• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Оздоровлення з курсом реабілітації дітей та осіб з інвалідністю Дарницького та Святошинського дитячих будинків-інтернатів

Торги не відбулися

2 115 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 115.00 UAH
Період оскарження: 10.03.2020 18:26 - 21.03.2020 00:00
Вимога
Вирішена

щодо дискримінаційних вимог

Номер: 2c06e9ddb2fc4e7db18f5547f5b4abd8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-10-002644-b.b1
Назва: щодо дискримінаційних вимог
Вимога:
Наш заклад має великий багаторічний досвід роботи у даній сфері. На підтвердження того, що заклад повністю готовий до роботи щорічно представниками Держпродспоживслужби та ДСНС проводиться обстеження і за його результатами надається Акт прийняття закладу, підисаний представниками цих державних органів. Для підтвердження роботи (відповідності) закладу до роботи (експлуатації), в тендерній документації Замовником вимагається надання виключно тільки цього документу «Копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, чинного на момент розкриття пропозицій і до закінчення строку надання послуг*, або виданого в 2020 році, що засвідчує відповідність (невідповідність) об’єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров’я і життя людини (послуги з тимчасового проживання, харчування та лікування)», що суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників. Проте звертаємо увагу на те, що після реорганізації СЕС України вищевказаний висновок на відповідність (невідповідність) об’єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи (послуги з тимчасового проживання, харчування та лікування) на даний час, органами Держпродспоживслужби не видаються. Наголошуємо, що ст. 22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови документації конкурсних торгів) порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників. Відповідно до частини першої статті 3 Закону закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, вищезазначена вимога щодо надання виключно одного документу для підтвердження відповідності закладу є обмежуючою та дискримінаційною і ця вимога має бути виключена з ТД або змінена (надавши можливість надання учасниками будь-якого документу, виданого компетентними органами, який би засвідчував готовність закладу до роботи (експлуатації). У разі ігнорування нашу вимогу, ми будемо звертатись в АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Тендерним комітетом внесені відповідні зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено