• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Запасні частини до пасажирських вагонів

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Секретар тендерного комітету філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» Дума Олександр з загальних питань, додаткові контактні особи вказані в п. 1.2.3. тендерної документації, тел. +38044-309-73-53, e-mail: pk_tend@uz.gov.ua. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів відповідно до умов Договору. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.

Завершена

12 900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 129 000.00 UAH
Період оскарження: 11.03.2020 14:20 - 09.04.2020 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 0ef9d89b6d2b4930ac93b0d0c04ac30f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-11-002830-b.b2
Назва: Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
11 березня 2020 року Замовником Філія «Пасажирська компанія» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товару «Запасні частини до пасажирських вагонів» за кодом ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-11-002830-b). 13 квітня 2020 року тендерні пропозиції були подані наступними учасниками: ТОВ «ЕЛТРАНС Україна»; ТОВ «РЕМКОМПЛЕКТБУД»; ТОВ «Бізнес-Альянс-Групп». 05 травня 2020 року Замовником було опубліковано Форму протоколу розгляду тендерних пропозиції, відповідно до якої пропозиція ТОВ ЕЛТРАНС Україна» була відхилена та до аукціону допущено двох учасників: ТОВ «РЕМКОМПЛЕКТБУД» та ТОВ «Бізнес-Альянс-Групп». Вважаємо, що Замовником було неправомірно прийнято рішення про допуск до аукціону учасників ТОВ «РЕМКОМПЛЕКТБУД» та ТОВ «Бізнес-Альянс-Групп». Зазначене обґрунтовуємо наступним: 1.Продукція, запропонована ТОВ «РЕМКОМПЛЕКТБУД» не відповідає вимогам тендерної документації. Запропонований Учасником товар виготовляється згідно технічних умов, що належать третій особі – АТ «Дніпровагонрембуд». На вимогу пункту 2 Додатку 2 тендерної документації Учасником були надані Технічні умови, а саме: ТУ У 30.2-32406215-40 1:2018 «Балка надресорсна для модернізації візків вагонів пасажирських магістральних локомотивної тяги»; ТУ У 30.2-32406215-40 2:2018 «Рама для модернізації візків вагонів пасажирських магістральних локомотивної тяги». Детально проаналізувавши зазначені ТУ нами було виявлено невідповідності вимогам тендерної документації, а саме: зазначені технічні умови поширюються на продукцію, яка призначена для іншої моделі візків, ніж вимагається тендерною документацією. Згідно Додатку 1 тендерної документації предметом закупівлі є «Вагонокомплект для ремонту пасажирських вагонів в складі: рама візка КВЗ-ЦНІІ -2 штуки, балка надресорна візка КВЗ-ЦНІІ - 2 штуки». Звертаємо увагу, що тендерною документацією зазначено, що частини предмета закупівлі рама та балка надресорсна мають бути сумісними саме із візком моделі КВЗ-ЦНІІ. Продукція, що закуповується буде використана саме для візка моделі КВЗ-ЦНІІ Всупереч зазначеному, абзацом 1 (арк.4) ТУ У 30.2-32406215-40 1:2018 «Балка надресорсна для модернізації візків вагонів пасажирських магістральних локомотивної тяги» визначено: «Ці технічні умови (далі – ТУ) поширюються на раму (далі – рама візка) для модернізації візків моделі КВЗ-ЦНИИ-І вагонів пасажирських магістральних локомотивної тяги..». Аналогічне зазначено і абзацом 1 (арк.4) ТУ У 30.2-32406215-40 2:2018 «Рама для модернізації візків вагонів пасажирських магістральних локомотивної тяги»: «Ці технічні умови (далі – ТУ) поширюються на раму (далі – рама візка) для модернізації візків моделі КВЗ-ЦНИИ-І вагонів пасажирських магістральних локомотивної тяги..». Так, Учасником ТОВ «РЕМКОМПЛЕКТБУД» запропонована продукція, що є сумісною із візком моделі КВЗ-ЦНИИ-І, а не КВЗ-ЦНІІ, як вимагається тендерною документацією. Візки моделей КВЗ-ЦНИИ-І та КВЗ-ЦНІІ є різними та відрізняються технічними характеристиками. Саме тому Замовник чітко зазначив для якої моделі закуповуються товари, що є предметом даної закупівлі. Як наслідок, надані учасником сертифікат відповідності та декларація про відповідність про відповідність продукції Технічним умовам також не відповідають вимогам тендерної документації. Враховуючи викладене, вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «РЕМКОМПЛЕКТБУД» не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 2.Продукція, запропонована ТОВ «Бізнес-Альянс-Групп» не відповідає вимогам тендерної документації. Запропонований Учасником товар виготовляється згідно технічних умов, що належать третій особі – АТ «Дніпровагонрембуд». На вимогу пункту 2 Додатку 2 тендерної документації Учаснико
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.05.2020 20:48
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 03.06.2020 21:53
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА", Денисенко Богдан +380506653062 eltrans-ukraine@ukr.net
Скарга
Відхилено

Скарга на умови тендерної документації

Номер: 0998e7e0f21944e8b78784003a57f0f3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-11-002830-b.b1
Назва: Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Філія «Пасажирська компанія» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) 06 березня 2020 року оприлюднила на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель оголошення про проведення відкритих торгів за № UA-2020-03-06-001252-a по предмету – 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Запасні частини до пасажирських вагонів) (далі – процедура закупівлі), а також тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 05 березня 2020 року (далі – тендерна документація). Потенційний учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Айрон сток» (надалі – Скаржник, ТОВ «НВП «Айрон сток») є суб’єктом господарювання, який у чіткій відповідності до положень чинного законодавства України, провадить господарську діяльність, яка стосується постачання та обслуговування машин і устаткування промислового призначення, у тому числі тієї продукції, яку Замовник закуповує в рамках зазначеної вище процедури закупівлі, а також має необхідні матеріальну-технічну базу та працівників для виконання такого роду договорів. Однак, при детальному вивченні тендерної документації, Скаржником виявлено дискримінаційну вимогу, яка унеможливлює участь ТОВ «НВП «Айрон сток» у даній процедурі закупівлі. У зв’язку з чим, звертаємося до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг у сфері публічних закупівель зі скаргою щодо усунення дискримінаційної вимоги шляхом внесення Замовником змін до тендерної документації. Відповідно до підпункту 3.2 Додатку № 1 тендерної документації для продукції, що підлягає обов’язковому інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044, або продукції на яку здійснюється добровільний інспекторський контроль, учасник повинен надати документи чи їх копії, завірені виробником чи учасником: а) копію договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції, укладений з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця», або б) копію витягу з вказаного в п.3.2 а договору, який містить першу сторінку, останню сторінку (з підписами), сторінку, яка містить термін дії договору та перелік продукції, або в) копію документу уповноваженої організації АТ «Укрзалізниця», щодо визнання результатів проведення інспекторського контролю уповноваженими органами з інспектування країн-учасниць Співдружності (для продукції, щодо якої інспекторський контроль здійснюється такими органами з інспектування). Забезпечення якості виготовлення та ремонту тягового рухомого складу: локомотивів (тепловозів, електровозів, та ін.), моторвагонного рухомого складу (електропоїздів, дизель-поїздів, та ін.), їх комплектуючих та запасних частин, здійснюється шляхом проведення інспекторського контролю продукції. Інспекторський контроль продукції, що постачається для потреб АТ «Укрзалізниця» здійснюється відповідно до наказу ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044, проводить його Філія «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут залізничного транспорту» АТ «Укрзалізниця» (уповноважена організація АТ «Укрзалізниця») на підставі договору. Методика інспекторського контролю визначається індивідуально для кожного підприємства виходячи з умов виробництва, рівня організації управління якістю та контролю над випуском продукції, технології виробництва тощо. Відповідно до Переліку продукції, при виробництві якої повинен здійснюватися інспекторський контроль, затверджений наказом ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044, рами візків рухомого складу, що закуповуються в межах даної процедури закупівлі, підлягають обов’язковому інспекторському контролю. Надання документів передбачених підпунктом 3.2 Додатку 1 тендерної документації на зазначену запасну частину є обов’язковим. Скаржник має змогу виконати договір про закупівлю у потрібному обсязі та терміни. Однак не має укладеного договору про надання послуг з інспекторського контролю на раму візка з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» або документа щодо визнання проведення інспекторського контролю уповноваженими органами з інспектування країн-учасниць Співдружності. Отримання Скаржником відповідних документів від уповноваженої організації АТ «Укрзалізниця» на раму візка у такі короткі терміни з об’єктивних причин є неможливим. У зв’язку з чим, Скаржник не може подати тендерну пропозицію для участі у даній процедурі закупівлі. З огляду на це, у даній процедурі закупівлі можуть брати участь лише ті учасники, які на момент подачі пропозиції уже мають відповідні укладені договори про надання послуг з інспекторського контролю з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» або мають документ від такої організації щодо визнання проведення інспекторського контролю уповноваженими органами з інспектування країн-учасниць Співдружності, що є дискримінацією по відношенню до Скаржника та інших суб’єктів господарювання. Водночас, повідомляємо, що ТОВ «НВП «Айрон сток» може гарантувати шляхом надання у складі пропозиції листа, що ним обов’язково буде укладений договір з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» на предмет проведення інспекторського контролю продукції, яка буде постачатись по договору з учасником. У зв’язку з чим, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та доповнити підпункт 3.2 Додатку № 1 тендерної документації положенням такого змісту: «або копію гарантійного листа учасника щодо обов’язкового укладення договору з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» на предмет проведення інспекторського контролю продукції, яка буде постачатись по договору з учасником.» Викладення підпункту 3.2 Додатку 1 тендерної документації у новій редакції шляхом доповнення його вищенаведеним положенням забезпечить усунення дискримінації та збільшить коло потенційних учасників. Окрім того, надання учасниками гарантійного листа щодо обов’язкового укладення договору з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» на предмет проведення інспекторського контролю продукції є постійною вимогою АТ «Укрзалізниця» під час проведення такого роду закупівель. Скаржник вважає, що Замовник навмисно виключив з даної тендерної документації надання такого гарантійного листа, оскільки має домовленість з потенційним учасником-переможцем, який на момент подання пропозицій отримав відповідні документи від уповноваженої організації АТ «Укрзалізниця» та може задовольнити дану вимогу саме у редакції, викладеній у підпункті 3.2 Додатку № 1 тендерної документації. Скаржник вважає, що Замовник порушив його права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, дискримінує його та інших потенційних учасників, обмежує конкуренцію в рамках даної процедури закупівлі, порушує вимоги частини 3 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), якими передбачена недискримінація учасників, а також порушує принципи добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Відповідно до частини 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Враховуючи те, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій встановлено на 06.04.2020, 18:00, останній день для оскарження умов тендерної документації припадає на 02.04.2020, 00:00, що свідчить про те, що Скаржник звертається із скаргою до органу оскарження у встановлений Законом України «Про публічні закупівлі» строк. Згідно з частиною 9 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право, прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. На підставі вищезазначеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника внести зміни до умов тендерної документації по закупівлі предмету – 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Запасні частини до пасажирських вагонів), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-03-11-002830-b, шляхом доповнення підпункту 3.2 Додатку 4 тендерної документації положенням такого змісту: «або копію гарантійного листа учасника щодо обов’язкового укладення договору з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» на предмет проведення інспекторського контролю продукції, яка буде постачатись по договору з учасником.». 3. Прийняти рішення про встановлення порушень під час проведення процедури закупівлі по предмету – 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Запасні частини до пасажирських вагонів), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-03-11-002830-b. Додаток: 1. Квитанція про сплату коштів за подання скарги.
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.04.2020 19:18
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 23.04.2020 20:08
Автор: ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЙРОН СТОК", Ілля Тополюк +380508014955 nvpironstock@gmail.com