• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Спорядження для дайвінгу

1. Водолазний гідрокостюм сухого типу Технічні характеристики: Матеріал – неопрен (манжети та горловина) Товщина –не менше 7 мм Розмір – XL – 1 шт. Розмір – XXL – 2 шт. Кількість – 3 2. Водолазний балон Технічні характеристики: Матеріал: хромомолібденова сталь Товщина стінки: 4.4 мм Робочий тиск: 230 Bar Обсяг: 18 л Вага: 20.4 кг Кількість – 3 3. Компенсатор плавучості Технічні характеристики: Повітряна камера жилета-компенсатора виготовлена з матеріалу: Nylon 420 Den PU Вага компенсатора на суші становить 3,400 кг Підйомна сила компенсатора 23 кг.50 Гц. Кількість – 3 4. Регулятор водолазний Типу Aqua Lung Legend Glacia (або аналог) Технічні характеристики: Суха камера забезпечує захист від обмерзання та ізолює внутрішній механізм від води і сторонніх часток Кількість – 3

Торги відмінено

175 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 09.12.2016 16:07 - 14.12.2016 18:00
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження рішення тендерної комісії

Номер: 2a700695de2748438b31cacf8a074a30
Ідентифікатор запиту: UA-2016-12-09-002009-b.a2
Назва: Оскарження рішення тендерної комісії
Вимога:
Я, Півовар Сергій Олегович, що подав найнижчу цінову пропозицію виграв аукціон, виражаю претензію з приводу своєї дискваліфікації, та призначенням переможцем учасника який заявив більшу за всіх суму. 1. Учасник №3 надав в своїй пропозиції товари які по своїм технічним характеристикам не відповідають заявленим вимогам замовника. А саме: а. Балон 15 л. замість 18л; б. Компенсатор-жилет який по своїм технічним параметрам не може забезпечити заявлену замовником підйомну силу замість компенсатора типу крило який відповідає технічним вимогам заявника. Це товари не тільки гірших невідповідних технічних характеристик, але і на порядок дешевші. 2. Більшість документів наданих учасником №3 оформлені невірно з юридичної точки зору. Тому не можуть бути заявлені як документи. а. На специфікації печатка та підпис стоять на місці замовника; б. Довідка про відсутність спорів не має дати; в. Гарантійний лист не має дати; г. Специфікація не має дати; З цих довідок ми не можемо визначити коли вони були видані. д. Сертифікат BARE ‒ не є сертифікатом, це висновок Міністерства Охорони здоров’я, про сан. гігієну. Натомість цей висновок не підтверджує належність до замовленого гідрокостюму; є. Замість паспорта на товар учасник надав інформацію із каталогу на всю продукцію BARE. 3. При розгляді пропозиції не були надані переваги українському виробнику. 4. В параграфі інша інформація: учасник, якого визнано переможцем закупівлі, протягом двох днів з моменту оприлюднення інформації надати документи. Але тендерна комісія оприлюднила одразу переможцем учасника №3. Розглядаючи всі приведені вище факти, вважаю рішення тендерної комісії упередженим, не вірним. В рішенні комісії вбачаю ознаки корупційної змови. Якщо згідно цього рішення буде проведена закупівля товарів які не тільки не відповідають технічним вимогам замовника характеристикам, але і буде затрачено значно більшу суму державних коштів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Вашу скаргу до електронної закупівлі № UA-2016-12-09-002009-b повідомляємо наступне. При розгляді закупівлі за результатами аукціону найнижча пропозиція у ФОП Півовар С.О. в сумі 128500,00 грн. (сто двадцять вісім тисяч п’ятсот грн. 00 коп.). При розгляді Ваших документів було виявлено, що не всі необхідні документи для кваліфікації є в наявності відповідно до документації для проведення електронної закупівлі, а саме відсутній Додаток №3, оформлений на фірмовому бланку Учасника, що є підставою для відхилення такого Учасника.
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: «Вирішено»
Дата скасування: 30.12.2016 12:55
Дата виконання рішення Замовником: 29.12.2016 10:40
Підтвердження вирішення: 1. Учасник закупівлі, якого визначено переможцем закупівлі має право надати свою пропозицію, вказавши товари які відповідають вимогам закупівлі. В разі невідповідності вимог Замовник (далі – Департамент міського благоустрою та збереження природного середовища) в договірні відносини з таким Учасником вступати не буде. 2. Замовник в оголошенні закупівлі вказує необхідну для кваліфікації Учасників та їх підтвердження документацію, яка є обов’язковою. Всі інші документи, які додаються Учасником на торгівельний майданчик, є особистим рішенням та Замовник на це не впливає. 3. Законодавство про проведення закупівель не зобов’язує Замовника надавати переваги українському виробнику. Основним критерієм визначення переможця, є відповідність заявленим технічним характеристикам товару. 4. Тендерним комітетом Замовника проведено повторну кваліфікацію учасників, та розміщено в системі відповідне рішення.
Вимога
Відкликано скаржником

Порушення умов закупівлі

Номер: c3db7de662c546f69d3425aaef3bac17
Ідентифікатор запиту: UA-2016-12-09-002009-b.b1
Назва: Порушення умов закупівлі
Вимога:
найменування замовника - Департамент міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) суб’єкт оскарження – ТОВ «Український морський та портовий сервіс» підстави подання скарги - Протокол засідання тендерного комітету Департамент міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 20 грудня 2016р. за результатами розгляду пропозицій по Закупівлі UA-2016-12-09-002009-b (Допорогові закупівлі) обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси: Протокол засідання тендерного комітету Департамент міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 20 грудня 2016р. за результатами розгляду пропозицій по Закупівлі UA-2016-12-09-002009-b (Допорогові закупівлі) за результатами розгляду пропозиції ТОВ «УМПС» було відмовлено, у зв’язку з тим, що відсутні документи які підтверджують якість зазначених у пропозиції товарів. Однак відповідно, до 9.2. Порядку здійснення допорогових закупівель , у разі дискваліфікації Учасника, який запропонував найменшу ціну, Замовник публікує в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням. Виключними підставами дискваліфікації є: 1. пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; 2. Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору. В той же час, відповідно до умов Закупівлі, копії сертифікатів на товар надаються Учасником, якого визнано переможцем закупівлі, протягом двох робочих днів з моменту оприлюднення відповідної інформації. Отже, тендерний комітет Департамент міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) дискваліфував ТОВ «УМПС» незаконно. Крім того, цим же рішенням тендерний комітет Департамент міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) визнав ФОП Шкапенко О.Ю. переможцем в порушення умов закупівлі. Так, відповідно до умов закупівлі необхідно поставити балони об’ємом 18лт, замість цього ФОП Шакпенко О.Ю. запропонував балони з об’ємом 15 лт., що суперечить умовам Закупівлі. У зв’язку з чим, прошу - відмінити процедуру закупівлі UA-2016-12-09-002009-b (Допорогові закупівлі)
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 28.12.2016 14:54