-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 80510000-2 Послуги з професійної підготовки спеціалістів
Послуги з підвищення кваліфікації та перепідготовки кадрів (послуги з підвищення кваліфікації керівних працівників та фахівців регіональних філій та філій АТ «Укрзалізниця»). Джерело фінасування закупівлі: власні кошти
Завершена
2 658 738.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 1 102.56 UAH
мін. крок: 0% або 1 102.56 UAH
Період оскарження:
10.03.2020 16:20 - 21.03.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Не відповідність проект договору статті 3 закону про публічні закупівлі
Номер:
635dd809edeb41ffaf09e08eaf20bd06
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-10-002886-a.a2
Назва:
Не відповідність проект договору статті 3 закону про публічні закупівлі
Вимога:
Просимо обгрунтувати включення до проекту договору додаткових послуг (пп. 2.1.4, 4.1, 5.10, 6.1.5, 6.3.9, Додаток 5, розділу 13) вимоги щодо анкетування слухачів (Згідно нормативно-правових актів з питань освіти підвищення кваліфікації підтверджується свідоцтвом. Проведення аналізу – це окрема послуга, яка не зазначена в предметі закупівель і приховано долучена до договору). Також просимо обгрунтувати включення до договору (пп. 2.1.4, 4.1, 5.10, 6.1.5, 6.3.9) вимог щодо інформації про рейтинг викладачів, яка є персональною інформацією. Також, якщо форми анкет, прграми навчання будуть погоджуватися після підписання договору, що не залежить тільки від виконавця, це може призвести до не виконання умов договору та до накладання штрафних санкцій, що є дискримінацією виконавців. Немає чітко прописаних критерієв, за якими програма не може бути погодженна, що ставить виконавців в залежність від замовника і є дискримінацією. Не прописано терміни на погодження програми замовником та відповідальність для замовника за непогодження запропонованої програми у зазначені терміни? Не прписаний також механізм узгодження програми замовником, що є дискримінацією виконавця. Штрафні санкції у розділі 7 є дискримінацією. Виконавець несе відповідальність до 50% від суми договору. Також в договорі не прописано критерієв "неналежного виконання обов`язків" (п.7.1), "неналежної якості" (п. 7.2), що може призвести до трактування замовником цих вимог на власний россуд, що також є дискримінацією виконавця.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.docx 13.03.2020 15:29
Дата подачі:
13.03.2020 15:29
Вирішення:
Щодо невідповідності вимог тендерної документації статті 3 Закону України про публічні закупівлі в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а також недискримінації учасників повідомляємо наступне.
Тендерна документація Замовника не містить жодних ознак порушення Закону України про публічні закупівлі в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а також недискримінації учасників.
Перелік документів, що входять до складу тендерної документації та їх вміст розробляється Замовником самостійно, виходячи з чинного законодавства, існуючої міжнародної та української практики, на підставі досвіду, результатів функціонування бізнес-процесів та існуючих регламентуючих, інших нормативних документів тощо.
Вимоги Замовника, які вказані в додатках до тендерної документації, дають потенційним учасникам інформацію про загальні умови надання послуги, що є предметом закупівлі, які визначаються відповідно до того очікуваного кінцевого результату, який має собі на меті отримати замовник після надання послуги.
При цьому, замовник має право самостійно визначати кількість, склад, величину або обсяг тих чи інших параметрів, які регламентують надання послуги, зокрема наявність тих чи інших підтверджуючих надання послуги документів, істотних умов договору, тощо.
А вже на підставі цього учасники самостійно розраховують свою тендерну пропозицію, виходячи саме із того повного складу послуги, яку запропонував Замовник.
Виходячи з вищевикладеного підстави для задоволення вимоги учасника про усунення порушень відсутні.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
не відповідність додатку 5 (проект договору) статті 3 закону про публічні закупівлі
Номер:
a8d84c48b8a040debffa0999bb0237e2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-10-002886-a.a1
Назва:
не відповідність додатку 5 (проект договору) статті 3 закону про публічні закупівлі
Вимога:
Тендерна документація не відповідає статті 3 закону України про публічні закупівлі –Принципи здійснення закупівель. А саме не відповідає принципам :
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників.
1. Проект договору про закупівлю викладений у Додатку 5 тендерної документації приховано включає додаткові послуги, які не зазначені у розділі 1 (Загальні положення), п.п. 4.1 (назва предмета закупівлі) – «ДК 021:2015 – 80510000-2 Послуги з професійної підготовки спеціалістів – Послуги з підвищення кваліфікації та перепідготовки кадрів (послуги з підвищення кваліфікації керівних працівників та фахівців регіональних філій та філій АТ «Укрзалізниця»)». А саме виконавець послуг повинен надати (п. 5.10 проекту договору):
- інформацію щодо слухачів курсів підвищення кваліфікації, загальний результат вихідного тестування яких складає 70% і менше, із зазначенням найменування навчального закладу, шифру категорії працівників, навчальної групи, філії, підрозділу, П.І.Б., посади, загального результату вихідного тестування, модулів професійної програми та результати по ним;
(підвищення кваліфікації у відповідності до нормативно-правових актів підтверджується свідоцтвом. Проведення аналізу – це окрема послуга, яка не зазначена в предметі закупівель і приховано долучена до договору. Тим паче це є персональними даними слухачів курсів)
- інформацію щодо рейтингу викладачів, складеного ВИКОНАВЦЕМ на підставі аналізу проведеного анкетування слухачів. Форма анкети та перелік питань в ній повинні бути погоджені з ЗАМОВНИКОМ.
(інформація про викладачів не є предметом договору. При цьому це є персональна інформація викладачів. Крім того форма анкети не може погоджуватися після підписання договору, тому що не погодження форми (а це не завжди залежить тільки від виконавця) призведе до не виконання умов договору та до накладання штрафних санкцій, що є дискримінацією виконавців. Чому не прописані штрафні санкції на замовника за непогодження запропонованої форми?)
2. Ціна договору визначається з вартості підвищення кваліфікації одного слухача. Виконавці розраховують цю вартість виходячи із наповненості груп слухачами. При цьому умови договору (п. 6.2.2) дозволяють замовнику зменшувати кількість осіб та загальну вартість послуг. При цьому виконавці не мають прав переглядати собівартість підвищення кваліфікації однієї особи. Це є дискримінація по відношенню до виконавців.
3. У відповідності до п. 6.3.2 проекту договору Виконавець
«зобов’язаний забезпечити проведення оцінки якості рівня знань слухачів перед та після проведення курсів підвищення кваліфікації керівних працівників та фахівців регіональних філій, філій за тестовими завданнями, розробленими ВИКОНАВЦЕМ відповідно до професійних програм і начальних планів та погоджених з профільними департаментами та ЗАМОВНИКОМ».
(Ця вимога не є предметом закупівель і приховано внесена до договору. Виконавець, у відповідності до предмету закупівлі повен провести курси підвищення кваліфікації. Оцінка якості рівня знань слухачів перед та після проведення курсів виходить за межі предмету договору. Виконавець гарантує якість наданих послуг через систему ліцензування та акредитацію у відповідності до законодавства України)
4. Договором не прописано порядок розрахунків за слухачів, які отримали послуги частково. Наприклад були відраховані у відповідності до п. 6.6.3. проекту договору.
(враховуючи, що навчання здійснюється в групах, а собівартість залежить від кількості слухачів, замовник повинен в таких випадках оплатити повну вартість навчання. інакше це є фінансова дискримінація виконавців)
5. Відповідальність сторін, що зазначена в розділі 7 проекту договору носить дискримінаційний характер щодо виконавців послуг.
(подробиці у файлі)
Пов'язані документи:
Учасник
- Зауваження+.doc 13.03.2020 14:46
Дата подачі:
13.03.2020 14:46
Вирішення:
Щодо невідповідності вимог тендерної документації статті 3 Закону України про публічні закупівлі в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а також недискримінації учасників повідомляємо наступне.
Тендерна документація Замовника не містить жодних ознак порушення Закону України про публічні закупівлі в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а також недискримінації учасників.
Перелік документів, що входять до складу тендерної документації та їх вміст розробляється Замовником самостійно, виходячи з чинного законодавства, існуючої міжнародної та української практики, на підставі досвіду, результатів функціонування бізнес-процесів та існуючих регламентуючих, інших нормативних документів тощо.
Вимоги Замовника, які вказані в додатках до тендерної документації, дають потенційним учасникам інформацію про загальні умови надання послуги, що є предметом закупівлі, які визначаються відповідно до того очікуваного кінцевого результату, який має собі на меті отримати замовник після надання послуги.
При цьому, замовник має право самостійно визначати кількість, склад, величину або обсяг тих чи інших параметрів, які регламентують надання послуги, зокрема наявність тих чи інших підтверджуючих надання послуги документів, істотних умов договору, тощо.
А вже на підставі цього учасники самостійно розраховують свою тендерну пропозицію, виходячи саме із того повного складу послуги, яку запропонував Замовник.
Виходячи з вищевикладеного підстави для задоволення вимоги учасника про усунення порушень відсутні.
Статус вимоги:
Задоволено