• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне

Завершена

720 150.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 589.75 UAH
Період оскарження: 11.03.2020 16:28 - 24.03.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога на умови лоту "2. Офісне устаткування та приладдя різне - Канцелярські товари (офісне приладдя, дрібне канцелярське приладдя, паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)"

Номер: 93581ae0a65c446a8e57cfc4d1e975c6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-11-004239-b.c2
Назва: Вимога на умови лоту "2. Офісне устаткування та приладдя різне - Канцелярські товари (офісне приладдя, дрібне канцелярське приладдя, паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)"
Вимога:
Шановний Замовнику! Маємо намір взяти участь в закупівлі UA-2020-03-11-004239-b по лоту лоту "2. Офісне устаткування та приладдя різне - Канцелярські товари (офісне приладдя, дрібне канцелярське приладдя, паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)". Вивчивши тендерну документацію, були виявлені некоректні вимоги щодо технічних, кількісних та якісних вимог щодо товару, а саме: 1. Не вказані одиниці виміру на товар, а тому не ясно на яку одиницю виміру надавати ціну, на штуку, пачку, килограм чи метр (наприклад позиції "Пакувальний папір", "Нитка сурова"," Файл глянець А4 (100шт) 30мкм"), тому просимо доповнити вимоги даними щодо одиниць виміру товару. 2. Позиція "Швидкосшивач пл. А4" - не вказана яка повинна бути обкладинка (прозора або щільна),тому просимо внести уточнення. 3. Позиція "Зошит А3 12 арк. у клітинку " - товара у вказаному форматі немає на ринку України, тому просимо внести зміни щодо формата Зошита. 4. Позиція "Зошит А 4 40арк. офс/кл. кремовий крейд. картон" - товара з вказаною кількістю аркушів немає на ринку України, тому просимо змінити вимоги та вказати діапозон можливої кількості аркушів від 40 до 100 аркушів, або надати більш детальну інформацію щодо технічних характеристик для можливості індивідуального виготовлення даної позиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляємо, що нами було розглянуто Вашу вимогу та враховано викладені зауваження. Зазначаємо, що до тендерної документації за даним предметом закупівлі внесено зміни, а саме: додаток 1 до Тендерної документації ( Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики для Лоту 2 -Канцелярські товари (офісне приладдя, дрібне канцелярське приладдя, паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби) викладено у новій редакції для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання найбільш економічно вигідної пропозиції.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 24ea424a0fe542758e6e0ed8df2eafde
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-11-004239-b.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2020-03-11-004239-b на закупівлю «Офісне устаткування та приладдя різне - Папір для ксерографії (формат А3, А4)» де Замовником виступає Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області. Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2020-03-11-004239-b нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу класу В, А4, 80 г/м2 були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме: жорсткість, мН, ISO 2493-1, md - 117; жорсткість, мН, ISO 2493-1, сd - 52,8. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо. Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри до до паперу класу В, А4, 80 г/м2 і викласти їх в наступній редакції: жорсткість, мН/mN.m, ISO 2493-1/5629, md – 117/0,47; жорсткість, мН/mN.m, ISO 2493-1/5629, сd - 52,8/0,18 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляємо, що нами було розглянуто Вашу вимогу та враховано викладені зауваження. Зазначаємо, що до тендерної документації за даним предметом закупівлі внесено зміни, а саме: пункт 6 додатку 1 до Тендерної документації ( Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики для Лоту 1 -Папір для ксерографії (формат А3, А4) викладено у новій редакції для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання найбільш економічно вигідної пропозиції.
Статус вимоги: Задоволено