-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги по заправці та регенерації картриджів друкуючих/копіювальних пристроїв
Вимоги додано в окремому файлі
Завершена
180 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 800.00 UAH
Період оскарження:
11.03.2020 12:49 - 17.03.2020 14:00
Вимога
Відхилено
оскарження що до наявності авторизованих інженерів
Номер:
eea01f9630e343d084cc8a1018fa09df
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-11-002158-b.c1
Назва:
оскарження що до наявності авторизованих інженерів
Вимога:
Вимога замовника: «У складі своєї пропозиції Учасник надає перелік працівників (не менше 2-х), які мають сертифікати сервісних інженерів компаній HP, Canon, Samsung, Xerox з наданням копій таких сертифікатів. Обов’язкова наявність сервісного інженера, який має сертифікат авторизованого інженера з курсу XEROX WorkCentre 3025.» є дискримінаційною. Прошу звернути увагу на поняття «авторизованого сервісний центру». Авторизований сервісний центр - це сервісний центр, що має договір з певним виробником, за яким сервісний центр має право здійснювати гарантійні ремонти техніки цього виробника, безкоштовні для споживача. У даній закупівлі не йде мова про гарантійні ремонти. Якщо техніка знаходиться на гарантійному обслуговуванні, вона ремонтується безкоштовно авторизованими сервісними центрами без підписання будь яких додаткових договорів. Також прошу звернути увагу на особливості формування мереж авторизованих сервісних центрів в Україні. По-перше: кожен виробник авторизує обмежену кількість сервісних центрів в регіоні в залежності від розмірів регіону. По-друге: інженер має можливість отримати сертифікат тільки як співробітник сервісного центру, який має статус авторизованого. В нашому регіоні авторизовані сервісні центри: HP - один, Canon - немає, Samsung - один, Xerox – два (дані наведено з офіційних сайтів виробників), причому загалом це дві організації (перша (HP, Samsung, Xerox) - була переможцем тендерів минулих років, друга (тільки Xerox, має одного авторизованого інженера, який не має сертифіката авторизованого інженера з курсу XEROX WorkCentre 3025) - не брала участі ні в одному тендері взагалі). Жоден з перелічених виробників на даний момент не розширює мережу авторизованих сервісних центрів в нашому регіоні, тобто на даний момент отримати статус авторизованого сервісного центру та сертифікувати інженерів за даною вимогою немає можливості у жодного сервісного центра міста Суми. Є підстави вважати, що замовник лобіює інтереси одного конкретного учасника, який єдиний має потрібні сертифікати.
Другою умовою, що висуває замовник є реакція три години на виконання замовлення. Адреса замовника вул. Герасима Кондратьєва, буд. 33. Адреса сервісного центру переможця аналогічної тендерної закупівлі з 2016р. по 2019 р. вул. Герасима Кондратьєва 25. Є підстави вважати, що замовник лобіює інтереси одного конкретного учасника.
Просимо проаналізувати наведені вище факти та вилучити данні пункти з вимог замовника до учасників закупівлі, що призведе до збільшення кількості учасників закупівлі та, як результат, кращу ціну договору і зменшення бюджетних видатків.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.03.2020 12:31
Вирішення:
Відповідно до пункту 12 розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом ДП «Прозоро» від 19.03.2019 № 10 (далі - Інструкція) розглянуто вимогу щодо оскарження умов документації.
По-перше, Замовником у Додатку 2 визначено перелік документів, що обов’язково надаються учасником у складі цінової пропозиції на електронні торги до початку проведення аукціону, а саме в період подання пропозицій Учасником, який визначений Замовником під час оголошення закупівлі, зокрема, замовником пунктом 2 цього додатку передбачено надання:
Довідки складеної у довільній формі, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід.
(Цю інформацію додатково обов’язково підтвердити документами про кваліфікацію працівників (дипломи та/або сертифікати про підвищення кваліфікації тощо, не менше двох працівників).
Звертаю увагу запитувача, що замовник не вимагає сертифікати сервісних інженерів компаній HP, Canon, Samsung, Xerox. Також не знайдено вимоги щодо «авторизованого сервісного центру».
Тобто, замовником встановлено наявність в Учасника кваліфікованого працівника.
По-друге, відповідно до вимог технічного завдання, Замовником встановлено час реагування Учасника на заявку/замовлення на послугу протягом 2 годин щодо забору картриджів. При цьому термін надання послуг не повинен перевищувати 3 робочих днів. Також Замовником враховано можливість учасника надання послуги у терміновому порядку.
Таку вимогу встановлено, так як, враховуючи специфіку роботи органів прокуратури друк документів здійснюється постійно.
Також, стосовно перемоги певного Учасника у 2016-2019 роки, таке варто пов’язувати лише з запровадженням роботи самої електронної системи та недовіру певних Учасників до її можливостей. В свою чергу, Ви маєте можливість ознайомитися з результатом закупівлі за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-02-000474-b, де свою старанність показало більше Учасників. Дякую та вдалих Вам участей.
Статус вимоги:
Відхилено