• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення ТПВ (твердих побутових відходів) з населених пунктів: с. Красносілка, с.Корсунці, с.Ілічанка, с.Іванове Красносільської сільської ради Лиманського району Одеської області)

Послуги з вивезення твердих побутових відходів надаються на території с.Красносілка, с. Корсунці, с.Ілічанка, с. Іванове Лиманського району Одеської області відповідно до дислокації – графіку вивезення відходів (Додаток 1 до Договору)

Завершена

1 605 240.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 605.24 UAH
Період оскарження: 12.03.2020 20:08 - 23.03.2020 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА на дії Замовника в частині відхилення пропозиції ТОВ «ЧАСТЮЛЯ і прийняття пропозиції ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР"

Номер: 3c72607f02584a1eae4f258bc8e1c666
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-12-004270-b.b3
Назва: СКАРГА на дії Замовника в частині відхилення пропозиції ТОВ «ЧАСТЮЛЯ і прийняття пропозиції ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР"
Скарга:
Протиправне відхилення пропозиціє ТОВ «ЧАСТЮЛЯ» стало причиною неправомірного визнання Замовником переможцем закупівлі ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР", ПРОТОКОЛ ЩОДО РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА “ПЕРСПЕКТИВА” КРАСНОСІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛИМАНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ про розгляд тендерної пропозиції учасника відкритих торгів ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР"(65078, Одеська обл., місто Одеса, Малиновський район, ВУЛИЦЯ КОСМОНАВТІВ, будинок 32, код 36796670) на закупівлю послуги: код ДК 021:2015:90510000-5 -Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення ТПВ (твердих побутових відходів) з населених пунктів: с. Красносілка, с. Корсунці, с. Ілічанка, с. Іванове Красносільської сільської ради Лиманського району Одеської області) від 17.04.2020 р.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.05.2020 19:59
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 25.05.2020 21:21
Автор: ТОВ "ЧАСТЮЛЯ", Олександр Лис +380487591443 chastulia@ukr.net
Вимога
Без відповіді

Незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ТОВ "ЧАСТЮЛЯ", що в свою чергу призвело до незаконного визначення переможцем ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР".

Номер: 2ec1be5196674cc98e4f151ff6bd3e19
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-12-004270-b.b2
Назва: Незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ТОВ "ЧАСТЮЛЯ", що в свою чергу призвело до незаконного визначення переможцем ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР".
Вимога:
1. Стосовно першої підстави відхилення пропозиції ТОВ «ЧАСТЮЛЯ» зазначаємо наступне: Відповідно до вимог пункту 1 Додатку 2 тендерної документації – «документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, учасник повинен надати – «інформаційну довідку, складену у довільній формі (на фірмовому бланку учасника (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номеру реєстрації за підписом керівника/іншої уповноваженої особи (зазначаються посада, прізвище та ініціали) учасника з проставленням печатки (за наявності), про наявність (на праві власності, оренди тощо) в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю, в якій має бути інформація про наявність транспортних засобів (спеціалізованих автомобілів – сміттєвозів) не менше 2 (двох) одиниць, із зазначенням: марки та моделі, державного номеру, року випуску техніки, підстави користування технікою (право власності/оренда/тощо) та інформація про наявність контейнерів європейського зразку місткістю 1,1 м3 на колесах та обладнані кришками у кількості, що відповідає технічному завданню (Додаток №4 до тендерної документації) з урахуванням додаткової кількості таких контейнерів на обмінний (ремонтний) фонд не менше 10%; - копії відповідних документів, які підтверджують право власності, оренди тощо на зазначене в інформаційній довідці майно. У разі оренди, обладнання, яке буде використовуватися під час надання послуг, що складають предмет закупівлі, під час укладання договору Учасник зобов’язується надати копії діючих договорів оренди з усіма додатками до них (договори оренди повинні діяти під час надання послуг що складають предмет даної закупівлі). Таким чином Замовником в Тендерній документації визначено, що він має надати інформаційну довідку в якій має бути інформація про наявність (на праві власності, оренди тощо) в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю, а саме в відповідній довідці має бути інформація про наявність транспортних засобів (спеціалізованих автомобілів – сміттєвозів) не менше 2 (двох) одиниць, із зазначенням: марки та моделі, державного номеру, року випуску техніки, підстави користування технікою (право власності/оренда/тощо) та інформація про наявність контейнерів європейського зразку місткістю 1,1 м3 на колесах та обладнані кришками у кількості. ТОВ «ЧАСТЮЛЯ» надана довідка з зазначенням наявності транспортних засобів (спеціалізованих автомобілів – сміттєвозів) не менше 2 (двох) одиниць, із зазначенням: марки та моделі, державного номеру, року випуску техніки, підстави користування технікою (право власності/оренда/тощо) та інформація про наявність контейнерів європейського зразку місткістю 1,1 м3 на колесах та обладнані кришками у кількості та підтверджуючі документи, щодо володіння/користування відповідним обладнанням/технікою. Надання інформації щодо офісних та виробничих приміщень тендерною документацією не передбачалося, як і не передбачалося надання відповідних документів, які б підтверджували право володіння/користування ними. Таким чином, вище зазначена причина відхилення пропозиції ТОВ «ЧАСТЮЛЯ» є протиправною, оскільки надання вказаних Замовником у протоколі документів, які стали підставою відхилення пропозиції ТОВ «ЧАСТЮЛЯ» не передбачено тендерною документацією. Додатково повідомляємо, що учасником процедури закупівлі ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР", якого визнано переможцем закупівлі, не надано жодних документів щодо офісних та виробничих приміщень, проте Замовник визнав вказаного учасника переможцем закупівлі. 2. Стосовно другої підстави відхилення пропозиції ТОВ «ЧАСТЮЛЯ» зазначаємо наступне: Учасником надана довідка про виконання аналогічного договору № 43-Ч від 25.03.2020, де зазначено три договори: № 8/0517/ВВ/Ч від 01.05.2017 р. з Приватне акціонерне товариство «Будгідравліка», № 1/0517/ТПВ/Ч від 01.05.2017 р. з ПП «Вемекс» та № 8308.0119.ТПВЧ від 04.01.2019 р. з Національний університет «Одеська морська академія». Щодо першого договору № 8/0517/ВВ/Ч від 01.05.2017р. з ПАТ «Будгідравліка»: предметом даного договору є послуги з вивезення великогабаритних відходів, тоді як предметом цієї закупівлі є послуги з вивезення ТПВ (твердих побутових відходів). Таким чином даний договір не є аналогічним до предмета закупівлі та не відповідає вимогам тендерної документації до аналогічності предмету закупівлі договорів. Щодо другого договору № 1/0517/ТПВ/Ч від 01.05.2017 р. з ПП «Вемекс»: учасником наданий лист-відгук (оригінал) про виконання зазначеного договору, в якому не міститься інформація щодо своєчасного виконання договору, відповідно наданий відгук не відповідає вимогам тендерної документації до листів-відгуків. Щодо третього договору № 8308.0119.ТПВЧ від 04.01.2019р. з Національним університетом «Одеська морська академія»: в додатку № 2 до договору відсутня печатка замовника. Учасником надані Акти надання послуг за даним договором за січень 2019 р. – лютий 2020 р. разом 14 актів за 14 місяців на загальну суму 374301,12 грн. Але загальна сума договору № 8308.0119.ТПВЧ від 04.01.2019 р. складає 353000,00 грн. (пункт 3.2. договору), що на 21301,12 грн. менше, ніж за підписаними сторонами Актами надання послуг за даним договором. Замовником надана лише додаткова угода № 1 до договору від 17.12.2019 р. про продовження строку дії договору до 31 березня 2020 р. (пункт 1 додаткової угоди). Будь-яких додаткових угод щодо збільшення суми договору учасником у складі пропозиції не надано. Всі додаткові угоди є невід’ємною частиною договору. Таким чином, учасником не виконана вимога тендерної документації щодо надання аналогічних договорів з усіма наявними додатками до них. Учасником наданий лист-відгук до договору № 8308.0119.ТПВЧ від 04.01.2019р. від контрагента, підписаний головою тендерного комітету, а не керівником контрагента, як вимагалось тендерною документацією. Також учасником не доведено, що голова тендерного комітету Національного університету «Одеська морська академія» є уповноваженою особою контрагента щодо надання листів-відгуків. Отже, враховуючи вищезазначене, учасник не виконав вимоги тендерної документації, та не підтвердив свою відповідність такому кваліфікаційному критерію, як наявність досвіду виконання аналогічного договору.» Щодо першого договору № 8/0517/ВВ/Ч від 01.05.2017р. з ПАТ «Будгідравліка» повідомляємо наступне: Тендерною документаціє не визначено, що аналогічними договорами, як вказує Замовник є саме договори надання послуг з вивезення твердих побутових відходів. Зазначаємо, що відповідно оголошення про Закупівлю замовником закуповуються послуги, які відповідають коду ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, послуги з вивезення великогабаритних відходів, які надавалися за Договором № 8/0517/ВВ/Ч від 01.05.2017 р. з ПАТ «Будгідравліка» відповідають коду ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, а отже договір є аналогічним, вказівки на інше в тендерній документації не міститься. Щодо другого договору № 1/0517/ТПВ/Ч від 01.05.2017 р. з ПП «Вемекс» повідомляємо наступне: Відгук від ПП «Вемекс» містить наступну інформацію – «За весь час співпраці наших підприємств не було жодних порушень умов Договору. ТОВ «ЧАСТЮЛЯ» надавало повний комплекс послуг в строгій відповідності з договірними умовами», таким чином Замовник підтверджує, що договір виконується без порушень і відповідно до договірних умов, а отже і з дотриманням своєчасності. Вимога щодо строків передбачена Договором № 1/0517/ТПВ/Ч від 01.05.2017 р., а саме п 3.1. Договору, відповідно до якого – «Виконавець зобов’язується: 2) у визначені цим договором терміни встановити контейнер/а згідно Додатком № 1; 3) забезпечити вивезення ТПВ відповідно до умов цього договору і графіку їх вивезення згідно з Додатком № 1». ПП «Вемекс» же у відгуці зазначено, що «ТОВ «ЧАСТЮЛЯ» надавало повний комплекс послуг в строгій відповідності з договірними умовами», а отже і відповідні строки дотримані. Вказана Замовником причина є протиправною, та скерована умисним бажання Замовника відхилити пропозицію ТОВ «ЧАСТЮЛЯ». Щодо третього договору № 8308.0119.ТПВЧ від 04.01.2019 р. з Національним університетом «Одеська морська академія» повідомляємо наступне: Відповідний договір укладений через систему прозоро, Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-04-001176-a, таким чином дійсність відповідного договору є загальновідомою і не може піддана будь якому сумніву, відповідно до електронної системи прозоро до договору № 8308.0119.ТПВЧ від 04.01.2019 р. з Національним університетом «Одеська морська академія» на момент подачі тендерної пропозиції і на момент подачі відповідної скарги наявна лише Додаткова угода № 1 до договору від 17.12.2019 р., Замовник самостійно має змогу перевірити даний факт. Проте він з ціллю дискваліфікувати пропозицію ТОВ «ЧАСТЮЛЯ» Замовник самостійно і умисно «допустив», що є якась інша додаткова угода відома тільки Замовнику. Стосовно відгука зазначаємо наступне, відповідно пункту 3 Додатку 2 Тендерної документації – «лист-відгук (оригінал) щодо повного, своєчасного та якісного виконання зазначеного у довідці аналогічного договору у довільній формі з вихідним номером та датою за підписом керівника контрагента або іншої уповноваженої особи контрагента.», Тендерна документація встановлює, що відгук може бути наданий як підписом керівника контрагента так і за підписом іншої уповноваженої особи контрагента, обов’язку доводити повноваження уповноваженої особи контрагента Тендерною документацію не передбачено. Таким чином Замовник умисно «створює» неіснуїчі підстави для відхилення пропозиції ТОВ «ЧАСТЮЛЯ». Таким чином, вище зазначена причина відхилення пропозиції ТОВ «ЧАСТЮЛЯ» є з огляду на вище зазначене протиправною. 3. Стосовно третьої підстави відхилення пропозиції ТОВ «ЧАСТЮЛЯ» зазначаємо наступне: Зазначаємо, що відповідно п. 2 Розділу 5 Тендерної документації учасником надається – «Довідка в довільній формі із зазначенням відкритих в учасника рахунків в банківських установах та із зазначенням реквізитів таких рахунків та найменувань відповідних банківських установ. Довідка з обслуговуючого банку може бути отримана учасником, шляхом роздруківки електронної форми довідки. Така довідка засвідчується посадовою особою банківської установи, в якій відкрито рахунок учасника.». Таким чином тендерною документацією визначено, що відповідна довідка надається в довільній формі, додатково замовник зазначив, що відповідна довідка може бути отримана з обслуговуючого банку, проте в Тендерній документації не міститься визначеного обов’язку учасника надати саме таку довідку (довідка з обслуговуючого банку). ТОВ «ЧАСТЮЛЯ» надано довідку із зазначенням відкритих в учасника рахунків в банківських установах та із зазначенням реквізитів таких рахунків та найменувань відповідних банківських установ в довільні формі, як того й вимагає тендерна документація. Таким чином, вище зазначена причина відхилення пропозиції ТОВ «ЧАСТЮЛЯ» є з огляду на вище зазначене протиправною. 4. Стосовно четвертої підстави відхилення пропозиції ТОВ «ЧАСТЮЛЯ» зазначаємо наступне Відповідно пункту 15 розділу 3 Тендерної документації – «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником при наявності від учасника відповідного роз’яснення.». Відповідне роз’яснення ТОВ «ЧАСТЮЛЯ» надано - № 30-Ч 25.03.2020 р. Згідно частини 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.» ТОВ «ЧАСТЮЛЯ» є юридичною особою – а отже не повинно надавати «підтвердження, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку». Додатково повідомляємо, що замовником вказано неправдиві дані, оскільки ТОВ «ЧАСТЮЛЯ» надано вище зазначену інформацію в довідці № 13-Ч від 25.03.2020 р. Враховуючи вище зазначене, вимоги Тендерної документації і вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» вище зазначена причина відхилення пропозиції ТОВ «ЧАСТЮЛЯ» є протиправною. 5. Стосовно п’ятої підстави відхилення пропозиції ТОВ «ЧАСТЮЛЯ» зазначаємо наступне: Зазначаємо, що відповідно пункту 10 Розділу 3 Тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає – «Витяг (оригінал або копію) з Реєстру платників єдиного податку або копію свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку (у разі, якщо учасник є платником єдиного податку)». Таким чином тендерна документація передбачає, що Витяг (оригінал або копію) з Реєстру платників єдиного податку або копію свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку надається лише, якщо учасник є платником єдиного податку. ТОВ «ЧАСТЮЛЯ» надано Витяг з реєстру платників податку на додану вартість, оскільки ТОВ «ЧАСТЮЛЯ» є платником ПДВ, то не може бути одночасно і платником єдиного податку. Враховуючи вище зазначене і вимогу Тендерної документації, що Витяг (оригінал або копію) з Реєстру платників єдиного податку або копію свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку надається лише, якщо учасник є платником єдиного податку вище зазначена причина відхилення пропозиції ТОВ «ЧАСТЮЛЯ» є протиправною. Зазначаємо, що протиправне відхилення пропозиціє ТОВ «ЧАСТЮЛЯ» стало причиною неправомірного визнання Замовником переможцем закупівлі ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР", ПРОТОКОЛ ЩОДО РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА “ПЕРСПЕКТИВА” КРАСНОСІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛИМАНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ про розгляд тендерної пропозиції учасника відкритих торгів ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР"(65078, Одеська обл., місто Одеса, Малиновський район, ВУЛИЦЯ КОСМОНАВТІВ, будинок 32, код 36796670) на закупівлю послуги: код ДК 021:2015:90510000-5 -Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення ТПВ (твердих побутових відходів) з населених пунктів: с. Красносілка, с. Корсунці, с. Ілічанка, с. Іванове Красносільської сільської ради Лиманського району Одеської області) від 17.04.2020 р. Враховуючи вище зазначене вимагаємо скасувати прийняті рішення по відхиленню пропозиції ТОВ "ЧАСТЮЛЯ", рішення про прийняття пропозиції ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР", повторно оцінити та прийняти пропозицію ТОВ "ЧАСТЮЛЯ".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Вирішена

Сертифікат відповідності

Номер: 4e2138b3dce6495e949ebc0530b5c0cf
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-12-004270-b.b1
Назва: Сертифікат відповідності
Вимога:
Відповідно до тендерної документації Учасник повинен використовувати систему управління якістю стосовно збирання та оброблення безпечних відходів. Для підтвердження Учаснику необхідно надати в складі тендерної пропозиції сканкопію з оригіналу діючого сертифікату ISO 9001:2015, що засвідчує використання учасником системи управління якості, який чинний протягом усього строку надання послуг, виданий спеціальним Органом з оцінки відповідності, який акредитований Національним агентством з акредитації в Україні. Учасник повинен використовувати систему екологічного управління стосовно збирання та оброблення безпечних відходів. Для підтвердження Учаснику необхідно надати в складі тендерної пропозиції сканкопію з оригіналу діючого сертифікату ISO 14001:2015, що засвідчує використання учасником системи екологічного управління, який чинний протягом усього строку надання послуг, виданий спеціальним Органом з оцінки відповідності, який акредитований Національним агентством з акредитації в Україні. Зазначаємо, що відповідно до Закону України Про акредитацію органів з оцінки відповідності акредитація органів оцінки є добровільною, а здійснення сертифікації можливе і без відповідної акридитації. Тендерною документацією обмежується право участі в закупівлі учасників, які мають сертифікати ISO видані не акредитованим органом, що порушує принципи недикримінації учасників визначені Законом України "Про публічні закупівлі". Вимагаємо виключити з тендерної документації вимоги в частині надання учасником ISO виданому спеціальним Органом з оцінки відповідності, який акредитований Національним агентством з акредитації в Україні.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! Розглянувши зазначену вимогу встановлено наступне: законодавство України у сфері акредитації складається з Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» та інших нормативно-правових актів, що регулюють відносини у цій сфері. Статтею 1 вказаного Закону визначено, що акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - це засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності. До того ж, відповідно до статті 56 Угоди про асоціацію з Європейським Союзом, Європейським співтовариством (що ратифікована Україною 16.09.2014 року та набрала чинності 01.09.2017 року) Україною імплементовано Регламент Європейського Парламенту і Ради N765/2008/ЄС від 9 липня 2008 року про встановлення вимог для акредитації і ринкового нагляду, що стосується торгівлі продукцією, та анулювання Регламенту (ЄЕС) N 339/93, який носить обов’язковий, а не рекомендаційний характер. При цьому, зазначений нормативний акт, як частина національного законодавства, є обов’язковим для застосування усіма суб’єктами у сфері технічного регулювання, стандартів та оцінки відповідності та є однією з нормативних підстав діяльності Національного агентства з акредитації України. Отже, принцип добровільності акредитації не означає, що сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 можуть видавати і неакредитовані органи, адже ст.5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» визначено, що акредитація здійснюється відповідно до вимог, установлених законодавством у сфері акредитації, національними стандартами з питань акредитації, гармонізованими з відповідними міжнародними та європейськими стандартами, а також іншими документами з питань акредитації, прийнятими національним органом України з акредитації, міжнародними та європейськими організаціями з акредитації. Перелік назв і позначень таких актів та документів, тексти нормативно-правових актів з питань акредитації, а також тексти інших документів з питань акредитації, прийнятих національним органом України з акредитації, оприлюднюються на веб-сайті національного органу України з акредитації в Інтернеті (https://naau.org.ua/normativno-pravovi-zasadi-diyalnosti-naau/). Тобто, неакредитований орган не може видавати посвідчення про відповідність міжнародними та європейськими стандартами (в тому числі ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015). Таким чином, вимоги замовника щодо надання сертифікатів, виданих спеціальним Органом з оцінки відповідності, який акредитований Національним агентством з акредитації в Україні, є обґрунтованими та такими, що не суперечать положенням вимогам чинного законодавства. Окремо звертаємо увагу, що оскільки своєчасно отримати зазначені сертифікати системи управління якості ISO 9001:2015та системи екологічного управління ISO 14001:2015 в одному з багатьох Органів з оцінки відповідності, які акредитовані Національним агентством з акредитації в Україні, може будь-яке підприємство, що організувало свою діяльність у відповідності до цих стандартів, замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує право участі в закупівлі будь-якого учасника. На підставі наведеного вимогу від 15.03.2020 (ідентифікатор: UA-2020-03-12-004270-b.b1 ) відхилено.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Так