• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з поточного ремонту тилових залізничних колій та стрілочних переводів ЧФ ДП «АМПУ» (колія № 7, інв. № 14726)

Послуги з поточного ремонту тилових залізничних колій та стрілочних переводів ЧФ ДП «АМПУ» (колія № 7, інв. № 14726)

Завершена

735 903.09 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 700.00 UAH
Період оскарження: 11.03.2020 17:24 - 16.03.2020 17:00
Вимога
Відхилено

Просимо скасувати дозвіл на земляні роботи

Номер: e4edfc47a50148949283f21fe62470ed
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-11-004599-b.b1
Назва: Просимо скасувати дозвіл на земляні роботи
Вимога:
Добрий день! Наше підприємство має бажання прийняти участь в оголошеній закупівлі, але ретельно вивчивши додану до оголошеної закупівлі тендерну документацію, нами виявлено деякі зауваження. Звертаємось до Замовника з проханням про внесення наступних змін до тендерної документації (ТД), В Додатку 3 Технічне завдання розділ 4 (Склад та обсяг послуг) пункт 3 Розробка колії 75 п.м.: Який самий тип колії Р65/Р50 ( вказати довжину) колія на залізобетонних, чи на дерев’яних шпалах ( вказати довжину) В Додатку 3 Технічне завдання розділ 4(Склад та обсяг послуг) пункт 7 Укладання колії окремими елемента ми на залізобетонних шпалах із рейок типа Р65-75 п.м : Вказати епюра шпал ? В Додатку 3 Технічне завдання розділ 5 (Умови надання послуг) Можливе застосування рейок Р65, як нових так і старопридатних. Вказати які матеріалі використовуються старі чи нові, скріплення нові чи старопридатні шпала нова чи старопридатна що впливає на вартість матеріалів ? Усі металеві елементи та їх кількість, слід уточнювати по місцю, по фактичному розташуванню ділянки колії № 8 Учасник не може уточнити по фактичному розташуванню ділянки колії№8 так як колія №8 згідно технічного завдання додатку №3 знаходиться під асфальтобетонним покриттям . ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі Стаття 3. Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. на підставі виші перерахованого просимо Вас надати чітку узгоджену відомість дефектів за підписом замовника з наменклатурою, кількістю матеріалів верхньої будови колії які підлягають заміні, а також вказати який матеріал буде використовиватися. Згідно ДБН В.2.3-19:2018 пункта 13 Примикания і перетини 13.11 Відстань по вертикалі від верху захисного футляра (каналу,тунелю) до підошви рейки повинна бути не менше ніж 1,0м при відкритому методі будівництва: 1,5м –при виконанні робіт методами продавлювання, горизонтального буріння або щитового проходження: 2,5м- при проколюванні . Глибина заглиблення від дна водовідвідних споруд або підошви насипу до вурху захисного футляра повинна бути 1,0 м улаштування переходів трубопроводів у тілі насипу забороняється . А згідно Додатку 3 Технічне завдання розділ 4 пунк 6 Виконавець буде виконувати роботи з заміни баласного шару, товщина 0,25 м, а не роботи з облаштуванням земляного полотна котрі не передбаченні технічним завданням Що свідче про дискримінаційні діїї Замовника розділі 5 (Вимоги до учасників, у тому числі кваліфікаційні, та спосіб їх підтвердження. Пункт 9 Чинні Дозволи та/або Декларації Учасника* передбачені Постановою КМУ від 26.10.2011 р. № 1107 (зі змінами), що мають відношення до предмету закупівлі: - - На виконання робіт підвищеної небезпеки: земляні роботи, в зоні розташування підземних комунікацій. Просимо скасувати дозвіл на земляні роботи .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимогу учасника відхилено
Статус вимоги: Відхилено