-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Друковані плати
Торги не відбулися
52 044.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 265.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 265.00 UAH
Період оскарження:
11.03.2020 15:04 - 22.03.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
розгляд пропозицій додатково
Номер:
ee168cd3d03e4df4ae653359e1fd5156
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-11-003354-b.c2
Назва:
розгляд пропозицій додатково
Вимога:
У вашої відповіді відсутні обґрунтування відмови за відсутністю документів на вимогу п5,7 тендерної документації, хоча і в довільній формі , які ФОП(фізична особа підприємець) не повинна надавати, відповідно ст16 п4 Закону україни про публічні закупівлі а саме "4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
. Так У вимогах п5. тендерної документації додаток 1,п5 зазначаєтся : " Документ, який підтверджує право посадової особи учасника підписувати документи тендерної пропозиції та укладати договір про закупівлю 5.1. Скан Копія з оригіналу або з завіреної копії документів, які підтверджують право посадової особи підписувати документи тендерної пропозиції та договір (наприклад: протокол зборів про призначення директора, президента, голови правління; наказ про призначення директора або довіреність керівника)." Однак даний приклад, та така вимога стосується юридичних осіб , а не фізичних осіб підприємців, яким є ФОП Горбенко Б.П. Усі надані документи свідчать про виконання та підпис договорів особисто саме ФОП Горбенко Б.П. Посадова особа у ФОП Горбенко Б.П. відсутня , тому виконання цього пункта не можливо. Стосовно Вимоги п7 додаток 1. Інформація та наявність Бенефіціара у ФОП не передбачено у діючому законодавстві , існування такої інформації неможливо, так як , такі вимоги стосуються тільки юридичних осіб а не фізичних осіб підприємців. Вище наведене свідчить про порушення вимоги закону україни про публічні закупівлі .
Вимогаю, 1- розїяснити чому замовник порушує законодавство України , а саме ст 16п4 ,
2- усунути порушення закону України та визнати переможцем саме ФОП Горбенко Б.П.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.04.2020 11:25
Вирішення:
Частиною 4 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Закупівля UA-2020-03-11-003354-b щодо друкованих плат здійснювалася за процедурою відкритих торгів.
Тендерною документацією Замовником визначено перелік документів (додаток 1), що надаються Учасниками процедури закупівлі.
Замовником встановлені однакові вимоги до всіх Учасників.
Пунктом 1 розділу III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що якщо документи, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, не передбачені чинним законодавством України (або законодавством іншої країни, в якій зареєстрований учасник - нерезидент) для учасника, то вони не подаються останніми, але замість них подається письмове пояснення (з посиланням на відповідні норми законодавства) про причини неподання документів у складі тендерної пропозиції.
Відсутність будь-якого з документів, перелічених в Додатку №1, є підставою для відхилення тендерної пропозиції, з причини невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Відповідне письмове пояснення Учасником не надавалося. Документи, визначені додатком №1 Тендерної документації Учасником надані не в повному обсязі.
Ваша вимога розглянута тендерним комітетом, ухвалено рішення її відхилити.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Є відповідь
Прошу надати відповіді на запитання стосовно дій замовника по закупівлі
Номер:
46cd575fcc964f058d902a761543485e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-11-003354-b.c1
Назва:
Прошу надати відповіді на запитання стосовно дій замовника по закупівлі
Вимога:
Прошу замовника надати роз'яснення щодо переліку порушень закону та невідповідності вибору їм переможця під час проведення закупівлі.
По перше:
У вимогах п5. тендерної документації додаток 1,п5 зазначаєтся :
" Документ, який підтверджує право посадової особи учасника підписувати документи тендерної пропозиції та укладати договір про закупівлю
5.1. Скан Копія з оригіналу або з завіреної копії документів, які підтверджують право посадової особи підписувати документи тендерної пропозиції та договір (наприклад: протокол зборів про призначення директора, президента, голови правління; наказ про призначення директора або довіреність керівника)."
Однак даний приклад, та така вимога стосується юридичних осіб , а не фізичних осіб підприємців, яким є ФОП Горбенко Б.П. Усі надані документи свідчать про виконання та підпис договорів особисто саме ФОП Горбенко Б.П. Посадова особа у ФОП Горбенко Б.П. відсутня , тому виконання цього пункта не можливо. Документи, які підтверджують право підписувати документи тендерної пропозиції та договір, це свідоцтво про реестрацію ФОП Горбенко Б.П. яке є у додатках до тендерної пропозиції. Що порушує вимоги ст 26 п11 закону України про публічні закупівлі.
Чому застосовувались вимоги ТД 5.1, до ФОП?
По друге: Стосовно Вимоги п7 додаток 1. Інформація та наявність Бенефіціара у ФОП не передбачено у діючому законодавстві , існування такої інформації неможливо, так як , такі вимоги стосуються тільки юридичних осіб а не фізичних осіб підприємців. Така вимога та посилання на відсутність такого підтверджуючого документу дискредитує права участі ФОП у закупівлях. Так наявність вимоги відповідно п 5 не є дискримінацією, але після застосування вимоги що до юридичних осіб не може застосовуватись до фізичних осіб підприємців з метою відхилити пропозицію. І це є вже порушенням закону України про закупівлю. Керуючись п9 ч2 ст 9 та ч4 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб ,фізичних осіб підприємців та громадських формувань".
Чому застосовувались вимоги ТД п7, до ФОП?
По третте: Вибраний переможцем постачальник "БЕТТА С" надав Довідку на вимогу п7 додаток 1 за відсутністю дати складання цієї довідки , тому цей документ не може бути дійсним на цей час , та мав бути складеним 10 років тому. Але склад тендерного комітету визнав цей документ дійсним.
Чому тендерний комітет визнав довідку дійсною без дати?
По четверте:
Вибраний переможцем постачальник "БЕТТА С" дав назву договору про досвід за відсутністю акту виконаних робіт, який підтверджує досвід саме виконання договору , а не його наявності та дійсності.
Чому тендерний комітет визнав цей договір дійсним?
По п'яте :
За новим законодавством , яке набрало сили згідно ст 26 закону україни про публічні закупівлі.
п9. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Однак замовником не було розміщено вимогу про усунення невідповідностей. Яке передбачене діючим законодавством.
Чому замовник не надав вимогу про усунення
невідповідностей стосовно діючого законодавства?
Вимагаю надати час на усунення невідповідностей керуючись ст 26 п9. Закону України про публічні закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.04.2020 11:36
Вирішення:
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Відповідно до ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст. 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Ненадання інформації та документів, що підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, встановленим замовником (пункт 6 Розділу ІІІ тендерної документації), не відповідатиме умовам тендерної документації, та є підставою відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тендерною документацією (додаток 1) щодо предмета закупівлі друкованих плат (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2020-03-11-003354-b) Замовником визначено перелік документів, що надають Учасники. Замовником встановлені однакові вимоги до всіх Учасників.
Учасник ФОП Горбенко Б.П. не надав документів (довідки в довільній формі) щодо інформації, яка визначена п.5 та п.7 додатку №1 Тендерної документації.
Відповідно до абз.1 п.2 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» було відхилено тендерну пропозицію ФОП Горбенко Б.П.
Пунктом 2 додатку №1 Тендерної документації , визначено надання Учасником довідки за підписом керівника та з печаткою (у разі використання) про наявність досвіду виконання аналогічного договору (аналогічним договором вважається договір, який відповідає предмету закупівлі). Відповідна довідка була надана Учасном ТОВ «Бетта С». Надання інших документів щодо досвіду виконання аналогічного договору не вимагалося.
На виконання п.7 додатку №1 Тендерної документації Учасником ТОВ «Бетта С» надано інформацію відповідно до вимог, що визначені даним пунктом - за підписом керівника та з печаткою (у разі використання).
Таким чином, документація Учасником надано відповідно до вимог, визначених додатком №1 Тендерної документації.
На даний час здійснення закупівель проводиться відповідно до норм визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (Закон №922-VIII).
19.09.2019 Верховною Радою України прийнято Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» (Закон № 114-IX). Частиною 1 Прикінцевих та перехідних положень даного Закону встановлено, що цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію через шість місяців з дня його опублікування. Закон № 114-IX опубліковано в відомостях Верховної Ради 19.10.2019 видання №200. Відповідно, Закон № 114-IX набирає чинності (вводиться в дію) з 19.04.2020.
Таким чином, лише з 19.04.2020 закупівлі будуть здійснюватися відповідно до вимог нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі», викладеної в Законі № 114-IX.
Зважаючи на вищезазначене, не вбачається підстав для задоволення вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні