• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сканер планшетний

Завершена

140 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 700.00 UAH
Період оскарження: 10.03.2020 16:03 - 21.03.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Швидкість сканування

Номер: 227acaf6a4384dbf9a9ed4b7efb08d5a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-10-002779-a.a3
Назва: Швидкість сканування
Вимога:
Вимога в технічних характеристиках ТД «Швидкість сканування, А4: A4 300 точок на дюйм, колір: прибл.8сек..». Так як швидкість сканування залежить від конфігурації системи, інтерфейсу, ПЗ, параметрів сканування, розміру документа тощо, просимо надати дані параметри та вказати методологію визначення швидкості сканування.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо, в тендерній документації не вказано конкретну торгівельну марку, модель товару, зазначені тільки технічні характеристики відповідності надання пропозиції, замовник може запропонувати обладнання з кращими характеристиками, що не суперечать тендерній документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо технічних характеристик сканерів

Номер: 19faa3e5650540dcb3e87ae17800cb15
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-10-002779-a.a2
Назва: Щодо технічних характеристик сканерів
Вимога:
Вимога в технічних характеристиках ТД «Програмне забезпечення: Scan Gear для Windows; Scan Utility для Windows» є дискримінаційною. ScanGear – це драйвер, необхідний для работи сканерів Canon, що відповідає лише одному виробнику обладнання, що є дискримінацією до інших виробників та відповідно до учасників. Вимога: внести відповідні зміни до тендерної документації відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» «дискримінація – це ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними». У даному випадку жодних обмежень щодо можливості участі Замовником не висувається, коло Учасників не обмежується, доступ до інформації надається без обмежень і кожен Учасник може запропонувати свої пропозиції у межах закону, не гірші ніж вказані характеристики обладнання.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога

Номер: 82d28373cfb2487a9e90a9d5f389431e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-10-002779-a.b1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційну вимогу, яка міститься в Документації закупівлі по процедурі електронні допорогові торгів, а саме: надання авторизаційного листа. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Звертаємо Вашу увагу, що надана Вами вимога має посилання на процедуру «електронні допорогові торги», тоді як замовником оголошено закупівлю за процедурою відкритих торгів. У разі, якщо Ваша вимога дійсно стосується саме цієї закупівлі, повідомляємо наступне. Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником виходячи зі специфіки предмета закупівлі з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та законодавства в цілому. Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва надає підтвердження постачання товару в Україну офіційними каналами, зі сплатою всіх податків та зборів, зменшує рівень ризику поставки неякісних чи фальсифікованих товарів. Замовником передбачена можливість надання авторизаційного листа як від виробника, так і від офіційного представництва в Україні. Завдання тендерної документації в частині надання у складі тендерної пропозиції авторизаційного листа виробника або офіційних представництв жодним чином не звужує коло потенційних учасників, оскільки ані виробники, ані їх представництва, дбаючи про свою ділову репутацію, на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі авторизаційних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію. Отже, зазначена вимога не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, та не створює перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставляти якісне обладнання, що є предметом даної закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено