• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-95

Власні кошти

Завершена

133 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 667.00 UAH
Період оскарження: 12.03.2020 16:37 - 28.03.2020 23:00
Вимога
Є відповідь

Визначення переможця з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 3c4f42866216494eb20330f14f1d2ff3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-12-003610-b.b5
Назва: Визначення переможця з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗОГ-РІТЕЙЛ» (код ЄДРПОУ 41224168; Юр. адреса: 69001, м. Запоріжжя, бул. Шевченка, буд.28) звертається із вимогою до КП "ЕЛУАШ" , оскільки Замовником було порушено ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» , а саме : -добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням; Не зважаючи на невідповідність тендерної пропозиції, Протоколом № 106 від 08.04.2020 р., переможцем закупівлі було визначено ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ». Як приклад, звертаємо увагу Замовника на наступне: 1. Згідно приміток до Таблиці 2 Додатка 1 тендерної документації, Учасник повинен мати: - власний або орендований склад зберігання нафтопродуктів розташований у 20 км зоні від міста Запоріжжя. (на нафтобазу необхідно надати витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності). - В разі використання орендованої(партнерської) матеріально-технічної бази-учасник повинен надати копію договору оренди чи іншого договору, лист (гарантія або довідка) від емітенту, який надає картки-талони на пальне ТОВ «"ФОРПОСТ СІТІ» надає договір оренди № 09/03/19 від 03.09.2019 р. на частину нафтобази з обладнанням та інвентарем, що розташована за адресою м. Запоріжжя, вул. Дослідна станція, 37в. Таким чином, пропозиція ТОВ "ФОРПОСТ СІТІ» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, та мала бути відхилена на підставі норм ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на вищенаведене, , з метою недопущення порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі (UA-2020-03-12-003610-b) ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» ВИМАГАЄ: Скасувати рішення, оформлене Протоколом № 106 від 08.04.2020 р. по закупівлі UA-2020-03-12-003610-b. В разі ігнорування законної вимоги, будемо вимушені звернутися зі скаргою до АМКУ
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимогу щодо скасування рішення тендерного комітету Замовника відхилено.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

дискримінаційні умови ТД

Номер: ca8ccc66f0d14d4ab3898a03fdd07810
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-12-003610-b.b4
Назва: дискримінаційні умови ТД
Вимога:
Додаток 1 до ТД по закупівлі містить вимогу щодо наявності по дві АЗС у кожному із семи районів м. Запоріжжя та відстані від кожної виробничої дільниці Замовника, а саме в 3 км від як мінімум 2 АЗС. Звертаємо увагу Замовника, що вищевказані умови є дискримінаційними, значно звужуючими коло потенційних учасників з наступних обставин. За адресою ШЕД № 7 Заводського району- вул. Цимлянська, 25, на відстані в 3 км розташовано лише 2 АЗС (АЗС БРСМ-нафта- Південне шосе,75 та АЗС УКРНАФТА – Південне шосе,58). Учасник для того, щоб виконати усі вимоги тендерної документації повинен не тільки надати договір з операторами вищевказаних АЗС, а обов’язково в договорах повинно бути зазначено майно, яке зазначено довідках у відповідності до даного Додатку. Крім того, учасник повинен надати лист від емітенту, який надає картки-талони на пальне із зазначенням всього переліку АЗС, з яких буде здійснюватися відпуск ПММ, який повинен містити посилання на процедуру закупівлі, предмет закупівлі, номер закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro. Таким чином, у закупівлі сможуть прийняти участь тільки ті Учасники, які мають договори з операторами ціх 2 АЗС та листи емітентів з посилання на процедуру закупівлі, предмет закупівлі, номер закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro, що є порушенням принципів Закону України "Про публічні закупівлі". Тому наполягаємо на виключення зазаначених вимог та внесення відповідних змін до умов тендерної документації, а саме: «АЗС учасника, або партнерські АЗС повинні бути розташовані таким чином, щоб відстань від автогосподарства та кожної ШЕД була не більш 5 км від як мінімум 2 АЗС. В разі використання орендованої(партнерської) матеріально-технічної бази – надати копію договору оренди (чи іншого договору)."
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимогу щодо внесення змін у тендерній документації відхилено.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: fc853b5d0e2c4ff3941f527de76ebd2c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-12-003610-b.b3
Назва: дискримінаційні умови тендерної документації
Вимога:
Додаток 1 до тендерної документації містить вимогу щодо обов'язкової наявності: директора, операторів АЗС та/або касирів АЗС не менше 14. Для підтвердження зазначенної в довідці «про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» інформації, учасник повинен надати копію звіту за попередній місяць про суми нарахованої заробітної плати, Таблиця 6 відомість про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб, звіту по єдиному соціальному внеску ( у тому числі на працівників, які працюють на підприємстві партнера та/або підприємстві, яке надає послуги). Також необхідно надати копії сторінок трудових книжок (перша сторінка та інші) та наказів про призначення перелічених в таблиці працівників, які підтверджують зазначені в довідці стаж та працевлаштування на відповідній посаді. Звертаємо увагу Замовника, що у разі ненадання згоди на розповсюдження персональних даних вказаними працівниками, участь підприємства у закупівлі не можлива, що є порушенням Закону України "Про публічні закупівлі". Тому наполягаємо на внесення змін до тендерної документації, а саме виключення відповідних вимог.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимогу щодо внесення змін у тендерній документації відхилено.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: e71100f3f52d4320916025c5bf361385
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-12-003610-b.b2
Назва: дискримінаційні умови тендерної документації
Вимога:
У додатку № 1 до тендерної документації зазначено, що склад зберігання нафтопродуктів повинен бути розташовано в межах міста Запоріжжя. Вважаємо вищезазначену вимогу тендерної документації такою, що обмежує наші права як учасника- постачальника з великим досвідом роботи на ринку, та перешкоджає взяти участь у оголошеної закупівлі з наступних обставин. Склад зберігання нафтопродуктів нашого підприємства розташовано у 10 км зоні поблизу міста Запоріжжя. Тобто наше підприємство цілком мало б змогу своєчасно забезпечити у повному обсязі ПММ, згідно умов договору. Крім того, невелика відстань розташування складу зберігання нафтопродуктів до межі м. Запоріжжя не перешкоджає Замовнику здійснити необхідні дії спрямовані на перевірку якості товару, техніки та обладнання. Таким чином, наше підприємство цілком відповідало б усім вимогам тендерної документації. У відповідності до ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тому, вимагаємо виключити кваліфікаційний критерій до учасника щодо розташування складу зберігання нафтопродуктів саме в межах міста Запоріжжя, як такий що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимогу щодо внесення змін у тендерній документації відхилено.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: 6b7de68e57254207a7312889d5727b4f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-12-003610-b.b1
Назва: дискримінаційні умови тендерної документації
Вимога:
Згідно вимог Додатку 1, Учаснику необхідно надати довідку, якою він підтверджує відсутність жодного факту припинення договірних відносин у зв’язку з неможливістю надання товару (талонів, скретч-карток, ПММ наливом незалежно від причини), крім випадків настання форс-мажорних обставин, які підтверджуються компетентними органами. Ми розуміємо, що необхідність зазначених вимог обумовлена тим, що на практиці мають місце випадки відмови Учасників від виконання своїх обов’язків з поставки товару по договору на підставі різних виправдань, що в свою чергу призводить до розриву договірних відносин та унеможливлює виконання Замовником покладених на нього обов’язків. Замовники вимушені розривати договори та повторно проводити процедури закупівель, на проведення яких не завжди є час. Але, діючим законодавством передбачені підстави розірвання договірних відносин за згодою сторін на підставі належним чином оформленої додаткової угоди (ст..651ЦКУ, ст. 188 ГКУ), в цьому випадку відсутні наслідки порушення умов договору, а саме відповідальність яка передбачена умовами договору у вигляді пені, неустойки та інше. Тому, якщо у разі розірвання договору, відсутні наслідки припинення договірних відносин (з документальним підтвердженням), ця обставина не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника.. Таким чином, з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, наполягаємо на внесення змін , а саме: «Учаснику необхідно надати довідку, якою він підтверджує відсутність фактів припинення договірних відносин у зв’язку з неможливістю надання товару (талонів, скретч-карток, ПММ наливом), крім випадків, які стосуються настанням форс-мажорних обставин, які підтверджуються компетентними органами , або якщо Учасник має підтвердження , щодо відсутності наслідків припинення договірних відносин.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимогу щодо внесення змін у тендерній документації відхилено.
Статус вимоги: Відхилено