-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Дахова система кондиціювання
Дахова система кондиціювання
Завершена
17 045 865.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 85 229.33 UAH
мін. крок: 0.5% або 85 229.33 UAH
Період оскарження:
12.03.2020 15:38 - 17.05.2020 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
усунення порушень
Номер:
e9e853ae51fd42ed88f89e3ca5e5f774
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-12-002985-b.b7
Назва:
усунення порушень
Скарга:
порушення
Пов'язані документи:
Учасник
- конд_1.jpg 06.07.2020 14:38
- конд-21.jpg 06.07.2020 14:38
- Копія smarttender.jpg 06.07.2020 14:38
- пл доручен.pdf 06.07.2020 14:38
- Скарга.pdf 06.07.2020 14:38
- рішення від 09.07.2020 № 13332.pdf 09.07.2020 19:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.07.2020 14:38
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.07.2020 19:53
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії Замовника.
Номер:
0cdf57f9481041da92117fb6bcf13bfc
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-12-002985-b.c6
Назва:
Скарга на дії Замовника.
Скарга:
Скарга на дії Замовника. Просимо прийняти Скаргу від 07.04.2020р.№ 26Юр до розгляду та забов'язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації , а при неможливості внесення змін ,скасувати процедуру закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скан-копія платіжного доручення 08.04.2020 17:22
- Скарга від 07.04.2020р. № 26Юр 08.04.2020 17:22
- рішення від 13.04.2020 № 6968 + лист Замовнику.pdf 13.04.2020 19:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.04.2020 № 8282.pdf 30.04.2020 22:30
- рішення від 29.04.2020 № 8282 .pdf 05.05.2020 21:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.04.2020 17:22
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.04.2020 19:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.05.2020 21:33
Дата виконання рішення Замовником:
13.05.2020 14:35
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення №8282-р/пк-пз від 29.04.2020 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг замовником внесені зміни до тендерної документації.
Вимога
Вирішена
Вимога до Замовника про відстрочення проведення Закупівлі
Номер:
df5373779639436c89f130a46d0c946f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-12-002985-b.b5
Назва:
Вимога до Замовника про відстрочення проведення Закупівлі
Вимога:
Введений в Україні карантин змусив майже усі компанії та підприємства по можливості перейти на віддалений та тому незвичний режим роботи. На даний час
практично дуже складно і навіть неможливо іноді займатися підготуванням тендерних пропозицій.
Крім того, у зв’язку із ситуацією, що склалася на фоні епідемічного поширення інфекції СOVID-19 в країнах на території Євросоюзу, підприємства що виробляють продукцію, яка в якості комплектуючих застосовуються при виготовленні вагонних кондиціонерів (Дахова система кондиціювання), тимчасово призупинили свою діяльність з виробництва, не називаючи строків його відновлення. А це позбавить можливості виробників вагонних кондиціонерів придбати комплектуюче обладнання найближчим часом.
Тому звертаємося до Замовника з проханням розглянути питання відстрочення проведення Закупівлі, на термін – не найменш ніж на третій квартал цього року, В іншому випадку це позбавить багатьох учасників можливості прийняти участь у даній Закупівлі, порушить можливість добросовісної конкуренції серед потенційних учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.04.2020 14:38
Вирішення:
Замовником внесено зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Перенос загрузки тендерных предложений
Номер:
f419377cb150486bb4fb496938136e2d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-12-002985-b.a4
Назва:
Перенос загрузки тендерных предложений
Вимога:
Ввиду введения режима черезвычайной ситуации и продления карантина на территории Украины до 24.04.2020г., многие Предприятия, которые являются потенциальными участниками торгов, ушли на удаленную работу. Но большой объем документов, который готовит не один человек, не позволяет выполнить эту работу удаленно. Наше предприятие,как потенциальный участник торгов, обращается к тендерному комитету с просьбой перенести дату подачи тендерных предложений на вторую половину мая.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.03.2020 11:55
Вирішення:
Замовником внесено зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Вимога Замовнику про внесення змін у тендерну документацію
Номер:
dbe594b023984750962909db94e5ab89
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-12-002985-b.b3
Назва:
Вимога Замовнику про внесення змін у тендерну документацію
Вимога:
Наше підприємство, як потенційний учасник Закупівлі товарів:
Код ДК 021:2015:425100004 – Теплообмінники; кондиціонери повітря холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Дахова система кондиціювання з перетворювачем напруги), звертається до Тендерного комітету з вимогою про внесення відповідних змін у Тендерну документацію , про таке.
Умови проекту Договору: розділ 5 «Умови та строки постачання» передбачає, що поставка продукції проводиться партіями протягом строку дії Договору, тільки після письмової рознарядки Замовника, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності Замовника до прийому Продукції. Відповідальність за достовірність інформації, яка вказується у рознарядці несе Замовник.»
Враховуючи той факт, що технологічний строк для виготовлення обладнання займає як найменш чотири місяці, Замовник повинен передбачити умовами договору надання рознарядки як найменш за 120 днів, до бажаної дати поставки. Внести зміни у проект договору та вказати що кожна партія продукції постачається протягом 120 календарних днів.
Внести зміни у редакцію Додатку 3 до ТД «Цінова пропозиція»: «Cтрок поставки –
______ календарних днів(але не більше 120 календарних днів).
Також розглянувши заявлені Замовником Технічні характеристики (Додаток А)
вважаємо зауважити про відсутність значень продуктивності по холоду, продуктивності
по теплу. Відсутнє значення запасу повного тиску повітря на виході з кондиціонеру. Дані параметри критичні, що суттєво впливає на комерційну пропозицію.
Наполягаємо на внесення даних показників у технічні вимоги, тому що їх відсутність лишає можливості Учасника коректно підібрати обладнання.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.03.2020 13:10
Вирішення:
Стосовно строків постачання – Замовник вважає недоцільним внесення змін в тендерну документацію.
На зауваження ймовірного учасника торгів щодо недостатності технічних характеристик предмету закупівлі слід зазначити, що в додатку А тендерної документації викладено вимоги до продуктивності кондиціонера. Зважаючи на необхідність процедури постановки даної продукції на виробництво, при проведенні якої підтверджується відповідність конструкції та можливість використання обладнання на пасажирських вагонах, Замовник вважає недоцільним розширяти перелік технічних показників його роботи.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога Замовнику про внесення змін у тендерну документацію
Номер:
d5a40b8086b44e05a41866e284b460b8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-12-002985-b.a2
Назва:
Вимога Замовнику про внесення змін у тендерну документацію
Вимога:
Наше підприємство, як потенційний учасник Закупівлі товарів:
Код ДК 021:2015:425100004 – Теплообмінники; кондиціонери повітря холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Дахова система кондиціювання з перетворювачем напруги), звертається до Тендерного комітету з вимогою про внесення відповідних змін у Тендерну документацію , про таке.
Умови проекту Договору: розділ 5 «Умови та строки постачання» передбачає, що поставка продукції проводиться партіями протягом строку дії Договору, тільки після письмової рознарядки Замовника, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності Замовника до прийому Продукції. Відповідальність за достовірність інформації, яка вказується у рознарядці несе Замовник.»
Враховуючи той факт, що технологічний строк для виготовлення обладнання займає як найменш чотири місяці, Замовник повинен передбачити умовами договору надання рознарядки як найменш за 120 днів, до бажаної дати поставки. Внести зміни у проект договору та вказати що кожна партія продукції постачається протягом 120 календарних днів.
Внести зміни у редакцію Додатку 3 до ТД «Цінова пропозиція»: «Cтрок поставки –
______ календарних днів(але не більше 120 календарних днів).
Також розглянувши заявлені Замовником Технічні характеристики (Додаток А)
вважаємо зауважити про відсутність значень продуктивності по холоду, продуктивності
по теплу. Відсутнє значення запасу повного тиску повітря на виході з кондиціонеру. Дані параметри критичні.
Наполягаємо на внесення даних показників у технічні вимоги, тому що їх відсутність лишає можливості Учасника коректно підібрати обладнання.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.03.2020 11:44
Опис причини скасування:
Внесення у вимогу
Дата скасування:
27.03.2020 13:06
Вимога
Вирішена
Щодо страховової гарантії
Номер:
744e68dfe1b041d28fdd2ff9358a6048
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-12-002985-b.c1
Назва:
Щодо страховової гарантії
Вимога:
Просимо розглянути можливість подачі страхової гарантії у якості забезпечення Тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору
Згідно ст. 200 Господарського Кодексу України та ст. 560 Цивільного Кодексу
України
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.03.2020 21:56
Вирішення:
Замовником внесено зміни
Статус вимоги:
Задоволено