• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тверде паливо

Брикети торфяні

Торги не відбулися

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 12.03.2020 15:45 - 23.03.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Не згода з рішенням замовника щодо дескваліфікації

Номер: 086a1966f0194180b4065d3e1efc9f24
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-12-003108-b.a5
Назва: Не згода з рішенням замовника щодо дескваліфікації
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що нас як учасника торгів дескваліфіковано незаконно. Відносно нас були прояви дескримінації, чим Ви грубо порушили вимоги Закону України "Про публічні закупівлі". Розберемося коннкретно по пунктах дескваліфікації: 1. Відповідно до додатку 3 Тендерної документації "КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ (згідно ст. 16 Закону): 1.1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази. Вимагалось: Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару (виконання робіт, надання послуг), що є предметом закупівлі. Нами наданно: довідку в довільній формі, щодо МТЗ!!! Умовами не вимагалось, щось конкретне, що потрібен мати учасник з МТЗ, а самє, щодо навантужувально-розванатажувашьних робіт. Тому, Ви не можете нас дісквалафікувати за цим пунктом!!! Це рішення незаконне!!! 2.2.Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Вимагалось: Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для постачання товару (виконання робіт, надання послуг) за предметом закупівлі. Нами надано: довідку в довільній формі та наказ на офіційно працевлаштовананого робітника на посаді продавець-консультанат, який має безпосередне відношення до поставки товарів та має відповідну кваліфікацію, необхідні знання та досвід для постачання паливніх брикетів. Жодних вимог, щодо кількості найманих працівників висунуто не було. Тому, Ви не можете нас дісквалафікувати за цим пунктом!!! Це рішення незаконне!!! 3.3.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Вимагалось: Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією (дата укладання договору, номер договору, найменування контрагента) про виконання аналогічних договорів. Нами надано: довідку в довільній формі та 2 договори на поставку паливних брикетів з торфу, зі спеціфікаціями, накладними, справками-відгуками з 2 ФОП. Жодних вимог, щодо надання саме аналогічних договорів з бюджетними установами, а не з ФОП не вимагалось!!! Тому, Ви не можете нас дісквалафікувати за цим пунктом!!! Це рішення незаконне!!! 2. Пункт 11 Додатку 1 Вимагалось: У випадку, якщо учасник не є виробником (торфовидобувним підприємством) додатково у складі пропозиції подається договір про закупівлю/постачання торфобрикету/вугілля укладений між таким учасником та виробником (або його офіційним представником, дилером, дистриб'ютором, покупцем). Нами надано: Договір поставки з ТОВ ЕКОСФЕРА та їх договір купівлі-продажу бикетів з ДП ВОЛИНЬТОРФ. Жодних вимог, щодо рахунків, щодо перевірки ціни замовником, щодо поставки паливних брикетів не вимагалось!!! Також наша ціна закупівлі брикетів є комерційною таємницою та ми мали повне право не надавати ці дані дл перевірки. Тому, Ви не можете нас дісквалафікувати за цим пунктом!!! Це рішення незаконне!!! 4. Пункт 10 Додатку 1 Вимагалось:10. Для підтвердження якісних та технічних характеристик Учасники подають пояснювальну записку, яка повинна містити детальний опис основних технічних характеристик товару, походження товару, дані про виробника. Надано: Поянсювальну записку, щодо походження товару, дані виробика та містить детальний опис. Сторінки 21-22 та 24 наданої нами пропозиції. Враховуюче вищевикладене, ми вважаємо, що ми надали усі документи, які вимагились тендереною документацією та вимогами замовника!!! Ми вважаємо, що нас дескридитовано, як учасника торгів та рішення, щодо нашої десквіліфікації незаконне та порушує наші права!!! Просимо Вас змінити своє рішення, щодо нашої декваліфікації та повернутись до повторного розгляду нашої пропозиції. Якщо цього не буде зроблено ми будем вимушені подати скаргу до Антімонопольного Комітету України!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» головним критерієм оцінки тендерної пропозиції є «ціна», а Замовник насамперед повинен обрати найбільш економічно вигідну ціну, в порівнянні з попередніми учасниками ціна ФОП «Волков В.І.» є необґрунтовано завищеною, та згідно поданої пропозиції немає можливості проаналізувати об’єктивність запропонованої вартості предмета закупівлі. Також, зокрема у договорі з ТОВ «ЕКОСФЕРА» №18/2020 від 17.03.2020р., у п. 1.1. договору зазначено – «… Брикети торф’яні об’єм, ціна і кількість яких вказується у Рахунках, які є невід’ємною частиною цього Договору.», якщо ціна за цим договором є комерційною таємницею, необхідно було надати письмове пояснення. Так, у п. 10 Додатку 1 ТД зазначено «Для підтвердження якісних та технічних характеристик Учасники подають пояснювальну записку, яка повинна містити детальний опис основних технічних характеристик товару, походження товару, дані про виробника», зазначений документ відсутній. У ст.. 30 п.4 Закону прописано «Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.». Виходячи з вищесказаного тендерна пропозиція ФОП «Волков В.І.» не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до ст..16 Закону зазначено «1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.» Зокрема, в Тендерній документації прописано: 1) наявність обладнання та матеріально-технічної бази; В пропозиції учасника у Довідці про матеріальну-технічну базу прописано, що ФОП «Волков В.І.» має складський майданчик та іншу (власну та залучену). Підтверджуючі документи надано тільки на залучену матеріально-технічну базу (договір позички складського майданчику та договір з перевізником. Отже, інформація надана не в повному обсязі, та Замовник не мав змоги проаналізувати саме наявність обладнання та матеріально-технічної бази. 2) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; В пропозиції учасника вказано у Довідці про працівників, що ФОП «Волков В.І.» має тільки продавця-консультанта, але те що він має необхідні знання та досвід з поставки предмета закупівлі немає жодного підтверджуючого документу, або гарантійного листа.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

1

Номер: 0f48957006d240d0a9fbd39ea6e2c602
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-12-003108-b.b4
Назва: 1
Вимога:
1
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: помилкова інформація
Дата скасування: 10.04.2020 11:21
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА на рішення замовника щодо дискваліфікації тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВУДПРОМ» (оформлене протоколом рішення відповідальної особи №бнвід 06.04.2020 року). Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-12-003108-b

Номер: bcb419dd4bd2460480bb5013eaf3c9ce
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-12-003108-b.b3
Назва: ВИМОГА на рішення замовника щодо дискваліфікації тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВУДПРОМ» (оформлене протоколом рішення відповідальної особи №бнвід 06.04.2020 року). Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-12-003108-b
Вимога:
ВИМОГА на рішення замовника щодо дискваліфікації тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВУДПРОМ» (оформлене протоколом рішення відповідальної особи №бнвід 06.04.2020 року). Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-12-003108-b
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Замовник надає відповідь на Вашу вимогу, а саме: Зокрема, в Тендерній документації зазначено «Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).» Також, в ТД прописано "Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним". Також, просимо звернути увагу, що до Рішення відповідальної особи, було прикріплено файл, що підтверджує наявність боргів у учасників по податкам та зборам (додається) Але, після процедура відхилення пропозиції учасника є незворотної, та Ваша пропозиція не може бути повернута на кваліфікацію, тільки після оскарження у відповідному органі.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Не згода з рішенням замовника.

Номер: e8b5a49d5e264d23920e8bccecb304d1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-12-003108-b.b2
Назва: Не згода з рішенням замовника.
Вимога:
Шановний замовнику. Щодо сертификату якості, звертаємо Вашу увагу, що наданий ФОП Костюк сертификат якості прострочений та мав термін дії до 12 жовтня 2019 року!!! Та не чинний на момент подачі тендерної пропозиції!!! Сертификат якості видається торфвиробником не більш як на 1 місяц!!! ""Прострочений сертификат якості – в нижній частині сертифікату зазначено «Сертифікат чинний до 18.12.2022р.» В нижній частині сертификату зазначена інформації, щодо строку сертіфікації (дії) Черкаського науково-виробничого центру стандартизації, метрології та сертификації, як підприємства, а не строків чинності сертификату якості. Термін дії сертификату зазначено у верхній стротці. Додаємо в доказ наданий нашому постачальнику сертификат якості на паливні торфбрикети "ВОЛИНЬТОРФ", виданий тим же підприємством стандартиризації, де також зазначена дата 18.12.2022р. Тому ця дата не має жодного відношення до строків чинності сертификату якості!!! Враховуючи вищевикладене просимо Вас відминити своє рішення, щодо визнання переможцем ФОП Костюк та перейти до розгляду наступної цінової пропозиції.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На вашу вимогу учасника ФОП Костюк В.М. повернуто на етап кваліфікація для більш детального розгляду пропозиції
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Незгода з рішенням замовника

Номер: fba036479238448c8f6124f2e8299825
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-12-003108-b.b1
Назва: Незгода з рішенням замовника
Вимога:
Шановний Замовнику просимо Вас змінити своє рішення, щодо визначення переможцем торгів ФОП Костюк В.М. ФОП Костюк було грубо порушено ряд вимог тендерної документації, а саме: 1.) Тендерна пропозиція не підписана ЕЦП. 2.) Аналогічний договір надано на пелети з соняшника, а не на паливні брикети з торфу. 3.) Відсутні накази на працівників. 4.)Прострочений сертификат якості. 5.) Немає довідки про санкції. 6.)Немає гарантійного листа про поставку брикетів. 7.)Немає договору з перевізником. 8.)Немає довідки про ліцензування. 9.)Немає технічної специфікації. І останнє, саме головне порушення Закону про Публічні Закупівлі: ФОП Костюк напряму звязан з ТОВ Локос (також участник торгів): реєстрація за однією юридичною адресую, керівник ТОВ Локос також має призвіще Костюк та призвище Миколайович (напевно рідні брати), повністю однакові пакети документів. Враховуюче вищевикладене, просимо Вас змінити своє рішення, щодо визначення переможцем ФОП Костюк та перейти до розгляду наступного зі ціною участника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник на Вашу вимогу надаємо наступну відповідь: Зокрема у п.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації (надалі – ТД) вказано: «При визначені кваліфікаційних критеріїв у тендерній документації замовник керується переліком кваліфікаційних критеріїв, зазначених у статті 16 Закону. Відповідно до статті 16 Закону Замовник встановлює такі кваліфікаційні критерії: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає документи, зазначені у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Відповідно до статті 17 Закону Замовник приймає рішення про відмову Учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію Учасника в разі, якщо: 1) він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі; 2) відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 3) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; 4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів); 5) фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника; 8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; 9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)» - ці вимоги є обов’язковими для визначення кваліфікаційних критеріїв та відхилення пропозиції. «Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.» «Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону. Для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у закупівлі, учасник у складі своєї пропозиції надає документи, зазначені у Додатку 4 до цієї тендерної документації.» Також, у ТД зазначено, «Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;» При розгляді та оцінки пропозиції ФОП «Костюк В.М.» були надані усі документи, які підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Також немає жлдної підстави для відхилення статті 17 Закону. Згідно Вашій вимогі: 1.) Тендерна пропозиція не підписана ЕЦП – згідно ТД не вимагається; 2.) Аналогічний договір надано на пелети з соняшника, а не на паливні брикети з торфу – згідно ТД не вимагається, що аналогічні договори мають бути підписані тільки на брикети з торфу, а як брикети так і пелети підпадають під один код класифікатору 09110000-3 - Тверде паливо; 3.) Відсутні накази на працівників - згідно ТД не вимагається; 4.)Прострочений сертификат якості – в нижній частині сертифікату зазначено «Сертифікат чинний до 18.12.2020р.»; 5.) Немає довідки про санкції - згідно ТД не вимагається; 6.)Немає гарантійного листа про поставку брикетів – за вимогою Замовника було надано в зазначені строки; 7.)Немає договору з перевізником - згідно ТД не вимагається; 8.)Немає довідки про ліцензування – згідно ТД зазначен під час укладення договору; 9.)Немає технічної специфікації - за вимогою Замовника було надано в зазначені строки; 10.) Щодо пов’язаних учасників ФОП «Костюк В.М.» та ТОВ Локос: Визначення поняття “пов’язана особа” наведено у пункті 16 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі».Так, зокрема виходячи зі змісту абзацу другого пункту 16 частини першої статті 1 Закону пов’язаною особою є юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником.При цьому під здійсненням контролю слід розуміти саме можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі в спосіб, вказаний в абзаці шостому пункту 16 частини першої статті 1 Закону.При цьому перелік ознак, за наявності яких учасники є пов"язаними особами, указаний у статті 1 Закону, є вичерпним. Таким чином наявності в учасників одного прізвища та реєстрацію за однією юридичною адресую не є доказом того що ці учасники є пов’язані особи. У свою чергу, метою Закону є зокрема створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, серед яких у тому числі добросовісна конкуренція серед учасників.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні