-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Проведення технічного огляду (опосвідчення) стану безпеки електроустановок
Детальний опис предмету закупівлі міститься в Документації
Торги не відбулися
179 340.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 793.40 UAH
мін. крок: 1% або 1 793.40 UAH
Період оскарження:
11.03.2020 14:47 - 18.03.2020 17:00
Вимога
Вирішена
Реєстр уповноважених організацій
Номер:
8e9b8967cc9e44b8a85a95c7761a716f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-11-003179-b.b3
Назва:
Реєстр уповноважених організацій
Вимога:
Шановний Замовник! Вимагаємо вилучити п.5.1.7 з Тендерної документації, а саме: «Учасник має бути внесений в Реєстр уповноважених організацій, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 № 687».
Порядок визначення уповноважених організацій, передбачених постановою Кабінету міністрів України від 26.05.2004 №687 (затверджений наказом Державного Комітету України з нагляду за охороною праці №87 від 17.05.2005р.) відповідно до Наказу Міністерства соціальної політики України №981 від 05.09.2016р. «Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 17 травня 2005 року № 87» втратив свою чинність в зв’язку чим на даний час відсутній порядок призначення уповноваженої організації. В п. 5.1.7 Ви вимагаєте «Учасник має бути внесений в Реєстр уповноважених організацій, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 № 687», в зв’язку з втратою чинності Наказу Державного Комітету України з нагляду за охороною праці №87 від 17.05.2005р. Державна служба України з питань праці не надає статус уповноваженої організації.
Також звертаєм Вашу увагу на Рішення Державної регуляторної служби України №7 від 22.06.2016р. в якому зазначається «Разом з тим, відповідно до статті 5 Закону України «Про адміністративні послуги» виключно законами, які регулюють суспільні відносини щодо надання адміністративних послуг, встановлюються, зокрема, перелік та вимоги до документів, необхідних для отримання адміністративної послуги підстави для одержання адміністративної послуги; суб’єкт надання адміністративної послуги та його повноваження щодо надання адміністративної послуги; платність або безоплатність надання адміністративної послуги; граничний строк надання адміністративної послуги; перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги.
Тобто, необхідність визначення уповноважених організацій з проведення оглядів, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки повинна бути передбачена виключно Законом.
Водночас, акцентуємо увагу, що Закон України «Про охорону праці» не містить норм щодо визначення уповноважених організацій з проведення оглядів, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.»
Таким чином, інститут уповноважених організацій відмінено з 05.09.2016р. Документом, що підтверджує повноваження організацій виконувати ТО, в т.ч. первинний та позачерговий, є Дозвіл Державної служби України з питань праці.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.03.2020 09:52
Вирішення:
Державним підприємством"Ізмаїльський морський торговельний порт" було внесено відповідні зміни до документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Розрахунок, який підтверджує і визначає вартість, вид, кількість, технічні характеристики послуг на підставі прейскуранта № 26-05-43Е Міністерства промислової політики України
Номер:
552a8b3283514ccb8558e1c93324da8d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-11-003179-b.b2
Назва:
Розрахунок, який підтверджує і визначає вартість, вид, кількість, технічні характеристики послуг на підставі прейскуранта № 26-05-43Е Міністерства промислової політики України
Вимога:
Шановний Замовник! Ваша вимога в п. 6.1.5 "Розрахунок, який підтверджує і визначає вартість, вид, кількість, технічні характеристики послуг на підставі прейскуранта № 26-05-43Е Міністерства промислової політики України, які учасник пропонує надати відповідно до цієї Документації. У разі невідповідності вартості та об’єму запропонованих послуг за розрахунком учасника Технічному завданню замовника, невідповідності складання розрахунку діючому прейскуранта № 26-05-43Е Мінпромполітики України, замовник залишає за собою право відхилити учасника та розглядати цінову пропозицію наступного учасника електронного аукціону з наступною за величиною ціновою пропозицією." Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель не стосується предмету закупівлі. Прейскурант № 26-05-43Е Міністерства промислової політики України застосовується для ремонтних та пуско-налагоджувальних робіт, предметом закупівлі є Послуги з проведення технічного огляду (опосвідчення) стану безпеки електроустановок. Прсимо Вас виключити п. 6.1.5 з Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Дякуєм!
Пов'язані документи:
Замовник
- Лист-відповідь.pdf 17.03.2020 10:40
Дата подачі:
13.03.2020 09:58
Вирішення:
Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт» (далі – ДП «ІЗМ МТП» або «Замовник») уважно розглянуло вимогу стосовно виключення з документації умов пункту 6.1.5, що передбачають надання учасником розрахунку на підставі прейскуранта № 26-05-43Е Міністерства промислової політики України, та повідомляє наступне.
Згідно з розділом ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 р. № 10 (далі – Інструкція), під час оголошення закупівлі в ЕСЗ Замовник вносить інформацію, яку вважає за потрібне зазначити. У складі документації ДП «ІЗМ МТП» для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (далі – Документація) Замовник передбачив надання учасником розрахунку, який підтверджує і визначає вартість, вид, кількість, технічні характеристики послуг на підставі прейскуранта № 26-05-43Е Міністерства промислової політики України, які учасник пропонує надати відповідно до цієї Документації. Зазначений розрахунок надається учасником з метою перевірки Замовником відповідності вартості та об’єму запропонованих послуг учасника Технічному завданню Замовника. Крім того, даний документ є діючим на сьогоднішній день, підтримується програмними комплексами АВК, ІВК та включає в себе роботи, що виконуються при проведенні технічного огляду (опосвідченні) стану безпеки електроустановок.
Враховуючи вищевикладене, вимушені відхилити Вашу вимогу щодо виключення з Документації умови стосовно надання учасником розрахунку на підставі прейскуранта № 26-05-43Е Міністерства промислової політики України.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Атестат про Акредитацію
Номер:
a2d881e75d284c07b96af4b80629a964
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-11-003179-b.b1
Назва:
Атестат про Акредитацію
Вимога:
Шановний Замовник! Вимога в п.5.1.6 Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель "Копія Атестату про акредитацію відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2014 (ISO/IEC 17020:2012) в сфері інспектування." не відноситься до предмету закупівлі. Ця вимога суперечить Закону України "Про публічні закупівлі", згідно частині четвертій ст.22 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Вимагаємо виключити п.5.1.6 "Копія Атестату про акредитацію відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2014 (ISO/IEC 17020:2012) в сфері інспектування." з тендерної документації
Пов'язані документи:
Замовник
- Лист-відповідь_атестат.pdf 17.03.2020 10:44
Дата подачі:
13.03.2020 09:50
Вирішення:
Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт» (далі – ДП «ІЗМ МТП» або «Замовник») уважно розглянуло вимогу стосовно виключення з документації умови щодо надання учасником Атестату про акредитацію відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2014 (ISO/IEC 17020:2012) в сфері інспектування, та повідомляє наступне.
Здійснення допорогових закупівель регламентується вимогами Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 р. № 10 (далі – Інструкція).
Згідно норм зазначеної Інструкції, під час оголошення закупівлі в ЕСЗ Замовник розміщує інформацію, передбачену розділом ІІ Інструкції, зокрема, кваліфікаційні критерії, визначені Замовником. У складі документації ДП «ІЗМ МТП» для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (далі – Документація) Замовник передбачив надання учасником копії Атестату про акредитацію відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2014 (ISO/IEC 17020:2012) в сфері інспектування, наявність якого, згідно з Законом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» від 17.05.2001 № 2407-ІІІ, підтверджує професіоналізм та високу кваліфікацію учасника при наданні відповідних послуг.
Враховуючи вищевикладене, вимушені відхилити Вашу вимогу щодо виключення з Документації умови стосовно надання учасником Атестату про акредитацію відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2014 (ISO/IEC 17020:2012) в сфері інспектування.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні