-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 15530000-2 «Вершкове масло»(вершкове масло вагове не нижче 72,5% жирності в/г)
Завершена
6 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 32 000.00 UAH
Період оскарження:
10.03.2020 17:23 - 06.04.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
836b81a0824f43beae35fa3e793e157e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-10-002443-b.c7
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга на кваліфікацію!
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення.PDF 03.05.2020 19:11
- Скарга.PDF 03.05.2020 19:11
- рішення від 06.05.2020 № 8797.pdf 06.05.2020 18:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.05.2020 № 9632.pdf 19.05.2020 15:52
- рішення від 18.05.2020 № 9632.pdf 21.05.2020 22:46
- Лист пояснення АМКУ).pdf 13.05.2020 11:24
- Лист пояснення АМКУ.docx 13.05.2020 11:25
- Протокол №939.pdf 22.05.2020 15:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.05.2020 19:11
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.05.2020 18:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.05.2020 22:46
Дата виконання рішення Замовником:
22.05.2020 16:50
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ПОСТАНОВИЛИ:
1. Скасувати рішення №753 від 28 квітня 2020р. про допущення тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Переяслав-Молпродукт» до аукціону процедуру відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015 код 15530000-2 «Вершкове масло»(вершкове масло вагове не нижче 72,5% жирності в/г) згідно рішення №9632-р/пк-пз від 18.05.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України та провести повторну оцінку.
Задовільнена:
Так
Вимога
Відхилено
кваліфікаційні критерії
Номер:
3f4bcccbd67343f5a6e6e96cdd5f0319
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-10-002443-b.c6
Назва:
кваліфікаційні критерії
Вимога:
Шановний Замовнику!!! Ви порушуєте чинне законодавство України та ігноруєте рішення Антимонопольного комітету України щодо медичної Форми № 140-5/о.
Форми №150-5/о - що це за форма?????
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.03.2020 15:49
Вирішення:
Згідно Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 «Правила проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» Передбачено «Форму первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка» з Інструкцію щодо її заповнення та Форму первинної облікової документації № 140-5/о «Медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я» з Інструкцію щодо її заповнення. Таким чином Особиста медична книжка № 1-ОМК видається на підставі медичного огляду з занесенням результатів до первинної облікової документації «Медичної карти» встановленого зразка №140-5/о, та є невід’ємними документами медичного огляду. Згідно п.10, «Інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації №140-5/о згідно Наказу МОЗ України 28 липня 2014 року N 527", в Медичну карту вписується висновок за підписом голови медичної комісії щодо спроможності обстежуваної особи займатися відповідним видом діяльності за станом здоров'я, що є підставою для допущення до роботи та видачі Особистої медичної книжки № 1-ОМК.
Відповідно до п. 1, 2 Правил проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб, затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 23.07.2002 № 280 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України 21.02.2013 № 150) (далі - Правила проведення медичних оглядів) ці Правила визначають механізм проведення обов'язкових попередніх та періодичних профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб, та видачі їм особистих медичних книжок.
Метою проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів є запобігання розповсюдженню інфекційних та небезпечних захворювань, динамічне спостереження за станом здоров'я працюючого населення.
Згідно розділу 1 Переліку професій, виробництва та організацій, працівники яких підлягають обов`язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2001 № 559 визначено працівників харчової та переробної промисловості, серед яких вантажники, водії, зайняті транспортуванням харчової продукції (на всіх видах транспорту), інші.
Зазначені підзаконні акти прийняті на виконання статті 21 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб».
Цей Закон визначає правові, організаційні та фінансові засади діяльності органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, спрямованої на запобігання виникненню і поширенню інфекційних хвороб людини, локалізацію та ліквідацію їх спалахів та епідемій, встановлює права, обов`язки та відповідальність юридичних і фізичних осіб у сфері захисту населення від інфекційних хвороб.
Отже метою Закону є запобігання виникненню і поширенню інфекційних хвороб людини, локалізацію та ліквідацію їх спалахів та епідемій.
Цілком очевидно, що проведення обов`язкових профілактичних медичних оглядів є необхідним для працівників окремих професій, виробництва та організацій, діяльність яких пов`язана з обслуговуванням населення і може привести до поширення інфекційних хвороб.
Слід зазначити, що предмет даної закупівлі (масло вершкове) передбачає здійснення діяльності напряму пов`язаної як з обслуговуванням населення, так і контактами з продуктами харчування тваринного походження.
Відповідно до статті 35 ЗУ «Про дошкільну освіту» контроль і державний нагляд за якістю харчування у закладах дошкільної освіти незалежно від підпорядкування, типів і форми власності покладаються на засновників цих закладів, відповідні органи управління охорони здоров'я та відповідні органи управління освітою.
Таким чином, не проходження медичного огляду працівниками учасника, або наявність в останніх певних протипоказань займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я може привести, зокрема до поширення інфекційних хвороб, тобто до негативних наслідків. Відповідно встановлена в тендерній документації вимога, що необхідності надання учасниками торгів інформації щодо проходження працівниками обов’язкових медичних оглядів, так і інформації щодо медичного огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я є необхідною та обгрунтованою.
Враховуючи інформацію зазначену у вимозі, зазначаємо, що до тендерної документації було внесені зміни до Додатку №1 .
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
реєстр потужностей
Номер:
2116570b72824334a5b28a783317091b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-10-002443-b.a5
Назва:
реєстр потужностей
Вимога:
Вимагаємо усунути дискримінаційні умови закупівлі!!!!!!
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо реєстру потужностей.doc 27.03.2020 15:10
- Протокол №440.pdf 31.03.2020 15:28
Дата подачі:
27.03.2020 15:10
Вирішення:
Замовником будуть внесені зміни до абз.2 п.5 Додатку №3 (специфікація (технічні вимоги)) до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Кваліфікаційні критерії
Номер:
049481dac5794b68935c590a1c7c29fb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-10-002443-b.b4
Назва:
Кваліфікаційні критерії
Вимога:
Згідно Додатку “ 1 Тендерної документації “Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям” Тендерної документації Замовник вимагає надати: “п. 1.4. Кольорові скан-копії оригіналів договорів на проведення дезінфекції автотранспорту, що буде задіяний учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі дійсний протягом 2020 року та надати скан-копії актів про обробку автотранспорту згідно чинного законодавства для товарів тваринного походження дійсні відносно кінцевої дати подання пропозиції.”
На законодавчому рівні не передбачено обов'язкове залучення сторонніх осіб для виконання робіт щодо санітарної обробки складських, виробничих приміщень та автотранспортних засобів.
На підставі вище викладеного, ВИМАГАЄМО внести зміни до Тендерної документації, а саме додати абзац до п. 1.4. “Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям”: В разі виконання дезінфекційних робіт власними силами, надати документи на правові підстави проведення дезінфекції автотранспорту та складських та виробничих приміщень Учасника.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №428.pdf 30.03.2020 10:07
Дата подачі:
25.03.2020 10:33
Вирішення:
Замовником будуть внесені зміни до п.1.4 та п.1.6 Додатку №1 до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:
eb14eddd978a4eca806efd454cbb2586
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-10-002443-b.b3
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний замовнику!!!! Вимагаємо внести зміни до Інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям Тендерної документації (Додаток № 1), а саме: 2.2. Щодо надання Учасниками Форми № 140-5/о «Медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я», а саме працівників що мають безпосередній контакт з продуктами харчування (водії-експедитори, вантажник, комірник).
Закон України “Про інформацію” від 02.10.1992 № 2657-XII передбачено, що конфіденційною інформацією про фізичну особу належать, зокрема, дані про стан здоров'я (ч. 2 ст. 11).
Окрім цього визначення, статтею 40 Закону України “Основи законодавства України про охорону здоров'я” від 19.111992 № 2801- XII визначено правовий статус лікарської таємниці, зокрема, що медичні працівники та інші особи, яким у зв'язку з виконанням професійних або службових обов'язків стало відомо про хворобу, медичне обстеження, огляд та їхні результати, інтимний і сімейний боки життя громадянина, не мають права розголошувати ці відомості, крім передбачених законодавчими актами випадків.
Згідно рішення № 3863-р/пк-пз від 02.04.2019 року Антимонопольного комітету України вимога Замовника (Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації) щодо надання Форми № 140-5/о "Медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров'я" скасована, так як це є конфіденційною інформацією.
В іншому випадку будемо змушені звертатися до Антимонопольного комітету України!!!!!!
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №427.pdf 30.03.2020 09:42
Дата подачі:
25.03.2020 09:53
Вирішення:
Згідно Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 «Правила проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» Передбачено «Форму первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка» з Інструкцію щодо її заповнення та Форму первинної облікової документації № 140-5/о «Медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я» з Інструкцію щодо її заповнення. Таким чином Особиста медична книжка № 1-ОМК видається на підставі медичного огляду з занесенням результатів до первинної облікової документації «Медичної карти» встановленого зразка №140-5/о, та є невід’ємними документами медичного огляду. Згідно п.10, «Інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації №140-5/о згідно Наказу МОЗ України 28 липня 2014 року N 527", в Медичну карту вписується висновок за підписом голови медичної комісії щодо спроможності обстежуваної особи займатися відповідним видом діяльності за станом здоров'я, що є підставою для допущення до роботи та видачі Особистої медичної книжки № 1-ОМК.
Відповідно до п. 1, 2 Правил проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб, затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 23.07.2002 № 280 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України 21.02.2013 № 150) (далі - Правила проведення медичних оглядів) ці Правила визначають механізм проведення обов'язкових попередніх та періодичних профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб, та видачі їм особистих медичних книжок.
Метою проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів є запобігання розповсюдженню інфекційних та небезпечних захворювань, динамічне спостереження за станом здоров'я працюючого населення.
Згідно розділу 1 Переліку професій, виробництва та організацій, працівники яких підлягають обов`язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2001 № 559 визначено працівників харчової та переробної промисловості, серед яких вантажники, водії, зайняті транспортуванням харчової продукції (на всіх видах транспорту), інші.
Зазначені підзаконні акти прийняті на виконання статті 21 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб».
Цей Закон визначає правові, організаційні та фінансові засади діяльності органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, спрямованої на запобігання виникненню і поширенню інфекційних хвороб людини, локалізацію та ліквідацію їх спалахів та епідемій, встановлює права, обов`язки та відповідальність юридичних і фізичних осіб у сфері захисту населення від інфекційних хвороб.
Отже метою Закону є запобігання виникненню і поширенню інфекційних хвороб людини, локалізацію та ліквідацію їх спалахів та епідемій.
Цілком очевидно, що проведення обов`язкових профілактичних медичних оглядів є необхідним для працівників окремих професій, виробництва та організацій, діяльність яких пов`язана з обслуговуванням населення і може привести до поширення інфекційних хвороб.
Слід зазначити, що предмет даної закупівлі (масло вершкове) передбачає здійснення діяльності напряму пов`язаної як з обслуговуванням населення, так і контактами з продуктами харчування тваринного походження.
Відповідно до статті 35 ЗУ «Про дошкільну освіту» контроль і державний нагляд за якістю харчування у закладах дошкільної освіти незалежно від підпорядкування, типів і форми власності покладаються на засновників цих закладів, відповідні органи управління охорони здоров'я та відповідні органи управління освітою.
Таким чином, не проходження медичного огляду працівниками учасника, або наявність в останніх певних протипоказань займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я може привести, зокрема до поширення інфекційних хвороб, тобто до негативних наслідків. Відповідно встановлена в тендерній документації вимога, що необхідності надання учасниками торгів інформації щодо проходження працівниками обов’язкових медичних оглядів, так і інформації щодо медичного огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я є необхідною та обгрунтованою.
Разом з тим, враховуючи інформацію зазначену у вимозі, зазначаємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Технічні вимоги
Номер:
5128f42bb26b4179b6e10b8ec2eef440
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-10-002443-b.b2
Назва:
Технічні вимоги
Вимога:
- Доброго дня! Згідно п. 5. Додатку 3 до Тендерної документації (Специфікація (технічні вимоги)) Замовник вимагає надати Копію рішення (витяг, лист) компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та /або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при реалізації харчових продуктів.
Відповідно до ст. 25 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” від 23.12.1997 р. №771/97-ВР державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отриманя експлуатаційного дозволу. Не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у звязку з експлуатацією потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл.
Вимагаємо внести зміни до п. п. 5. Додатку 3 до Тендерної документації (Специфікація (технічні вимоги)), зазначивши наступним чином: надати скан-копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, та/або переробки, та/або реалізації харчових продуктів, якщо учасник є виробником відповідно до ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», який можливо переглянути у реєстрі операторів ринку та потужностей, що знаходиться у відкритому доступі.
Якщо учасник не є безпосереднім виробником та здійснює реалізацію, зберігання та транспортування харчових продуктів, що є предметом даної закупівлі, надає документ, що засвідчує реєстрацію потужностей в учасника, який можливо переглянути у реєстрі операторів ринку.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №425.pdf 27.03.2020 14:51
Дата подачі:
24.03.2020 22:49
Вирішення:
Шановний Учасник, згідно п.1 ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» - Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Тобто в складі документів до закупівлі учасник надає експлуатаційний дозвіл, як виробника так і учасника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Технічні вмиоги
Номер:
f69de5ef4c484571bf666a55b85a25b7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-10-002443-b.c1
Назва:
Технічні вмиоги
Вимога:
Тендерною документацією вимагається протоколи контрольних випробувань харчової продукції на титровану кислотність, масову частку жиру, вологи; наявність/відсутність немолочних жирів, мікробіологічних показників та антибіотиків, афлотоксинів М1, В1, тригліцеридного складу, масової частки токсичних елементів, мікотоксинів, пестицидів, питомої активності радіонуклідів, не більше тримісячної давнини відносно кінцевої строку подання тендерних пропозицій та копію протоколу випробувань (експертний висновок), виданого відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичні та фізико-хімічні, не більше тридцятиденної давнини відносно кінцевої строку подання тендерних пропозицій.
При цьому, Держсанепідслужба в листі від 18.09.2015 р. № 02.02/871-1 нагадала: із 20 вересня 2015 року дія Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994 р. № 4004-XII не поширюється на харчові продукти, окрім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційним ураженням людей. Крім того, чинною редакцією Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР не передбачені повноваження Держсанепідслужби з надання експлуатаційних дозволів та висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи харчових продуктів. Також відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» єдиним документом, що підтверджує якість продукту харчування є декларація виробника або посвідчення про якість або декларація про якість.
На підставі вище викладеного, вимога Замовника щодо надання протоколу випробувань не більше тримісячної та протоколу випробувань (експертного висновку) не більше тридцятиденної давнини не ґрунтується на вимогах чинного законодавства.
Вимагаємо внести зміни до Технічних вимог тендерної документації у відповідності до чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №424.pdf 27.03.2020 14:44
Дата подачі:
24.03.2020 22:43
Вирішення:
Розглянувши інформацію, оприлюднену у вимозі про усунення порушень, зауважуємо, що припущення про те, що «вимога Замовника щодо надання протоколу випробувань не більше тримісячної та протоколу випробувань (експертного висновку) не більше тридцятиденної давнини не ґрунтується на вимогах чинного законодавства» не відповідає дійсності.
Так, відповідно до статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним із принципів закупівель є їх максимальна ефективність.
Звертаємо увагу, що вказаний принцип напряму пов'язаний з отриманням замовником, в результаті проведеної закупівлі, якісного товару, який за своїми характеристиками безпечний, не містить сторонніх домішок та придатний для харчування дітей. В зв’язку зі значною кількістю на ринку фальсифікованого товару на предмет закупівлі, Замовник має право вимагати від учасників додатково розширену кількість протоколів контрольних випробувань харчової продукції, виданих відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару.
Відповідно до частини 2, 4 статті 35 «Про дошкільну освіту» організація та відповідальність за харчування дітей у державних і комунальних закладах дошкільної освіти покладаються на Раду міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київську та Севастопольську міські державні адміністрації, районні державні адміністрації, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері освіти, інші центральні органи виконавчої влади, яким підпорядковані заклади дошкільної освіти, органи місцевого самоврядування, а також на керівників закладів дошкільної освіти.
Контроль і державний нагляд за якістю харчування у закладах дошкільної освіти незалежно від підпорядкування, типів і форми власності покладаються на засновників цих закладів, відповідні органи управління охорони здоров'я та відповідні органи управління освітою.
Окрім того, відповідно до частини третьої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи викладене, вважаємо, що зазначена умова тендерної документації щодо надання учасниками торгів протоколу випробувань (експертного висновку) є законною та такою, що має на меті забезпечити перевірку належного рівня та відповідної якості товару, що пропонується учасником у якості предмету закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено