-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дизельне паливо,бензин
Дизельне паливо,бензин
Завершена
515 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 579.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 579.00 UAH
Період оскарження:
11.03.2020 18:35 - 25.03.2020 23:00
Вимога
Є відповідь
Необґрунтоване відхилення пропозиції ПП «ОККО Контракт»
Номер:
f26d61bcf0a74adb8c1698373180ff24
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-11-001712-a.b1
Назва:
Необґрунтоване відхилення пропозиції ПП «ОККО Контракт»
Вимога:
Доброго дня! Ми, ПП «ОККО Контракт звертаємось із вимогою щодо усунення порушення у сфері публічних закупівель, допущеного Замовником на етапі кваліфікації Учасників, а саме: необґрунтоване відхилення тендерної пропозиції Учасника ПП «ОККО Контракт».
Керуючись положенням протоколу засідання тендерного комітету, пропозиція ПП «ОККО Контракт» не відповідає умовам тендерної документації, у зв’язку із відсутністю в склад тендерної пропозиції ліцензії на зберігання пального, виданої Учаснику або партнеру. Повідомляємо про відсутність законодавчого обґрунтування дій замовника.
Зберігання нафтопродуктів Підприємства ПП «ОККО Контракт» здійснюється з використанням обладнання та на підставі договору зберігання нафтопродуктів з ПП «Нафтотермінал»№ НТ/1-2-17/1. Учасник ПП «ОККО Контракт» надав в складі тендерної пропозиції ліцензію № 078795 ПП «Нафтотермінал» на оптову торгівлю пальним, за наявності місць оптової торгівлі. Ліцензія на зберігання пального законодавчо не вимагається при наявності ліцензії щодо здійснення оптової торгівлі, ЗА НАЯВНОСТІ МІСЦЬ ОПТОВОЇ ТОРГІВЛІ.
Відповідно до Закону України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» внесено зміни, зокрема, до Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 481), відповідно до яких з 01.07.2019 запроваджується ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним.
Статтею 1 Закону № 481 визначено, що оптова торгівля пальним – це діяльність із придбання та подальшої реалізації пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик суб’єктам господарювання роздрібної та/або оптової торгівлі та/або іншим особам.
Місце оптової торгівлі пальним – це місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для здійснення оптової торгівлі та/або зберігання пального на праві власності або користування.
Місце зберігання пального – це місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для зберігання пального на праві власності або користування.
Відповідно до ст. 15 Закону № 481 суб’єкти господарювання отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним – одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб’єкта господарювання.
Суб’єкт господарювання має право зберігати пальне без отримання ліцензії на право зберігання пального в місцях виробництва пального або місцях оптової торгівлі пальним чи місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримані відповідні ліцензії.
Замовником не надано в повному обсязі належного обґрунтування підстав відхилення тендерної пропозиції.
Дії Замовника суперечить принципам публічних закупівель, зазначених в ст. 3 ЗУ « Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Дії Замовника свідчать про явне порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» : «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
Враховуючи вищенаведене, прошу членів тендерного комітету надати відповідь на Наше звернення із зазначенням інформацію стосовно необґрунтованої причини невідповідності пропозиції ПП «ОККО Контракт» умовам тендерної документації, а також скасувати рішення тендерного комітету в частині дискваліфікації пропозиції ПП «ОККО Контракт».
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на вимогу ПП ОККО Контракт.pdf 07.04.2020 16:53
Дата подачі:
03.04.2020 17:14
Вирішення:
відповідь на вимогу ПП "ОККО Контракт"
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
08.04.2020 10:44
Підтвердження вирішення:
Тендерний комітет відділу освіти Сарненської районної державної адміністрації розглянув вимогу ПП «ОККО Контракт» щодо усунення порушення у сфері публічних закупівель, допущеного Замовником на етапі кваліфікації Учасників повідомляє наступне :
Так, відповідно до ст.15 Закону № 481 суб’єкти господарювання (у тому числі іноземні суб’єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним - одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб’єкта господарювання (у тому числі іноземного суб’єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) або місцезнаходженням постійного представництва отже чинне законодавство передбачає наявність ліцензії на право зберігання пального. Вимагати відповідну ліцензію на право зберігання пального Замовник має право у відповідності до вищевказаного Закону.
У Додатку №3 до тендерної документації зазначається, що відділ освіти Сарненської районної державної адміністрації не має в господарстві ємностей для зберігання палива рідинного та олив мастильних, тому Учасник повинен мати можливість зберігати придбане Замовником паливо, у спеціальних ємкостях для зберігання палива на АЗС, а також проводити заправку автотранспорту Замовника на своїх АЗС, по місцю їх знаходження в Сарненському районі. Так у Додатку №3 до тендерної документації була вимога надати копію ліцензії Учасника або його партнерів на право торгівлі пальним та копію ліцензії Учасника або його партнерів на право зберігання пального.
У разі якщо Учасник має якісь уточнення чи незгідний з умовами тендерної документації на підставі ст 23 Закону України «Про публічні закупівлі», має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Однак від ПП «ОККО Контранк» та інших Учасників не надходили жодні звернення та скарги через електронну систему закупівель до Замовника щодо умов тендерної документації.
Навпаки Учасник ПП «ОККО Контракт» підписавши Додаток 3 до тендерної документації ( вих.№ 20/55 від 27.03.2020року) погодившись зі всіма його умовами в тому числі із вимогою про надання ліцензії Учасника або його партнерів на право зберігання пального, проте у складі тендерної пропозиції не була надана ліцензія на зберігання пального, а також не викладено жодного пояснення щодо наявності чи відсутності ліцензії на зберігання пального Учасником або його партнером.
Отже на підставі п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція не відповідає тендерній документації оскільки не була надана ліцензія на зберігання пального.
І уразі акцепту Вас як переможця аукціону було б прямою дискримінацією іншого учасника, який надав ліцензію партнера на зберігання пального саме у Саренському району.
Враховуючі практику Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, то в ній чітко зазначається, що якщо у тендерній документації була вказана вимога надати ліцензію саме на певний вид діяльності то вона повинна бути надана саме на цей вид або мають бути надані пояснення в тендерній пропозиції учасника щодо її відсутності чого Вами зроблено не було.
На підставі вищевикладеного тендерний комітет не вважає доцільним скасування рішення так як тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерній документації.