• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Торф (Брикети торфові)

Завершена

86 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 430.00 UAH
Період оскарження: 12.03.2020 14:49 - 17.03.2020 16:00
Вимога
Відхилено

Вимога на рішення тендерного комітету

Номер: 573c6dbfb57a4d6986ce59d48f76d50c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-12-002516-b.b5
Назва: Вимога на рішення тендерного комітету
Вимога:
Оскарження визначення переможця
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1 У допороговій закупівлі учасник-переможець правильно заповнив форму пропозиції та специфікацію згідно вимог Замовника, адже Замовник не вказував, що у рядку «Сума пропозиції, грн.» має бути сума без ПДВ. Тому можна було заповнити як з ПДВ та і без ПДВ. 2. Замовник на власний розсуд може відхилити чи не відхилити пропозицію учасника, якщо він має заборгованість. Тобто це право Замовника. 3. Щодо досвіду виконання аналогічних договорів, то Замовник не вимагав надати копію аналогічного договору, копію накладної тощо. Отже, жодних підстав скасовувати протокол засідання №32 від 03.04.2020 р. про визнання переможцем ДП «Волиньторф» та проводити процедуру далі згідно законодавства, яке і так дотримано.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Неправомірне відхилення

Номер: c8a25963cd4649d48101ed20fd50c0d5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-12-002516-b.b4
Назва: Неправомірне відхилення
Вимога:
Тендерна документація по допороговій закупівлі предмету закупівлі: Торф (Брикети торфові ) ( ДК 021: 2015 – 09112200-9 ) додаток 2 містила вимоку «Копія документа про якість ( сертифікат відповідності (якості)» не містить вимоги щодо подачі в складі тендерної пропозиції сертифікату, виданого конкретним органом або лише ДП «Укрінспаливо». А враховуючи, що ФОП Гребенюк в складі пропозиції надав сертифікат відповідності серії ТЕ виданий ДП «Тернопільський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», відхилення тендерної пропозиції з цих підстав є неправомірним. Згідно Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15 січня 2015 року № 124-VIII стаття 1 «Сертифікат відповідності — документ, що виданий для підтвердження того, що продукція, система якості, система управління якістю, система управління довкіллям, персонал відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, визначеного чинним законодавством.» Орган з сертифікації систем управління ДП “Тернопільстандартметрологія” акредитований в Національному агентстві з акредитації України відповідно до вимог – ISO/IEC 17021-1:2015 Оцінка відповідності – Вимоги до органів, що здійснюють аудит і сертифікацію систем менеджменту (атестат акредитації № 8O098 від 09.12.2016р. Вищезазначене питання вивчалося по процедурі закупівлі «код за ДК 021:2015- 09110000-3 Тверде паливо (Брикети торф'яні)» (UA-2020-01-21-002446-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-21-002446-c) замовником відділ освіти, молоді та спорту Турійської районної державної адміністрації. У складі тендерної пропозиції надано довідку № 80 від 19.03.2020 року назва файлу «Пропозиція учасника з додатками.pdf» стор 16. (сканкопія довідки з виділеним текстом додається повторно). Також згідно Закону України «Про публічні закупівлі» ст.17 «Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.» Тендерний комітет не має право при розгляді тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації, вимагати інші документи, окрім тих, що вимагалися тендерною документацією (ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі" принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Згідно додатку 2 тендерної документації встановлено, що торфобрикети (брикети торфові) щодо якості повинні відповідати ДСТУ 2042-92 Технічні умови. Державні стандарти України (ДСТУ) – це нормативні документи, які діють на території України і використовуються усіма суб’єктами господарювання незалежно від форми власності та підпорядкування, громадянами-суб'єктами підприємницької діяльності, міністерствами (відомствами), органами державної виконавчої влади, на діяльність яких поширюється дія стандартів. Частиною другою статті 4 Закону України «Про стандартизацію», встановлено принципи, на яких базується державна політика у сфері стандартизації, серед інших визначено принцип добровільного застосування національних стандартів та кодексів усталеної практики, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами. У свій пропозиції Учасник не надав належних пояснень на якій підставі ДП «Тернопільстандартметрологія» має проводити сертифікацію якості товару згідно ДСТУ 2042-92. Адже, відповідно до пункту 1.5. ДСТУ 2042-92 допустима норма зольності брикетів торфових для кожного підприємства повинна встановлюватись цим підприємством разом із місцевим інспекторським пунктом Української інспекції по контролю за якістю торф’яної продукції і паливних брикетів «Укрінспаливо». Згідно пунктів 2.1. та 2.2. ДСТУ 2042-92 прийомний контроль брикетів у Виробника проводить Укрінспаливо та Споживач або Постачальник має право проводити контрольну перевірку якості продукції разом із Укрінспаливо. Сертифікат відповідності виданий ДП «Тернопільстандартметрологія» не відповідає вимогам пункту 2.1. ДСТУ 2042-92, адже даний Держстандарт передбачає, що органом сертифікації є Укрінспаливо, а не ДП «Тернопільстандартметрологія». Більше того загальний термін зберігання брикетів торфових згідно пункту 5.2. ДСТУ 2042-92 становить 1 рік, а у сертифікаті відповідності Учасника встановлено термін 2 роки дії документа та зберігання товару. Отже, інформація зазначена у сертифікаті відповідності не відповідає нормам зазначеним у ДСТУ 2042-92а отже і додатку 2 тендерної пропозиції. В ціновій пропозиції учасника відсутні пояснення на підставі яких сертифікат якості виданий ДП «Тернопільстандартметрологія» є дійсним.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога на рішення тендерного комітету

Номер: 2ef405d78a6d4f83bcf23e5c7dc06ff9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-12-002516-b.b3
Назва: Вимога на рішення тендерного комітету
Вимога:
Вимога на рішення тендерного комітету, визнання його рішення неправомочним та скасування
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Згідно додатку 2 тендерної документації встановлено, що торфобрикети (брикети торфові) щодо якості повинні відповідати ДСТУ 2042-92 Технічні умови. Державні стандарти України (ДСТУ) – це нормативні документи, які діють на території України і використовуються усіма суб’єктами господарювання незалежно від форми власності та підпорядкування, громадянами-суб'єктами підприємницької діяльності, міністерствами (відомствами), органами державної виконавчої влади, на діяльність яких поширюється дія стандартів. Частиною другою статті 4 Закону України «Про стандартизацію», встановлено принципи, на яких базується державна політика у сфері стандартизації, серед інших визначено принцип добровільного застосування національних стандартів та кодексів усталеної практики, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами. У свій пропозиції Учасник не надав належних пояснень на якій підставі ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» має проводити сертифікацію якості товару згідно ДСТУ 2042-92. Адже, відповідно до пункту 1.5. ДСТУ 2042-92 допустима норма зольності брикетів торфових для кожного підприємства повинна встановлюватись цим підприємством разом із місцевим інспекторським пунктом Української інспекції по контролю за якістю торф’яної продукції і паливних брикетів «Укрінспаливо». Згідно пунктів 2.1. та 2.2. ДСТУ 2042-92 прийомний контроль брикетів у Виробника проводить Укрінспаливо та Споживач або Постачальник має право проводити контрольну перевірку якості продукції разом із Укрінспаливо. Сертифікат відповідності виданий ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» не відповідає вимогам пункту 2.1. ДСТУ 2042-92, адже даний Держстандарт передбачає, що органом сертифікації є Укрінспаливо, а не ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації». Більше того загальний термін зберігання брикетів торфових згідно пункту 5.2. ДСТУ 2042-92 становить 1 рік, а у сертифікаті відповідності Учасника взагалі не встановлено терміну дії документа та зберігання товару. Отже, інформація зазначена у сертифікаті відповідності не відповідає нормам зазначеним у ДСТУ 2042-92а отже і додатку 2 тендерної пропозиції. В ціновій пропозиції учасника відсутні пояснення на підставі яких сертифікат якості виданий ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» є дійсним.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога на рішення тендерного комітету

Номер: 8ce57370f4774bd18012dbd985816ab6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-12-002516-b.b2
Назва: Вимога на рішення тендерного комітету
Вимога:
Вимога на рішення тендерного комітету, визнання його рішення неправомочним та скасування
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно додатку 2 тендерної документації встановлено, що торфобрикети (брикети торфові) щодо якості повинні відповідати ДСТУ 2042-92 Технічні умови. Державні стандарти України (ДСТУ) – це нормативні документи, які діють на території України і використовуються усіма суб’єктами господарювання незалежно від форми власності та підпорядкування, громадянами-суб'єктами підприємницької діяльності, міністерствами (відомствами), органами державної виконавчої влади, на діяльність яких поширюється дія стандартів. Частиною другою статті 4 Закону України «Про стандартизацію», встановлено принципи, на яких базується державна політика у сфері стандартизації, серед інших визначено принцип добровільного застосування національних стандартів та кодексів усталеної практики, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами. У свій пропозиції Учасник не надав належних пояснень на якій підставі ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» має проводити сертифікацію якості товару згідно ДСТУ 2042-92. Адже, відповідно до пункту 1.5. ДСТУ 2042-92 допустима норма зольності брикетів торфових для кожного підприємства повинна встановлюватись цим підприємством разом із місцевим інспекторським пунктом Української інспекції по контролю за якістю торф’яної продукції і паливних брикетів «Укрінспаливо». Згідно пунктів 2.1. та 2.2. ДСТУ 2042-92 прийомний контроль брикетів у Виробника проводить Укрінспаливо та Споживач або Постачальник має право проводити контрольну перевірку якості продукції разом із Укрінспаливо. Сертифікат відповідності виданий ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» не відповідає вимогам пункту 2.1. ДСТУ 2042-92, адже даний Держстандарт передбачає, що органом сертифікації є Укрінспаливо, а не ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації». Більше того загальний термін зберігання брикетів торфових згідно пункту 5.2. ДСТУ 2042-92 становить 1 рік, а у сертифікаті відповідності Учасника взагалі не встановлено терміну дії документа та зберігання товару. Отже, інформація зазначена у сертифікаті відповідності не відповідає нормам зазначеним у ДСТУ 2042-92а отже і додатку 2 тендерної пропозиції. В ціновій пропозиції учасника відсутні пояснення на підставі яких сертифікат якості виданий ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» є дійсним.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

відміна рішення

Номер: e65ee97ce29e410eacc8063a2e609afe
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-12-002516-b.b1
Назва: відміна рішення
Вимога:
Відповідальній особі за проведення допорогових закупівель сектору освіти Локачинської райдержадміністрації Проаналізувавши закупівлю UA-P-2020-03-12-005137-b, 09112200-9 Торф та тендерну пропозицію ТОВ «Закарпатоблпаливо» повідомляємо, що згідно пункту 8 та додатку 1 документації допорогових закупівель Замовника (Сектор освіти Локачинської райдержадміністрації) встановлено, що брикети торфові щодо якості повинні відповідати ДСТУ 2042-92 Технічні умови. Державні стандарти України (ДСТУ) – це нормативні документи, які діють на території України і використовуються усіма суб’єктами господарювання незалежно від форми власності та підпорядкування, громадянами-суб'єктами підприємницької діяльності, міністерствами (відомствами), органами державної виконавчої влади, на діяльність яких поширюється дія стандартів. Частиною другою статті 4 Закону України «Про стандартизацію», яка встановлює принципи, на яких базується державна політики у сфері стандартизації, серед інших визначено принцип добровільного застосування національних стандартів та кодексів усталеної практики, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами. Аналогічна норма міститься у частині третьої статті 23 Закону України "Про стандартизацію". Таким чином, Законом України "Про стандартизацію" встановлена модель національної стандартизації, відповідно до якої національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Згідно каталогу національних стандартів та кодексів станом на 01.03.2020 року ДСТУ 2042-92 є чинним нормативно-правовим актом (http://uas.org.ua/ua/natsionalniy-fond-normativnih-dokumentiv/katalog-normativnih-dokumentiv-2/). Відповідно до пункту 1.5. ДСТУ 2042-92 допустима норма зольності брикетів торфових для кожного підприємства повинна встановлюватись цим підприємством разом із місцевим інспекторським пунктом Української інспекції по контролю за якістю торф’яної продукції і паливних брикетів «Укрінспаливо». Згідно пунктів 2.1. та 2.2. ДСТУ 2042-92 прийомний контроль брикетів у Виробника проводить інспекція «Укрінспаливо» та Споживач або Постачальник має право проводити контрольну перевірку якості продукції разом із даною інспекцією. Сертифікат відповідності виданий ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» не відповідає вимогам ПУНКТУ 2.1. ДСТУ 2042-92, адже органом сертифікації є Укрінспаливо, а не ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації». Таким чином якість згідно ДСТУ 2042-92 не підтверджена. Більше того загальний термін зберігання брикетів торфових згідно пункту 5.2. ДСТУ 2042-92 становить 1 рік, а у сертифікаті відповідності взагалі не встановлено терміну дії документа та зберігання. Отже, інформація зазначена у сертифікаті відповідності не відповідає нормам зазначеним у ДСТУ 2042-92, а також і документації допорогової закупівлі Замовника (пункту 8 та додатку 1). В ціновій пропозиції учасника відсутні пояснення на підставі чого можна вважати дійсним сертифікат якості виданий ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації». На підставі викладеного, враховуючи вимоги Тендерної документації, керуючись ст. 19 Конституції України, ст.ст5,22,28 Закону України Про публічні закупівлі» вимагаємо: 1) скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «Закарпатоблпаливо» у допороговій закупівлі UA-P-2020-03-12-005137-b, 09112200-9 Торф (протокол відповідальної особи щодо допорогових закупівель Сектору освіти Локачинської райдержадміністрації від 27.03.2020 року); 2) Розглянути наступні пропозиції з переліку учасників, пропозиції яких вважаються найбільш економічно вигідними у порядку встановленим законодавством та у відповідності до вимог документації. У разі не вжиття заходів, спрямованих на усунення порушень законних прав та інтересів ДП «Волиньторф»» залишаємо за собою право на оскарження дій Замовника, в порядку встановленому законодавством та у судовому порядку. Директор І. КИРИЧИК Величко +380968718236
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 27.03.2020 14:05