• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

(Зріджений нафтовий газ СПБТ (Суміш пропану технічного і бутану технічного))

джерело фінансування власні кошти

Завершена

538 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 690.00 UAH
Період оскарження: 12.03.2020 18:28 - 05.05.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Дискримінаційні дії з боку Замовника

Номер: 3b9c82bd5b1d46069a86386b808975d1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-12-004148-b.c2
Назва: Дискримінаційні дії з боку Замовника
Скарга:
Текст додається
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.03.2020 21:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.04.2020 18:50
Дата виконання рішення Замовником: 27.04.2020 21:32
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ Виконано
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Коваленко Володимир Миколайович 380673328368 volodymyr.kovalenko@wog.ua
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні дії з боку Замовника

Номер: 0b55af8b73e84ca4b57bc4923d77b08e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-12-004148-b.a1
Назва: Дискримінаційні дії з боку Замовника
Вимога:
Вимагаємо привести документацію закупівлі UA-2020-03-12-004148-b до норм діючих нормативних документів та видалити з її складу дискримінаційних вимог. Повідомляє, про що з 01 лютого 2018 року вступив в силу новий стандарт ДСТУ EN 589:2017 (EN 589:2008+A1:2012, IDT) “Палива автомобільні. Газ нафтовий скраплений. Технічні вимоги та методи контролю.” Тому вимагаємо внести зміни до Додатку 1 стосовно вимог ДСТУ. Також вкотре вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу пункту 2 Додатку 5, де вимагається надання "Копії документів, які підтверджують право власності на АЗС, або копії договорів оренди АЗС, на яких буде здійснюватись відпуск Товару Замовнику". Нагадуємо Вам про рішення АМКУ, яке було адресоване по закупівліНомер у ProzorroUA-2020-01-21-003528-a
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник! Доводимо до Вашого відома, що ДСТУ 4047:2001 «Гази вуглеводневі скраплені паливні для комунально-побутового споживання. Технічні умови» не втратив свою чинність (http://csm.kiev.ua/nd/nd.php?b=1&l=7361). Щодо інших вимог тендерної документації то вони не є дискримінаціними, а лише уточнюють технічні можливості учасника нормами діючого ЗУ «Про публічні закупівлі передбачено», зокрема, ст. 16 встановлення кваліфікаціних критеріїв – наявність обладанння та матеріально-технічної бази; ч.1ст.16. передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ДОКУМЕНТАЛЬНО підвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаціним критеріям. Зазначені норми у додатку №5 п.2 не є дискримінаціними, а виконують норму чинного ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено