-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту будівлі КНС морського вокзалу
Послуги з поточного ремонту будівлі КНС морського вокзалу згідно технічного завдання на надання послуг
Торги не відбулися
1 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період оскарження:
16.09.2016 11:47 - 16.10.2016 00:00
Скарга
Відхилено
Щодо відміни процедури закупівлі.
Номер:
0e10ca7280784cb9941b99b59e6e559a
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-09-16-000146-b.b1
Назва:
Щодо відміни процедури закупівлі.
Скарга:
Замовник : Ізмайльська Філія державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Ізмаїльського Морського Порту)
Код Єдрпоу/ІПН: 38728402
Юридична адреса : 68609, Україна, Одеська область, м.Ізмаїл, вул.Набережна Лукі Капікраяна, буд.4
Суб’єкт оскаржування: Приватне Підприємство «Укрспецтехніка»
Код Єдрпоу: 31480743
Юридична адреса : 65013, Україна,Одеська обл..,м.Одеса, вул.Миколаївська дорога, 253
Підстави :
Порушення діючого законодавства шляхом проведення закупівлі без передбаченої законодавством проектної документації, проектної експертизи.
Надання закупівлі невірну класифікацію , а саме «послуга» та «поточний ремонт».
16.09.2016 була оголошена закупівля стосовно «Послуга з поточного ремонту будівлі КНС морського вокзалу» , Замовником якого було Ізмайльська Філія державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Ізмаїльського Морського Порту).
21.09.2016 у ході аукціону електрона система «Prozorro» обрала переможцем наше підприємство ПП «Укрспецтехніка», після чого Замовник почав перевірку документації поданої у складі тендерної пропозиції.
27.10.2016 Замовник склав протокол про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ПП «Укрспецтехніка».
07.11.2016 Під час розгляду нашої тендерної пропозиції , ми звернулись до замовника з проханням надати копію проектної документації на підставі якої проводились розрахунки об’ємів робіт та загалом проводилась закупівля.
07.11.2016 Представник нашого підприємства провів зустріч з представниками тендерного комітету з приводу ознайомлення з проектною документацією , під час зустрічі представники тендерного комітету надали роз’яснення, що проектної документація відсутня та замість неї складений дефектний акт.
08.11.2016 Замовник відповів на лист стосовно проектної документації, та в ньому також зазначив що «послуги з поточного ремонту будівлі КНС морського вокзалу» не потребують складання проектної документації.
16.11.2016 Нами було надіслано заперечення Замовнику, стосовно класифікацію закупівлі та відсутності проектної документації, на котре досі не надано відповідь.
16.11.2016 Тендерну пропозицію нашого підприємство дискваліфікували на підставі відсутності дозволу на висотні роботи та зварювальні роботи.
Ми вважаємо що діями Замовника було порушено законодавство України , а також права та інтереси нашого підприємства.
Так ми вважаємо що Замовником було безпідставно класифіковано закупівлю та віднесено її до «послуги», замість «роботи». Також невірно було надано класифікацію – а саме «поточний ремонт», замість «капітального ремонту». Відсутність проектної документації та відсутність експертної оцінки , також ставить під сумніви законність проведення вищевказаної закупівлі.
Відповідно до ч.1 ст. 901 Цивільного Кодексу України : «За договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.»
Ми вважаємо, що суть та ознаки «послуги» вказують на відсутність речового наслідку , а саме послуги не мають форми, кольору , запаху та упаковки.
Тому ми вважаємо що вказана закупівля відноситься до поняття роботи, так відповідно до ч.1 ст.837 Цивільного Кодексу України : «За договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу.»
Відповідно до ч.2 ст.837 Цивільного Кодексу України : «Договір підряду може укладатися на виготовлення, обробку, переробку, ремонт речі або на виконання іншої роботи з переданням її результату замовникові.»
На нашу думку суть та ознаки «роботи» вказують на присутність майнового наслідку, тому що мають форму, колір ,об’єм та інше .
Наше підприємство також вважає, що закупівля не відповідає поняттю «поточний ремонт», так відповідно до листа Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 15.07.2009 р. № 9/9-1056 : « Поточний ремонт – це комплекс ремонтно-будівельних робіт, який передбачає систематичне та своєчасне підтримування експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій і інженерного обладнання.»
Як ми бачимо , що поняття «поточний ремонт» не передбачає заміну головних елементів конструкції , наприклад таких як трубопровід, чи обладнання та допускає лише підтримання експлуатаційних якостей.
Відповідно того ж листа надано поняття «Капітальний ремонт» : «це комплекс ремонтно-будівельних робіт, який передбачає заміну, відновлювання та модернізацію конструкцій і обладнання будівель у зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також покращення планування будівлі і благоустрою території без зміни будівельних габаритів об'єкта. Капітальний ремонт передбачає призупинення на час виконання робіт експлуатації будівлі в цілому або її частин (за умови їх автономності).».
Як ми бачимо , поняття «капітальний ремонт» передбачає заміну головних елементів конструкції та призупинення її експлуатації на час виконання робіт, тому ми вважаємо що вищевказана закупівля відноситься до поняття «Капітальний ремонт» , замість «Поточний ремонт». Також зазначені у технічному завданні об’єми не можуть підпадати під поняття «поточний ремонт».
Замовник порушив законодавство на нашу думку, через те що проводе закупівлю без проекту та без експертної оцінки, а також надав не відповідну до законодавства класифікацію , а саме «послуга», «поточний ремонт»
Так відповідно до постанови КМУ від 11.05.2011 № 560. «Порядок затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи.» , а саме ч.10 : «Обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тис. гривень, - щодо кошторисної частини проекту будівництва.».
На підставі вищевказаного просимо Постійно Діючу Адміністративну Колегію при АМКУ :
1) Призупинити перебіг та реалізацію результатів електронної закупівлі .
2) Відмінити процедуру закупівлі , так як допущені порушення неможливо виправити. За для того щоб попередити порушення законних прав та інтересів нашого підприємства та законодавства України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіж за подання скарги. 26.11.2016 21:55
- Лист Замовнику від 07.11.2016 26.11.2016 21:55
- Лист від Замовника 08.11.2016 26.11.2016 21:55
- Заперечення Замовнику від 16.11.2016 26.11.2016 21:55
- від 30.11.2016 №1794 + Запит.pdf 30.11.2016 21:07
- від 15.12.2016 №2120.pdf 20.12.2016 20:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.11.2016 21:56
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
20.12.2016 20:16
Вимога
Є відповідь
Щодо бездіяльності тендерного комітету
Номер:
063565d7f35643c0a1b059b3cfd1eb4d
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-09-16-000146-b.a4
Назва:
Щодо бездіяльності тендерного комітету
Вимога:
Просимо , Вас надати роз’яснення , на підставі яких нормативно-правових актів не було відхилено тендерну пропозицію ПП «Гарант-Будсервіс», яке допустило порушення вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» , та порушення вимог Тендерної документації.
Так, у складі поданої тендерної пропозиції, переможець у строк що не перевищую 5-ти днів, подає наступні документи , які у ПП «Гарант-Будсервіс» подало з порушеннями:
1) Відповідно до розділу 5 тендерної документації Підтвердженням загальної ціни тендерної пропозиції є заповнена та підписана Учасником-переможцем договірна ціна з кошторисами на послуги з поточного ремонту будівлі КНС морського вокзалу, (надається Учасником – переможцем Замовнику для перевірки та узгодження не пізніше пяти днів від дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір).
Так переможець не надав кошторису, надав лише підтвердження загальної ціни.
2) Інформаційна довідка № 1 (опублікована : 25.11.2016 14:03) не є оригіналом документа, а лише не завіреною копією.
3) Інформаційна довідка № 2 (опублікована : 25.11.2016 14:03) не є оригіналом документа, а лише не завіреною копією.
На підставі вищевказаного, ми вважаємо що тендерний комітет своєю бездіяльністю вчинив порушення законодавства України, тому цей лист-заперечення буде також надісланий до АМКУ , як додаток до скарги. У разі визнання АМКУ у діях тендерного комітету порушень законодавства про державні закупівлі, наше підприємство буде звертатися до Адміністративного Суду Одеської області з позовом щодо відшкодування збитків завданих під час незаконних дій тендерного комітету , а також притягнення до індивідуальної відповідальності членів тендерного комітету за порушення ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга від 02.12.2016 02.12.2016 12:09
- Щодо закупівлі робіт та договІрноЇ ціни №3302-06)24782-06.pdf 07.12.2016 13:14
Дата подачі:
02.12.2016 12:10
Вирішення:
На вашу вимогу від 02.12.2016р. про надання роз’ясенень повідомляємо щодо п.1
Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку №3302-06/24782-06 від 05.08.2016 договірна ціна (кошторис) може погоджуватись сторонами під час укладання договору про закупівлю. Тому оприлюднення кошторису учасником-переможцем в системі електронних закупівель в складі документів кваліфікації переможця не є обов’язковим.
Відповідно до умов тендерної документації від 16.09.2016р. із змінами від 28.09.2016р., а саме п2. «Інша інформація» розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації» передбачено надання Учасником – переможцем кошторису на послуги з поточного ремонту будівлі КНС морського вокзалу Замовнику для перевірки та узгодження не пізніше п’яти днів від дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
№3302-06/24782-06 від 05.08.2016
«Згідно з частиною першою статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Так, згідно зі статтею 843 Цивільного кодексу України у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення. Відповідно до статті 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником.
При цьому пунктом 6.2.4 ДСТУ визначено, що ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із замовником.
Разом з тим, пунктом 3.15 ДСТУ визначено, що договірна ціна - кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду
Таким чином, оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису та ураховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, у випадку закупівлі робіт договірна ціна (кошторис) може погоджуватись сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу України.
Зазначений порядок погодження договірної ціни (кошторису) переможця процедури закупівлі може бути застосований також при закупівлі проектних робіт, послуг з поточного ремонту, інших послуг, вартість яких розраховується згідно встановлених нормативних документів.»
Щодо п.2.3 вимоги повідомляємо
Згідно п.1 Переліку документів, які надаються в підтвердження відповідності учасника-переможця вимогам визначеним в в ст.17 Закону учасник – переможець має надати інформацію в довільній формі за підписом уповноваженої особи переможця та завірену печаткою (у разі наявності) про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Учасник оприлюднив інформацію про відсутність у державному реєстрі юридичних осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення у вигляді копії довідки, яка завірена підписом та печаткою учасника, що не протирічить умовам тендерної документації і не може вважатися порушенням.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Відповідь на лист-зуперечення
Номер:
180948d9a5b440c0a89ed5224e071f74
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-09-16-000146-b.c3
Назва:
Відповідь на лист-зуперечення
Вимога:
Просимо надати відповідь на лист-заперечення, надісланий на електрону адресу представника Вашого підприємство Дрюченко І. 16.11.2016. З повагою ПП "Укрспецтехніка".
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист-заперечення 26.11.2016 22:42
Дата подачі:
26.11.2016 22:43
Вирішення:
«Заперечення» ПП «Укрспецтехніка» від 16.11.2016 за №281 було складене учасником 16.11.2016р., а оприлюднене в системі електронних закупівель prozorro.gov.ua 26.11.2016р. Із «Заперечення» від 16.11.2016 за №281 ПП «Укрспецтехніка» витікає незгода учасника з визначенням предмету закупівлі, який зазначений в тендерній документації замовника торгів.
Наступним повідомляємо, що відповідно до ч.1 Ст.23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Кінцевий строк подання пропозицій учасників, визначений в оголошенні про проведення відкритих торгів 20.10.2016р.. Аукціон за даною процедурою закупівель UA-2016-09-16-000146-b відбувся 21.10.2016p..
«Заперечення» від 16.11.2016 за №281 ПП «Укрспецтехніка» було оприлюднено після закінчення всіх визначених Законом термінів реалізації права фізичних/юридичних осіб звертатися за роз’ясненнями та вимогами стосовно тендерної документації. Отже, вище зазначене звернення залишається без розгляду у зв’язку з простроченням термінів подання.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Відповідь на лист
Номер:
322615e5f5d94303927f7c2648db086f
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-09-16-000146-b.c2
Назва:
Відповідь на лист
Вимога:
Просимо надати відповідь на лист-заперечення, надісланий на електрону адресу представника Вашого підприємство Дрюченко І. 16.11.2016. З повагою ПП "Укрспецтехніка".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.11.2016 22:39
Опис причини скасування:
не додано файл.
Дата скасування:
26.11.2016 22:41