• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Прилади для перевірки фізичних характеристик, обладнання для лабораторії

Торги не відбулися

1 250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період оскарження: 22.11.2016 16:50 - 09.12.2016 00:00
Вимога
Вирішена

порушення статті 15 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: b81246a0bb804d5f82a0f76b8a44ce0e
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-22-001397-c.a3
Назва: порушення статті 15 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
У тендерній документації містяться численні порушення такої норми Закону: «Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову.» ВИМАГАЄМО усунути вищезазначені порушення та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваші вимоги були враховані в змінах до тендерної документації від 25.11.2016.У разі наявності, на Вашу думку, інших порушень просимо навести конкретні приклади.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

порушення підпункуту 3 пункту 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: 5a25ca60dfa14cd8aa1092f8e17a6209
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-22-001397-c.a2
Назва: порушення підпункуту 3 пункту 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
У тендерній документації містяться численні порушення такої норми Закону: «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".» ВИМАГАЄМО усунути вищезазначені порушення, внести відповідні зміни до тендерної документації а також у разі застосування виразу "або еквівалент" надати відповідне обгрунтування.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваші вимоги були враховані в змінах до тендерної документації від 25.11.2016.У разі наявності, на Вашу думку, інших порушень просимо навести конкретні приклади.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінація учасників

Номер: 7710c0e8ce5b47e985fe253e3e9cf9c7
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-22-001397-c.a1
Назва: Дискримінація учасників
Вимога:
Детальний аналіз Медико-технічних вимог до гематологічного аналізатора дає підстави стверджувати, що єдиним аналізатором на ринках України та світу, який відповідає усім пунктам Медико-технічних вимог є прилад BM Smart виробництва компанії BioMaxima. В Україні цей прилад пропонується компанією ТОВ «МК Квертімед-Україна». Див. посилання: http://kmed.com.ua/ua/%D0%B3%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9-%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80-bm-smart/ З метою недопущення порушень пункту 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» ВИМАГАЄМО переглянути Медико-технічні вимоги до гематологічного аналізатора та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваші вимоги будуть враховані в змінах до тендерної документації від 30.11.2016
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Розгляд припинено

Дискримінація учасників

Номер: b5fa9256a6d543a790c8dff4342a017a
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-22-001397-c.a4
Назва: Дискримінація учасників
Скарга:
1. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Закупівлі здійснюються за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників. Згідно частини 3 статті 5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до пп.5 Додатку 2 «Технічні вимоги» тендерної документації щодо закупівлі : «26.51.5 Прилади для контролювання інших фізичних характеристик (38400000-9 Прилади для перевірки фізичних характеристик, обладнання для лабораторії)» згідно оголошення ID 8a758aa250cb41ec862bc632107a5daa, Ідентифікатор закупівлі UA-2016-11-22-001397-c від 22.11.2016 (далі за текстом Документація) «Спроможність учасника поставити запропоноване обладнання повинна підтверджуватись оригіналом гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару), або офіційного представника на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого обладнання в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією конкурсною документацією та пропозицією учасника (надати оригінал такого гарантійного листа)». Вважаємо положення Документації стосовно необхідності надання ТОВ “Лаб-Універсум” гарантійних листів від виробника або офіційного представника в Україні незаконним виходячи з наступного: Зазначене положення щодо надання гарантійних листів розміщене Замовником у розділі «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Разом з тим, замовник вимагає підтвердження «спроможності поставити обладнання», що є забезпеченням виконання договору про закупівлю, і жодним чином не стосується технічних, якісних або кількісних характеристик предмета закупівлі. Ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» містить вичерпну інформацію щодо забезпечення виконання договору про закупівлю, наявність гарантійних листів від ви
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: Врахування зауважень зі сторони Замовника
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 06.12.2016 10:46
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 07.12.2016 21:57
Автор: ООО "Лаб-Універсум", Зоряна Лозович +380977499323 lozovych.luniversum.ltd@gmail.com