-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Загальноміські соціальні заходи до державних свят та визначних дат
Завершена
3 279 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 125.00 UAH
мін. крок: 0% або 125.00 UAH
Період оскарження:
11.03.2020 17:47 - 19.04.2020 00:00
Вимога
Без відповіді
Неправомірне рішення про визнання переможця
Номер:
35a081595128401295a1be99ea2f306e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-11-001616-a.b5
Назва:
Неправомірне рішення про визнання переможця
Вимога:
ВИМОГА
щодо неправомірного рішення про визнання переможця
UA-2020-03-11-001616-a Загальноміські соціальні заходи до державних свят та визначних дат
Лот 2. Міжнародний день Миру (проведення урочистих заходів на території Національного музею історії України у Другій світовій війні. Меморіальний комплекс)
За результатами розгляду тендерних пропозицій Замовник визначив переможцем торгів фізичну особу підприємця Параску Ярослава Олександровича (Протокол №71 від 12.05.2020р.).
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що вона не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1. Невідповідність ФОП Параски Я.О. кваліфікаційним критеріям тендерної документації та надання в складі своєї тендерної пропозиції документів, зміст яких не відповідає вимогам ТД
1.1. Відповідно до вимог п.3.1. Додатку №2 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати лист у довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору (договорів) з аналогічним предметом закупівлі з наданням повної копії договору.
ФОП Параскою Я.О. у складі тендерної пропозиції надані копії договорів:
№123 від 17.12.2019р. Замовник: Київський міський центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді КМДА. Предмет договору: послуги з проведення новорічного сімейного розважального відпочинку на базі одного з найбільших парків розваг у м.Києві.
№23 від 17.12.2019р. Замовник: Київський міський центр сім'ї "Родинний дім". Предмет договору: послуги з організації та проведення новорічного сімейного розважального відпочинку на базі одного із найбільших парків розваг у м.Києві.
б/н від 03.12.2019р. Замовник: ГО "Об'єднання Скаутський рух в Україні". Предмет договору: надання послуг з організації і проведення благодійних загальноміських заходів "Новорічні свята".
б/н від 05.12.2019р. Замовник: ГО "Об'єднання Скаутський рух в Україні". Предмет договору: надання послуг з організації і проведення благодійних соціальних загальноміських заходів "Святкування Дня святого Миколая. Засвічення новорічної ялинки", а саме послуги по забезпеченню Урочистої ходи волонтерів – помічників святого Миколая до Головної новорічної ялинки.
Звертаємо увагу, що згідно з тендерною документацією, аналогічним договором в рамках процедури закупівлі вважається договір, що відповідає наступним вимогам: досвід організації та проведення режимних загальноміських соціальних заходів за участю перших осіб керівництва держави, керівництва м.Києва, з їх трансляцією у прямому ефірі на телевізійних каналах України із залученням народних та заслужених артистів України, академічних творчих колективів.
Жодний із заходів, що проведені згідно з наданими договорами, не відповідає зазначеним критеріям. Перелічені акції проводились без дотримання вимог режимності (особливі норми забезпечення громадського порядку та додержання режиму охорони, що застосовуються при проведенні заходів за участю перших осіб – пропускний режим для учасників, вхід учасників та глядачів виключно через рамки металошукачів, спецперепустки для службового транспорту, цілодобові пости поліції тощо). Заходи не транслювалися в прямому ефірі будь-яких телевізійних каналів України.
Прямим підтвердженням сказаного є те, що ФОП Параскою Я.О. не наведено жодних документальних чи інших верифікуємих свідчень щодо участі у заходах перших осіб керівництва держави, м.Києва та проведення прямої трансляції на телеканалах України (напр. посилання на офіційні сайти держорганів, ЗМІ, записи прямої трансляції, договори з телекомпаніями тощо) – за їх відсутністю.
Виходячи з вищезазначеного, наполягаємо, що договори, надані ФОП Параскою Я.О. у складі тендерної пропозиції категорично не відповідають критеріям аналогічності і не можуть бути прийняті до розгляду.
1.2. Відповідно до вимог п.3.2. Додатку №2 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копію листа-відгуку про співпрацю з учасником від замовника. У листі-відгуку має бути чітко зазначено щодо якого договору надається відгук.
У відгуках про співпрацю з ФОП Параскою Я.О. №069016-16 від 29.01.2020р. від Київського міського центру сім'ї "Родинний дім" та №01-03 від 27.01.2020р. від ГО "Об'єднання Скаутський рух в Україні" не міститься інформації щодо яких договорів їх надано. З них неможливо зробити висновки про які заходи йде мова, а тому вони не можуть бути прийняті до розгляду.
1.3. Відповідно до вимог п.2.3. Додатку №2 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі з інформацією про режисера-постановника заходу. В довідці повинні бути вказані ПІБ, освіта та досвід роботи за фахом, а також перелік проведених загальноміських соціальних заходів до державних свят та визначних дат, які за тематикою відповідають умовам тендерної документації.
Згідно довідки, що надана ФОП Параскою Я.О. у складі своєї тендерної пропозиції, режисером-постановником запланованого заходу є Малашенко Ярослав Володимирович. Перелік організованих ним заходів, не тільки не містить дати та місця проведення, але, в деяких випадках, навіть точної назви заходу. З наведеного, здебільшого, неможливо зробити висновок, про які саме заходи йде мова, чи можна їх віднести до категорії загальноміських соціальних заходів до державних свят та визначних дат, які за тематикою відповідають умовам тендерної документації (що є жорсткою вимогою ТД) і чи проводились деякі з них взагалі (напр. заходи до Дня пам'яті і примирення та Дня Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні в різних містах України – без жодної конкретики).
Також звертаємо увагу на те, що у довідці міститься інформація, що Малашенко Я.В. має досвід роботи за фахом 4 роки. Проте, Диплом про фахову освіту за кваліфікацію "бакалавр театрального мистецтва, режисер естради та масових свят, викладач фахових дисциплін" він отримав лише 30 червня 2019 року, що підтверджується копією Диплому, яка надана у складі тендерної пропозиції. Це свідчить про вкрай невеликий досвід професійної діяльності і ставить під сумнів те, що саме Малашенко Я.В. був режисером деяких із зазначених в довідці заходів (напр. еко-культурного фестивалю "Трипільське коло", який останнього разу проводився у 2015 році, чи Євробачення-2017).
Із наведеного витікає, що довідка з інформацією про режисера-постановника заходу, надана у складі тендерної пропозиції ФОП Параски Я.О. не відповідає умовам тендерної документації.
2. Невідповідність тендерної пропозиції ФОП Параски В.О. вимогам тендерної документації щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі
2.1. Відповідно до вимог таблиці 4.1. (Лот 2) Додатку №4 до тендерної документації Учасник має забезпечити захід усім необхідним технічним обладнанням, сценою. В складі тендерної пропозиції необхідно надати перелік цього обладнання та кошторис витрат (з обов'язковим зазначенням технічного обладнання, яке буде використовуватися).
Як кошторис, так і окремий перелік, надані у складі тендерної пропозиції ФОП Параски Я.О., не містять адекватного списку обладнання, необхідного для проведення заходу:
не вказані технічні характеристики світлодіодного екрану (не зазначений навіть його розмір);
не вказані технічні характеристики, потужність та кількість наведеної звуковідтворювальної апаратури;
до переліку звуковідтворювальної апаратури не включені: портальні системи, активні акустичні системи, акустичні системи затримки та обробки звуку – що є основними компонентами звуковідтворення, без яких неможливе озвучення заходу;
наведений у кошторисі монітор потужністю 6 кВт є технічним нонсенсом (можлива лише система з активних моніторів, загальною потужністю 6 кВт);
не конкретизовано перелік конструкцій сценічного обладнання;
не вказано потужність генератору;
не наведені ціни за окремими позиціями приладів та обладнання, що орендується.
Окрему увагу звертаємо на те, що в кошторисі взагалі не виділено коштів на забезпечення телевізійної зйомки заходу та не зазначено необхідного технічного устаткування (операторські крани, партикаблі, ПТС), що робить неможливою пряму трансляцію заходу (яка є одною з ключових вимог тендерної документації).
Наданий ФОП Параскою Я.О. кошторис витрат у частині технічного забезпечення свідчить про нерозуміння особливостей організації заходів такої специфіки та масштабу. Із зазначеним у кошторисі та переліку обладнанням проведення заходу та забезпечення його прямої трансляції є принципово неможливими. Це свідчить про невідповідність пропозиції зазначеним вище вимогам тендерної документації.
2.2. Відповідно до вимог таблиці 4.1. (Лот 2) Додатку №4 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати проект повного сценарію заходу із залученням національних художніх колективів України, художніх колективів силових структур, заслужених, народних артистів України.
У проекті сценарію, що наданий у складі тендерної пропозиції ФОП Параски Я.О не задіяні національні художні колективи України, що є порушенням технічних вимог тендерної документації.
3. Зазначення ФОП Параскою Я.О. у складі своєї тендерної пропозиції недостовірної інформації
3.1. У складі тендерної пропозиції ФОП Параски Я.О. надані договори на оренду обладнання №1/20 від 25.03.20р. та №2/20 від 21.04.20р. Обидва договори укладені з Малашенком Ярославом Володимировичем.
Звертаємо увагу на те, що в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутній запис щодо вищезазначеної особи. Згідно ст.58 Господарського кодексу України суб'єкт господарювання підлягає державній реєстрації як юридична особа чи фізична особа-підприємець у порядку, визначеному законом. Ведення господарської діяльності, а саме надання послуг оренди обладнання, без державної реєстрації є незаконним.
Також хочемо зазначити, що сума оренди, вказана в договорах, є необґрунтовано низькою та категорично не відповідає середнім цінам на ринку аналогічних послуг. Це очевидно навіть із порівняння з кошторисом витрат на проведення заходу, наданим Параскою Я.О. Так, загальна сума оренди обладнання за обома вищенаведеними договорами становить 1600,00 грн. на місяць. Сума оренди того самого обладнання на строк проведення заходу, зазначена в кошторисі – 192928,00 грн.
З всього вищесказаного витікає, що зазначені договори №1/20 від 25.03.20р. та №2/20 від 21.04.20р. є фіктивними, а включення їх до складу тендерної пропозиції – це свідоме надання недостовірної інформації.
Підкреслюємо, що згідно з вимогами абзацу 3 п.15 ст.29 Закону України "Про публічні закупівлі" у разі зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
З урахуванням всього зазначеного вище, відповідно до ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію ФОП Параски Ярослава Олександровича і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування пропозиції, що не відповідає умовам тендерної документації, прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивній та неупередженій оцінці пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога замовнику 22.05.2020 11:24
Дата подачі:
22.05.2020 11:24
Вимога
Без відповіді
Неправомірне рішення про визнання переможця
Номер:
84dbd4e9b174422cbbe85e0f5c3c1b4f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-11-001616-a.c4
Назва:
Неправомірне рішення про визнання переможця
Вимога:
ВИМОГА
щодо неправомірного рішення про визнання переможця
UA-2020-03-11-001616-a Загальноміські соціальні заходи до державних свят та визначних дат
Лот 5. День захисника України (урочистий вечір присвячений захисникам України в Київському Палаці спорту "Вони присягнули на мир і волю!")
За результатами розгляду тендерних пропозицій Замовник визначив переможцем торгів фізичну особу підприємця Параску Ярослава Олександровича (Протокол №72 від 12.05.2020р.).
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що вона не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1. Невідповідність ФОП Параски Я.О. кваліфікаційним критеріям тендерної документації та надання в складі своєї тендерної пропозиції документів, зміст яких не відповідає вимогам ТД
1.1. Відповідно до вимог п.3.1. Додатку №2 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати лист у довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору (договорів) з аналогічним предметом закупівлі з наданням повної копії договору.
ФОП Параскою Я.О. у складі тендерної пропозиції надані копії договорів:
№123 від 17.12.2019р. Замовник: Київський міський центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді КМДА. Предмет договору: послуги з проведення новорічного сімейного розважального відпочинку на базі одного з найбільших парків розваг у м.Києві.
№23 від 17.12.2019р. Замовник: Київський міський центр сім'ї "Родинний дім". Предмет договору: послуги з організації та проведення новорічного сімейного розважального відпочинку на базі одного із найбільших парків розваг у м.Києві.
б/н від 03.12.2019р. Замовник: ГО "Об'єднання Скаутський рух в Україні". Предмет договору: надання послуг з організації і проведення благодійних загальноміських заходів "Новорічні свята".
б/н від 05.12.2019р. Замовник: ГО "Об'єднання Скаутський рух в Україні". Предмет договору: надання послуг з організації і проведення благодійних соціальних загальноміських заходів "Святкування Дня святого Миколая. Засвічення новорічної ялинки", а саме послуги по забезпеченню Урочистої ходи волонтерів – помічників святого Миколая до Головної новорічної ялинки.
Звертаємо увагу, що згідно з тендерною документацією, аналогічним договором в рамках процедури закупівлі вважається договір, що відповідає наступним вимогам: досвід організації та проведення режимних загальноміських соціальних заходів за участю перших осіб керівництва держави, керівництва м.Києва, з їх трансляцією у прямому ефірі на телевізійних каналах України із залученням народних та заслужених артистів України, академічних творчих колективів.
Жодний із заходів, що проведені згідно з наданими договорами, не відповідає зазначеним критеріям. Перелічені акції проводились без дотримання вимог режимності (особливі норми забезпечення громадського порядку та додержання режиму охорони, що застосовуються при проведенні заходів за участю перших осіб – пропускний режим для учасників, вхід учасників та глядачів виключно через рамки металошукачів, спецперепустки для службового транспорту, цілодобові пости поліції тощо). Заходи не транслювалися в прямому ефірі будь-яких телевізійних каналів України.
Прямим підтвердженням сказаного є те, що ФОП Параскою Я.О. не наведено жодних документальних чи інших верифікуємих свідчень щодо участі у заходах перших осіб керівництва держави, м.Києва та проведення прямої трансляції на телеканалах України (напр. посилання на офіційні сайти держорганів, ЗМІ, записи прямої трансляції, договори з телекомпаніями тощо) – за їх відсутністю.
Виходячи з вищезазначеного, наполягаємо, що договори, надані ФОП Параскою Я.О. у складі тендерної пропозиції категорично не відповідають критеріям аналогічності і не можуть бути прийняті до розгляду.
1.2. Відповідно до вимог п.3.2. Додатку №2 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копію листа-відгуку про співпрацю з учасником від замовника. У листі-відгуку має бути чітко зазначено щодо якого договору надається відгук.
У відгуках про співпрацю з ФОП Параскою Я.О. №069016-16 від 29.01.2020р. від Київського міського центру сім'ї "Родинний дім" та №01-03 від 27.01.2020р. від ГО "Об'єднання Скаутський рух в Україні" не міститься інформації щодо яких договорів їх надано. З них неможливо зробити висновки про які заходи йде мова, а тому вони не можуть бути прийняті до розгляду.
1.3. Відповідно до вимог п.2.3. Додатку №2 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі з інформацією про режисера-постановника заходу. В довідці повинні бути вказані ПІБ, освіта та досвід роботи за фахом, а також перелік проведених загальноміських соціальних заходів до державних свят та визначних дат, які за тематикою відповідають умовам тендерної документації.
Згідно довідки, що надана ФОП Параскою Я.О. у складі своєї тендерної пропозиції, режисером-постановником запланованого заходу є Малашенко Ярослав Володимирович. Перелік організованих ним заходів, не тільки не містить дати та місця проведення, але, в деяких випадках, навіть точної назви заходу. З наведеного, здебільшого, неможливо зробити висновок, про які саме заходи йде мова, чи можна їх віднести до категорії загальноміських соціальних заходів до державних свят та визначних дат, які за тематикою відповідають умовам тендерної документації (що є жорсткою вимогою ТД) і чи проводились деякі з них взагалі (напр. заходи до Дня пам'яті і примирення та Дня Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні в різних містах України – без жодної конкретики).
Також звертаємо увагу на те, що у довідці міститься інформація, що Малашенко Я.В. має досвід роботи за фахом 4 роки. Проте, Диплом про фахову освіту за кваліфікацію "бакалавр театрального мистецтва, режисер естради та масових свят, викладач фахових дисциплін" він отримав лише 30 червня 2019 року, що підтверджується копією Диплому, яка надана у складі тендерної пропозиції. Це свідчить про вкрай невеликий досвід професійної діяльності і ставить під сумнів те, що саме Малашенко Я.В. був режисером деяких із зазначених в довідці заходів (напр. еко-культурного фестивалю "Трипільське коло", який останнього разу проводився у 2015 році, чи Євробачення-2017).
Із наведеного витікає, що довідка з інформацією про режисера-постановника заходу, надана у складі тендерної пропозиції ФОП Параски Я.О. не відповідає умовам тендерної документації.
2. Невідповідність тендерної пропозиції ФОП Параски В.О. вимогам тендерної документації щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі
2.1. Відповідно до вимог таблиці 4.1. (Лот 5) Додатку №4 до тендерної документації Учасник має забезпечити захід усім необхідним технічним обладнанням (включаючи його безкоштовну доставку до місця проведення заходу, підключення, запуск та налаштування), сценою. В складі тендерної пропозиції необхідно надати перелік цього обладнання та кошторис витрат (з обов'язковим зазначенням технічного обладнання, яке буде використовуватися).
Як кошторис, так і окремий перелік, надані у складі тендерної пропозиції ФОП Параски Я.О., не містять адекватного списку обладнання, необхідного для проведення заходу:
не вказані технічні характеристики світлодіодного екрану (не зазначений навіть його розмір);
не вказані технічні характеристики, потужність та кількість наведеної звуковідтворювальної апаратури;
до переліку звуковідтворювальної апаратури не включені: портальні системи, активні акустичні системи, акустичні системи затримки та обробки звуку – що є основними компонентами звуковідтворення, без яких неможливе озвучення заходу;
наведений у кошторисі монітор потужністю 6 кВт є технічним нонсенсом (можлива лише система з активних моніторів, загальною потужністю 6 кВт);
не вказано перелік світлового обладнання (динамічні та статичні прилади), його технічні характеристики, потужність та кількість;
не зазначені ферми та лебідки для підвісу звуковідтворювального, світлового обладнання та світлодіодного екрану, без чого неможливий монтаж апаратури;
відсутній перелік конструкцій сценічного обладнання;
не зазначене технічне устаткування, необхідне для забезпечення телевізійної зйомки заходу (операторські крани, партикаблі, ПТС), що ставить під сумнів можливість прямої трансляції;
не наведені ціни за окремими позиціями приладів та обладнання, що орендується.
Наданий ФОП Параскою Я.О. кошторис витрат у частині технічного забезпечення свідчить про нерозуміння особливостей проведення заходів у великих приміщеннях, таких як арена Київського Палацу Спорту. Із зазначеним у кошторисі та переліку обладнанням проведення заходу є принципово неможливим. Це свідчить про невідповідність пропозиції зазначеним вище вимогам тендерної документації.
2.2. Відповідно до вимог таблиці 4.1. (Лот 5) Додатку №4 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати проект повного сценарію заходу із залученням національних художніх колективів України, художніх колективів силових структур, заслужених, народних артистів України.
У проекті сценарію, що наданий у складі тендерної пропозиції ФОП Параски Я.О не задіяні національні художні колективи України, що є порушенням технічних вимог тендерної документації.
3. Зазначення ФОП Параскою Я.О. у складі своєї тендерної пропозиції недостовірної інформації
3.1. У складі тендерної пропозиції ФОП Параски Я.О. надані договори на оренду обладнання №1/20 від 25.03.20р. та №2/20 від 21.04.20р. Обидва договори укладені з Малашенком Ярославом Володимировичем.
Звертаємо увагу на те, що в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутній запис щодо вищезазначеної особи. Згідно ст.58 Господарського кодексу України суб'єкт господарювання підлягає державній реєстрації як юридична особа чи фізична особа-підприємець у порядку, визначеному законом. Ведення господарської діяльності, а саме надання послуг оренди обладнання, без державної реєстрації є незаконним.
Також хочемо зазначити, що сума оренди, вказана в договорах, є необґрунтовано низькою та категорично не відповідає середнім цінам на ринку аналогічних послуг. Це очевидно навіть із порівняння з кошторисом витрат на проведення заходу, наданим Параскою Я.О. Так, загальна сума оренди обладнання за обома вищенаведеними договорами становить 1600,00 грн. на місяць. Сума оренди того самого обладнання на строк проведення заходу, зазначена в кошторисі – 229828,00 грн.
З всього вищесказаного витікає, що зазначені договори №1/20 від 25.03.20р. та №2/20 від 21.04.20р. є фіктивними, а включення їх до складу тендерної пропозиції – це свідоме надання недостовірної інформації.
3.2. Державне підприємство Спортивний комплекс "Атлет", що є офіційним надавачем послуг оренди приміщень Київського Палацу Спорту працює за тарифною сіткою, затвердженою Міністерством Молоді та Спорту України (до власності якого належить) і не має права відхилятись від неї.
Наша компанія, відповідально підходячи до формування своєї тендерної пропозиції та можливої подальшої організації заходу, заздалегідь звернулася до ДП СК "Атлет". В результаті перемовин нами було укладено попередній договір на оренду приміщення Київського Палацу Спорту. Виходячи з цього, повідомляємо, що відповідно до тарифікації, що діє на сьогоднішній день, оренда приміщення Палацу Спорту на мінімально необхідний для організації та проведення заходу строк становить 550000,00 грн. Окрім того, кінцева вартість буде включати додаткові послуги Палацу Спорту. В якості підтвердження сказаного надаємо витяг з договору між нами та ДП СК "Атлет".
Крім того, вказану інформацію легко підтвердити, звернувшись до адміністрації ДП Спортивний комплекс "Атлет", що замовник має право зробити згідно з абзацом 2 п.15 ст.29 Закону України "Про публічні закупівлі".
Виходячи з вищенаведеного, стверджуємо, що вартість оренди Київського Палацу Спорту, що вказана в кошторисі, наданому у складі тендерної пропозиції Параски Я.О., а саме 450000,00 грн., не відповідає дійсності та не забезпечує можливість оренди приміщення Палацу для проведення заходу.
Підкреслюємо, що згідно з вимогами абзацу 3 п.15 ст.29 Закону України "Про публічні закупівлі" у разі зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
З урахуванням всього зазначеного вище, відповідно до ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію ФОП Параски Ярослава Олександровича і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування пропозиції, що не відповідає умовам тендерної документації, прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивній та неупередженій оцінці пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога замовнику 22.05.2020 11:18
- Витяг з договору 22.05.2020 11:18
Дата подачі:
22.05.2020 11:18
Скарга
Залишено без розгляду
Зміни В ТД
Номер:
4b769f0ac6bc4cba924a1f91a490a6a4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-11-001616-a.a3
Назва:
Зміни В ТД
Скарга:
Вимагаємо внести зміни до ТД відповідно до рішення АМКУ
Пов'язані документи:
Учасник
- Зміни в тендерну.pdf 17.04.2020 10:17
- Рішення від 22.04.2020 № 7629.pdf 23.04.2020 11:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.04.2020 10:18
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
23.04.2020 11:14
Скарга
Виконана замовником
Дискримінаційні Вимоги
Номер:
9f9a44e0d07648d8b4126e48a64f4040
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-11-001616-a.a2
Назва:
Дискримінаційні Вимоги
Скарга:
Скарга до АМКУ
Пов'язані документи:
Учасник
- дискрим амку.pdf 22.03.2020 22:42
- Оплата.pdf 22.03.2020 22:42
- Виписка Параска.jpg 22.03.2020 22:43
- Виписка Параска2.jpg 22.03.2020 22:43
- Пояснення на лист Замовника.docx 02.04.2020 09:34
- Рішення від 25.03.2020 № 5639 + лист Замовнику.pdf 25.03.2020 20:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.04.2020 №6575.pdf 07.04.2020 15:34
- рішення від 06.04.2020 № 6575.pdf 09.04.2020 20:00
- Відповідь по суті_copy.pdf 30.03.2020 15:34
- Лист Колегії АМК-1.doc 30.03.2020 15:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.03.2020 22:43
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.03.2020 20:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.04.2020 20:00
Дата виконання рішення Замовником:
15.04.2020 14:13
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання Рішення №6575-р/пк-пз від 06.04.2020 р. Постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, тендерний комітет Київського міського Палацу ветеранів затвердив та вніс зміни до тендерної документації по закупівлі-«№ UA-2020-03-11-001616-a - Загальноміські соціальні заходи до державних свят та визначних дат ДК 021:2015:55310000-6 —Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів»
Вимога
Відхилено
щодо досвіду виконання аналогічного договору
Номер:
de557d9f3dbc42ac933cf69a6d134857
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-11-001616-a.a1
Назва:
щодо досвіду виконання аналогічного договору
Вимога:
Просимо внести зміни до ТД щодо визначення терміну Аналогічний договір, для того, шоб при розгляді пропозицій учасників не виникало питань.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.03.2020 13:14
Вирішення:
Відповідь на вимогу учасника
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
19.03.2020 14:31
Підтвердження вирішення:
Шановний учаснику!
Повідомляємо Вам, що підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Вся необхідна інформація, стосовно визначення «аналогічний договір» вже зазначена в тендерній документації.