-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друкування)
Зміни до тендерної документації, затверджено ТК протокол № 24 від 23.03.2020 року, протокол ТК № 35 від 15.04.2020 року, протокол ТК №37 від 24.04.2020 року
Торги не відбулися
3 309 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 7 000.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 7 000.00 UAH
Період оскарження:
12.03.2020 15:58 - 28.04.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга до АМКУ
Номер:
6fff6ffc234a49fbb2bd122d4f4df441
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-12-003260-b.c2
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 20.03.2020 № 73/юр/20.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 20.03.20.pdf 20.03.2020 17:33
- Платіжне доручення.pdf 20.03.2020 17:33
- Berga Speed.pdf 20.03.2020 17:33
- DolphinR EVERYDAY.pdf 20.03.2020 17:33
- Xerox Performer.pdf 20.03.2020 17:33
- ЛИСТ від 24.09.2019.pdf 20.03.2020 17:33
- рішення від 24.03.2020№5547+лист замовнику.pdf 24.03.2020 17:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.04.1010№6828.pdf 10.04.2020 16:54
- рішення від 09.04.2020№6828.pdf 14.04.2020 20:21
- Пояснення папір.pdf 31.03.2020 17:14
- Ппротокол 37.pdf 24.04.2020 17:07
- протокол 35.pdf 24.04.2020 17:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.03.2020 17:33
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.03.2020 17:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.04.2020 20:21
Дата виконання рішення Замовником:
24.04.2020 17:07
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Постійно діюча адміністративна колегія з
розгляду скарг про порушення законодавства у
сфері публічних закупівель
вул. Митрополита Василя Липківського,45
м.Київ,03680
Суб’єкт оскарження: ТОВ «Український папір»
Код за ЄДРПОУ 25394112
вул. Куренівська,2-Б, м.Київ 04073
Замовник торгів: Центрально-Західне міжрегіональне
Управління Міністерства юстиції
(м.Хмельницький)
вул.Володимирська,91, м.Хмельницький,29000
Щодо виконання рішення № 6828-р/пк-пз від 09.04.2020 року щодо розгляду скарги ТОВ «Український папір» від 20.03.2020 № 73/юр/20 (номер Скарги UA- 2020-03-12-003260-b.c2 ЦБД системи електронних торгів “Прозорро» щодо порушення порядку проведення процедури закупівлі відкриті торги за предметом – «ДК 021:2015: 30190000-7 – офісне устаткування та приладдя різне (папір для друкування)» згідно оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за UA- 2020 -03-12-003260-b (надалі –Процедура закупівлі) Центрально західним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м.Хмельницький)
Рішенням постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6828-р/пк-пз від 09.04.2020 року постановлено зобов’язати Центрально-Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м.Хмельницький) внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі ДК 021:2015: 30190000-7 – офісне устаткування та приладдя різне (папір для друкування)» згідно оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за UA- 2020 -03-12-003260-b, з метою усунення порушень, зазначених в мотивувальні частині рішення.
Повідомляємо, що тендерним комітетом Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Хмельницький) внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі ДК 021:2015: 30190000-7 – офісне устаткування та приладдя різне (папір для друкування)» згідно оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за UA- 2020 -03-12-003260-b у відповідності до протоколів тендерного комітету № 35 від 15.04.2020 року та № 37 від 24.04.2020 року. Зокрема:
1.Викладено технічне завдання (Додаток 1) в новій редакції
2.Викладено в новій редакції пункт 1 Додатку 2 до Документації
Також у відповідності до протоколів тендерного комітету № 35 від 15.04.2020 року та № 37 від 24.04.2020 року оприлюднено нову редакцію тендерної документації в частині продовження строку подання тендерних пропозицій.
Таким чином, рішення постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6828-р/пк-пз від 09.04.2020 року виконано в повному об’ємі.
Вимога
Відхилено
Невідповідність технічних вимог предмету закупівлі
Номер:
099fe83f3b8c4157aaa342a8360ec206
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-12-003260-b.b1
Назва:
Невідповідність технічних вимог предмету закупівлі
Вимога:
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2020-03-12-003260-b нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу офісного А4 були встановлені для торгових марок: Canon, BERGA SPEED, ZOOM, Crystal Pro, KYM LUX CLASSIC або інших.
Хочемо зазначити, що технічні показники паперу офісного BERGA SPEED, ZOOM не відповідають технічним характеристикам предмету закупівлі, а саме щільність 80 г/м2, білизна, СІЕ – 146 (+3)%, непрозорість – 91%.
Окремо повідомляємо, що папір офісний А4 Crystal Pro взагалі має щільність 75 г/м2, хоча в технічних характеристиках предмета закупівлі вимагається 80 г/м2.
Просимо Вас видалити папір офісний А4 Crystal Pro з переліку та змінити показники офісногопаперу А4: щільність 80+2% г/м2, білизна, СІЕ – 150 (+3) %, непрозорість – 92% для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.03.2020 16:31
Вирішення:
Шановний Учаснику, у випадку надання Вами еквівалентного товару з характеристиками не гіршими за вказані по зазначених торгових марках, ніж ті ,що вказані у тендерній документації, проте з характеристиками не гіршими ніж визначені у технічних вимогах тендерної документації, буде вважатися, що такий товар відповідає вимогам Замовника. Всі Учасники повинні вказувати конкретну марку запропонованого товару, який має відповідати технічним характеристикам товару,зазначених у тендерній документації Замовника.
Статус вимоги:
Відхилено