-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Загальноміські соціальні заходи до державних свят та визначних дат - День пам’яті та примирення і День перемоги над нацизмом у Другій світовій війні (проведення урочистих заходів на території Національного музею історії України у Другій світовій війні. Меморіальний комплекс 9 травня 2020 року
Торги не відбулися
837 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 188.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 188.00 UAH
Період оскарження:
10.03.2020 14:45 - 22.03.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо неправомірного визнання переможця
Номер:
d44a163441f04fcea30e55cdb7ed8958
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-10-001326-b.a7
Назва:
Вимога щодо неправомірного визнання переможця
Вимога:
вимагаємо:
1. Скасувати неправомірне рішення про визнання переможцем ТОВ Всеукраїнський центр концертно-театральних програм "Святовид"
2. Повернути на кваліфікацію учасника ФОП ПАРАСКА ЯРОСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ та прийняти рішення щодо його перемоги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 17.04.2020 10:02
Дата подачі:
17.04.2020 10:02
Вирішення:
Відповідь на вимогу учасника
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
21.04.2020 19:09
Підтвердження вирішення:
Шановний учасник, якщо виникли питання до понять, формулювання або трактування щодо змісту тендерної документації згідно чинного законодавства, ви маєте право не пізніше за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненням.
Вимога
Відхилено
Щодо визначення поняття Аналогічний договір
Номер:
29a9ab42d3ba4bde804be5e4c8845b41
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-10-001326-b.a6
Назва:
Щодо визначення поняття Аналогічний договір
Вимога:
Просимо внести зміни до ТД щодо визначення терміну Аналогічний договір, для того, шоб при розгляді пропозицій учасників, не виникало питань з цього приводу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.03.2020 13:17
Вирішення:
Відповідь на вимогу учасника
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
19.03.2020 14:29
Підтвердження вирішення:
Шановний учаснику!
Повідомляємо Вам, що підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Вся необхідна інформація, стосовно визначення «аналогічний договір» вже зазначена в тендерній документації.
Вимога
Відхилено
Вимога щодо встановлення дискримінаційних вимог Замовником .
Номер:
4eec481a611a42369f5d99132dc3eb46
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-10-001326-b.c5
Назва:
Вимога щодо встановлення дискримінаційних вимог Замовником .
Вимога:
Ретельно розглянувши тендерну документацію по організації концертів та харчування при проведенні Загальноміських соціальних заходах до державних свят та визначних дат виявлено, що Замовник по різному трактує визначення «аналогічний договір», так :
при наданні ПОСЛУГ з ХАРЧУВАННЯ при проведенні Загальноміських соціальних заходах до державних свят та визначних дат встановлена вимога , що аналогічним буде вважатись договір, що підтверджує: Досвід організації та проведення загальноміських соціальних заходів м. Києва
а при проведенні ЗАХОДІВ та КОНЦЕРТІВ - буде вважатись договір, що підтверджує: - Досвід організації та проведення режимних загальноміських соціальних заходів за участю перших осіб керівництва держави або керівництва м. Києва, в .ч. з їх трансляцією в прямому ефірі на телевізійних каналах України (з зазначенням заходу на телевізійних каналах України)».
Різне трактування терміну «аналогічний договір» може свідчити тільки про намагання Замовника протягнути «свого учасника». ”
Проте, існує з цього приводу позиція АМКУ, де за загальним правилом аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому предмету закупівлі, тобто проведення Загальноміських соціальних заходах до державних свят та визначних дат. Крім того, в попередній закупівлі UA-2020-01-14-003293-c з організації аналогічних заходів таких дискримінаційних вимог не було.
Враховуючи зазначене, просимо усунути дискримінаційну вимогу щодо визначення визначення терміну «аналогічний договір». Адже ви штучно звужуєте коло потенційних учасників закупівлі. Чому позбавлені права брати участь в закупівлі учасники, які мають досвід виконання аналогічного договору з організації загальноміских заходів? Практика антимонопольного комітету України не дозволяє встановлення таких дискримінаційних вимог, які є обмежуючими та дискримінаційними і порушують принципи закупівлі, визначені ЗУ “Про публічні закупівлі і тому просимо усунення цього порушення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.03.2020 11:31
Вирішення:
Відповідь на вимогу учасника
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
16.03.2020 17:31
Підтвердження вирішення:
Шановний учаснику!
Відповідно до закону України «Про публічні закупівлі», а саме частини 2 статті 22 тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до частини 3 цієї статті Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Ваша вимога ґрунтується лише на власних припущеннях, вами не наведено жодного факту, що свідчив би про неможливість виконання даної вимоги Замовника. Зазначаємо, що закупівля послуг з харчування не має ніякого відношення до процедури закупівлі по проведенню заходів. Враховуючи соціальну значимість послуг що закуповуються, Замовник не може допустити, щоб захід було зірвано внаслідок недостатньої кваліфікації учасника процедури закупівлі. Аналогічність договору визначена Замовником виходячи із предмету закупівлі, який включає в себе трансляцію на телевізійних каналах України, тому жодної дискримінаційної та/або незаконної вимоги тендерна документація в цій частині не містить. З огляду на це, повідомляємо про відсутність підстав для задоволення вашої вимоги.
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога щодо встановлення дискримінаційних вимог Замовником .
Номер:
b859e36661274bc0b7e259165c248862
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-10-001326-b.c4
Назва:
Вимога щодо встановлення дискримінаційних вимог Замовником .
Вимога:
Ретельно розглянувши тендерну документацію по організації концертів та харчування при проведенні Загальноміських соціальних заходах до державних свят та визначних дат виявлено, що Замовник по різному трактує визначення «аналогічний договір», так :
при наданні ПОСЛУГ з ХАРЧУВАННЯ при проведенні Загальноміських соціальних заходах до державних свят та визначних дат встановлена вимога , що аналогічним буде вважатись договір, що підтверджує: Досвід організації та проведення загальноміських соціальних заходів м. Києва
а при проведенні ЗАХОДІВ та КОНЦЕРТІВ - буде вважатись договір, що підтверджує: - Досвід організації та проведення режимних загальноміських соціальних заходів за участю перших осіб керівництва держави або керівництва м. Києва, в .ч. з їх трансляцією в прямому ефірі на телевізійних каналах України (з зазначенням заходу на телевізійних каналах України)».
Різне трактування терміну «аналогічний договір» може свідчити тільки про намагання Замовника протягнути «свого учасника». ”
Проте, існує з цього приводу позиція АМКУ, де за загальним правилом аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому предмету закупівлі, тобто проведення Загальноміських соціальних заходах до державних свят та визначних дат. Крім того, в попередній закупівлі UA-2020-01-14-003293-c з організації аналогічних заходів таких дискримінаційних вимог не було.
Враховуючи зазначене, просимо усунути дискримінаційну вимогу щодо визначення визначення терміну «аналогічний договір». Адже ви штучно звужуєте коло потенційних учасників закупівлі. Чому позбавлені права брати участь в закупівлі учасники, які мають досвід виконання аналогічного договору з організації загальноміских заходів? Практика антимонопольного комітету України не дозволяє встановлення таких дискримінаційних вимог, які є обмежуючими та дискримінаційними і порушують принципи закупівлі, визначені ЗУ “Про публічні закупівлі і тому просимо усунення цього порушення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата опублікування:
13.03.2020 11:29
Опис причини скасування:
помилка
Дата скасування:
13.03.2020 11:36
Скарга
Залишено без розгляду
дискримінаційні умови тендерна документація прописано під "свого постачальника"
Номер:
6c0ee1203bec4a85a2d54c899dd9723e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-10-001326-b.b3
Назва:
дискримінаційні умови тендерна документація прописано під "свого постачальника"
Скарга:
Під аналогічним договорм замовник ввів ще одну дискримінаційну умову, оскільки Досвід організації та проведення режимних загальноміських соціальних заходів за участю перших осіб керівництва держави або керівництва м. Києва, в .ч. з їх транс-ляцією в прямому ефірі на телевізійних каналах України (з зазначенням заходу на телевізійних каналах України) Також вважаємо, що за загальним правилом аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом, не залежності від того, зазначено це замовником в тендерній документації, чи ні. Всі інші вимоги щодо ціни, строку, контрагентів, та інші, можуть вважатися аналогічними лише у випадку, якщо замовник не тільки зазначив про них в тендерній документації, але й об’єктивно довів та підтвердив необхідність їх встановлення. Оскільки вимога щодо аналогічного договору з подбідними робота та ще й з досідом трнасляції на телеканалах України перших осіб держави не може вважатися аналогічним договором у розумінні закону про Публічні закупівлі. Тому у разі не внесення змін до даної умови, дане питання буде піддлягати оцінки на колегіії з розгляду скарг в АМКУ. Також радимо ознайомитися Замовнику з положеннями Закону України Про публічні закупівлі, а саме Стаття 3. Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням. Стаття 16 пункт 4 ,Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 17.03.2020 № 5071.pdf 17.03.2020 20:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.03.2020 16:20
Вирішення:
Відповідь учасника на вимогу
Статус вимоги:
Відхилено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
17.03.2020 20:43
Дата виконання рішення Замовником:
16.03.2020 16:47
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Шановний учаснику!
Відповідно до закону України «Про публічні закупівлі», а саме частини 2 статті 22 тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до частини 3 цієї статті Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Ваша вимога ґрунтується лише на власних припущеннях, вами не наведено жодного факту, що свідчив би про неможливість виконання даної вимоги Замовника. Враховуючи соціальну значимість послуг що закуповуються, Замовник не може допустити, щоб захід було зірвано внаслідок недостатньої кваліфікації учасника процедури закупівлі. Аналогічність договору визначена Замовником виходячи із предмету закупівлі, тому жодної дискримінаційної та/або незаконної вимоги тендерна документація в цій частині не містить.
З огляду на це, повідомляємо про відсутність підстав для задоволення вашої вимоги.
Задовільнена:
Ні
Скарга
Залишено без розгляду
дискримінаційні умови тендерна документація прописано під "свого постачальника"
Номер:
a38eb14cd1e240e8a9169b9c5736c405
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-10-001326-b.a2
Назва:
дискримінаційні умови тендерна документація прописано під "свого постачальника"
Скарга:
2.3. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку з інфор-мацію про режисера-постановника заходу. В довідці обов'язково повинно бути зазна-чено ПІБ, освіту та досвід роботи, а також перелік проведених попередніх загально-міських та держдавних заходів. На підтвердження кваліфікації та досвіду зазначеного працівника в складі тендерної документації необхідно надати копію диплома про вищу освіту, за спеціальністю «режисер». Дана вимога також є дискримінаційною, оскільки замовником не обгрунтовано чому саме людина з осітою режиссер повинен займатися організацією та сценарієм заходу. Так відопвідно до чинного законодавства даний вид робіт не потребує лійцензій або конкретної освіти, тому Шановний замовник, у разі якщо не буде задоволена вимога, дану умову буде оскаржено до АМку, і як свідчить практика Амку задовольняє скарги на такі дискримінаційні умови.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 17.03.2020 № 5070.pdf 17.03.2020 20:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.03.2020 16:06
Вирішення:
Відповідь на вимогу учасника
Статус вимоги:
Відхилено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
17.03.2020 20:42
Дата виконання рішення Замовником:
16.03.2020 16:42
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Шановний учаснику!
Відповідно до закону України «Про публічні закупівлі», а саме частини 2 статті 22 тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до частини 3 цієї статті Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Ваша вимога ґрунтується лише на власних припущеннях, вами не наведено жодного факту, що свідчив би про неможливість виконання даної вимоги Замовника.
Всі документи, перелічені в пункті, вимагаються для підтвердження учасниками кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід».
Наявність працівника за фахом режисер постановник є необхідною, оскільки частиною закупівлі послуг є також їх трансляція на телевізійних каналах. Диплом працівника про освіту є одним з можливих документів, що підтверджує кваліфікацію працівника, тому жодної дискримінаційної та/або незаконної вимоги тендерна документація в цій частині не містить.
З огляду на це, повідомляємо про відсутність підстав для задоволення вашої вимоги.
Задовільнена:
Ні
Скарга
Залишено без розгляду
дискримінаційні умови тендерна документація прописано під "свого постачальника"
Номер:
452852d7d8584ab9a6ac53090a368bd6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-10-001326-b.b1
Назва:
дискримінаційні умови тендерна документація прописано під "свого постачальника"
Скарга:
1. Вимога ПРИБРАТИ дискримінаційну умову щодо "Учасник повинен надати сканований штатний розпис, а також копії доку-ментів, що підтверджують встановлені правові відносини між учасником та всіма пра-цівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації (витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників, або інші документи, тощо). Звертаємо увагу що дана вимога є незаконною та оскаржувалась в органі оскарження в АМКУ в результаті чого замовників було зобовязано внести зміни до тендерної документації! Дані вимоги признані незаконними рішеннями 8280-р/пк-пз, 8162-р/пк-пз, доступні за посиланнями https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-01-18-000010-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-01-000404-b. Звератаємо увагу що відповідно до чинного законоадвства члени тендерного комітету несуть персональну адміністративну а також кримінальну відповідальність за порушення умов проведення публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 17.03.2020 № 5069.pdf 17.03.2020 20:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.03.2020 15:59
Вирішення:
Відповідь на вимогу учасника
Статус вимоги:
Відхилено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
17.03.2020 20:42
Дата виконання рішення Замовником:
16.03.2020 16:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Шановний учаснику!
Відповідно до закону України «Про публічні закупівлі», а саме частини 2 статті 22 тендерна докуме-нтація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до частини 3 цієї статті Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Ваша вимога ґрунтується лише на власних припущеннях, вами не наведено жодного факту, що свідчив би про неможливість виконання даної вимоги Замовника.
Всі документи, перелічені в пункті, вимагаються для підтвердження учасниками кваліфіка-ційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід».
Жодної дискримінаційної та/або незаконної вимоги тендерна документація в цій частині не містить.
З огляду на це, повідомляємо про відсутність підстав для задоволення вашої вимоги.
Задовільнена:
Ні