• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку)

Завершена

638 280.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 700.00 UAH
Період оскарження: 12.03.2020 13:44 - 25.03.2020 23:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі

Номер: 4e805a2caf80443da19925d4ff853e17
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-12-001342-a.a1
Назва: Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
ДЕРЖАВНИМ ЗАКЛАДОМ «ДИТЯЧИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ (СПЕЦІАЛЬНИЙ) КЛІНІЧНИЙ САНАТОРІЙ «ХАДЖИБЕЙ» МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ, (код ЄДРПОУ 01982028, місцезнаходження: 67663, Одеська обл., місто Одеса, вул., Об’їзна дорога, будинок 1), в подальшому – Замовник, було опубліковано тендерну документацію на проведення процедурі відкритих торгів згідно предмету закупівлі: «Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку» (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби). Оголошення про проведення процедури закупівлі № UA-2020-03-12-001342-a від 12.03.2020 р. Тендерна документація затверджена рішенням тендерного комітету Замовника (протокол засідання тендерного комітету № б/н від 12.03.2020р. 27.03.2020р. Товариством з обмеженою відповідальністю «Черкасихліб ЛТД» (надалі га текстом – «Учасник») було подано через електронну систему закупівель тендерні пропозицій на участь у процедурі відкритих торгів згідно предмету закупівлі: «Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку» (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби). 06.04.2020 року згідно протоколу засідання тендерного комітету Замовника № б/н тендерну пропозицію Учасника - ТОВ «Черкасихліб ЛТД», подану на участь у процедурі відкритих торгів згідно предмету закупівлі Замовника відхилено з підстав, що порушують права та інтереси учасників, що беруть участь в процедурі торгів, та основні засади та принципи законодавства про публічні закупівлі. Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» здійснення закупівель повинно ґрунтуватися на принципах добросовісної конкуренції серед учасників; максимальній економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивній та неупередженій оцінки тендерних пропозицій; запобіганні корупційним діям і зловживанням. Так, згідно п.1 частини 2 Розділу V тендерної документації Замовник передбачив до Учасників процедури закупівлі вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції довіреності (доручення) або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів під час проведення процедури закупівлі. ТОВ «Черкасихліб ЛТД», на виконання вимог тендерної документації Замовника, у складі тендерної пропозиції надав Довіреність від 27.02.2020 року №21-21/7, якою директором ТОВ «Черкасихліб ЛТД» Решетніковою М.О., діючої на підставі Статуту товариства, уповноважено Добровольського В.В., представляти інтереси ТОВ «Черкасихліб ЛТД» з усіх питань, пов’язаних з організацією та здійсненням господарської діяльності товариства та управлінням його поточною діяльністю. Для цього від імені Товариства йому наданні наступні повноваження: • підписувати будь-які договори (правочини), визначаючи всі істотні умови таких правочинів на власний розсуд, а також додатки до таких договорів, додаткові угоди, в тому числі щодо внесення змін та доповнень, акти та інші супроводжуючі документи; • підписувати накази по Товариству, щодо прийняття, переведення чи звільнення працівників та будь-які інші документи з питань підбору і розстановки кадрів та технічного персоналу, для здійснення господарської діяльності по збереженню, обслуговуванню та експлуатації майна, яке знаходиться в управлінні Товариства; • підписувати будь-яку документацію, що стосується господарської діяльності Товариства з питань збереження, обслуговування та експлуатації майна, яке знаходиться в управлінні Товариства, в тому числі документи первинного бухгалтерського обліку, окрім тих, що стосуються фінансових інструментів та відносин з банківським структурами; • підписувати накази, листи; засвідчувати копії документів, подавати та одержувати документи, довідки, витяги, дозволи від імені Товариства; • проводити будь-які необхідні переговори та узгодження; • вирішувати виникаючі спірні питання; • вчиняти інші дії, що передбачені чинним законодавством України для такого роду повноважень та пов’язані з виконанням трудового законодавства та організацією господарської діяльності по збереженню, обслуговуванню та експлуатації майна, яке знаходиться в управлінні Товариства. Згідно Статуту ТОВ «Черкасихліб ЛТД», зареєстрованого у новій редакції, затвердженій рішенням учасника ТОВ «Черкасихліб ЛТД» №2019/11/26 від 26.11.2019р., до компетенції виконавчого органу товариства – директора належить вирішення усіх питань, пов’язаних з управлінням поточною діяльністю товариства, крім тих, що відносяться до компетенції вищого органу управління товариством. Директор своїм наказом може призначити заступників директора, діяти від імені товариства самостійно або видавати довіреності на представництво товариства та на здійснення дій від імені товариства. Добровольський В.В. є заступником директора з виробництва, призначений директором товариства на посаду згідно Наказу №141 від 07.08.2019р. (даний документ також був наданий учасником в складі тендерної пропозиції). ТОВ «Черкасихліб ЛТД» є суб’єктом господарювання, що здійснює діяльність з виробництва та реалізації хлібобулочних виробів, в тому числі в Одеському регіоні. Виробничі процеси та комерційна діяльність з організації продажу виробленої продукції, є одними з основних напрямків поточної діяльності товариства, управління якими на підставі генерального доручення виконує уповноважена посадова особа товариства – Добровольський В.В. Зокрема, але не обмежуючись, але питання щодо участі товариства в процедурах закупівлі хлібобулочної продукції, яка безпосередньо є майном підприємства, котре його виробляє, являється питанням, що стосується саме управління, зберігання, експлуатації майна підприємства. Крім того, ТОВ «Черкасихліб ЛТД» в складі тендерної пропозиції надало рішення учасника Товариства, на підставі якого ТОВ «Черкасихліб ЛТД» надано згоду на укладення Товариством Договору на закупівлю товару «Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку» показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби з ДЕРЖАВНИМ ЗАКЛАДОМ «ДИТЯЧИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ (СПЕЦІАЛЬНИЙ) КЛІНІЧНИЙ САНАТОРІЙ «ХАДЖИБЕЙ» МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ, за результатами відкритих торгів на дану закупівлю, а також надані заступнику директора з виробництва ТОВ «Черкасихліб ЛТД» Добровольському Віталію Володимировичу, повноваження на підписання Договору на закупівлю товару «Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку» показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби з ДЕРЖАВНИМ ЗАКЛАДОМ «ДИТЯЧИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ (СПЕЦІАЛЬНИЙ) КЛІНІЧНИЙ САНАТОРІЙ «ХАДЖИБЕЙ» МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ за результатами відкритих торгів на дану закупівлю та всіх необхідних додатків, специфікацій та додаткових угод до нього, в тому числі надати повноваження самостійно, на власний розсуд, визначити їх умови та суму поставок товару у майбутньому, у тому числі щодо зміні, розірвання, продовження строку його дії тощо. Також, згідно умов п.Б частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), а також з копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки, гарантійні листи, тощо). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином за власноручним підписом керівника або уповноваженої особи (в разі наявності) та печаткою учасника (окрім випадків, якщо суб’єкт господарювання здійснює діяльність без печатки). Копії документів повинні бути оформлені належним чином згідно ДСТУ 4163-2003 (без засвідчення печаткою, якщо суб’єкт господарювання здійснює діяльність без печатки). Так, відповідно до п. 5.1.5. ч. 5 розділу ІІІ тендерної документації замовника вимагається надання у складі тендерної пропозиції учасника копії посвідчення водія (водіїв), а також копії особистої медичної книжки водія (водіїв), що будуть залучені для перевезення продукції. Відтак, учасник складі тендерної пропозиції і надав саме такі документи, як: копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, копію Договору №1752 від 02 січня 2020 року, копії посвідчення водіїв, копії яких надані на вимогу тендерної документації. Відповідно до вимог оформлення документів згідно ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003 р. N 55, відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів "Згідно з оригіналом", назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії. Тому, копії завантажених учасником документів оформлені належним чином з дотримання вимог чинного законодавства України, а саме: завірені засвідчувальним написом згідно ДСТУ 4163-2003 та підписані посадовою особою Товариства Добровольським В.В., який уповноважений на засвідчення копій документів від імені директора ТОВ «Черкасихліб ЛТД» згідно Довіреності від 27.02.2020 року №21-21/7. На виконання вимоги тендерної документації Замовника (Додаток №1 «Технічна специфікація щодо предмету закупівлі»:) для підтвердження запровадження виробником продукції, що пропонується до постачання, системи управління безпечністю харових продуктів стосовно виробництва хліба та хлібобулочних виробів, ТОВ «Черкасихліб ЛТД» у складі тендерної пропозиції було надано Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, зареєстрований у Реєстрі ООВ «Орган сертифікації «Центр сертифікації матеріалів та виробів» № UA.MQ.048-HACCP-306-17 від 11 серпня 2017р., дійсний до 10 серпня 2020р., згідно якого ТОВ «Черкасихліб ЛТД» стосовно виробництва хлібобулочних, кондитерських, борошняних виробів нетривалого та тривалого зберігання згідно із чинними в Україні нормативними документами, зокрема Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/19-ВР (із змінами і доповненнями), відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (категорія харчового ланцюга С, підкатегорія CIV). В зв'язку із тим, що даний сертифікат виданий більше року до дати подання тендерної пропозиції, то для підтвердження його чинності ТОВ «Черкасихліб ЛТД» додатково надало копію останнього щорічного звіту за результатами наглядового аудиту, де дійсно зазначається висновок про те, що система управління безпечністю харчових продуктів ТОВ «Черкасихліб ЛТД» щодо виробництва хлібобулочних виробів, кондитерських, борошняних виробів нетривалого та тривалого зберігання відповідає вимогам ДСТУ ISO 22 000:2007 «Система управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» за умов результативного усунення виявлених невідповідностей. Однак, документи, на підставі яких товариство усунуло зазначені невідповідності згідно звіту за результатами наглядового аудиту за сертифікованою системою управління безпечністю харчових продуктів, не були оприлюднені учасником в складі тендерної документації, тому що мають статус конфіденційної інформації товариства, яка в розумінні ст. 505 Цивільного кодексу України містить відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру і щодо яких юридична особа вжила заходи щодо збереження секретності. Відповідно до ст. 7 Закону України «Про доступ до публічної інформації», яка кореспондує зі ст. 21 Закону України «Про інформацію» конфіденційною є інформація, що належить до інформації з обмеженим доступом, поширення якої можливе лише за згодою її власників у визначеному ними порядку за їх бажанням відповідно до передбачених ними умов. Зауважимо, що 09.04.2020р. рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 09.04.2020р. за № б/н) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ» (ТОВ «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ», код ЄДРПОУ 41370127, місцезнаходження: 65069, м. Одеса, проспект Добровольського, буд. 73, кв. 49), визнано переможцем торгів на дану закупівлю за результатами аукціону, що відбувся на електронному майданчику Zakupki.Prom.ua Замовника - ДИТЯЧИЙ САНАТОРІЙ "ХАДЖИБЕЙ". Вважаємо, що учасника торгів ТОВ «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ», визнано переможцем торгів неправомірно з порушенням вимог законодавства про порядок закупівель, що зачіпає охоронювані права та законні інтереси ТОВ «Черкасихліб ЛТД», зокрема, в частині прав на участь у закупівлі на засадах добросовісної конкуренції серед учасників. Слід зауважити, що тендерна пропозиція ТОВ «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ», подана на участь у процедурі відкритих торгів Замовника, не відповідає умовам тендерної документації Замовника з наступних підстав: По-перше, як вже зазначалось, згідно умов п.Б частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником, а також з копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки, гарантійні листи, тощо). Копії документів повинні бути оформлені належним чином згідно ДСТУ 4163-2003 (без засвідчення печаткою, якщо суб’єкт господарювання здійснює діяльність без печатки). Проте, учасник - ТОВ «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ», завантажив в електронну систему закупівель усі документи в складі тендерної документації у вигляді скан-копій в кольоровому форматі, виготовлених з оригіналів документів, але ці ж оригінали документів завірені, як копії документів, штампом «Згідно з оригіналом», датою, скріплені підписом директора ТОВ «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ», Бідюк В.В. та печаткою товариства. Цей факт свідчить про неналежне оформлення документів ТОВ «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ», наданих у складі тендерної пропозиції; зовсім незрозуміло чи це оригінали документів чи належним чином завірені копії. Якщо оригінали – то вони не повинні містити засвідчувального напису, а якщо – належним чином завірені копії, то самі документи не можуть бути завантажені в кольоровому форматі, кольоровими мають бути лише засвідчувальні штампи, печатки та підпис особи, яка завірила документ. За таких обставин, можна легко зробити висновок, що документи технічно підроблені. Також, згідно ч. 3 Розділу VІ « Результати торгів та укладання договору про закупівлю», договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Для погодження з проектом договору, учасник надає його підписаним зі своєї сторони у складі тендерної документації. Однак, проект договору, наданий переможцем у складі своєї тендерної документації оформлений неналежним чином, а саме: відсутня підпис кожної сторінки проекту договору, однак на останніх сторінках проекту договір підписаний керівником ТОВ «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ». Відповідно до п. 5.2. ч. 5 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», учасником в складі документів тендерної пропозиції має бути надана довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників Учасника торгів, які мають необхідні знання та досвід, що будуть залучені до виконання зобов’язань за договором на поставку продукції згідно предмету закупівлі. Так, ТОВ «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ» надана інформаційна довідка №05/03/24 від 24 березня 2020р. про наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід роботи на займаній посаді, яких планується залучити до виконання договору. Перелік працівників складається з директора товариства та водія автотранспортних засобів із зазначенням досвіду роботи на займаній посаді. Але, не зрозуміло, які самі знання та досвід в визначених працівників мається для виконання аналогічних договорів, оскільки відсутня інформація про освіту та спеціалізацію. Між тим, відсутність в переліку співробітників хоча б одного із профільних спеціалістів, що безпосередньо приймають участь в виробництві продукції (технолога, пекаря, формувальника, тощо), ставить під сумнів наявність працівників Учасника відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання виконання аналогічного договору, та постає питання: хто саме буде приймати участь у виробництві (випіканні) хлібобулочних виробів, що є предметом договору закупівлі. Тобто, тендерна пропозиція ТОВ «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ» не відповідає вимогам п. 5.2. ч. 5 Розділу III тендерної документації, а учасник - встановленим замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно п. 6 Додатку №1 «Технічна специфікація щодо предмету закупівлі», необхідно надати копію посвідчення про якість або іншого документу виробника, в якому зазначається найменування продукції, яка є предметом закупівлі, її відповідність державним стандартам та термін реалізації. Декларація виробника №00000_на партію продукції хліб та хлібобулочні вироби виробника ПП «Фарат», надана учасником в складі тендерної пропозиції, також не оформлена належним чином: по-перше, наданий оригінал документу, засвідчений як копія, по-друге, документ має статус «зразка», по-третє, відсутній номер та дата документу. Отже, в тендерній пропозиції ТОВ «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ» наявні невідповідності вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та умовам тендерної документації Замовника. Таким чином, з огляду на вищезазначене, вважаємо, що відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Черкасихліб ЛТД», як такою, що не відповідає умовам тендерної документації, поряд із визначенням переможцем закупівлі ТОВ «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ» на підставі тендерної пропозиції, поданої з порушенням вимог тендерної документації в зазначених частинах, та в частині невідповідності учасника кваліфікаційним критеріям згідно з наданим документальним підтвердженням, яка має бути відхилена Замовником на підставі п. 1, п.4 ч.1. ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», ставить під сумнів об’єктивність та неупередженість проведеної тендерним комітетом оцінки тендерних пропозицій, а тим самим, порушення основних принципів здійснення закупівель, таких як добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Тому, на підставі зазначеного, просимо: 1) Усунути порушення законодавства під час проведення процедури закупівлі шляхом анулювання рішення (протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 09.04.2020р.) щодо визнання переможцем ТОВ «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ» та прийняття рішення про відхилення його тендерної пропозиції на підставі її невідповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, встановленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації. 2) Результати розгляду даного звернення прошу оприлюднити на офіційному веб-порталі. Заступник директора ТОВ «Черкасихліб ЛТД» Добровольский В.В.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимогу Учасника не задоволено
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 20.04.2020 20:03
Підтвердження вирішення: Щодо питання першого вимоги повідомляємо: п.1 частини 2 Розділу V тендерної документації Замовник передбачив до Учасників процедури закупівлі вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції довіреності (доручення) або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів під час проведення процедури закупівлі. Зауважимо, що замовником встановлено вимогу щодо надання довіреності (доручення) або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи учасника саме на підписання документів під час проведення процедури закупівлі. Жоден документ, що наданий Учасником ТОВ «Черкасихліб ЛТД» (статут, наказ про призначення, довіреність, протокол) не свідчить про право довіреної особи (Добровольський В.В.) підписувати документи тендерної пропозиції, представляти інтереси ТОВ «Черкасихліб ЛТД» в процедурах закупівлі та вчиняти інші дії стосовно проведення публічних процедур закупівель. Відповідно, Замоником і було прийнято рішення про те, що тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Черкасихліб ЛТД» не відповідає вимогам замовника в цій частині. Щодо питання другого вимоги повідомляємо: Вимогою тендерної документації було те, що всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), а також з копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки, гарантійні листи, тощо). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином за власноручним підписом керівника або уповноваженої особи (в разі наявності) та печаткою учасника (окрім випадків, якщо суб’єкт господарювання здійснює діяльність без печатки). Копії документів повинні бути оформлені належним чином згідно ДСТУ 4163-2003 (без засвідчення печаткою, якщо суб’єкт господарювання здійснює діяльність без печатки). Учасник ТОВ «Черкасихліб ЛТД», надаючи такі документи, як : свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, Договір №1752 від 02 січня 2020 року, посвідчення водіїв мав зробити копію з оригіналу такого документа (а не робити копію з копії документу) та засвідчити (завірити) такі копії документів зі своєї сторони згідно вимог ДСТУ 4163-2003. Відповідна вимога містилася в п.Б частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації. Невиконання вимог тендерної пропозиції і призвело до відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Черкасихліб ЛТД» по даному питанню. Щодо питання третього вимоги повідомляємо: Так, дійсно, ТОВ «Черкасихліб ЛТД» у складі тендерної пропозиції було надано Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, зареєстрований у Реєстрі ООВ «Орган сертифікації «Центр сертифікації матеріалів та виробів» № UA.MQ.048-HACCP-306-17 від 11 серпня 2017 року дійсний до 10 серпня 2020 року. Але цей Сертифікат не відповідає умовам тендерної документації в частині того, що він не має ніякого відношення до потужностей ТОВ «Черкасихліб ЛТД» по виробництву продукції, що пропонується до постачання, саме тих виробничих потужностей, що розташовані в м. Одеса по вул. Генерала Петрова, 14. Так, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Черкасихліб ЛТД» надав копію повідомлення Одеського міського управління Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області за №38.1/369 від 22.08.2019р. про присвоєння потужності згідно наказу Держпродспоживслужби №3801 від 21 серпня 2019р. за адресою потужності: вулиця Генерала Петрова, будинок 17, м. Одеса, одеська область, 65078 особистого реєстраційного номера – r-UA-15-27-2735. Згідно наданої Держпродспоживслужбою інформації, - заява в Одеське міське управління Головного управління Держпродспоживслужби в одеській області від ТОВ «Черкасихліб ЛТД», про державну реєстрацію потужності за адресою: м. Одеса, вул. Генерала Петрова ,14, яку ще тільки планувалось використовувати для здійснення визначених видів діяльності, в тому числі виробництва харчових продуктів, надійшла 13 серпня 2019р. А вже 21 серпня 2019р. за результатами розгляду вказаної заяви, було прийняте рішення про державну реєстрацію потужності та визначення видів діяльності, що плануються здійснювати з її використанням. Таким чином, Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, зареєстрований у Реєстрі ООВ «Орган сертифікації «Центр сертифікації матеріалів та виробів» № UA.MQ.048-HACCP-306-17 від 11 серпня 2017 року дійсний до 10 серпня 2020 року не міг бути виданий 11 серпня 2017 року ТОВ «Черкасихліб ЛТД» на виробничі потужності за адресою: м. Одеса, вул. Генерала Петрова, 14, так як, реєстрацію цих потужностей для планування здійсненя виробництва харчових продуктів, ТОВ «Черкасихліб ЛТД» провів згідно повідомлення Держпрдспоживслужби, лише 21 серпня 2019р. Підтвердженням цього є публічна інформація в електронній системі «Прозоро», де ТОВ «Черкасихліб ЛТД» надає в складі своїх тендерних пропозицій Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, зареєстрований у Реєстрі ООВ «Орган сертифікації «Центр сертифікації матеріалів та виробів» № UA.MQ.048-HACCP-306-17 від 11 серпня 2017 року дійсний до 10 серпня 2020 року. Але цей Сертифікат стосується вже іншого місцезнаходження виробництва – м. Черкаси, вул. Чигиринська, 7. І державна реєстрація цієї потужності за зазначеною адресою проведена 27.01.2017р. Даний Сертифікат та повідомлення Держпродспоживслужби прикладається. Відповідно, в порушення умов тендерної документації, звіт за результатами наглядового аудиту за сертифікованою системою управління безпечністю харчових продуктів, теж не стосується виробничих потужностей за адресою: м. Одеса, вул. Генерала Петрова, 14, так як дата його затвердження – 07 серпня 2019 року, тобто, знову ж до того, як ТОВ «Черкасихліб ЛТД» провів 21 серпня 2019 року державну реєстрацію потужностей за цією адресою для планування здійснення виробництва харчових продуктів. Щодо статусу конфіденційної інформації товариства стосовно усунення порушень законодавства. Висновок про виправлення суттєвих невідповідностей, в тому числі відпрацювання всіх документів системи НАССР, і, як результат, висновок про приведення системи управління безпечності харчових продуктів до вимог ДСТУ ISO 22 000:2007 має повноваження робити орган із сертифікації, який здійснює контроль відповідності сертифікованої системи управління вимогам зазначеного стандарту шляхом наглядового аудиту. Такі документи не є конфіденційною інформацією. Щодо питання четвертого вимоги повідомляємо: Копіювання документа для завірення, у майбутньому, його копії може здійснюватись як в чорно-білому, так і в кольоровому вигляді. Учасник торгів ТОВ «Батьківський хліб» надав документи тендерної пропозиції у відповідності до умов тендерної документації: у випадку коли вимагався оригінал документу, то надана скан-копія в кольоровому форматі з оригіналу документа; у випадку, якщо вимагалась копія документу, Учасник торгів ТОВ «Батьківський хліб», надав скановану копію (в кольоровому форматі) належним чином оформленої копії документа. Щодо питання п’ятого вимоги повідомляємо: Згідно умов тендерної документації - для погодження з проектом договору, учасник надає його підписаним зі своєї сторони у складі тендерної документації. Зауважимо, що тендерною документацією не вимагалоось наявності підпису на кожній сторінці проекту договору. Отже, умову тендерної документації = «Для погодження з проектом договору, учасник надає його підписаним зі своєї сторони у складі тендерної документації.», учасник торгів ТОВ «Батьківський хліб» виконав, надавши підписаний проект договору. Щодо питання шостого вимоги повідомляємо: Відповідно до п. 5.2. ч. 5 Розділу III тендерної документації до учасників була встановлена вимога щодо надання учасниками, в складі документів тендерної пропозиції, довідки, складеної у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, що будуть залучені до виконання зобов’язань за договором на поставку продукції згідно предмету закупівлі. Умовами тендерної документації не вимагалось надання інформації про працівників, які безпосередньо приймають участь у виробництві продукції (технолога, пекаря, формувальника, тощо), оскільки така вимога була б дискримінаційною (приймати участь у в процедурах закупівлі можуть не тільки виробники продукції, але й посередники). Інформацію про освіту та спеціалізацію працівників також не вимагалось умовами тендерної документації. Учасником - ТОВ «Батьківський хліб» було надано усю необхідну інформацію стосовно наявності працівників відповідно до вимог тендерної документації. Щодо питання сьомого вимоги повідомляємо: В Додатку №1 до тендерної документації встановлена вимога: «Учасник у складі пропозиції має надати копію посвідчення про якість або іншого документу виробника в якому зазначається найменування продукції, яка є предметом закупівлі, її відповідність державним стандартам та термін реалізації» ТОВ «Батьківський хліб» надав копію декларації виробника, в якій зазначалась вся необхідна інформація згідно встановлених вимог (зазначається найменування продукції, яка є предметом закупівлі, її відповідність державним стандартам та термін реалізації). Оскільки форма декларації виробника законодавчо не встановлена, то виробник продукції має право надати свій зразок форми. Номер та дата в документі не несуть замовнику інформації, що істотно вплине на предмет закупівлі і замовник розуміє, що номер і дата такого документу зазначаються безпосередньо в момент загрузки продукції.
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі

Номер: 7900197639e74858abbf82ebf4fd8ab6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-12-001342-a.a2
Назва: Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
ДЕРЖАВНИМ ЗАКЛАДОМ «ДИТЯЧИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ (СПЕЦІАЛЬНИЙ) КЛІНІЧНИЙ САНАТОРІЙ «ХАДЖИБЕЙ» МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ, (код ЄДРПОУ 01982028, місцезнаходження: 67663, Одеська обл., місто Одеса, вул., Об’їзна дорога, будинок 1), в подальшому – Замовник, було опубліковано тендерну документацію на проведення процедурі відкритих торгів згідно предмету закупівлі: «Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку» (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби). Оголошення про проведення процедури закупівлі № UA-2020-03-12-001342-a від 12.03.2020 р. Тендерна документація затверджена рішенням тендерного комітету Замовника (протокол засідання тендерного комітету № б/н від 12.03.2020р. 27.03.2020р. Товариством з обмеженою відповідальністю «Черкасихліб ЛТД» (надалі га текстом – «Учасник») було подано через електронну систему закупівель тендерні пропозицій на участь у процедурі відкритих торгів згідно предмету закупівлі: «Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку» (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби). 06.04.2020 року згідно протоколу засідання тендерного комітету Замовника № б/н тендерну пропозицію Учасника - ТОВ «Черкасихліб ЛТД», подану на участь у процедурі відкритих торгів згідно предмету закупівлі Замовника відхилено з підстав, що порушують права та інтереси учасників, що беруть участь в процедурі торгів, та основні засади та принципи законодавства про публічні закупівлі. Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» здійснення закупівель повинно ґрунтуватися на принципах добросовісної конкуренції серед учасників; максимальній економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивній та неупередженій оцінки тендерних пропозицій; запобіганні корупційним діям і зловживанням. Так, згідно п.1 частини 2 Розділу V тендерної документації Замовник передбачив до Учасників процедури закупівлі вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції довіреності (доручення) або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів під час проведення процедури закупівлі. ТОВ «Черкасихліб ЛТД», на виконання вимог тендерної документації Замовника, у складі тендерної пропозиції надав Довіреність від 27.02.2020 року №21-21/7, якою директором ТОВ «Черкасихліб ЛТД» Решетніковою М.О., діючої на підставі Статуту товариства, уповноважено Добровольського В.В., представляти інтереси ТОВ «Черкасихліб ЛТД» з усіх питань, пов’язаних з організацією та здійсненням господарської діяльності товариства та управлінням його поточною діяльністю. Для цього від імені Товариства йому наданні наступні повноваження: • підписувати будь-які договори (правочини), визначаючи всі істотні умови таких правочинів на власний розсуд, а також додатки до таких договорів, додаткові угоди, в тому числі щодо внесення змін та доповнень, акти та інші супроводжуючі документи; • підписувати накази по Товариству, щодо прийняття, переведення чи звільнення працівників та будь-які інші документи з питань підбору і розстановки кадрів та технічного персоналу, для здійснення господарської діяльності по збереженню, обслуговуванню та експлуатації майна, яке знаходиться в управлінні Товариства; • підписувати будь-яку документацію, що стосується господарської діяльності Товариства з питань збереження, обслуговування та експлуатації майна, яке знаходиться в управлінні Товариства, в тому числі документи первинного бухгалтерського обліку, окрім тих, що стосуються фінансових інструментів та відносин з банківським структурами; • підписувати накази, листи; засвідчувати копії документів, подавати та одержувати документи, довідки, витяги, дозволи від імені Товариства; • проводити будь-які необхідні переговори та узгодження; • вирішувати виникаючі спірні питання; • вчиняти інші дії, що передбачені чинним законодавством України для такого роду повноважень та пов’язані з виконанням трудового законодавства та організацією господарської діяльності по збереженню, обслуговуванню та експлуатації майна, яке знаходиться в управлінні Товариства. Згідно Статуту ТОВ «Черкасихліб ЛТД», зареєстрованого у новій редакції, затвердженій рішенням учасника ТОВ «Черкасихліб ЛТД» №2019/11/26 від 26.11.2019р., до компетенції виконавчого органу товариства – директора належить вирішення усіх питань, пов’язаних з управлінням поточною діяльністю товариства, крім тих, що відносяться до компетенції вищого органу управління товариством. Директор своїм наказом може призначити заступників директора, діяти від імені товариства самостійно або видавати довіреності на представництво товариства та на здійснення дій від імені товариства. Добровольський В.В. є заступником директора з виробництва, призначений директором товариства на посаду згідно Наказу №141 від 07.08.2019р. (даний документ також був наданий учасником в складі тендерної пропозиції). ТОВ «Черкасихліб ЛТД» є суб’єктом господарювання, що здійснює діяльність з виробництва та реалізації хлібобулочних виробів, в тому числі в Одеському регіоні. Виробничі процеси та комерційна діяльність з організації продажу виробленої продукції, є одними з основних напрямків поточної діяльності товариства, управління якими на підставі генерального доручення виконує уповноважена посадова особа товариства – Добровольський В.В. Зокрема, але не обмежуючись, але питання щодо участі товариства в процедурах закупівлі хлібобулочної продукції, яка безпосередньо є майном підприємства, котре його виробляє, являється питанням, що стосується саме управління, зберігання, експлуатації майна підприємства. Крім того, ТОВ «Черкасихліб ЛТД» в складі тендерної пропозиції надало рішення учасника Товариства, на підставі якого ТОВ «Черкасихліб ЛТД» надано згоду на укладення Товариством Договору на закупівлю товару «Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку» показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби з ДЕРЖАВНИМ ЗАКЛАДОМ «ДИТЯЧИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ (СПЕЦІАЛЬНИЙ) КЛІНІЧНИЙ САНАТОРІЙ «ХАДЖИБЕЙ» МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ, за результатами відкритих торгів на дану закупівлю, а також надані заступнику директора з виробництва ТОВ «Черкасихліб ЛТД» Добровольському Віталію Володимировичу, повноваження на підписання Договору на закупівлю товару «Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку» показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби з ДЕРЖАВНИМ ЗАКЛАДОМ «ДИТЯЧИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ (СПЕЦІАЛЬНИЙ) КЛІНІЧНИЙ САНАТОРІЙ «ХАДЖИБЕЙ» МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ за результатами відкритих торгів на дану закупівлю та всіх необхідних додатків, специфікацій та додаткових угод до нього, в тому числі надати повноваження самостійно, на власний розсуд, визначити їх умови та суму поставок товару у майбутньому, у тому числі щодо зміні, розірвання, продовження строку його дії тощо. Також, згідно умов п.Б частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), а також з копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки, гарантійні листи, тощо). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином за власноручним підписом керівника або уповноваженої особи (в разі наявності) та печаткою учасника (окрім випадків, якщо суб’єкт господарювання здійснює діяльність без печатки). Копії документів повинні бути оформлені належним чином згідно ДСТУ 4163-2003 (без засвідчення печаткою, якщо суб’єкт господарювання здійснює діяльність без печатки). Так, відповідно до п. 5.1.5. ч. 5 розділу ІІІ тендерної документації замовника вимагається надання у складі тендерної пропозиції учасника копії посвідчення водія (водіїв), а також копії особистої медичної книжки водія (водіїв), що будуть залучені для перевезення продукції. Відтак, учасник складі тендерної пропозиції і надав саме такі документи, як: копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, копію Договору №1752 від 02 січня 2020 року, копії посвідчення водіїв, копії яких надані на вимогу тендерної документації. Відповідно до вимог оформлення документів згідно ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003 р. N 55, відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів "Згідно з оригіналом", назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії. Тому, копії завантажених учасником документів оформлені належним чином з дотримання вимог чинного законодавства України, а саме: завірені засвідчувальним написом згідно ДСТУ 4163-2003 та підписані посадовою особою Товариства Добровольським В.В., який уповноважений на засвідчення копій документів від імені директора ТОВ «Черкасихліб ЛТД» згідно Довіреності від 27.02.2020 року №21-21/7. На виконання вимоги тендерної документації Замовника (Додаток №1 «Технічна специфікація щодо предмету закупівлі»:) для підтвердження запровадження виробником продукції, що пропонується до постачання, системи управління безпечністю харових продуктів стосовно виробництва хліба та хлібобулочних виробів, ТОВ «Черкасихліб ЛТД» у складі тендерної пропозиції було надано Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, зареєстрований у Реєстрі ООВ «Орган сертифікації «Центр сертифікації матеріалів та виробів» № UA.MQ.048-HACCP-306-17 від 11 серпня 2017р., дійсний до 10 серпня 2020р., згідно якого ТОВ «Черкасихліб ЛТД» стосовно виробництва хлібобулочних, кондитерських, борошняних виробів нетривалого та тривалого зберігання згідно із чинними в Україні нормативними документами, зокрема Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/19-ВР (із змінами і доповненнями), відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (категорія харчового ланцюга С, підкатегорія CIV). В зв'язку із тим, що даний сертифікат виданий більше року до дати подання тендерної пропозиції, то для підтвердження його чинності ТОВ «Черкасихліб ЛТД» додатково надало копію останнього щорічного звіту за результатами наглядового аудиту, де дійсно зазначається висновок про те, що система управління безпечністю харчових продуктів ТОВ «Черкасихліб ЛТД» щодо виробництва хлібобулочних виробів, кондитерських, борошняних виробів нетривалого та тривалого зберігання відповідає вимогам ДСТУ ISO 22 000:2007 «Система управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» за умов результативного усунення виявлених невідповідностей. Однак, документи, на підставі яких товариство усунуло зазначені невідповідності згідно звіту за результатами наглядового аудиту за сертифікованою системою управління безпечністю харчових продуктів, не були оприлюднені учасником в складі тендерної документації, тому що мають статус конфіденційної інформації товариства, яка в розумінні ст. 505 Цивільного кодексу України містить відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру і щодо яких юридична особа вжила заходи щодо збереження секретності. Відповідно до ст. 7 Закону України «Про доступ до публічної інформації», яка кореспондує зі ст. 21 Закону України «Про інформацію» конфіденційною є інформація, що належить до інформації з обмеженим доступом, поширення якої можливе лише за згодою її власників у визначеному ними порядку за їх бажанням відповідно до передбачених ними умов. Зауважимо, що 09.04.2020р. рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 09.04.2020р. за № б/н) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ» (ТОВ «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ», код ЄДРПОУ 41370127, місцезнаходження: 65069, м. Одеса, проспект Добровольського, буд. 73, кв. 49), визнано переможцем торгів на дану закупівлю за результатами аукціону, що відбувся на електронному майданчику Zakupki.Prom.ua Замовника - ДИТЯЧИЙ САНАТОРІЙ "ХАДЖИБЕЙ". Вважаємо, що учасника торгів ТОВ «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ», визнано переможцем торгів неправомірно з порушенням вимог законодавства про порядок закупівель, що зачіпає охоронювані права та законні інтереси ТОВ «Черкасихліб ЛТД», зокрема, в частині прав на участь у закупівлі на засадах добросовісної конкуренції серед учасників. Слід зауважити, що тендерна пропозиція ТОВ «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ», подана на участь у процедурі відкритих торгів Замовника, не відповідає умовам тендерної документації Замовника з наступних підстав: По-перше, як вже зазначалось, згідно умов п.Б частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником, а також з копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки, гарантійні листи, тощо). Копії документів повинні бути оформлені належним чином згідно ДСТУ 4163-2003 (без засвідчення печаткою, якщо суб’єкт господарювання здійснює діяльність без печатки). Проте, учасник - ТОВ «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ», завантажив в електронну систему закупівель усі документи в складі тендерної документації у вигляді скан-копій в кольоровому форматі, виготовлених з оригіналів документів, але ці ж оригінали документів завірені, як копії документів, штампом «Згідно з оригіналом», датою, скріплені підписом директора ТОВ «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ», Бідюк В.В. та печаткою товариства. Цей факт свідчить про неналежне оформлення документів ТОВ «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ», наданих у складі тендерної пропозиції; зовсім незрозуміло чи це оригінали документів чи належним чином завірені копії. Якщо оригінали – то вони не повинні містити засвідчувального напису, а якщо – належним чином завірені копії, то самі документи не можуть бути завантажені в кольоровому форматі, кольоровими мають бути лише засвідчувальні штампи, печатки та підпис особи, яка завірила документ. За таких обставин, можна легко зробити висновок, що документи технічно підроблені. Також, згідно ч. 3 Розділу VІ « Результати торгів та укладання договору про закупівлю», договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Для погодження з проектом договору, учасник надає його підписаним зі своєї сторони у складі тендерної документації. Однак, проект договору, наданий переможцем у складі своєї тендерної документації оформлений неналежним чином, а саме: відсутня підпис кожної сторінки проекту договору, однак на останніх сторінках проекту договір підписаний керівником ТОВ «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ». Відповідно до п. 5.2. ч. 5 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», учасником в складі документів тендерної пропозиції має бути надана довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників Учасника торгів, які мають необхідні знання та досвід, що будуть залучені до виконання зобов’язань за договором на поставку продукції згідно предмету закупівлі. Так, ТОВ «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ» надана інформаційна довідка №05/03/24 від 24 березня 2020р. про наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід роботи на займаній посаді, яких планується залучити до виконання договору. Перелік працівників складається з директора товариства та водія автотранспортних засобів із зазначенням досвіду роботи на займаній посаді. Але, не зрозуміло, які самі знання та досвід в визначених працівників мається для виконання аналогічних договорів, оскільки відсутня інформація про освіту та спеціалізацію. Між тим, відсутність в переліку співробітників хоча б одного із профільних спеціалістів, що безпосередньо приймають участь в виробництві продукції (технолога, пекаря, формувальника, тощо), ставить під сумнів наявність працівників Учасника відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання виконання аналогічного договору, та постає питання: хто саме буде приймати участь у виробництві (випіканні) хлібобулочних виробів, що є предметом договору закупівлі. Тобто, тендерна пропозиція ТОВ «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ» не відповідає вимогам п. 5.2. ч. 5 Розділу III тендерної документації, а учасник - встановленим замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно п. 6 Додатку №1 «Технічна специфікація щодо предмету закупівлі», необхідно надати копію посвідчення про якість або іншого документу виробника, в якому зазначається найменування продукції, яка є предметом закупівлі, її відповідність державним стандартам та термін реалізації. Декларація виробника №00000_на партію продукції хліб та хлібобулочні вироби виробника ПП «Фарат», надана учасником в складі тендерної пропозиції, також не оформлена належним чином: по-перше, наданий оригінал документу, засвідчений як копія, по-друге, документ має статус «зразка», по-третє, відсутній номер та дата документу. Отже, в тендерній пропозиції ТОВ «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ» наявні невідповідності вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та умовам тендерної документації Замовника. Таким чином, з огляду на вищезазначене, вважаємо, що відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Черкасихліб ЛТД», як такою, що не відповідає умовам тендерної документації, поряд із визначенням переможцем закупівлі ТОВ «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ» на підставі тендерної пропозиції, поданої з порушенням вимог тендерної документації в зазначених частинах, та в частині невідповідності учасника кваліфікаційним критеріям згідно з наданим документальним підтвердженням, яка має бути відхилена Замовником на підставі п. 1, п.4 ч.1. ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», ставить під сумнів об’єктивність та неупередженість проведеної тендерним комітетом оцінки тендерних пропозицій, а тим самим, порушення основних принципів здійснення закупівель, таких як добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Тому, на підставі зазначеного, просимо: 1) Усунути порушення законодавства під час проведення процедури закупівлі шляхом анулювання рішення (протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 09.04.2020р.) щодо визнання переможцем ТОВ «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ» та прийняття рішення про відхилення його тендерної пропозиції на підставі її невідповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, встановленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації. 2) Результати розгляду даного звернення прошу оприлюднити на офіційному веб-порталі. Заступник директора ТОВ «Черкасихліб ЛТД» Добровольский В.В.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимогу Учасника не задоволено
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 20.04.2020 20:00
Підтвердження вирішення: Щодо питання першого вимоги повідомляємо: п.1 частини 2 Розділу V тендерної документації Замовник передбачив до Учасників процедури закупівлі вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції довіреності (доручення) або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів під час проведення процедури закупівлі. Зауважимо, що замовником встановлено вимогу щодо надання довіреності (доручення) або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи учасника саме на підписання документів під час проведення процедури закупівлі. Жоден документ, що наданий Учасником ТОВ «Черкасихліб ЛТД» (статут, наказ про призначення, довіреність, протокол) не свідчить про право довіреної особи (Добровольський В.В.) підписувати документи тендерної пропозиції, представляти інтереси ТОВ «Черкасихліб ЛТД» в процедурах закупівлі та вчиняти інші дії стосовно проведення публічних процедур закупівель. Відповідно, Замоником і було прийнято рішення про те, що тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Черкасихліб ЛТД» не відповідає вимогам замовника в цій частині. Щодо питання другого вимоги повідомляємо: Вимогою тендерної документації було те, що всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), а також з копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки, гарантійні листи, тощо). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином за власноручним підписом керівника або уповноваженої особи (в разі наявності) та печаткою учасника (окрім випадків, якщо суб’єкт господарювання здійснює діяльність без печатки). Копії документів повинні бути оформлені належним чином згідно ДСТУ 4163-2003 (без засвідчення печаткою, якщо суб’єкт господарювання здійснює діяльність без печатки). Учасник ТОВ «Черкасихліб ЛТД», надаючи такі документи, як : свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, Договір №1752 від 02 січня 2020 року, посвідчення водіїв мав зробити копію з оригіналу такого документа (а не робити копію з копії документу) та засвідчити (завірити) такі копії документів зі своєї сторони згідно вимог ДСТУ 4163-2003. Відповідна вимога містилася в п.Б частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації. Невиконання вимог тендерної пропозиції і призвело до відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Черкасихліб ЛТД» по даному питанню. Щодо питання третього вимоги повідомляємо: Так, дійсно, ТОВ «Черкасихліб ЛТД» у складі тендерної пропозиції було надано Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, зареєстрований у Реєстрі ООВ «Орган сертифікації «Центр сертифікації матеріалів та виробів» № UA.MQ.048-HACCP-306-17 від 11 серпня 2017 року дійсний до 10 серпня 2020 року. Але цей Сертифікат не відповідає умовам тендерної документації в частині того, що він не має ніякого відношення до потужностей ТОВ «Черкасихліб ЛТД» по виробництву продукції, що пропонується до постачання, саме тих виробничих потужностей, що розташовані в м. Одеса по вул. Генерала Петрова, 14. Так, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Черкасихліб ЛТД» надав копію повідомлення Одеського міського управління Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області за №38.1/369 від 22.08.2019р. про присвоєння потужності згідно наказу Держпродспоживслужби №3801 від 21 серпня 2019р. за адресою потужності: вулиця Генерала Петрова, будинок 17, м. Одеса, одеська область, 65078 особистого реєстраційного номера – r-UA-15-27-2735. Згідно наданої Держпродспоживслужбою інформації, - заява в Одеське міське управління Головного управління Держпродспоживслужби в одеській області від ТОВ «Черкасихліб ЛТД», про державну реєстрацію потужності за адресою: м. Одеса, вул. Генерала Петрова ,14, яку ще тільки планувалось використовувати для здійснення визначених видів діяльності, в тому числі виробництва харчових продуктів, надійшла 13 серпня 2019р. А вже 21 серпня 2019р. за результатами розгляду вказаної заяви, було прийняте рішення про державну реєстрацію потужності та визначення видів діяльності, що плануються здійснювати з її використанням. Таким чином, Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, зареєстрований у Реєстрі ООВ «Орган сертифікації «Центр сертифікації матеріалів та виробів» № UA.MQ.048-HACCP-306-17 від 11 серпня 2017 року дійсний до 10 серпня 2020 року не міг бути виданий 11 серпня 2017 року ТОВ «Черкасихліб ЛТД» на виробничі потужності за адресою: м. Одеса, вул. Генерала Петрова, 14, так як, реєстрацію цих потужностей для планування здійсненя виробництва харчових продуктів, ТОВ «Черкасихліб ЛТД» провів згідно повідомлення Держпрдспоживслужби, лише 21 серпня 2019р. Підтвердженням цього є публічна інформація в електронній системі «Прозоро», де ТОВ «Черкасихліб ЛТД» надає в складі своїх тендерних пропозицій Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, зареєстрований у Реєстрі ООВ «Орган сертифікації «Центр сертифікації матеріалів та виробів» № UA.MQ.048-HACCP-306-17 від 11 серпня 2017 року дійсний до 10 серпня 2020 року. Але цей Сертифікат стосується вже іншого місцезнаходження виробництва – м. Черкаси, вул. Чигиринська, 7. І державна реєстрація цієї потужності за зазначеною адресою проведена 27.01.2017р. Даний Сертифікат та повідомлення Держпродспоживслужби прикладається. Відповідно, в порушення умов тендерної документації, звіт за результатами наглядового аудиту за сертифікованою системою управління безпечністю харчових продуктів, теж не стосується виробничих потужностей за адресою: м. Одеса, вул. Генерала Петрова, 14, так як дата його затвердження – 07 серпня 2019 року, тобто, знову ж до того, як ТОВ «Черкасихліб ЛТД» провів 21 серпня 2019 року державну реєстрацію потужностей за цією адресою для планування здійснення виробництва харчових продуктів. Щодо статусу конфіденційної інформації товариства стосовно усунення порушень законодавства. Висновок про виправлення суттєвих невідповідностей, в тому числі відпрацювання всіх документів системи НАССР, і, як результат, висновок про приведення системи управління безпечності харчових продуктів до вимог ДСТУ ISO 22 000:2007 має повноваження робити орган із сертифікації, який здійснює контроль відповідності сертифікованої системи управління вимогам зазначеного стандарту шляхом наглядового аудиту. Такі документи не є конфіденційною інформацією. Щодо питання четвертого вимоги повідомляємо: Копіювання документа для завірення, у майбутньому, його копії може здійснюватись як в чорно-білому, так і в кольоровому вигляді. Учасник торгів ТОВ «Батьківський хліб» надав документи тендерної пропозиції у відповідності до умов тендерної документації: у випадку коли вимагався оригінал документу, то надана скан-копія в кольоровому форматі з оригіналу документа; у випадку, якщо вимагалась копія документу, Учасник торгів ТОВ «Батьківський хліб», надав скановану копію (в кольоровому форматі) належним чином оформленої копії документа. Щодо питання п’ятого вимоги повідомляємо: Згідно умов тендерної документації - для погодження з проектом договору, учасник надає його підписаним зі своєї сторони у складі тендерної документації. Зауважимо, що тендерною документацією не вимагалоось наявності підпису на кожній сторінці проекту договору. Отже, умову тендерної документації = «Для погодження з проектом договору, учасник надає його підписаним зі своєї сторони у складі тендерної документації.», учасник торгів ТОВ «Батьківський хліб» виконав, надавши підписаний проект договору. Щодо питання шостого вимоги повідомляємо: Відповідно до п. 5.2. ч. 5 Розділу III тендерної документації до учасників була встановлена вимога щодо надання учасниками, в складі документів тендерної пропозиції, довідки, складеної у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, що будуть залучені до виконання зобов’язань за договором на поставку продукції згідно предмету закупівлі. Умовами тендерної документації не вимагалось надання інформації про працівників, які безпосередньо приймають участь у виробництві продукції (технолога, пекаря, формувальника, тощо), оскільки така вимога була б дискримінаційною (приймати участь у в процедурах закупівлі можуть не тільки виробники продукції, але й посередники). Інформацію про освіту та спеціалізацію працівників також не вимагалось умовами тендерної документації. Учасником - ТОВ «Батьківський хліб» було надано усю необхідну інформацію стосовно наявності працівників відповідно до вимог тендерної документації. Щодо питання сьомого вимоги повідомляємо: В Додатку №1 до тендерної документації встановлена вимога: «Учасник у складі пропозиції має надати копію посвідчення про якість або іншого документу виробника в якому зазначається найменування продукції, яка є предметом закупівлі, її відповідність державним стандартам та термін реалізації» ТОВ «Батьківський хліб» надав копію декларації виробника, в якій зазначалась вся необхідна інформація згідно встановлених вимог (зазначається найменування продукції, яка є предметом закупівлі, її відповідність державним стандартам та термін реалізації). Оскільки форма декларації виробника законодавчо не встановлена, то виробник продукції має право надати свій зразок форми. Номер та дата в документі не несуть замовнику інформації, що істотно вплине на предмет закупівлі і замовник розуміє, що номер і дата такого документу зазначаються безпосередньо в момент загрузки продукції.