• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Деревина (Дрова паливні твердої породи)

Деревина (Дрова паливні твердої породи)

Завершена

138 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 380.00 UAH
Період оскарження: 12.03.2020 15:01 - 18.03.2020 14:54
Вимога
Відхилено

невідповідність документів учасника вимогам Замовника

Номер: 8ff3e7a81a624dd0bdc186eb4525cbd0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-12-001047-c.c1
Назва: невідповідність документів учасника вимогам Замовника
Вимога:
Пропозиція учасника ФОП Горобчук Олег Васильович не відповідає вимогам Замовника: По-перше: Відповідно до тендерної документації Учасник повинен надати документи, що підтверджують відповідність товару, походження, безпечність і якість, повинні відповідати вимогам державних стандартів. Учасник, ФОП Горобчук Олег Васильович, у складі пропозиції не надає документа, який би підтверджував походження товару, та не підтверджує, яким самим державним стандартам відповідає запропонований товар, так як учасник надає лише лист довільної форми, що товар буде «відповідатимуть технічним вимогам ДСТУ та ТУ». Отже учасник, не зазначає яким саме державним стандартам відповідає запропонований товар, а тому не зрозуміло, якої якості запропонований товар учасника. Цим самим не підтверджує вимогу Замовника, та не виконує умови тендерної документації. По-друге: Відповідно до тендерної документації учасник повинен надати Документи, що підтверджують повноваження особи на укладення договору. Учасника ФОП Горобчук Олег Васильович у складі пропозиції надає витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та копію паспорта та ідентифікаційного коду. Але учасник не надає документи, який би підтверджував державну реєстрацію учасника, а саме відсутня Виписка з державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, яка б підтверджувала факт державної реєстрації учасника, та підтверджувала б повноваження особи для підпису особи на укладення договору. По-третє: Учасник зазначає, про зареєстровані види діяльності підприємства, а саме, учасник займається роздрібною торгівлею поза магазинками. Але учасник, із даним зареєстрованим видом діяльності підприємства не має права займатися діяльністю, а саме торгівля твердим паливом, а саме торгівля деревиною, так як учасник повинен мати зареєстрований вид діяльності підприємства 46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням. Тому пропозиція учасника не відповідає вимогам замовника та має буди дискваліфікована. Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї вимоги ми будемо вимушені звернутися із заяву до Державної аудиторської служби України щодо усунення порушень під час процедури закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Фізична чи юридична особа має право звернутися до суду чи органу оскарження, яким сьогодні є Антимонопольний комітет України з метою захисту своїх право чи інтересів з приводу порушення замовник законодавства з питань закупівель. Контроль у сфері публічних закупівель проводять Рахункова палата України та Державна аудиторська служба України. Моніторинг проводить Держаудитслужба та її територіальні органи. Його здійснюють протягом усього проведення закупівлі, укладення договору та його виконання. Але не проводять його на відповідність тендерної документації вимогам частини 4 статті 22 Закону. Пункт 12 розділу II Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" визначає право для учасника у разі виявлення порушення в період уточнення та на рішення замовника за кваліфікацією на етапі розгляду ТП, звернутися до замовника з вимогою усунути порушення в процесі проведення тендера, протягом 2 робочих днів з моменту оголошення через електрону форму системи. Відповідь на таку вимогу учасника замовник має можливість надати через ЕСЗ протягом трьох робочих днів з дня надходження вимоги учасника із зазначенням результату розгляду вимоги: «Задоволено», «Відхилено», «Не задоволено». Після розміщення відповіді щодо вимоги замовником вона набуває статусу “розглянуто замовником”, та ініціатор вимоги протягом 3 днів може оцінити відповідь шляхом визначення в ЕСЗ “Вимога задоволена”(відповідь ініціатора вимоги задовольнила) або “Вимога не задоволена” (відповідь ініціатора не задовольнила). Розгляд вимоги не зупиняє в ЕСЗ процесу проведення закупівлі. Щодо Вашої вимоги про усунення порушень повідомляємо наступне: Учасник ФОП Горобчук О.В. у складі своєї пропозиції надав пояснювальну записку з описом товару, походження, безпечності та якості, висновок ДУ «Сумський обласний лабораторний центр МОЗ України», що відповідає вимогам оголошення про проведення закупівлі та відповіді замовника на запитання до процедури закупівлі щодо документів про якість від 17.03.2020 року. Учасник ФОП Горобчук О.В. на підтвердження повноважень особи на підписання договору про закупівлю надав довідку про уповноважених осіб на представлення інтересів, підписання документів та укладання договору. Учасник ФОП Горобчук О.В. на виконання вимог оголошення про проведення закупівлі надав у складі пропозиції витяг з ЄДРПОУ. (Згідно Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - витяг) це документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі.) Пропозиція учасника ФОП Горобчук О.В. містить інформацію про зареєстровані види господарської діяльності згідно КВЕД ДК 009:2010, зокрема код згідно КВЕД 47.99 Інші види роздрібної торгівлі поза магазинами. Цей клас включає: - інші види роздрібної торгівлі будь-якими товарами, не віднесеної до попередніх класів: пряму торгівлю паливом (пічним паливом, дровами тощо), що його доставляють безпосередньо споживачеві. Враховуючи вищевикладене ми змушені відхилити Вашу вимогу щодо дискваліфікації учасника закупівлі ФОП Горобчук О.В., оскільки його пропозиція відповідає вимогам Замовника, які зазначені в оголошенні про закупівлію.
Статус вимоги: Відхилено