-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
25.93.1 (44310000-6, Костилі)
Детальний опис зазначено у Документації
Завершена
1 066 666.50
UAH без ПДВ
мін. крок: 2% або 21 333.33 UAH
мін. крок: 2% або 21 333.33 UAH
Період оскарження:
16.11.2016 07:14 - 01.12.2016 00:00
Вимога
Відхилено
Просимо внести зміни до проекту Договору:
Номер:
febbe1a048414547a3338de9fdeb7f90
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-16-000007-a.b4
Назва:
Просимо внести зміни до проекту Договору:
Вимога:
1. п.2.6. (перше речення) викласти в наступній редакції: „Термін усунення недоліків або заміни ТОВАРУ в межах гарантійного терміну - 20 (двадцять) робочих днів з дати складання Сторонами Акту про настання гарантійного випадку.”.
2. п. 4.2. Оплата за переданий за цим договором Товар здійснюється Покупцем шляхом перерахування узгодженої суми грошових коштів на поточний рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА по факту готовності продукції до відвантаження або протягом 5-ти банківських днів з дня отримання товару.
Більш детально прописати, яким чином мають бути надані документи і протягом якого терміну Замовник має підписати надану Постачальником видаткову накладну.
3.п.5.2. Надання заявки поштою, а тим більше нарочно значно подовшує термін її отримання Постачальником. Просимо доповнити даний пункт та читати в наступній редакції: « Заявка направляється ПОСТАЧАЛЬНИКУ електронною поштою або факсом з подальшим надсиланням оригіналу Заявки поштою або передачею нарочно під особистий підпис представника Постачальника. Постачальник повинен повідомити Замовнику про факт отримання Заявки.
4. п.7.2.1. Після слова „розмірі” додати слово „подвійної”.
3) п.7.3.1., п.7.3.2. – виключити.
4) п.7.2. викласти в наступній редакції: „7.2. ПОСТАЧАЛЬНИК за даним договором несе наступну відповідальність:
- за несвоєчасну поставку ТОВАРУ, ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ пеню у розмірі 0,1% вартості ТОВАРУ, з якого допущено прострочення виконання за кожний день прострочення; крім того, за прострочення понад тридцять днів ПОСТАЧАЛЬНИК додатково сплачує ПОКУПЦЮ штраф у розмірі 7% вказаної вартості.”.
5) п.13.5. викласти в наступній редакції: „Сторона зобов’язується в п’ятиденний термін повідомити іншу Сторону про зміни юридичної, фактичної, податкової адреси, індивідуального податкового номера, зміни у банківських реквізитах, заплановану реорганізацію, або ліквідацію. У випадку реорганізації, Сторона у п’ятиденний термін зобов’язується підписати з іншою Стороною Додаткову угоду, в якій визначити подальший порядок взаємовідносин між сторонами.”.
6) п.13.10. відсутній, ввести та читати в наступній редакції: „У всьому іншому, непередбаченому умовами даного Договору, відносини сторін регулюються нормами Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, ГПК України.”
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.11.2016 11:47
Вирішення:
Вашу пропозицію не задовольнено. У разі виникнення питань прошу звертатись за телефонами якіф зазначені у тендерній документації
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Внести зміни в Тендерну документацію
Номер:
4c2d0128689c43ab9bf24529e3814462
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-16-000007-a.b3
Назва:
Внести зміни в Тендерну документацію
Вимога:
Просимо змінити другий абзац п.4 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу II «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» та викласти наступним чином: «Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить НЕ МЕНШЕ 120 днів з кінцевої дати подання тендерних пропозицій.
Просимо доповнити п.10 «Вимоги до переможця тендеру…» Розділу II «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» інформацією щодо способу надання пакету документів (наприклад, поштою або службою кур’єрської доставки), вказати адресу, контактну особу та ін.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.11.2016 11:46
Вирішення:
Вашу пропозицію не задовольнено. У разі виникнення питань прошу звертатись за телефонами якіф зазначені у тендерній документації
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Внести зміни кодів ДК предмета закупівлі п. 3 «Найменування предмета закупівлі» розділу I.Загальні положення
Номер:
0ba8910271b2418c96be1bd1796231b8
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-16-000007-a.b2
Назва:
Внести зміни кодів ДК предмета закупівлі п. 3 «Найменування предмета закупівлі» розділу I.Загальні положення
Вимога:
Редакція тендерної документації: 25.93.1(44310000-6, костилі). Запропонована редакція: Код ДК 016:2010 - 30.20.4 Частини залізничних локомотивів, трамвайних моторних вагонів і рухомого складу; кріплення та арматура і їхні частини; механічне устаткування для керування рухом. Код ДК 021:2015 – 34946000-0 Конструкційні матеріали та приладдя для залізничних колій (костилі для залізниць широкої колії).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.11.2016 11:46
Вирішення:
Код ДК зазначено вірно
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Внести зміни кодів ДК предмета закупівлі на титульному аркуші, та по тексту тендерної документації:
Номер:
f6cb6506cf2148e5bc4112d062c8320e
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-16-000007-a.b1
Назва:
Внести зміни кодів ДК предмета закупівлі на титульному аркуші, та по тексту тендерної документації:
Вимога:
Редакція тендерної документації: 25.93.1(44310000-6, костилі). Запропонована редакція: Код ДК 016:2010 - 30.20.4 Частини залізничних локомотивів, трамвайних моторних вагонів і рухомого складу; кріплення та арматура і їхні частини; механічне устаткування для керування рухом. Код ДК 021:2015 – 34946000-0 Конструкційні матеріали та приладдя для залізничних колій (костилі для залізниць широкої колії).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.11.2016 11:45
Вирішення:
Код ДК зазначено вірно
Статус вимоги:
Відхилено