-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту тилових залізничних колій та стрілочних переводів ЧФ ДП «АМПУ» (СП № 802, інв. № 13323)
Послуги з поточного ремонту тилових залізничних колій та стрілочних переводів ЧФ ДП «АМПУ» (СП № 802, інв. № 13323)
Завершена
506 463.81
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.6% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 3 000.00 UAH
Період оскарження:
12.03.2020 17:02 - 17.03.2020 17:00
Вимога
Вирішена
Добрий день
Номер:
98a024fb31b94497825a74dfb6afaac2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-12-003835-b.b1
Назва:
Добрий день
Вимога:
Добрий день! Наше підприємство має бажання прийняти участь в оголошеній закупівлі, але ретельно вивчивши додану до оголошеної закупівлі тендерну документацію, нами виявлено деякі зауваження. Звертаємось до Замовника з проханням про внесення наступних змін до тендерної документації (ТД),
В Додатку 3 Технічне завдання розділ 4(Склад та обсяг послуг) пункт 7 Укладання колії окремими елемента ми на залізобетонних шпалах із рейок типа Р65-70 п.м : Вказати епюра шпал ?
В Додатку 3 Технічне завдання розділ 5 (Умови надання послуг) Можливе застосування рейок Р65, як нових так і старопридатних. Вказати які матеріалі використовуються старі чи нові, скріплення нові чи старопридатні шпала нова чи старопридатна що впливає на вартість матеріалів ?
Усі металеві елементи та їх кількість, слід уточнювати по місцю, по фактичному розташуванню ділянки колії № 8
Учасник не може уточнити по фактичному розташуванню ділянки колії№8 так як колія №8 згідно технічного завдання додатку №3 знаходиться під асфальтобетонним покриттям .
ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі
Стаття 3. Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
на підставі виші перерахованого просимо Вас надати чітку узгоджену відомість дефектів за підписом замовника з наменклатурою, кількістю матеріалів верхньої будови колії які підлягають заміні, а також вказати який матеріал буде використовиватися.
Згідно ДБН В.2.3-19:2018 пункта 13 Примикания і перетини
13.11 Відстань по вертикалі від верху захисного футляра (каналу,тунелю) до підошви рейки повинна бути не менше ніж 1,0м при відкритому методі будівництва: 1,5м –при виконанні робіт методами продавлювання, горизонтального буріння або щитового проходження: 2,5м- при проколюванні . Глибина заглиблення від дна водовідвідних споруд або підошви насипу до вурху захисного футляра повинна бути 1,0 м улаштування переходів трубопроводів у тілі насипу забороняється .
А згідно Додатку 3 Технічне завдання розділ 4 пунк 6 Виконавець буде виконувати роботи з заміни баласного шару, товщина 0,25 м, а не роботи з облаштуванням земляного полотна котрі не передбаченні технічним завданням Що свідче про дискримінаційні діїї Замовника розділі 5 (Вимоги до учасників, у тому числі кваліфікаційні, та спосіб їх підтвердження. Пункт 9 Чинні Дозволи та/або Декларації Учасника* передбачені Постановою КМУ від 26.10.2011 р. № 1107 (зі змінами), що мають відношення до предмету закупівлі:
- - На виконання робіт підвищеної небезпеки: земляні роботи, в зоні розташування підземних комунікацій.
Просимо скасувати дозвіл на земляні роботи .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.03.2020 17:11
Вирішення:
Повідомляємо, що ДБН В.2.3-19:2018 «Споруди транспорту залізниці коліїї 1520 мм норми проектування» поширюються на проектування залізниць колії 1520 мм: нових залізничних ліній, додаткових головних колій, технічне переоснащення та реконструкцію залізничних під'їзних колій. Предмет закупівлі послуг є надання послуг з поточного ремонту існуючих залізничних колій на території діючого підприємства.
За тривалий період роботи морського порту, та численних виконаних робіт з будівництва реконструкцій та/або модернізацій додаткових колій, споруд залізничного господарства, трубопроводів, комунікацій та мереж сумісних підприємств, що проводять діяльність на території морського порту, виникає певна небезпека пошкодження раніше прокладених інженерних мереж, при виконанні земляних робіт на ділянках їх розташування та у безпосередній близькості, та потребує певних заходів з забезпечення безпеки та охорони праці при виконанні ремонтних робіт. Чинні Дозволи та/або Декларації на виконання робіт з підвищеної небезпеки, у тому числі земляні роботи, в зоні розташування підземних комунікацій передбачені Постановою КМУ від 26.10.2011 р. №1107 (зі змінами), Законом України «Про охорону праці», п. 4.12. «Положення про організацію виконання робіт сторонніми організаціями на території морського порту, та зазначені у переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26 січня 2005 р. N 15, що мають відношення до предмету закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні