-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Принтер лазерний
Завершена
360 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 800.00 UAH
Період оскарження:
10.03.2020 16:14 - 21.03.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Про дискримінаційні вимоги в технічних характеристиках
Номер:
a4752835a1aa4ef8a378c1b5899a709a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-10-000986-c.b2
Назва:
Про дискримінаційні вимоги в технічних характеристиках
Вимога:
Вимога в технічних характеристиках про картридж ТК-1160 є дикримінаційною, оскільки даний тип картриджу відповідає лише одному виробнику обладнання, що є дискримінацією до інших виробників
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.03.2020 09:12
Вирішення:
Шановний учасник, розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо, що вказана вимога не порушує принцип недискримінації учасників та обумовлено складністю та спеціалізованим характером предмета закупівлі, необхідністю отримати якісний товар, який відповідатиме встановленому технічному завданню.
Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено право замовника самостійно визначати кваліфікаційні критерії до учасників або учасників попередньої кваліфікації з числа тих, що встановлені частиною другою статті 16 Закону. При цьому слід зазначити, що тендерна документація може містити як весь перелік таких критеріїв, так і один або декілька.
Замовник має на балансі картриджі ТК-1160.Закупівля інших моделей призведе до витрачання додаткових коштів з бюджету.
Отже, враховуючи вище зазначене вважаємо, що вказана вимога не порушує принцип недискримінації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога
Номер:
0c910d5009dd49dc9167888000c47f56
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-10-000986-c.b1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційну вимогу, яка міститься в Документації закупівлі по процедурі електронні допорогові торгів, а саме: надання авторизаційного листа. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.03.2020 17:45
Вирішення:
Шановний учасник!
Звертаємо Вашу увагу, що надана Вами вимога має посилання на процедуру «електронні допорогові торги», тоді як замовником оголошено закупівлю за процедурою відкритих торгів. У разі, якщо Ваша вимога дійсно стосується саме цієї закупівлі, повідомляємо наступне.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником виходячи зі специфіки предмета закупівлі з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та законодавства в цілому.
Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва надає підтвердження постачання товару в Україну офіційними каналами, зі сплатою всіх податків та зборів, зменшує рівень ризику поставки неякісних чи фальсифікованих товарів.
Замовником передбачена можливість надання авторизаційного листа як від виробника, так і від офіційного представництва в Україні. Завдання тендерної документації в частині надання у складі тендерної пропозиції авторизаційного листа виробника або офіційних представництв жодним чином не звужує коло потенційних учасників, оскільки ані виробники, ані їх представництва, дбаючи про свою ділову репутацію, на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі авторизаційних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію.
Отже, зазначена вимога не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, та не створює перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставляти якісне обладнання, що є предметом даної закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено