-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони приміщень НКЦПФР
Торги не відбулися
632 215.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 18 966.45 UAH
мін. крок: 3% або 18 966.45 UAH
Період оскарження:
11.03.2020 14:14 - 23.03.2020 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Скарга
Номер:
a25db12a8eb34707b101f100352e3c1e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-11-002790-b.b3
Назва:
Скарга
Скарга:
13.02.2020 було оголошено закупівлю «Послуги з охорони приміщень НКЦПФР Класифікація за ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги». Очікувана вартість закупівлі: 632`215.00 грн.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27.03.2020 14:11.
Згідно з абзацом першим частини 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій».
Вважаємо, що Замовник порушив процедуру закупівлі в частині формування умов Тендерної документації (надалі – ТД) і включив до її складу дискримінаційні умови, які обмежують конкуренцію, звужують коло учасників і є дискримінаційними у відношенні до нашого підприємства (надалі – Підприємство).
У зв’язку з цим порушуються права Приватного підприємства "ТЕХНОХОЛДИНГ-БЕЗПЕКИ" (далі – Підприємства) на прийняття участі в цій процедурі закупівлі, а також на добросовісну конкуренцію серед учасників та недискримінацію.
Виходячи з наведеного, на підставі ч. 1 та 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Підприємство вимушене звернутися з цією скаргою щодо умов ТД, які є дискримінаційними у відношенні до Підприємства.
Наведене обґрунтовуємо наступним:
1. Положення Тендерної документації, що оскаржуються:
В підпункті 6 пункту 2 Таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» Додатку 1 ТД від учасників вимагається: «Діюча ліцензія на право здійснення Учасником діяльності, передбаченої цією закупівлею, виданої Міністерством внутрішніх справ України».
Обґрунтування:
Підприємство не має можливості надати діючу ліцензію у вигляді окремого документу, що обґрунтовуємо наступним:
Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (далі – Закон) в редакції Закону № 835-VIII від 26.11.2015 «Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» ліцензія, це запис у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) про рішення органу ліцензування щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.
Ліцензія на провадження здобувачем ліцензії визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, оформлюється органом ліцензування в електронному вигляді (запис про рішення органу ліцензування щодо видачі ліцензії суб’єкту господарювання в ЄДР) та відображається у виписці з ЄДР, яка видається ліцензіату безоплатно, та підлягає обов’язковому оприлюдненню на порталі електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з ЄДР.
Набуття здобувачем ліцензії права на провадження виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, відбувається з моменту внесення рішення органу ліцензування про видачу ліцензії до ЄДР та підлягає обов’язковому оприлюдненню на порталі електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з ЄДР.
Відповідно до частини 5 статті 21 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» до набрання чинності положенням про внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців інформації про ліцензування та видання Кабінетом Міністрів України акта щодо припинення ведення Єдиного ліцензійного реєстру органи ліцензування:
продовжують формувати, вести, надавати відомості з власних ліцензійних реєстрів та подавати їх до Єдиного ліцензійного реєстру згідно з порядком формування, ведення і користування відомостями ліцензійного реєстру та подання їх до Єдиного ліцензійного реєстру;
оприлюднюють прийняті ними рішення про видачу ліцензій на своїх офіційних веб-сайтах на наступний робочий день;
сприяють розпоряднику Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців у формуванні електронного інформаційного ресурсу реєстру щодо ліцензування.
Підприємство отримало в Міністерстві внутрішніх справ України ліцензію на право здійснення охоронної діяльності № 1014 від 13.12.2018 року. Однак ліцензії як паперового документу Підприємство не отримувало.
Інформацію про наявність у Підприємства ліцензії можливо перевірити на офіційному веб-сайті Міністерства внутрішніх справ України (http://mvs.gov.ua) підрозділ «Ліцензування» розділу «Діяльність», де розміщено Ліцензійний реєстр на провадження охоронної діяльності.
Оскільки на сьогодні ліцензія у вигляді єдиного документу на спеціальному бланку не видається, Підприємство не має можливості зазначену вимогу тендерної документації.
Таким чином, не відхилені будуть тендерні пропозиції лише тих учасників, які мають ліцензію у вигляді паперового документу, і зможуть її надати.
Пропозиція ж Підприємства може бути відхилена, що є дискримінацією і порушує права Підприємства.
На підставі зазначеного, просимо зобов'язати Замовника виключити як дискримінаційну і таку, що звужує коло учасників, вимогу підпункту 6 пункту 2 Таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» Додатку 1 ТД щодо надання учасниками: «Діючої ліцензії на право здійснення Учасником діяльності, передбаченої цією закупівлею, виданої Міністерством внутрішніх справ України».
2. Положення Тендерної документації, що оскаржуються:
В підпункті 2.3. пункту 2 Таблиці 1 Додатку 1 ТД встановлено: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає діючі дозволи* або посвідчення, щодо кожного зазначеного у довідці згідно вимог п. 2.1. охоронника (не нижче 4 розряду), на правомірне використання пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії.
*враховуються дозволи видані як працівнику учаснику так і ті, що видані особово фізичній особі».
Обґрунтування:
Згідно з ч. 1 ст. 9 Закону України «Про охоронну діяльність» суб'єкт охоронної діяльності має право для забезпечення охоронної діяльності придбавати, зберігати та використовувати в установленому законодавством порядку спеціальні засоби, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України (далі – КМУ).
Постановою КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності» до спеціальних засобів відносить і Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони.
Статтею 16 Закону України «Про охоронну діяльність» визначено порядок застосування персоналом охорони заходів фізичного впливу та спеціальних засобів.
Там визначено наступне: «Під час здійснення охоронної діяльності персонал охорони має право застосовувати до осіб, які посягають на об'єкт охорони, заходи фізичного впливу та спеціальні засоби в особливих випадках, якщо інші заходи не привели до припинення посягання або до виконання особою законної вимоги персоналу охорони, у разі:
1) захисту себе або іншої особи від нападу, що становить загрозу життю та здоров'ю або майну;
2) запобігання незаконній спробі насильницьким шляхом заволодіти спеціальними засобами;
3) необхідності затримати правопорушника, який незаконно проник на об'єкт, що охороняється, або який вчиняє інші протиправні дії та чинить опір;
4) знешкодження тварини, що загрожує життю та здоров'ю персоналу охорони або інших осіб.
Питання щодо придбання і зберігання Пристроїв врегульовані «Інструкцією про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів», яка затверджена наказом Міністерства внутрішніх справ України від 21.08.1998 № 622 зареєстрована в Міністерстві юстиції України 7 жовтня 1998 р. за № 637/3077 (далі – Інструкція).
Відповідно до п. 9.1 глави 9 Інструкції «вогнепальна, пневматична та холодна зброя і бойові припаси до неї, пристрої та патрони до них міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, Національним банком України, підприємствами, установами, організаціями можуть придбаватися» серед іншого для «озброєння особового складу охорони, а також окремих осіб, яким за родом служби законом дозволено носіння вогнепальної зброї, пневматичної та холодної зброї, пристроїв».
Вогнепальна, пневматична, холодна зброя та бойові припаси до зброї, пристрої та патрони до них, придбані підприємствами, установами, організаціями з метою, зазначеною в пункті 9.1 глави 9 цього розділу, належать до відомчої (п. 11.1 глави 11 Інструкції).
При цьому згідно п. 11.1 глави 11 Інструкції забороняється використовувати Пристрої «не за призначенням, з метою, не передбаченою установчими документами (положеннями), статутними завданнями, передавати іншим особам, продавати, зберігати у місцях проживання працівників…».
Отримати дозвіл на Пристрої не може будь-яка фізична особа.
Є певні категорії осіб, які мають право на придбання Пристроїв, і вони визначені окремими спеціальними нормативно-правовими актами.
Наприклад, згідно з ст. 7 Закону України «Про державний захист працівників суду і правоохоронних органів» «залежно від ступеня загрози для життя і здоров'я працівнику суду або правоохоронного органу та його близьким родичам з дотриманням вимог чинного законодавства можуть видаватися зброя, спеціальні засоби індивідуального захисту і сповіщення про небезпеку».
З наведеного положення вже вбачається призначення Пристроїв та зброї, що видані для працівнику суду або правоохоронного органу та його близьким родичам, - захист життя і здоров’я цих осіб, і використання Пристрою за іншої мети буде порушенням вимог наведеного Закону.
А метою охоронної діяльності згідно з ст. 1 Закону України «Про охоронну діяльність» є надання послуг з охорони власності та громадян.
Інакше кажучи, якщо близький родич працівника правоохоронного органу володіє Пристроєм на підставах Закону України «Про державний захист працівників суду і правоохоронних органів» і працює охоронником, то така особа не має права використати цей Пристрій при виконанні службових обов’язків під час здійснення охоронної діяльності, інакше такі дії охоронника будуть предметом розгляду в рамках кримінального провадження.
Однак Замовник примушує працівників переможця цих торгів порушувати чинне в Україні законодавство (неправомірно використовувати Пристрої), чим порушуються вимоги ст. 19 Конституції України, де сказано, що «ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством» і відповідні ніхто не вправі примушувати інших робити те, що не передбачено законодавством.
На підставі зазначеного, просимо зобов'язати Замовника виключити вимогу підпункту 2.3. пункту 2 Таблиці 1 Додатку 1 ТД встановлено щодо надання діючих дозволів* або посвідчення, щодо кожного зазначеного у довідці згідно вимог п. 2.1. охоронника (не нижче 4 розряду), на правомірне використання пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. *враховуються дозволи видані як працівнику учаснику так і ті, що видані особово фізичній особі».
3. Положення Тендерної документації, що оскаржуються:
В підпункті 2.1 пункту 2 Таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» Додатку 1 ТД від учасників вимагається надати «Інформаційну довідку про учасника, яка повинна містити відомості:
– повне найменування учасника (П.І.Б. для фізичних осіб);
– код за ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків для фізичних осіб);
– індивідуальний податковий номер платника ПДВ;
– місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи);
– адреса для листування, телефон, факс;
– банківські реквізити;
– ПІБ керівника організації;
– ПІБ осіб, уповноважених діяти від імені підприємства та які мають право підписувати договори».
Обґрунтування:
Зазначення «індивідуального податкового номеру платника ПДВ» дискримінує учасників, які є платниками єдиного податку та відповідно не є платниками ПДВ, зокрема наше Підприємство, яке є платником єдиного податку 3 групи за ставкою 5%.
Відсутність в підпункті 2.1 пункту 2 Таблиці 2 Додатку 1 ТД застережень на кшталт «не зазначається, якщо учасник не платник ПДВ», дає підстави вважати, що пропозиція нашого підприємства може бути відхилена у зв’язку з не зазначенням в Інформаційній довідці цієї інформації, що призведе до порушень прав Підприємства та принципу недискримінації учасників та об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
У зв’язку з наведеним, вважаємо цю вимогу дискримінаційною та вимагаємо зобов’язати Замовника внести зміни в підпункт 2.1 пункту 2 Таблиці 2 Додатку 1 ТД і включити застереження, щодо не зазначення індивідуального податкового номеру платника ПДВ учасником, який не є платником ПДВ не є підставою для відхилення його тендерної пропозиції.
4. Положення Тендерної документації, що оскаржуються:
В підпункті 2.4 пункту 2 Таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» Додатку 1 ТД від учасників вимагається надати «копію документа, що посвідчує особу, уповноважену на підпис тендерної пропозиції та договору за результатами закупівлі з відміткою «ДЛЯ ТЕНДЕРУ».
Обґрунтування:
Не зрозуміло для чого Замовник встановив таку вимогу.
Підпунктом 2.2 пункту 2 Таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» Додатку 1 ТД вимагається копія Статуту Підприємства.
Підпунктом 2.5 пункту 2 Таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» Додатку 1 ТД вимагаються «Документи, що підтверджують повноваження особи Учасника процедури закупівлі уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції та укладення (підписання) договору про закупівлю».
При цьому якщо уповноваженою особою Учасника-юридичної особи на підписання документів тендерної пропозиції/ укладення (підписання) договору про закупівлю є керівник, учасник надає:
- рішення про призначення керівника (у формі оригіналу або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення)
- наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться суб’єктом господарювання – лист від Учасника із зазначенням цього).
Тобто Замовнику будуть надані всі документи, що підтверджують хто саме має право від імені Учасника-юридичної особи підписувати документи тендерної пропозиції та договір про закупівлю, оскільки рішення власника та наказ по підприємству про призначення керівника надають інформацію Замовнику хто є уповноваженою особою, а копія Статуту підтверджує обсяг повноважень керівника.
Так уповноваженою особою підписувати документи тендерної пропозиції та договір про закупівлю від імені Підприємства є я, директор Дроздов Ігор Олександрович.
Факт призначення мене директором підтверджується відповідним рішенням власника та наказом про призначення керівника.
Мої повноваження підписувати будь-які документи та укладати будь-які правочини від імені Підприємства підтверджуються рішенням власника про призначення мене директором, наказом про призначення мене керівником, а також Статутом Підприємства, де зазначений перелік моїх повноважень як директора Підприємства.
Цю інформацію Замовник може перевірити шляхом звернення до відповідних реєстрів, що знаходяться у відкритому доступі, наприклад, у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який згідно з вимогами Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» містить інформацію про керівника юридичної особи.
Відповідно до ч. 6 статті 6 ЗУ «Про захист персональних даних» та ч. 2 ст. 32 Конституції України не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди.
Тому я не надаю свою згоду на обробку моїх персональних даних, а саме: на розміщення в електронній системі закупівель документів, що посвідчують мою особу, оскільки мої персональні дані в такому разі будуть перебувати у загальному доступі.
Але я готовий пред’явити Замовнику особисто документ, що посвідчує мою особу на стадії укладення договору про закупівлю у випадку визнання Підприємця переможцем торгів.
Відповідно до ч. 3 ст. 308 Цивільного кодексу України фотографія може бути розповсюджена без дозволу фізичної особи, яка зображена на ній, якщо це викликано необхідністю захисту її інтересів або інтересів інших осіб.
Розміщення в загальному доступі моїх документів, що посвідчують мою особу, в яких є моя фотографія, не викликано необхідністю захисту моїх інтересів або інтересів інших осіб, а тому я не надаю свій дозвіл на розміщення свого зображення (фотографії) в загальному доступі.
У зв’язку з наведеним, вимагаємо зобов’язати Замовника виключити з Тендерної документації вимогу наведену у підпункт 2.4 пункту 2 Таблиці 2 Додатку 1 ТД щодо надання копії документа, що посвідчує особу, уповноважену на підпис тендерної пропозиції та договору за результатами закупівлі.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі наведеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти цю скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника виключити як дискримінаційну і таку, що звужує коло учасників, вимогу підпункту 6 пункту 2 Таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» Додатку 1 ТД щодо надання учасниками: «Діючої ліцензії на право здійснення Учасником діяльності, передбаченої цією закупівлею, виданої Міністерством внутрішніх справ України».
3. Зобов'язати Замовника виключити вимогу підпункту 2.3. пункту 2 Таблиці 1 Додатку 1 ТД встановлено щодо надання діючих дозволів* або посвідчення, щодо кожного зазначеного у довідці згідно вимог п. 2.1. охоронника (не нижче 4 розряду), на правомірне використання пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. *враховуються дозволи видані як працівнику учаснику так і ті, що видані особово фізичній особі».
4. Зобов’язати Замовника внести зміни в підпункт 2.1 пункту 2 Таблиці 2 Додатку 1 ТД і включити застереження, щодо незазначення індивідуального податкового номеру платника ПДВ учасником, який не є платником ПДВ не є підставою для відхилення його тендерної пропозиції.
5. Зобов’язати Замовника виключити з Тендерної документації вимогу наведену у підпункт 2.4 пункту 2 Таблиці 2 Додатку 1 ТД щодо надання копії документа, що посвідчує особу, уповноважену на підпис тендерної пропозиції та договору за результатами закупівлі.
Додатки:
1. Документ про здійснення оплати за подання скарги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 20.03.2020 10:05
- Платiжне_доручення.pdf 20.03.2020 10:05
- рішення від 24.03.2020№5541+лист замовнику.pdf 24.03.2020 17:50
- рішення від 03.04.2020№6393.pdf 06.04.2020 17:40
- Пояснення по суті Скарги.pdf 27.03.2020 15:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.03.2020 10:05
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.03.2020 17:50
Опис причини скасування:
.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
27.03.2020 15:44
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
06.04.2020 17:41
Вимога
Вирішена
Емблема Учасника
Номер:
0c78b8bc8b8f409d8834a8ee30cf010a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-11-002790-b.a2
Назва:
Емблема Учасника
Вимога:
Підпунктом 3.1 пункту 3 Обов’язки чергового охоронника Додатку 3 тендерної документації вимагається: «Перебувати на Об’єкті охайно вдягнутим, у формений одяг з емблемою Учасника, мати при собі всі необхідні засоби активної оборони для охорони майна Замовника».
Вважаємо цю вимогу дискримінаційною, оскільки створювати свою емблему– це право Учасника, а не його обов’язок.
Тобто пропозиція Учасника, який здійснює господарську діяльність без створення емблеми (і його працівники-охоронники відповідно не мають на форменому одязі такої емблеми), може бути відхилена як така що не відповідає умовам тендерної документації.
Закон України «Про охоронну діяльність» не встановлює обов’язкову належність на форменому одязі емблеми охоронного підприємства.
Таким чином, вважаємо цю вимогу дискримінаційною та вимагаємо виключити підпункт 3.1 пункту 3 Додатку 3 тендерної документації, як такий що звужує коло учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.03.2020 13:06
Вирішення:
Вимогу задоволено частково. Відповідні зміни внесені до ТД
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Розрахунок
Номер:
0dd4a4f43d9941eea3ca43d44391fc3a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-11-002790-b.a1
Назва:
Розрахунок
Вимога:
В Додатку 3 тендерної документації вимагається надати «Орієнтовний розрахунок вартості послуг на період з квітня 2020 р. по 31.12.2020 р.».
При цьому конкретний строк надання послуг Замовником не встановлений, що є порушенням вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити строки надання послуг.
Крім того, невизначеність більш менш конкретного строку надання послуг ускладнює визначення з сумою тендерної пропозиції, оскільки відсутній орієнтир приблизної кількості годин охорони, які Замовник готовий оплатити.
У зв’язку з тим, що кінцева дата подання тендерних пропозицій 27.03.2020, враховуючи строки встановлені Законом України «Про публічні закупівлі», укласти договір з 01 квітня 2020 р. Замовник не зможе. Тому розраховувати з 01 квітня недоцільно, однак залишається невідомим на яку кількість днів та годин охорони розраховує Замовник.
На підставі наведеного вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме: в формі «Орієнтовний розрахунок вартості послуг на період з квітня 2020 р. по 31.12.2020 р.», що міститься у Додатку 3 тендерної документації заповнити стовпчики «Планова кількість днів надання послуг охорони», «Кількість годин охорони на 1-го охоронника», «Загальна кількість оплач. годин охорони».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.03.2020 13:02
Вирішення:
Вимога задоволена. Відповідні зміни внесені до ТД
Статус вимоги:
Задоволено