• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Поточний ремонт фасаду 2х поверхового спального корпусу в СДЗОВ «Олімпійські надії»

Торги не відбулися

280 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 400.00 UAH
Період оскарження: 12.03.2020 16:20 - 24.03.2020 23:00
Вимога
Є відповідь

Про скасування рішення ТК щодо визначення переможцем ТОВ "КП-ГРУП"

Номер: 7b03499a814a4370a6ad870b27bc89cb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-12-001352-c.a4
Назва: Про скасування рішення ТК щодо визначення переможцем ТОВ "КП-ГРУП"
Вимога:
22.04.2020 визначено переможцем торгів – ТОВ «КП- ГРУП» (надалі- учасник). В попередніх трьох вимогах наведено безліч невідповідностей пропозиції учасником, але відбулись ще порушення норм чинного законодавства даним учасником закупівлі. Відповідно до умов тендерної документації переможець у 5-денний термін мав надати замовнику документи переможця та оприлюднити їх на на веб-порталі Уповноваженого органу. Тобто, 27.04.2020 був останнім днем, коли Учасник, визначений переможецем, мав надати та завантажити документи переможця. На веб-портал Уповноваженого органу документи учасника, який визначений переможцем завантажено 27.04.2020 об 11 год. 23 хв. Слід зауважити, що дані стосовно податкової заборгованості ТОВ «КП-ГРУП» різняться, адже системою автоматично сформовано звіт 22.04.2020, результати якого свідчать про наявність заборгованості (додано до попередньої вимоги), але це вже питання до подальших дій замовника відкритих торгів. Станом на 28.04.2020 (наголошую, що це вже 6 (шостий) день, з складу завантажених документів ТОВ «КП - ГРУП», що вимагались до переможця. вбачаю відсутність довідки, що вимагалась Замовником для переможця відкритих торгів, а саме: Інформаційної довідки в довільній формі про те, що відносно юридичної особи, яка є учасником, відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначені статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (для юридичних осіб). Отже, інформаційна довідка ТОВ «КП ГРУП» не надана, а з супровідного листа ТОВ «КП-ГРУП», довідок про не судимість та відсутність заборгованості неможливо, встановити відповідність переможця вимогам ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (окрім п 1. та 7), як того вимагала тендерна документація Замовника. Як наслідок, надані ТОВ «КП-ГРУП» документи переможця не відповідають вимогам ТД. Крім того, вбачаю недотримання оформлення ТОВ «КП-ГРУП» документів переможця згідно вимог тендерної документації. Адже, аркуші документів переможця не пронумеровані, та не всі аркуші містять підпис уповноваженої посадової особи переможця із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, адже довідка отримана та роздрукована за допомогою електронного кабінету платника податків, не є оригіналом, як наприклад, довідка про відсутність судимості. З урахуванням викладеного вище, тендерна пропозиція учасника, який визначений 22.04.2020 переможцем, підлягає відхиленню з підстав визначених Законом України «Про публічні закупівлі», адже переможець, в порушення ст. 30 Закону, не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону. Крім того, звертаю увагу Замовника, що в разі ненадання документів переможця згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі», сума тендерного забезпечення, яка подана ТОВ «КП-ГРУП» у вигляді банківської гарантії розміром 8000 грн. не повертається учаснику. То ж в черговий раз звертаюсь до членів тендерного комітету з вимогою скасувати рішення тендерного комітету про визначення переможцем ТОВ «КП-ГРУП» та діяти неупереджено, виключно в правовому полі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На Вашу вимогу повідомляємо наступне. Рішенням тендерного комітету оформленого протоколом №30 від 30.04.2020 року, тендерну пропозицію ТОВ «КП-ГРУП» відхилено, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Про скасування рішення тендерного комітету щодо визначення переможця відкритих торгів

Номер: 68ab6b9e280a49e9b2104b1b2c087871
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-12-001352-c.b3
Назва: Про скасування рішення тендерного комітету щодо визначення переможця відкритих торгів
Вимога:
В черговий раз звертаюсь до членів тендерного комітету з вимогою переглянути рішення тендерного комітету від 22.04.2020 про визначення переможцем ТОВ «КП-ГРУП» з огляду на невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, кваліфікаційному критерію та Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! Повторно повідомляємо, що 21.04.2020 року замовником надана вичерпна відповідь на зауваження щодо документів тендерної пропозиції ТОВ «КП-ГРУП» (далі – Підприємство) та відхилення Вашої пропозиції. Додатково повідомляємо щодо начебто міфічної заборгованості податків і зборів в Підприємства станом на 22.04.2020 року. В складі документів переможця ТОВ «КП-ГРУП» надано довідку № 42446 від 14.04.2020 року, яка видана ГУ ДПС у Полтавській області в якій засвідчено, що станом на 14.04.2020 податковий борг відсутній. Дана довідка дійсна до 23.04.2020 року. Крім того, замовник самостійно перевірив наявність заборгованості за посиланням http://sfs.gov.ua/businesspartner та встановлено, що заборгованість відсутня. Враховуючи зазначене, Ваше твердження щодо заборгованості податків і зборів ТОВ «КП-ГРУП» спростоване та є таким, що не має юридичного підґрунтя. Тендерним комітетом розглянуто зауваження ФОП Василенко В.В. щодо відхилення пропозиції ТОВ «КП-ГРУП» у зв’язку з наявністю підстави, передбаченої п.3 ч.1 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» повідомляємо. Закупівлю послуг з поточного ремонту фасаду 2х поверхового спального корпусу в СДЗОВ «Олімпійські надії» (ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи) оголошено 12.03.2020 року, тому, керуючись ч.5 Розділу 10 «Прикінцевих та перехідних положень» ЗУ «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2019 року - процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Керуючись вищевикладеним, підстави для відхилення, ТОВ «КП-ГРУП» за п.3 ч.1 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» в поточній редакції на день оголошення відкритих торгів, відсутні. У зв’язку з викладеним, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Повторна вимога

Номер: 3da95db786b147bfa1282256e26580ed
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-12-001352-c.b2
Назва: Повторна вимога
Вимога:
Про перегляд пропозиції ТОВ "КП-ГРУП", яку замовник вбачає такою, що відповідає всім умовам
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! Повідомляємо, що 21.04.2020 року замовником надана вичерпна відповідь на зауваження щодо документів тендерної пропозиції ТОВ «КП-ГРУП» та відхилення Вашої пропозиції.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення про дискваліфікацію ФОП Василенко В.М. та запобігання визначення переможцем наступного учасника

Номер: fdbdaab86f7e47478b07c9fab8b53e9a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-12-001352-c.c1
Назва: Оскарження рішення про дискваліфікацію ФОП Василенко В.М. та запобігання визначення переможцем наступного учасника
Вимога:
Про скасування рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції ФОП Василенка В.М. та перешкоджання витраті зайвих коштів у разі визначення переможцем наступного учасника відкритих торгів
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний пане Вікторе! Членами тендерного комітету отримано Вашого листа щодо не погодження з відхиленням тендерної пропозиції (далі – лист). За результатами розгляду, повідомляємо наступне: Розрахунок ціни пропозиції за мінусом податку на додану вартість – 233 333,33 грн., не звільняє Вас від вимоги тендерної пропозиції передбаченої Абзацом 3 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» пункту 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію», а саме: Ціна пропозиції повинна включати податок на додану вартість (для платників ПДВ). Враховуючи, що очікувана вартість включає в себе 20% ПДВ, то у разі, якщо учасник є платником єдиного податку – початкова сума пропозиції такого учасника повинна бути за мінусом суми податку на додану вартість. Тому, Ви, як платник єдиного податку, мали б вирахувати ціну пропозиції за мінусом суми податку на додану вартість. Стаття 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) регламентує Порядок оскарження процедур закупівлі. Учасник процедури закупівлі, може подати скаргу з моменту оголошення закупівлі, але не пізніше, ніж за 4 дні до кінцевої дати пропозиції на умови тендерної пропозиції, прийняті рішенні, дії або бездіяльності Замовника, що відбулися до завершення терміну приймання пропозиції. Якщо Ви не згодні були з умовами тендерної пропозиції, Ви могли подати скаргу в період подачі пропозицій, з обґрунтуванням позицій, які наведені у Вашому листі. Отже, Ваші заперечення щодо непогодження з умовами тендерної документації, в частині подання цінової пропозиції за мінусом податку на додану вартість, якщо учасник не є платником ПДВ, на даний час не актуальні. Ви мали можливість оскаржити умови закупівлі до 24.03.2020 року. Оскільки, Вами не оскаржено жодної умови тендерної документації, то Ваші заперечення щодо неможливості подання пропозиції без ПДВ, є не обґрунтовані. На даний час, Замовником встановлено порушення Вами умов тендерної документації, що призвело до відхилення пропозиції. Однією з вимогою тендерної документації, передбачено, що Учасник у складі пропозиції повинен надати лист-згоду в довільній формі на погодження з умовами ст. 36 Закону. Вами, у складі тендерної пропозиції надано Лист-згода №22 від 27.03.2020, у якій Ви погоджується з умовами ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», лише з частиною 5 ст. 36, а саме: дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Тоді як, вимогою тендерної документації встановлено надати лист-згоду в довільній формі на погодження з умовами всієї ст. 36 Закону, а не в окремій частині даної статті. Наданий Вами погоджений проект договору підряду, як один із видів цивільно-правового договору, у складі тендерної пропозиції, не є погодженням з істотними умовами договору, що передбачені ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а лише підтверджують Вашу згоду з умовами договору. Тому, Ваша тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та відповідності п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону, підлягає відхиленню. Інформація, яка надана Вами щодо тендерної пропозиції наступного учасника ТОВ «КП-ГРУП», уважно розглянуто, та опрацьовано, членами тендерного комітету. За результатами розгляду, повідомляємо. Абзацом 1 Розділу 1 «Інша інформація», передбачає: Окремим документом в пропозиції, слід подати календарний графік виконання робіт. Календарний графік виконання робіт повинен бути на бланку учасника за підписом керівника або уповноваженої особи із зазначенням періодів підготовчого процесу, із зазначенням вартості робіт за кожним із розділів. В календарному графіку повинно бути передбачено розділ щодо застосування захисту довкілля (зокрема - вивіз сміття). Календарний графік виконання робіт: «Поточний ремонт фасаду 2х поверхового спального корпусу в СДЗОВ «Олімпійські надії» (далі – календарний графік) наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «КП-ГРУП», відповідає вимогам тендерної документації, має бланк ТОВ «КП-ГРУП», підпис керівника або уповноваженої особи, має періоди підготовчого процесу, із зазначенням вартості робіт за кожним розділом. Також, календарним графіком ТОВ «КП-ГРУП» передбачена вимога тендерної документації: Розділ 7 «Застосування захисту довкілля (зокрема – вивіз сміття)» з вартістю робіт по даному розділу – 12 870,85 грн. Отже, Ваше твердження щодо відсутності в календарному графіку ТОВ «КП-ГРУП» Розділу 7 «Застосування захисту довкілля (зокрема – вивіз сміття)», є безпідставним. У наданому ТОВ «КП-ГРУП» листі № 25 від 27.03.2020 р. «Форма «тендерної пропозиції до результату електронного аукціону»», наявна інформація щодо строку виконання 27 (двадцять сім) календарних днів. Проаналізувавши календарний графік ТОВ «КП-ГРУП», в частині днів та місяців, було виявлено, що ТОВ «КП-ГРУП» врахував офіційні державні святкові дні, та не зазначив їх дати у календарному графіку як робочі дні, тому, кількість днів співпадають з інформацією наданою у листі № 25 від 27.03.2020 р. «Форма «тендерної пропозиції до результату електронного аукціону»», а отже, Ваші зауваження не є дійсністю. Окрім того, ТОВ «КП-ГРУП», зазначив у календарному графіку вартість робіт за кожним розділом, з підсумковою вартістю – 275 000,00 грн., а очікувана вартість предмету закупівлі становила – 280 000,00 грн. та подав тендерну пропозицію з початковою ціною – 275 000,00 грн., що відповідає наданому календарному графіку та ціна початкової пропозиції не перевищує очікувану вартість закупівлі. Отже, ТОВ «КП-ГРУП» дотримався вимог тендерної пропозиції, а Ваше твердження в даній частині є безпідставні. Частиною 1 статті 631 Цивільного Кодексу України (далі – ЦКУ) передбачено, що строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов’язки відповідно до договору. Отже, початок дії договору збігається з початком строку, узгодженого сторонами для його дії. При цьому загальними положеннями ЦКУ про договір, зокрема ч.2 ст.631, передбачено, що договір набирає чинності з моменту його укладення. Враховуючи вищевикладене, договори цивільно-правового характеру укладені від 23.03.2020 р., надані ТОВ «КП-ГРУП», на підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників, свідчать про наявність працівників та підтвердження факту їх працевлаштування (така ж думка викладена в постанові Верховного Суду України від 14 травня 2019 року № 910/7631/18) Частиною 3 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких постачальниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. ТОВ «КП-ГРУП», наданий лист № 25 від 27.03.2020 р. «Форма «тендерної пропозиції до результату електронного аукціону»», у якому зазначено: Уповноважений представник учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі директор Кукла Іван Миколайович. Звертаємо Вашу увагу, що в проекті договору та довідці № 9 від 27.03.2020 та в інших документах тендерної пропозиції, ТОВ «КП-ГРУП» зазначено підписантом директора Куклу Івана Миколайовича. Окрім того, Замовник самостійно перевіряє інформацію про учасника у трьох єдиних державних реєстрах, один з яких - Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Тому, особу уповноваженого на підписання тендерної пропозиції та договору за результатами торгів, можна кваліфікувати через відкриті державні реєстри. Тож, формальна помилка допущена ТОВ «КП-ГРУП» у довідці № 2 від 27.03.2020 р., не впливає на зміст тендерної пропозиції ТОВ «КП-ГРУП» та не може слугувати причиною відхилення. Враховуючи вище викладене, тендерний комітет не вбачає в тендерній пропозиції ТОВ «КП-ГРУП» порушень, які могли б слугувати причинами відхилення тендерної пропозиції останнього.
Статус вимоги: Відхилено