-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
комплект комп'ютерного обладнання для кабінетів НУШ
Завершена
90 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 900.00 UAH
мін. крок: 1% або 900.00 UAH
Період оскарження:
11.03.2020 13:46 - 17.03.2020 13:38
Вимога
Відхилено
1
Номер:
d3685521d96b40b6bb03892e6f566076
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-11-002538-b.b1
Назва:
1
Вимога:
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційну вимогу, яка міститься в Документації
закупівлі по процедурі електронні допорогові торгів, а саме: надання авторизаційного листа.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (ДК 021:2015 - 30200000-1 - Комп'ютерне обладнання та приладдя.)) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.03.2020 08:42
Вирішення:
Добрий день.
В тендерній документації встановлено надання авторизаційного листа від
виробника чи офіційного представника виробника на території України, з
зазначенням найменування учасника, номера торгів та назви товару із
зазначенням кількості для запобіганню ризиків постачання контрафактної
продукції (ввезена на територію України незаконним шляхом), а також
запобіганню постачання неякісної продукції.
Ствердження, що вимога надання авторизаційного листа від виробника чи
офіційного представника виробника на території України є дискримінаційна, не
відповідає дійсності, оскільки виробники чи їх офіційні представники на
території України не обмежують потенційних учасників, які мають наміри
реалізовувати їх продукцію, та надають їм відповідні листи за запитом, таким
чином, замовник має можливість переконатись, що запропонована учасником
продукція буде якісною, офіційно ввезеною на територію України та діючими
гарантійними зобов’язаннями не тільки від учасника, а також і від виробника
обладнання.
Положення Закону України «Про публічні закупівлі» не розповсюджуються на
процедуру допорогових закупівель.
Відповідно Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель , вартість яких є меншою за вартість , що встановлена в абзацах 2 і 3 частини 1 статті 2 Закону України « Про публічні закупівлі» затвердженого наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019 Замовник може встановлювати вимоги до предмета Закупівлі. Тому замовник залишає за собою право купувати те обладнання, яке необхідне для процесу навчання. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Відхилено