-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з відпочинку та оздоровлення дітей у дитячих закладах оздоровлення на узбережжі Чорного моря
Завершена
1 050 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 250.00 UAH
Період оскарження:
11.03.2020 23:00 - 25.04.2020 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
6882a1224fdb42bb8f832e8662f1dba2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-11-001491-c.b3
Назва:
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
Обгрунтування у вкладеному документі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ 19.04.2020 22:48
- Скан-копія платіжного доручення 19.04.2020 22:48
- Повідомлення про усунення порушень 21.04.2020 17:16
- рішення від 23.04.2020 №7749.pdf 23.04.2020 18:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.04.2020 22:48
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
23.04.2020 18:43
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
cf4d83cd684b4e3595ccff5aeed42462
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-11-001491-c.c2
Назва:
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
Обгрунтування у вкладеному файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скан-копія платіжного доручення 23.03.2020 21:48
- Скарга АМКУ.pdf 23.03.2020 21:48
- рішення від 26.03.2020 № 5784 + лист Замовнику.pdf 26.03.2020 20:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.04.2020 № 6905.pdf 13.04.2020 19:18
- рішення від 10.04.2020 № 6905.pdf 15.04.2020 21:15
- Пояснення 03.04.2020 14:12
- Додаток до Пояснення 03.04.2020 14:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.03.2020 21:48
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.03.2020 20:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.04.2020 21:15
Дата виконання рішення Замовником:
27.04.2020 17:19
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ЗАДОВОЛЕНО ОРГАНОМ ОСКАРЖЕННЯ
Вимога
Відхилено
Щодо усунення дискримінаціних вимог
Номер:
783b38b5f8ee4308abee4960f64bcc87
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-11-001491-c.a1
Назва:
Щодо усунення дискримінаціних вимог
Вимога:
Шановні посадові особи замовника!
Зазначений в пункті 5.8.1. Тендерної документації перелік документів, що підтверджує право користування земельною ділянкою не є вичерпним. Так, Земельним та Цивільним кодексами України передбачені ще декілька видів Договорів, що підтверджують право користування земельною ділянкою. Тому, просимо доповнити п. 5.8.2. Тендерної документації абзацом «учасник може подати інші документи, що підтверджують право користування земельною ділянкою». Або перелічити у вищезазначеному пункті всі види договорів, передбачених чинним законодавством, що стосуються права користування земельною ділянкою.
Пунктом 5.1.1. Розділу ІІІ Тендерної документації замовник зазначив «Для закладів, які знаходяться на узбережжі морської затоки обов’язкова наявність функціонуючого плавального басейну (надається фото)». Слід зазначити, що Відповідно до Державних санітарних правил і норм «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99, затвердженим постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.99 № 23 (v0023588-99), щодо наявності басейну, п. 3.15. ДСанПіН 5.5.5.23-99 зазначено: «При відсутності на території оздоровчого табору природних водоймищ рекомендується обладнання штучних басейнів у відповідності до ВСН-46-88 "Спортивные и физкультурно-оздоровительные учреждения. Нормы проектирования", затверджених Держцивільбудом 30.05.86 р. № 182, та довідковим посібником "Оздоровительные учреждения для детей и подростков". Дана норма є виключно рекомендованою, не є обов'язковою та дискримінує всі, без виключення, заклади, що розташовані на узбережжі морської затоки.
Зазначений в пункті 6 Додатку №1 до Тендерної документації зміст вимоги, що встановлена замовником, а саме «-діти повинні діставатись пляжу пішки» та «Піший шлях дітей до моря не повинен перевищувати п'ятсот метрів від виходу з території дитячого закладу оздоровлення. Підвіз дітей до пляжу будь-яким видом транспорту заборонений» не тільки не передбачені Правилами охорони життя людей на водних об'єктах України, затверджених наказом МВС України від 10.04.2017 року №301, а й суперечать йому в деяких пунктах, та взагалі не передбачені чинним законодавством.
Зазначення в документації вищезазначених положень є прямим порушенням принципів недискримінації учасників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», тому просимо Вас виключити вищезазначені вимоги, зазначені у п. 6 Додатку №1 до Тендерної документації.
У випадку якщо замовник не приведе свою тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства, будемо вимушені звернутися до органу оскарження. Дякуємо за розуміння.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.03.2020 13:59
Вирішення:
Замовник розглянув вимогу щодо усунення дискримінаційних вимог під час проведення процедури закупівлі закодом ДК 021:2015 55240000-4 - Послуги центрів і будинківвідпочинку (послуги з відпочинку та оздоровленнядітей у дитячих закладах оздоровлення на узбережжіЧорного моря), оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2020-03-11-001491-c, що оприлюднена в електронній системі закупівель19.03.2020 року о 13 годині 59 хвилинзаявником без ідентифікації особи (далі – Заявник), та відповідно до вимог статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) повідомляє наступне:
Права та обов’язки, якими володіє замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом. Вимоги до змісту тендерної документації закріплені у статті 22 Закону, при цьому частина четверта цієї статті встановлює, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тендерна документація, яка затверджена замовником для проведення цієї закупівлі, не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Участь у закупівлі можуть взяти всі зацікавлені особи.
Дискримінаційними є умови, які унеможливлюють участь певних суб’єктів господарювання у закупівлі, що проводиться, та звужують коло потенційних учасників до кількох, які можуть виконати дискримінаційну умову. Заявник, перелічивши вимоги, встановлені у тендерній документації до якості послуг, що придбаваються згідно з цією закупівлею,жодним чином не обґрунтувавчим саме вказані умови дискримінують заявника та не дозволяють йому взяти участь у закупівлі, що проводиться, а також не надав докази неможливості виконання встановлених замовником умов.
Враховуючи вищевикладене, підстави для задоволення вимоги щодо усунення дискримінаційних умов під час проведення закупівлі,оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2020-03-11-001491-c, що оприлюднена в електронній системі закупівель 19.03.2020 року о 13 годині 59 хвилин заявником без ідентифікації особи, у замовника відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено