», як пропозиції, що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника. В разі не задоволення нашої Вимоги, користуючись правом наданим нам згідно ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», ми будемо звертатись до Антимонопольного комітету України (органу оскарження) за захистом своїх прав та законних інтересів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Запропонована ТОВ «Едпро Дистрибюшн» Інтерактивна панель повністю відповідає технічним вимогам Замовника, що підтверджується наданими ТОВ «Едпро Дистрибюшн» у складі своєї пропозиції сертифікатами, деклараціями та інформацією розміщеною на веб сайті виробника інтерактивних панелей ТМ EdPro. Крім того, зазначаємо, що у Тендерній документації Замовника не було зазначено, що вбудований пристрій - OPS комп’ютер не може бути відокремленим. Також звертаємо увагу на те, що відокремлений OPS комп’ютер запропонований ТОВ «Едпро Дистрибюшн» призначений для використання лише у складі Інтерактивної панелі моделі ETP65U, ETP75U, ETP86U, ETP65L, ETP75L, ETP86L, що зазначено в Сертифікаті експертизи типу №UA.R.TR.052.276-19 наданому у складі тендерної пропозиції ТОВ «Едпро Дистрибюшн». Крім того, OPS комп’ютер, який може бути і відокремленим (з’ємним), і вбудованим (вставленим у інтерактивну панель) одночасно, тільки підвищує функціональні можливості Інтерактивної панелі, та жодним чином не погіршує технічні характеристики. Зважаючи на вищезазначене, Тендерна пропозиція ТОВ «Едпро Дистрибюшн» повністю відповідає вимогам Тендерної документації Замовника. Повідомляємо, що Замовник розглядаючи тендерну пропозицію ТОВ «Едпро Дистрибюшн» та приймаючи рішення про визнання останнього переможцем торгів діяв повністю в рамках статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» та не мав жодних підстав для дискваліфікації учасника - ТОВ «Едпро Дистрибюшн».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ВИМОГА ЗАМОВНИКУ

Номер: d951d6bec60a44e09a083f8d19f7a0f0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-13-000822-b.c1
Назва: ВИМОГА ЗАМОВНИКУ
Вимога:
Шановний Замовник! У Додатку 2 “Технічні вимоги” тендерної документації (ТД) Вами зазначена умова про те, що учасник закупівлі повинен надати копію договорів або авторизаційних листів з видавництвами, або інших документів на надання Учаснику торгів прав на використання навчальних видань (підручників), які належать видавництву, з метою їх розміщення та надання вільного доступу користувачам спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення. Такий документ повинен містити повний перелік підручників які є предметом цього документу. Нами були виконані звернення до двох вибіркових видавництв з запитом стосовно умов надання даних документів (договорів або авторизаційних листів) та отримано дві відповіді: або в видавництві вже є партнер, який займається даною діяльністю, або це неможливо тому, що це потребує укладання договорів з авторами відповідних підручників, які укласти неможливо. Тобто, можна зробити висновок, що в даній закупівлі можуть приймати участь тільки обрані компанії, в яких вже є відповідні права та договори на використання та розповсюдження підручників. При цьому предметом закупівлі є придбання засобів навчання (інтерактивної панелі), а не придбання підручників. Так як згідно зі ст. 3 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. ч. 1, 3 ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відтак наявність договорів чи авторизаційних листів з видавництвами щодо прав на використання навчальних видань (підручників) обмежує коло учасників лише тими суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з такими видавництвами, що суперечить приписам ст. 3, 5 та ч. 4 ст. 22 Закону. Зазначена правова позиція підтверджена в рішеннях АМКУ № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 року, № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018 року. З метою уникнення дискримінації учасників вимагаємо виключити вищезазначену вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. У вашій вимозі ви вказуєте, що звертались до 2-х видавництв і отримали різні відповіді стосовно надання відповідних документів. В Україні є десятки видавництв які займаються видавництвом підручників. Отже, така вибірка не може бути об’єктивною та свідчити про дискримінаційність. Замовником не встановлюється жодних конкретних вимог до назви видавництва або підручників. Для Замовника важливим є сумісність цифрових підручників з ПЗ інтерактивної панелі та підтвердження факту їх правомірного використання зі сторони Учасників. У вашій вимозі ви вказуєте, що “наявність договорів чи авторизаційних листів з видавництвами щодо прав на використання навчальних видань (підручників) обмежує коло учасників лише тими суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з такими видавництвами”, проте Замовником не обмежується перелік документів які підтверджують відповідні права на використання підручників лише договорами чи авторизаційними листами. Замовником передбачено і надання інших документів які підтвердять належне використання навчальних видань (підручників).
Статус вимоги: Відхилено